Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 10 juni 2021 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9699223)
Ja en indien mijn grootmoeder wieltjes had, was ze een karretje.

Helemaal niet. Zelfs hier zit u fout.

patrickve 10 juni 2021 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699192)
Indien het waar is wat de Italianen beweren, dan zijn zulke incidenten in de kortste keren opnieuw te verwachten.

Wat is "binnen de kortste keren" ? Is dat meer, of is dat minder, dan 5 jaar van nu ?

Herr Flick 10 juni 2021 13:48

Als Alien wonende op 5000 lichtjaren van hier, besluit ik mijn tijd te verprutsen aan een bende aardlingen die er nog niet in slagen een gast te vinden die in het bos rondhuppelt...

Zelf nog niet als we een intergalactische snelweg gaan aanleggen zou ik er het nut niet van inzien die soort die rechtop loopt op die blauwe bol te redden.

Svennies 10 juni 2021 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699192)
Indien het waar is wat de Italianen beweren, dan zijn zulke incidenten in de kortste keren opnieuw te verwachten.

Italianen én beweren....:roll:

Tja man ,waar is dan die complete UFO heen waar ze in den tijd van Mussolini ,in 1933 dus gewag van maakten ,en die was neergestort in het noorden van Italië.....

Terug in space verdwenen zeker....8-)

Svennies 10 juni 2021 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9699172)
Foto voldoet aan de ufo normen : wazig, onduidelijk, onherkenbaar.

Lees hier maar eens....;-)

Citaat:

What happened was that in March of 2006 a MBB BK.117 helicopter of the Civil Protection Police had to make an emergency landing after "something solid" damaged three of its four main rotor blades. In the episode, Vedruccio claims that a craft appeared a few hundred meters behind a military helicopter, followed it, and shot a ray that destroyed the helicopter "wings." No evidence was shown to support this assertion, but somehow DeLonge and Elizondo found it to be very convincing! In this Italian-language interview by the team "Mystery Hunters" of local resident Nino Pezzino concerning the "mysterious fires" he talks about the helicopter incident, saying that the pilot and the Captain felt a vibration, but they did not say anything about it to avoid creating panic. (Could this Pezzino be the father and enabler of the accused arsonist?)

This tells us a great deal about DeLonge, Elizondo, and the other supposed "experts" of TTSA. Far from being "experts," they are Babes in the Woods concerning UFOs. Keeping to themselves and other like-minded persons, never venturing outside their little bubble of group-think, they seem completely unaware of the long history of error, self-delusion, and hoaxing that constitutes the sordid spectacle of UFOlogy. They make statements and gaffes that betray complete ignorance of what has occurred before them in UFOlogy, yet they bluff their way to convincing gullible reporters for major news organizations to take what they say very seriously.
(Speaking of reporters, TTSA's pet reporter, Bryan Bender of Politico, once again appeared several times, explaining how significant and wonderful everything is that TTSA is doing.)
https://badufos.blogspot.com/2019/07...dentified.html

Het Oosten 10 juni 2021 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9699426)
Italianen én beweren....:roll:

Tja man ,waar is dan die complete UFO heen waar ze in den tijd van Mussolini ,in 1933 dus gewag van maakten ,en die was neergestort in het noorden van Italië.....

Terug in space verdwenen zeker....8-)

Uw zin lijkt sterk op een vooroordeel.

Zeg dan: " Hetgeen de Italianen beweren kan zijn. Het is hoogst twijfelachtig dat ze Elizondo dingen willen wijsmaken m.b.t. dit onderwerp. Alleen zouden we een meer substantiële onderbouwing willen zien. En kunnen checken of datgene wat ze zeggen ook waar is."
.
Carlbruno Verduccio was niet van de poes tegenover Elizondo en de Amerikanen. Hij vroeg om meer Amerikaanse ufo-informatie met de Italianen te delen. Elizondo antwoorde dat hij dit niet kon omdat de Amerikaanse overheid ufo-files niet wilde uitwisselen omdat ze 'classified' waren. Elizondo wilde wel meer Italiaanse ufo-informatie. Het antwoord van Verduccio was te verwachten. Hij liet zich niet inpakken door de Amerikaan.


