Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

JBM 20 maart 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6574056)
Het probleem is dat de afstandskloof een probleem is dat zo groot is dat het niet opgelost kan worden met denkbare methodes

Tsja, er bestaan tegenwoordig natuurlijk al wel wat theoretische modellen over hoe die enorme afstanden zouden kunnen overbrugd worden.

Maar dat is pure theorie en een eerste aanzet tot praktijk is zelfs niet eens in zicht. Maar goed, de mogelijkheid bestaat dat er toch buitenaards leven is dat de oplossingen voor de vele vraagstukken rond ruimtereizen heeft opgelost.

Maar dat maakt Exodus zijn verhaal geen millimeter minder onwaarschijnlijk.

Mijn persoonlijk gedacht hierover is dat de mens eerst een AI zal moeten ontwikkelen alvorens de technologie te kunnen ontwikkelen die interstellair reizen mogelijk maakt. Maar dat is dus maar een gedacht he.

kiko 20 maart 2013 20:29

Als er hier effectief 50 verschillende rassen van buitenaardse wezens op Aarde ronddwalen, komen ze blijkbaar onderling toch goed met elkaar overeen.

Nog een geluk.

Ik zou immers niet graag getuige zijn hoe Snurragl van Epsilon VI een grappig bedoelde opmerking van Gor verkeerd opvat, en bijgevolg in woede de banden van het extradimensionale ruimtetuig van Gor plat steekt.

Dit heeft dan tot gevolg dat de reptilian Romexurgan - die altijd dat de kant van Gor kiest - Snurragl niet meer uitnodigt voor de jaarlijkse galactische barbecue, tenzij hij zijn excuses aanbiedt aan Gor en instaat voor nieuwe banden, inclusief winterbanden. Snurragl vertikt dit en haalt Xx-X de Semuriaan uit zijn cocon bij om te oordelen over de hele situatie.

Nu is het een publiek geheim dat Xx-X met zijn tentakels niet kan blijven van de vrouw van Gor, YleYle. Zij laat zich zijn aandacht welgevallen.

Normaal gezien kan Gor leven met het overspel van YleYle, vooral omdat ze hem onlangs 60.000 eieren gebaard heeft, hoewel er toch eentje tussen zat die verdacht goed leek op Xx-X...

zonbron 20 maart 2013 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6574276)
Als er hier effectief 50 verschillende rassen van buitenaardse wezens op Aarde ronddwalen, komen ze blijkbaar onderling toch goed met elkaar overeen.

Nog een geluk.

Ik zou immers niet graag getuige zijn hoe Snurragl van Epsilon VI een grappig bedoelde opmerking van Gor verkeerd opvat, en bijgevolg in woede de banden van het extradimensionale ruimtetuig van Gor plat steekt.

Dit heeft dan tot gevolg dat de reptilian Romexurgan - die altijd dat de kant van Gor kiest - Snurragl niet meer uitnodigt voor de jaarlijkse galactische barbecue, tenzij hij zijn excuses aanbiedt aan Gor en instaat voor nieuwe banden, inclusief winterbanden. Snurragl vertikt dit en haalt Xx-X de Semuriaan uit zijn cocon bij om te oordelen over de hele situatie.

Nu is het een publiek geheim dat Xx-X met zijn tentakels niet kan blijven van de vrouw van Gor, YleYle. Zij laat zich zijn aandacht welgevallen.

Normaal gezien kan Gor leven met het overspel van YleYle, vooral omdat ze hem onlangs 60.000 eieren gebaard heeft, hoewel er toch eentje tussen zat die verdacht goed leek op Xx-X...

Enkel en alleen op dit forum dwalen er reeds minstens het driedubbele van 50 eigenaardige rassen rond... alles is mogelijk. ;-)

Ter info, de snorkels hebben daar niets mee te maken.

parcifal 21 maart 2013 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6574276)
Als er hier effectief 50 verschillende rassen van buitenaardse wezens op Aarde ronddwalen, komen ze blijkbaar onderling toch goed met elkaar overeen.

Nog een geluk.

Ik zou immers niet graag getuige zijn hoe Snurragl van Epsilon VI een grappig bedoelde opmerking van Gor verkeerd opvat, en bijgevolg in woede de banden van het extradimensionale ruimtetuig van Gor plat steekt.

Dit heeft dan tot gevolg dat de reptilian Romexurgan - die altijd dat de kant van Gor kiest - Snurragl niet meer uitnodigt voor de jaarlijkse galactische barbecue, tenzij hij zijn excuses aanbiedt aan Gor en instaat voor nieuwe banden, inclusief winterbanden. Snurragl vertikt dit en haalt Xx-X de Semuriaan uit zijn cocon bij om te oordelen over de hele situatie.

Nu is het een publiek geheim dat Xx-X met zijn tentakels niet kan blijven van de vrouw van Gor, YleYle. Zij laat zich zijn aandacht welgevallen.

Normaal gezien kan Gor leven met het overspel van YleYle, vooral omdat ze hem onlangs 60.000 eieren gebaard heeft, hoewel er toch eentje tussen zat die verdacht goed leek op Xx-X...

Dat verdient toch wel een serieuze smile. :) :)

meneer 21 maart 2013 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6574056)
Misschien zijn er andere intelligente soorten, misschien niet. Waarschijnlijk het eerste.

Het probleem is dat de afstandskloof een probleem is dat zo groot is dat het niet opgelost kan worden met denkbare methodes.
Tenzij je natuurlijk beroep doet op magie, aliens zouden dan naar hier kunnen komen door dat gewoon te 'wensen'.
Dat is in feite wat believers impliceren : We worden omringd door toverende aliens. :-)

Denkbare methodes...Je zegt daar zoiets. Wie had 2 of 300 jaar terug kunnen vermoeden dat de mensen naar de Maan en naar Mars zouden vliegen, atoombommen maken, met straaljagers en koersauto's rond zou razen, om maar iets op te noemen ?
Wat vandaag ondenkbaar is, is morgen volstrekt normaal, banaal zelfs geworden.
Met in de ruimte reizen zal het ook zo vergaan hoogstwaarschijnlijk.

meneer 21 maart 2013 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6574276)
Als er hier effectief 50 verschillende rassen van buitenaardse wezens op Aarde ronddwalen, komen ze blijkbaar onderling toch goed met elkaar overeen.

Nog een geluk.

Ik zou immers niet graag getuige zijn hoe Snurragl van Epsilon VI een grappig bedoelde opmerking van Gor verkeerd opvat, en bijgevolg in woede de banden van het extradimensionale ruimtetuig van Gor plat steekt.

Dit heeft dan tot gevolg dat de reptilian Romexurgan - die altijd dat de kant van Gor kiest - Snurragl niet meer uitnodigt voor de jaarlijkse galactische barbecue, tenzij hij zijn excuses aanbiedt aan Gor en instaat voor nieuwe banden, inclusief winterbanden. Snurragl vertikt dit en haalt Xx-X de Semuriaan uit zijn cocon bij om te oordelen over de hele situatie.

Nu is het een publiek geheim dat Xx-X met zijn tentakels niet kan blijven van de vrouw van Gor, YleYle. Zij laat zich zijn aandacht welgevallen.

Normaal gezien kan Gor leven met het overspel van YleYle, vooral omdat ze hem onlangs 60.000 eieren gebaard heeft, hoewel er toch eentje tussen zat die verdacht goed leek op Xx-X...

De eenvoudige onwetende trekt in het belachelijke alles wat hij niet kan begrijpen, zich niet kan inbeelden...

exodus 21 maart 2013 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6574049)
Dat hangt er vanaf. Als Aliens de gave hebben om bvb onze gestalte aan te nemen, incognito - " verkleed " in mens - tussen ons rondlopen, en dan onze machtsapparaten en wetenschappellijke kringen infiltreren , dan zou dat toch wél een immens probleem zijn, denk je niet ?

Inderdaad, en dat is ook zo (geweest). De getuige uit het disclosure project zei dat vooral de militairen enorm op hun "ongemak" waren dat sommige aliens niet van ons te onderscheiden zijn. Dit creëerde een enorm security probleem.

De uitspraak van de Russische premier Medvedev dat bepaalde geheime diensten de aliens op Russisch grondgebied in de gaten houden, kan wel eens niet "om te lachen" geweest zijn.