Svennies 10 juni 2021 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699521)
Uw zin lijkt sterk op een vooroordeel.

Misschien moet u uw eigen posts eens gaan herbekijken wat vooroordelen betreft...:roll::roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699521)

Zeg dan: " Hetgeen de Italianen beweren kan zijn. Het is hoogst twijfelachtig dat ze Elizondo dingen willen wijsmaken m.b.t. dit onderwerp. Alleen zouden we een meer substantiële onderbouwing willen zien. En kunnen checken of datgene wat ze zeggen ook waar is."
.

Ik doe niet mee aan die forum tsjeverij van enerzijds , anderzijds.... :roll:

En hebben de Italianen ondertussen die UFO van 1933 al terug gevonden ,nee zeker...

Ik zeg wat ik wil,en vooral hoe ik het wil ,en wie het zo niet wil zien moet maar met de ogen dicht voorbij mijn post scrollen en zich vooral niet bemoeien met de manier waarop ik het zoal neerschrijf...:lol:

Het Oosten 10 juni 2021 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9699686)
Misschien moet u uw eigen posts eens gaan herbekijken wat vooroordelen betreft...:roll::roll:



Ik doe niet mee aan die forum tsjeverij van enerzijds , anderzijds.... :roll:

En hebben de Italianen ondertussen die UFO van 1933 al terug gevonden ,nee zeker...

Ik zeg wat ik wil,en vooral hoe ik het wil ,en wie het zo niet wil zien moet maar met de ogen dicht voorbij mijn post scrollen en zich vooral niet bemoeien met de manier waarop ik het zoal neerschrijf...:lol:

Natuurlijk zegt u wat u wilt. En daar zit nu juist het probleem. Zolang we niet weten wat die uap 's of ufo's echt zijn, moeten we de mogelijkheden op een rijtje zetten. Dit impliceert dat het enerzijds dit kan zijn, en anderzijds dat, en mogelijk nog wat anders. U schijnt dit niet te willen of te kunnen vatten. Het zij zo.

Svennies 10 juni 2021 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699720)
Natuurlijk zegt u wat u wilt. En daar zit nu juist het probleem..

Ik zie niet in welk probleem ,tenzij het hem zit in het feit dat u datgene wat ik zeg niet graag hoort....


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699720)
Zolang we niet weten wat die uap 's of ufo's echt zijn, moeten we de mogelijkheden op een rijtje zetten. Dit impliceert dat het enerzijds dit kan zijn, en anderzijds dat, en mogelijk nog wat anders.

Het overgrote deel van al wat u hier al heeft gepost is telkens weerlegd ,en toch blijft u op gezette tijden met hetzelfde steeds weer af te komen....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699720)
U schijnt dit niet te willen of te kunnen vatten. Het zij zo.

Net als u blijkbaar maar niet kan vatten dat al die personen die u aanhaalt telkens weer komen aanzetten met allerlei beelden en geruchten ,maar die nooit enig doorslaggevend bewijs op tafel kunnen leggen...

Uw Elizondo bijvoorbeeld ,van het volgens hem overweldigend bewijs van UFO's en de gevonden wrakstukken ervan op crashsites hoefde hij slechts één stukje te presenteren waarvan de samenstelling van het materiaal ontegenzeggelijk als buitenaards kon geklasseerd worden om zijn gelijk te bewijzen...

Niets van dit alles dus ,maar documentaires draaien ,lezingen op UFO congressen geven en boeken erover schrijven doet echter bij de goedgelovigen de kassa vlot rinkelen....

De commerce moet immers draaien hé...;-)

Het Oosten 10 juni 2021 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9699803)
Ik zie niet in welk probleem ,tenzij het hem zit in het feit dat u datgene wat ik zeg niet graag hoort....