DeProf_eet 21 maart 2013 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6574486)
Dat verdient toch wel een serieuze smile. :) :)

Ja, en dat wil zeggen dat gij en kiko toch meer naar die komische SF zitten te zien en/of erover weten te vertellen dan ik. Ik snap echter en weet er totaal nietsvan en ken niets van de SF series waar jullie het over hebben. Laat staan over de genoemde personnges.

Mag ik dan dus besluiten dat jullie nog meer fantaseren als ik en waarschijnlijk vergelijkingen/analogien zitten te maken tussen fantasie en werkelijkheid. Dat verklaart veel over het niveau van de discussie hier tussen jullie.

Zoals ik al zei, tenzij ge er nog op zit: back to school kinderen ! Laat in het vervolg de ernstige discussies wat betreft SF over aan mensen die niet teveel naar die SF series kijken.

exodus 21 maart 2013 09:28

En dan vragen ze zich af waarom de aliens zich niet massaal tonen. De bewijzen worden hier elke dag op dit forum geleverd.

parcifal 21 maart 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6574638)
En dan vragen ze zich af waarom de aliens zich niet massaal tonen. De bewijzen worden hier elke dag op dit forum geleverd.

Als je daarmee bedoelt dat sommigen zich hier als alien gedragen, dan moet ik je vreemd genoeg gelijk geven. :)

Wordt het niet stilaan tijd om uit de (cryogene?) kast te komen?
Hetzelfde voor de Prof_eet , hoewel die duidelijk nog wat evolutionair werk voor de boeg heeft.

Wat betreft Pindar, die mag gerust in de kast blijven.
Slijmerige en dr*k rondwerpende biomassa's zonder centraal zenuwstelsel hebben we niet echt nodig. Dat wordt een retourtje naar het vacuum voor de Pinda. :)

DeProf_eet 22 maart 2013 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6574641)
Hetzelfde voor de Prof_eet, hoewel die duidelijk nog wat evolutionair werk voor de boeg heeft.

Geef maar eerst eens een deftig antwoord op mijn post #6288. Jij bent in elk geval volgens die post van mij meer bezig met fantasie dan ik, je weet er veel meer over dan ik zoals ik gezegd heb, kent meer personnages enz.. Misschien is daarom ook ineens alles voor jou fantasie.

meneer 22 maart 2013 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6573841)
Komaan zeg, dit kun je toch gewoonweg niet menen? :P

De totale onwaarschijnlijkheid van slechts 1 buitenaards ras dat naar de aarde reist en hier achter de schermen contacten aanknoopt met een voor de meerderheid van de bevolking ongekende elite is al meer dan genoeg reden om hier erg sceptisch over te zijn. En zonder keiharde bewijzen ook af te doen als fantasie.

50 rassen is gewoon te belachelijk voor woorden.

Op welke kennis baseert u zich om dat belachelijk te vinden ? Wat weet u dat wij niet weten ?

meneer 22 maart 2013 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6574057)
Die mogelijkheid bestaat, dat ontkent hier niemand. Maar het gaat over de totale onwaarschijnlijkheid van de punten die ik in mijn vorige post opnoemde. Als je die dingen wil hard maken zul je toch met staalharde bewijzen moeten komen, ipv wat vage filmpjes en kort door de bocht genomen interpretaties van een luchtfoto van het eerste het beste heuveltje.

Trouwens, een ras dat over de ongeloofelijke geavanceerde technologie beschikt om interstellair te reizen, zal toch ook wel met iets beters op de proppen kunnen komen dan asbestvezels als ze mensheid willen uitroeien niet?

Niemand beweert hier alles te weten. Dat is gewoonweg niet waar. Maar zulke onvoorstelbaar straffe beweringen vragen nu eenmaal heel sterk bewijs. Dat is toch niet meer dan normaal lijkt me? Trouwens, het is Exodus die beweert vanalles te weten, niet omgekeerd.

Wie zegt dat ze de gehele mensheid willen uitroeien ?

DeProf_eet 22 maart 2013 03:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6571647)
Lol.

Klopt: het interesseert u geen bal, ge geeft het nu dus zelf toe. Mensen zoals jij die enkel in hun eigen geloven daar zitten wij onze tijd aan te verprutsen. Hoe dom kan je nu zijn, vraag ik me af. Terug naar de papschool is dan ook het enige wat jou rest te doen.

exodus 25 maart 2013 13:50

In bepaalde black projects werkt men samen met buitenaardsen.

Citaat:

'Leger VS werkte met buitenaardsen'

zondag, 24 maart 2013

Tijdens het Australische ontbijtprogramma Sunrise werd gesproken over beweringen dat het Amerikaanse leger heeft samengewerkt met buitenaardsen.

Charles Hall was jarenlang werkzaam voor de Amerikaanse luchtmacht en naar eigen zeggen bevoegd om de topgeheime militaire basis Dreamland in de Nevadawoestijn te betreden.

Hij begon in 1964 als weerman op Nellis Air Force Base in Nevada en bezocht 2,5 jaar lang verschillende militaire faciliteiten in het gebied, waaronder Dreamland of Area 51.

Ster van Barnard

De luchtmacht had de basis ingericht voor buitenaardse wezens. Hall zei twee jaar contact te hebben onderhouden met de zogeheten tall whites.

Ook had hij naar eigen zeggen contact met de ‘Roswell Greys’ en de ‘Noren met 24 tanden’, die van een planeet rond een dichtbijzijnde ster komen, waarschijnlijk de Ster van Barnard.

Bevestigingen

Hall omschrijft de tall whites als slanke en witte wezens die een stuk langer zijn dan mensen (tot 3 meter) en zo’n 600 tot 800 jaar oud worden. Hij was eerst bang voor ze, maar raakte langzaam maar zeker aan ze gewend. Op dezelfde manier waren de wezens eerst ook bang voor de mensen. Er werden volgens Hall vooral technologieën uitgewisseld.

Marie, de vrouw van Charles, zegt dat ze haar man gelooft. Ze voegt toe dat ze van over de hele wereld bevestigingen heeft gekregen over het contact met de genoemde buitenaardse wezens.

Bron en beelden: Yahoo.com
http://www.niburu.nl/et/4611-leger-v...-buitenaardsen

exodus 25 maart 2013 13:53

Nieuws van de disclosure project!

Citaat:

Het belang van de Hoorzitting over Disclosure (video)
vrijdag, 22 maart 2013 17:33 geplaatst in:
il

In de National Press Club in Washington D.C. vindt komende maand een historische gebeurtenis plaats.

Tussen 29 april en 3 mei aanstaande zullen meer dan 40 onderzoekers en getuigen uit de militaire wereld en overheidskringen getuigen voor oud-congresleden.

Deze hoorzitting over de bekendmaking van buitenaards contact op aarde wordt gehouden om te bereiken wat het Amerikaanse Congres 45 jaar heeft verzuimd: onderzoek naar de feiten over dit belangrijke onderwerp.

In onderstaande video’s spreken enkele bekende namen uit het onderzoeksveld zich uit over de Hoorzitting over Disclosure.
http://www.niburu.nl/ufo/4605-het-be...sclosure-video

Klein Licht 25 maart 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hemorrhoid (Bericht 6579470)
In star TRek spreken die ook allemaal Engels. Leuk dat dit de intergalactische taal is of hadden ze een babelfish?

Die hebben een babelfish

kiko 25 maart 2013 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6579398)

Wedden dat er géén onthullingen inzake UFO's zullen komen ? Voor hoeveel wedden we ?

JBM 26 maart 2013 10:44

Ik ben allezins benieuwd.

peter1962 26 maart 2013 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6579398)

Hoeveel krijg jij eigenlijk per keer dat iemand doorklikt op niburu ?

DeProf_eet 26 maart 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6579676)
Wedden dat er géén onthullingen inzake UFO's zullen komen ? Voor hoeveel wedden we ?

Uiteraard niet. Maar dat had ik u ook kunnen zeggen. En nu gaan we dan weer zeggen zeker dat erdaarom allemaal niks van aan is.

Van een ding ben ik wel zeker en dat is als er van een van de twee partijen een partij zich het meest ongelooflijk belachelijkst maakt, als het ooit zou worden toegegeven (wat ik dus idd. onwaarschijnlijk acht - en ik heb het enkel over het toegeven of bekennen van de overheid), dan is dat wel de partij van hen die er niet alleen niet in geloven maar er een loopje mee nemen en anderen nu belachelijk maken.

kiko 27 maart 2013 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6581243)
Uiteraard niet. Maar dat had ik u ook kunnen zeggen. En nu gaan we dan weer zeggen zeker dat erdaarom allemaal niks van aan is.