Het overgrote deel van al wat u hier al heeft gepost is telkens weerlegd ,en toch blijft u op gezette tijden met hetzelfde steeds weer af te komen....



Net als u blijkbaar maar niet kan vatten dat al die personen die u aanhaalt telkens weer komen aanzetten met allerlei beelden en geruchten ,maar die nooit enig doorslaggevend bewijs op tafel kunnen leggen...

Uw Elizondo bijvoorbeeld ,van het volgens hem overweldigend bewijs van UFO's en de gevonden wrakstukken ervan op crashsites hoefde hij slechts één stukje te presenteren waarvan de samenstelling van het materiaal ontegenzeggelijk als buitenaards kon geklasseerd worden om zijn gelijk te bewijzen...

Niets van dit alles dus ,maar documentaires draaien ,lezingen op UFO congressen geven en boeken erover schrijven doet echter bij de goedgelovigen de kassa vlot rinkelen....

De commerce moet immers draaien hé...;-)

Een beetje ernstig blijven. Elizondo was toevallig wel het hoofd van het jarenlange geheime Ufo-onderzoek. En hij bevestigt alleen maar wat de Engelse piloot meende te zien in de jaren '50.

Zie mijn posten #20767en #20782.

Men doet trouwens als 70 jaar geheim onderzoek naar ufo's. Als er geen waren zou men niet proberen te weten komen gedurende 70 jaar wat en wie ze zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=DFPUq_nE_Hs

En wees er maar zeker van: luchtballons en/of een troep wilde ganzen zijn het dus niet.

parcifal 10 juni 2021 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699720)
Dit impliceert dat het enerzijds dit kan zijn, en anderzijds dat, en mogelijk nog wat anders. U schijnt dit niet te willen of te kunnen vatten. Het zij zo.

Het kunnen ook de smurfen zijn, ik denk dat ik dat al een paar keer geschreven heb. ;)
En hoewel dat nog altijd veel waardchijnlijker is dan aliens, vond jij dat altijd al een beetje ongeloofwaardig.

Oh yea of little faith! :D

Het Oosten 10 juni 2021 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9699821)
Het kunnen ook de smurfen zijn, ik denk dat ik dat al een paar keer geschreven heb. ;)
En hoewel dat nog altijd veel waardchijnlijker is dan aliens, vond jij dat altijd al een beetje ongeloofwaardig.

Oh yea of little faith! :D

Voor u hetzelfde. En knoop het maar goed in uw oren: https://www.youtube.com/watch?v=DFPUq_nE_Hs

Svennies 10 juni 2021 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699818)
Een beetje ernstig blijven. Elizondo was toevallig wel het hoofd van het jarenlange geheime Ufo-onderzoek. En hij bevestigt alleen maar wat de Engelse piloot meende te zien in de jaren '50.

Zie mijn posten #20767en #20782.

Men doet trouwens als 70 jaar geheim onderzoek naar ufo's. Als er geen waren zou men niet proberen te weten komen gedurende 70 jaar wat en wie ze zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=DFPUq_nE_Hs

En wees er maar zeker van: luchtballons en/of een troep wilde ganzen zijn het dus niet.

En hij kan ondanks dat géén enkel overtuigend stukje debris presenteren als bewijs van buitenaardse oorsprong....:roll:

patrickve 11 juni 2021 04:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699818)
Men doet trouwens als 70 jaar geheim onderzoek naar ufo's. Als er geen waren zou men niet proberen te weten komen gedurende 70 jaar wat en wie ze zijn.

Maar als het geheim blijft, dient het tot niks.

Kijk, hier vind ik uw visie toch weer eigenaardig. Enerzijds ga jij er steeds maar van uit dat de overheid "goed werk" levert, en dat de "democratie werkt" en dergelijke meer. En anderzijds kom je hier af met zogezegd de grootste en meest enorme samenzwering die al die overheden tegen hun bevolkingen nu al voeren sinds bijna een eeuw, waarbij overheden hun bevolking zouden onthouden van de meest belangrijke kennis ooit, en gans de wetenschappelijke wereld, op een piepklein groepje samenzweerders, in het ootje nemen.