Van een ding ben ik wel zeker en dat is als er van een van de twee partijen een partij zich het meest ongelooflijk belachelijkst maakt, als het ooit zou worden toegegeven (wat ik dus idd. onwaarschijnlijk acht - en ik heb het enkel over het toegeven of bekennen van de overheid), dan is dat wel de partij van hen die er niet alleen niet in geloven maar er een loopje mee nemen en anderen nu belachelijk maken.

Ja we kennen je uitleg ondertussen, je hebt het hier al talloze keren neergeschreven.

Feit is en blijft dat er geen bewijzen zijn, en dat de zgn. bewijzen tussen de oren van de believers zitten.

fox 27 maart 2013 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6581243)
Uiteraard niet. Maar dat had ik u ook kunnen zeggen. En nu gaan we dan weer zeggen zeker dat erdaarom allemaal niks van aan is.

Van een ding ben ik wel zeker en dat is als er van een van de twee partijen een partij zich het meest ongelooflijk belachelijkst maakt, als het ooit zou worden toegegeven (wat ik dus idd. onwaarschijnlijk acht - en ik heb het enkel over het toegeven of bekennen van de overheid), dan is dat wel de partij van hen die er niet alleen niet in geloven maar er een loopje mee nemen en anderen nu belachelijk maken.

Maar voorlopig kunnen we dus besluiten dat jij je dus oeverloos belachelijk maakt en dat zal nog wel eventjes duren. Ik vrees zelfs dat jij nooit meer het omgekeerde zal meemaken.

exodus 27 maart 2013 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6581582)
Maar voorlopig kunnen we dus besluiten dat jij je dus oeverloos belachelijk maakt en dat zal nog wel eventjes duren. Ik vrees zelfs dat jij nooit meer het omgekeerde zal meemaken.

Jullie zijn echt veel te goedgelovig naar de officiele media en de regeringen. Moest de U.N en Obama morgen met veel poeha aankondigen dat aliens bestaan je zou het direct geloven.

De bewijzen zijn er dat ze bestaan en hier en nu op aarde zijn.

De regeringen houden dit verborgen voor ons. Dit is hoe het op dit moment er aan toe gaat.

JBM 27 maart 2013 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6581663)
Jullie zijn echt veel te goedgelovig naar de officiele media en de regeringen. Moest de U.N en Obama morgen met veel poeha aankondigen dat aliens bestaan je zou het direct geloven.

De bewijzen zijn er dat ze bestaan en hier en nu op aarde zijn.

De regeringen houden dit verborgen voor ons. Dit is hoe het op dit moment er aan toe gaat.

Tsja, we zullen het te zijner tijd dan wel horen zeker...

Travis66 27 maart 2013 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6581663)
Jullie zijn echt veel te goedgelovig naar de officiele media en de regeringen. Moest de U.N en Obama morgen met veel poeha aankondigen dat aliens bestaan je zou het direct geloven.

De bewijzen zijn er dat ze bestaan en hier en nu op aarde zijn.

De regeringen houden dit verborgen voor ons. Dit is hoe het op dit moment er aan toe gaat.

Wij kunnen er ook niet aan doen. Will Smith heeft zijn neuroliser gadget op ons gebruikt. Of is dat deel van Men in Black NIET in overeenstemming met de waarheid?

fox 27 maart 2013 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6581663)
Jullie zijn echt veel te goedgelovig naar de officiele media en de regeringen. Moest de U.N en Obama morgen met veel poeha aankondigen dat aliens bestaan je zou het direct geloven.

De bewijzen zijn er dat ze bestaan en hier en nu op aarde zijn.

De regeringen houden dit verborgen voor ons. Dit is hoe het op dit moment er aan toe gaat.

Ik geloof in het bestaan van buitenaards leven, maar dat is een wereld van verschil met het geloof dat ze hier zijn.

En ja, je hebt gelijk. ik ga inderdaad geloven dat de buitenaardsen hier zijn als Obama een persconferentie geeft in het gezelschap van zijn evenknie van planeet x. Dan heb ik het namelijk met mijn eigen ogen gezien.

Maar ik ga, in tegenstelling tot u, niet zomaar geloven wat er allemaal op niburu verschijnt. De goedgelovigheid komt van uw kant.

exodus 27 maart 2013 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6581877)
Wij kunnen er ook niet aan doen. Will Smith heeft zijn neuroliser gadget op ons gebruikt. Of is dat deel van Men in Black NIET in overeenstemming met de waarheid?

Ik heb het al gezegd. Vele films, soms komische zijn los gebaseerd op echte gebeurtenissen. Er was al sprake van men in black voordat de komische film er was.

Hier een docu hierover:

http://www.youtube.com/watch?v=MoLdY...DE7C82&index=1

exodus 27 maart 2013 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6581882)
Ik geloof in het bestaan van buitenaards leven, maar dat is een wereld van verschil met het geloof dat ze hier zijn.

En ja, je hebt gelijk. ik ga inderdaad geloven dat de buitenaardsen hier zijn als Obama een persconferentie geeft in het gezelschap van zijn evenknie van planeet x. Dan heb ik het namelijk met mijn eigen ogen gezien.

Maar ik ga, in tegenstelling tot u, niet zomaar geloven wat er allemaal op niburu verschijnt. De goedgelovigheid komt van uw kant.

Neen, ik heb de feiten onderzocht en tot de ondubbelzinnige conclusie gekomen dat aliens bestaan en hier zijn. En vele anderen met mij. De feiten zijn er nu eenmaal, en vallen niet te ontkennen.

Jij bent diegene die zelf niet onderzoekt, en alles wat er in de mainstream komt, zeker als het van de mainstream wetenschap komt, zomaar voor waar aan neemt.

Reverberation 27 maart 2013 16:35

Disclosure coming thru US gov....

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=23ZxPuDOkfs

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=HtE7GTxtLCc

Lights in the skies, lies on the ground!

parcifal 27 maart 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6574535)
Wat vandaag ondenkbaar is, is morgen volstrekt normaal, banaal zelfs geworden.
Met in de ruimte reizen zal het ook zo vergaan hoogstwaarschijnlijk.


Ik heb net even gekeken waar Voyager I zich momenteel bevindt, die in 1977 werd gelanceerd, 35 jaar geleden toen ik nog een klein ventje was. :)

Wel, blijkbaar momenteel zit die op een afstand van 18 miljard km van de aarde, buiten de heliosfeer van de zon, maar nog steeds in het zonnestelsel.
Een afstand die het licht aflegt in minder dan 17 uur.

Nu, als hij dapper zo doorvliegt dan bereikt hij mogelijk ooit een nabijgelegen ster in onze melkweg, een van +- 170 miljard sterrenstelsels die er zijn, bijvoorbeeld Alpha Centauri op 4.2 lichtjaar afstand, de dichtstbijgelegen ster bij de aarde. (de kans dat daar leven te vinden is is uiteraard nagenoeg nul).

Om een idee te geven, Voyager I bereikt die ster rond het jaar 83 000 (welke eeuw juist is zelfs irrelevant in dit licht)

Op universum-schaal is dat nog altijd niets natuurlijk, dan ben je nog niet eens vertrokken van huis. :)

Tenzij er een techniek zou gevonden worden die momenteel niets meer of minder kan genoemd worden dan 'pure magie' is de afstandskloof dus werkelijk onoverbrugbaar.
Maar momenteel is er zelfs geen theoretisch concept dat effectief in de verste verte uitzicht biedt op zo'n techniek tenzij er iemand oneindig veel energie in zijn schuif liggen heeft. (Dat is het probleem dus eenvoudig verschuiven, het blijft even groot).

Ik krijg zo altijd het idee als ik mensen hoor zeggen of zie schrijven dat dat probleem 'tijdelijk' is en overbrugbaar, dat die de omvang van het probleem niet zien.
Je mag met nog zoveel mieren ten aanval trekken tegen een olifant, de kans is klein dat je de olifant eronder krijgt.

exodus 28 maart 2013 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6581968)
Ik heb net even gekeken waar Voyager I zich momenteel bevindt, die in 1977 werd gelanceerd, 35 jaar geleden toen ik nog een klein ventje was. :)

Wel, blijkbaar momenteel zit die op een afstand van 18 miljard km van de aarde, buiten de heliosfeer van de zon, maar nog steeds in het zonnestelsel.
Een afstand die het licht aflegt in minder dan 17 uur.