Hoe verzoen jij die twee visies van de "overheid" ?

Het Oosten 11 juni 2021 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9699926)
Maar als het geheim blijft, dient het tot niks.

Kijk, hier vind ik uw visie toch weer eigenaardig. Enerzijds ga jij er steeds maar van uit dat de overheid "goed werk" levert, en dat de "democratie werkt" en dergelijke meer. En anderzijds kom je hier af met zogezegd de grootste en meest enorme samenzwering die al die overheden tegen hun bevolkingen nu al voeren sinds bijna een eeuw, waarbij overheden hun bevolking zouden onthouden van de meest belangrijke kennis ooit, en gans de wetenschappelijke wereld, op een piepklein groepje samenzweerders, in het ootje nemen.

Hoe verzoen jij die twee visies van de "overheid" ?

En het is nu juist om deze geheimdoenerij te doorbreken dat we dit rapport eindelijk krijgen. En dat hebben we voor een groot stuk te danken aan de Amerikaanse gevechtspiloten die het niet langer pikten dat zij geconfronteerd werden met 'near collisions' met deze onbekende vliegende objecten en het zat waren omdat hier niets tegen gedaan werd door de militaire overheid.

De openbaarmaking kwam in de versnelling omdat de filmpjes over de tic-tac-ufo's werden gelekt (waar Elizondo ook voor iets tussenzat). Een andere belangrijke speler in dit gebeuren was senator Reid.

Nu is het de nog de vraag wat ze ons gaan onthullen deze maand. Maar wees zeker dat als het rapport niet voldoet en men de indruk krijgt dat er wéér heel wat dingen worden achtergehouden, dat dan het spel opnieuw op de (ufo)wagen zal zitten.

Het Oosten 11 juni 2021 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9699926)
Maar als het geheim blijft, dient het tot niks.

Kijk, hier vind ik uw visie toch weer eigenaardig. Enerzijds ga jij er steeds maar van uit dat de overheid "goed werk" levert, en dat de "democratie werkt" en dergelijke meer. En anderzijds kom je hier af met zogezegd de grootste en meest enorme samenzwering die al die overheden tegen hun bevolkingen nu al voeren sinds bijna een eeuw, waarbij overheden hun bevolking zouden onthouden van de meest belangrijke kennis ooit, en gans de wetenschappelijke wereld, op een piepklein groepje samenzweerders, in het ootje nemen.

Hoe verzoen jij die twee visies van de "overheid" ?

Iedereen zit altijd maar te kappen op 'de overheid'. Soms terecht, maar niet altijd. Dat de overheid dingen achterhoudt (militaire geheimen, dingen m.b.t. de nationale veiligheid, en dergelijke) is begrijpelijk, maar er zijn grenzen.

De geheimhouding zou kunnen begrepen worden omdat men de openbare opinie wil sparen en de mensen niet ongerust wil maken. Immers indien deze ufo's echt bestaan en deze hoedanigheden qua vliegkunst bezitten die men hun toedicht (en daar lijkt het op uit te draaien), dan is de veiligheid van het nationale luchtruim niet meer verzekerd. Hoe gaat men dat verkopen aan het grote publiek? Moeilijk, en daarom verdoezelde men het probleem of verborg men het voor het grote publiek. Openbaar making zou bovendien kunnen geleid hebben tot paniek onder de bevolking. Ondertussen deed de overheid wel ernstig onderzoek naar deze onbekende vliegende voorwerpen. En dit al 70 jaar lang, zo blijkt! Maar nu is de geest uit de fles en niet meer te stoppen.

patrickve 11 juni 2021 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699988)
En het is nu juist om deze geheimdoenerij te doorbreken dat we dit rapport eindelijk krijgen.

Nee, kijk, dat zou 70 jaar heel heel zware nefaste oplichting zijn van gans de maatschappij. Daarvoor moeten alle overheidsverantwoordelijken die daaraan meegewerkt hebben, onmiddellijk geëxecuteerd worden he.