Nu, als hij dapper zo doorvliegt dan bereikt hij mogelijk ooit een nabijgelegen ster in onze melkweg, een van +- 170 miljard sterrenstelsels die er zijn, bijvoorbeeld Alpha Centauri op 4.2 lichtjaar afstand, de dichtstbijgelegen ster bij de aarde. (de kans dat daar leven te vinden is is uiteraard nagenoeg nul).

[....]

Jij bent als de foorkramer in de middeleeuwen die zit te verkondigen dat toestellen met mensen in die door de lucht vliegen niet kunnen bestaan, omdat ze veel zwaarder zijn dan lucht, en omdat vogels bezield zijn met speciale krachten zodat ze kunnen vliegen.

Men wist toen niets maar ook totaal niet over aerodynamica en het principe van lift. Men wist zelf niet dat het bestond. Dat was een totale blinde vlek voor hun.

Hetzelfde principe gaat hier op. Wij weten gewoon niet wat er mogelijk is. wij hebben ook een blinde vlek.

Volgens verschillende getuigenissen is dit ook zo. Deze toestellen werken niet met conventionele voorstuwingsapparaten zoals wij ze kennen, maar volgens een geheel ander principe, een geheel ander paradigma. Dat is onze blinde vlek.

Travis66 28 maart 2013 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6581968)
Ik heb net even gekeken waar Voyager I zich momenteel bevindt, die in 1977 werd gelanceerd, 35 jaar geleden toen ik nog een klein ventje was. :)

Wel, blijkbaar momenteel zit die op een afstand van 18 miljard km van de aarde, buiten de heliosfeer van de zon, maar nog steeds in het zonnestelsel.
Een afstand die het licht aflegt in minder dan 17 uur.

Nu, als hij dapper zo doorvliegt dan bereikt hij mogelijk ooit een nabijgelegen ster in onze melkweg, een van +- 170 miljard sterrenstelsels die er zijn, bijvoorbeeld Alpha Centauri op 4.2 lichtjaar afstand, de dichtstbijgelegen ster bij de aarde. (de kans dat daar leven te vinden is is uiteraard nagenoeg nul).

Om een idee te geven, Voyager I bereikt die ster rond het jaar 83 000 (welke eeuw juist is zelfs irrelevant in dit licht)

Op universum-schaal is dat nog altijd niets natuurlijk, dan ben je nog niet eens vertrokken van huis. :)

Tenzij er een techniek zou gevonden worden die momenteel niets meer of minder kan genoemd worden dan 'pure magie' is de afstandskloof dus werkelijk onoverbrugbaar.
Maar momenteel is er zelfs geen theoretisch concept dat effectief in de verste verte uitzicht biedt op zo'n techniek tenzij er iemand oneindig veel energie in zijn schuif liggen heeft. (Dat is het probleem dus eenvoudig verschuiven, het blijft even groot).

Ik krijg zo altijd het idee als ik mensen hoor zeggen of zie schrijven dat dat probleem 'tijdelijk' is en overbrugbaar, dat die de omvang van het probleem niet zien.
Je mag met nog zoveel mieren ten aanval trekken tegen een olifant, de kans is klein dat je de olifant eronder krijgt.

Pure magie is het niet meer hoor. Nasa heeft ondertussen berekend dat het theoretisch mogelijk moet zijn een warp engin a la star trek te maken die minder dan 100 kg moet wegen. Het is dus haalbaar.

Het concept is dat de warp engine de ruimte voor het schip inkrimpt, en achter het schip weer uitrekt. Daardoor moet het mogelijk zijn om je te bewegen met snelheden die onder lichtsnelheid liggen, maar voor een observer die buiten dat warpfield staat (de vertekplaneet dus) lijk je de lichtsnelheid te overwinnen. Met zo'n toestel haal je voyager in, binnen de 24 uur.

Science fiction nog steeds, maar die fiction begint meer en meer te verdwijnen.

Edit: oops, ik heb een exoduske gedaan :) Blijkbaar is er inderdaad onderzoek, maar heb ik de sites gelezen die aan wishfull thinking doen. De fiction is nog steeds fiction.
http://www.nasa.gov/centers/glenn/te.../ideachev.html

parcifal 28 maart 2013 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6582817)
Edit: oops, ik heb een exoduske gedaan :) Blijkbaar is er inderdaad onderzoek, maar heb ik de sites gelezen die aan wishfull thinking doen. De fiction is nog steeds fiction.
http://www.nasa.gov/centers/glenn/te.../ideachev.html

Yep, de negatieve energie is helaas niet in voorraad bij de kruidenier op de hoek en de leveringsdatum is onbekend.

;)

parcifal 28 maart 2013 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6582775)
Hetzelfde principe gaat hier op. Wij weten gewoon niet wat er mogelijk is. wij hebben ook een blinde vlek.

Altijd mogelijk uiteraard, maar na decennia onderzoek door duizenden fysici ziet men nog altijd geen enkel reel pad dat een oplossing nabij kan brengen.

Elke oplossing zal zowiezo vele ordes groter en moeilijker zijn dan elke vorm van fysica die we nu kennen.
Misschien zouden we beter eerst wat simpeler probleempjes oplossen zoals wereldvrede, controle over het weer op aarde en het eeuwig menselijke leven. ;-)

Travis66 28 maart 2013 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6582832)
Yep, de negatieve energie is helaas niet in voorraad bij de kruidenier op de hoek en de leveringsdatum is onbekend.

;)

Ik heb trouwens gisteren de moeite gedaan om je link van Michael Spectre te volgen.
Bedankt daarvoor, het was een aangename en nuttige presentatie. Ik heb ervan genoten.

exodus 5 april 2013 08:20

Er komt een nieuwe docu uit van Steven Greer (oprichter van de disclosure project). Deze documentaire "Sirius" zal het bestaan van UFO's en de reden tot geheimhouding aankaarten. Ook een humanoide wezen dat gevonden is getoond worden, en de resultaten van het DNA onderzoek.

De waarheid komt meer en meer aan het licht. UFO's en aliens bestaan en overheden onderdrukken dit, niet in het minste vanwege de revolutionaire energiebronnen waarover deze UFO's beschikken. Die de elite niet wil vrijgeven omdat zij de controle wil behouden en miljarden verdient aan de centrale verdeling van olie.

Zie de trailer op onderstaande link:

Citaat:

UFO-documentaire Sirius toont resten humanoïde wezen (video)

Een nieuwe documentaire over UFO’s, buitenaardsen en schone energie toont dat de overheid weet hoe UFO’s zich voortbewegen en dat geavanceerde technologieën worden weggehouden bij het volk.

Daarnaast wordt aandacht besteed aan de ontdekking van de vermeende resten van een humanoïde wezen.

Na de DNA-sequentie bleek dat de resten toebehoorden aan een nog onbekend wezen. Het wezen is gevonden in de Atacama, een 970 kilometer lange, zeer droge woestijn in het noorden van Chili. Het DNA van de resten is geanalyseerd door een vakkundig medisch team bestaande uit diverse wetenschappers.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=SJZ8wZrCCv0

Another Jack 5 april 2013 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6591036)
Er komt een nieuwe docu uit van Steven Greer (oprichter van de disclosure project). Deze documentaire "Sirius" zal het bestaan van UFO's en de reden tot geheimhouding aankaarten. Ook een humanoide wezen dat gevonden is getoond worden, en de resultaten van het DNA onderzoek.

De waarheid komt meer en meer aan het licht. UFO's en aliens bestaan en overheden onderdrukken dit, niet in het minste vanwege de revolutionaire energiebronnen waarover deze UFO's beschikken. Die de elite niet wil vrijgeven omdat zij de controle wil behouden en miljarden verdient aan de centrale verdeling van olie.

Zie de trailer op onderstaande link:



http://www.youtube.com/watch?feature...&v=SJZ8wZrCCv0

Waar wordt dit "humanoïde wezen" onderzocht?

Travis66 5 april 2013 09:00

Het gaat over den deze.



Ziet er echt uit he :)
Die Steven Greer is wel geweldig. Decennialange geheimhouding, wereldwijde beinvloeding. maar op Steven greer hebben ze geen vat. Die heeft waarschijnlijk altijd een hoedje op van zilverpapier.

JBM 5 april 2013 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6474374)
Aliens en UFO's bestaan en zijn hier op aarde. Face reality and wake up.

Zelfs als zou al je onzin realiteit zijn: so fuckin' what??? Mijn leven wordt er duidelijk slechter noch beter van, net zoals de levens van alle anderen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be