Met andere woorden, de overheden van de wereld zouden volgens U aan een gigantische samenzwering hebben gedaan die al de rest van hun acties totaal te verwaarlozen maakt, he.

Met andere woorden, volgens U gaat er binnen de maand een officiele aankondiging zijn dat men nu gans de wereld al op een beschamende manier oplicht sinds 70 jaar, en gaat eindelijk het contract tussen onze overheden en die aliens openbaar gemaakt worden, in een publieke parade waar die aliens te gast zullen zijn, en de journalisten te woord zullen staan ?

Het Oosten 11 juni 2021 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9700011)
Nee, kijk, dat zou 70 jaar heel heel zware nefaste oplichting zijn van gans de maatschappij. Daarvoor moeten alle overheidsverantwoordelijken die daaraan meegewerkt hebben, onmiddellijk geëxecuteerd worden he.

Met andere woorden, de overheden van de wereld zouden volgens U aan een gigantische samenzwering hebben gedaan die al de rest van hun acties totaal te verwaarlozen maakt, he.

Met andere woorden, volgens U gaat er binnen de maand een officiele aankondiging zijn dat men nu gans de wereld al op een beschamende manier oplicht sinds 70 jaar, en gaat eindelijk het contract tussen onze overheden en die aliens openbaar gemaakt worden, in een publieke parade waar die aliens te gast zullen zijn, en de journalisten te woord zullen staan ?

U bent nogal vlug met het opzetten van executies, heb ik zo de indruk.

Het Oosten 11 juni 2021 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9700011)
Nee, kijk, dat zou 70 jaar heel heel zware nefaste oplichting zijn van gans de maatschappij. Daarvoor moeten alle overheidsverantwoordelijken die daaraan meegewerkt hebben, onmiddellijk geëxecuteerd worden he.

Met andere woorden, de overheden van de wereld zouden volgens U aan een gigantische samenzwering hebben gedaan die al de rest van hun acties totaal te verwaarlozen maakt, he.

Met andere woorden, volgens U gaat er binnen de maand een officiele aankondiging zijn dat men nu gans de wereld al op een beschamende manier oplicht sinds 70 jaar, en gaat eindelijk het contract tussen onze overheden en die aliens openbaar gemaakt worden, in een publieke parade waar die aliens te gast zullen zijn, en de journalisten te woord zullen staan ?

We zullen zien. Misschien is het loos alarm. Maar het zou ook kunnen dat de overheid al lang weet dat het mogelijk tuigen zijn die Elizondo beschreef als zijnde 'exotic'. En dat ze dit niet als dusdanig durft te zeggen.

jogo 11 juni 2021 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9699999)
Iedereen zit altijd maar te kappen op 'de overheid'. Soms terecht, maar niet altijd. Dat de overheid dingen achterhoudt (militaire geheimen, dingen m.b.t. de nationale veiligheid, en dergelijke) is begrijpelijk, maar er zijn grenzen.

De geheimhouding zou kunnen begrepen worden omdat men de openbare opinie wil sparen en de mensen niet ongerust wil maken. Immers indien deze ufo's echt bestaan en deze hoedanigheden qua vliegkunst bezitten die men hun toedicht (en daar lijkt het op uit te draaien), dan is de veiligheid van het nationale luchtruim niet meer verzekerd. Hoe gaat men dat verkopen aan het grote publiek? Moeilijk, en daarom verdoezelde men het probleem of verborg men het voor het grote publiek. Openbaar making zou bovendien kunnen geleid hebben tot paniek onder de bevolking. Ondertussen deed de overheid wel ernstig onderzoek naar deze onbekende vliegende voorwerpen. En dit al 70 jaar lang, zo blijkt! Maar nu is de geest uit de fles en niet meer te stoppen.

Dat is een contradictie, vrezen voor een botsing met een vermeend tuig dat men extrême wendbaarheid en snelheid toedicht. Die gevechtspiloten zijn er mee aan't rammelen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be