Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Dixie 11 september 2013 18:24

gelieve niet op de nieuwe 'clown' van pindar te reageren !

Dixie 11 september 2013 18:39

even geduld zodat de moderatie deze clown weer gaat verwijderen:lol:

praha 11 september 2013 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6798104)
Hoe zijn de pyramides van Gizeh gebouwd?
Hoe komen die grote structuren op het paaseiland?
Waarom zijn er van de 12 apostelen maar een paar evangelies gepubliceerd in de bijbel?
And so on.

om zéér kort te antwoorden ....
1 ) gewoon zoals anders : steen per steen
Geen enkele steen is zwaar genoeg te beschouwen noch de cumulatieve som der kwalitatieve afwerking vormt een euvel

en btw het is piramide en niet pyramide... die spelling is al een tijdje geleden

2) gewoon zoals alle andere (kleinere) moai structuren ?
Theoriën genoeg hoe ze dat gedaan hebben en wederom geen enkele monoliet vormt een uitzonderlijk probleem voor de middelen die men in die tijd kon aanwenden
gewoon

3) awel omdat die niet geschikt bevonden werden ... redenen zijn legio.. zie oa wiki
Je kan je beter misschien afvragen waarom de kerk niet tot harmonisering van de teksten ( van de overgebleven 4) is gekomen


Meer in detail kan ook maar ook dat zou totaal irrelevant zijn, niet ?
Tenslotte ging het over vermeende info die de kerk zou laten verdwijnen hebben.
Ik zie niet meteen in hoe 1) en 2) daar wat mee te maken zouden hebben.
En 3) ... tjah en van bewezen dat ze dat bewust hebben willen in de vergeetput en uitstekend werk hebben verricht valt er niet over te spreken hé... de andere zijn bekend en te raadplegen indien zij een een evangelie zouden geschreven hebben.

btw enig idee hoe dit ding ( 40m hoog & 300 ton ) in Rome is gekomen ?

praha 11 september 2013 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6798176)
Zever. Ophoepelen.

Ah ik zie dat meneer niet echt bekend is met die termen ? :-)

praha 11 september 2013 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6798845)
Een hoax meer of minder maakt het vercshil niet. Foto's kunnen atijd gehoaxed zijn.

Daarom maak ik nooit echt veel zaaks van bewijsmateriaal in de vorm van foto's, dat kan vanalles zijn. Het wordt pas interessant als er een echte case rondhangt.

Ik heb het al meermaals gezegd, je hoeft geen foto's en filmpjes te hebben om van UFO's overtuigd te zijn. Zie de iran case:

http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident

halooo :roll:

't Is bij jou niks anders dan fotookes en filmpjes met bijpassende stemmingsmakerij en wat 'getuigen'
Bij dit voorbeeld waren alvast aanwezig :
diverse foto's , veel getuigen een een eerste sfeermakertje richting doofpot ' ...ze moeten "het onderzoeken"' van Micele

Reverberation 11 september 2013 19:45

Citaat:

Ik heb het al meermaals gezegd, je hoeft geen foto's en filmpjes te hebben om van UFO's overtuigd te zijn. Zie de iran case:

http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident

Die Iran case is idd zeer merkwaardig...Raar dat er zo weinig aandacht wordt aan besteed.

Deze vind ik ook heel opmerkelijk :

http://www.youtube.com/watch?v=YOjUO1N3qfk

Peche 11 september 2013 21:59

Daar gaat het niet om praha. Het gaat erom dat alles door de Egyptenaren tot in het kleinste detail gearchiveerd is. Hoe komt dat daar niets van overschiet?
Omdat de Romeinen het nodig vonden al die wijsheid tot zich toe te eigenen en niets over te laten voor de rest.

kiko 11 september 2013 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6799214)
Daar gaat het niet om praha. Het gaat erom dat alles door de Egyptenaren tot in het kleinste detail gearchiveerd is. Hoe komt dat daar niets van overschiet?

Wat is volgens jou verdwenen misschien ?

Peche 11 september 2013 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6799246)
Wat is volgens jou verdwenen misschien ?

Bibliotheken en dergelijke die een hele geschiedenis catalogeerde. Daar schiet nu echt niets meer van over he, tenzij in de kelders van het vaticaan misschien.

kiko 11 september 2013 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6799259)
Bibliotheken en dergelijke die een hele geschiedenis catalogeerde. Daar schiet nu echt niets meer van over he, tenzij in de kelders van het vaticaan misschien.

Tja wat wil je, documenten gemaakt van papyrus van duizenden jaren geleden...

De brand van de bibliotheek van Alexandrië heeft er ook geen deugd aan gedaan.

meneer 11 september 2013 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6798794)
En nu het bewijzen van mijn vermoedens:

http://bc.ctvnews.ca/vancouver-ufo-s...hoax-1.1448722

(Met dank aan een anonieme bron)

Indien je te lui bent om de link te openen: de zgn. UFO is dus een grap.

Goh, wie had dat gedacht !? En hij leek nochtans zó echt met alles erop en eraan, met de grijze kleur, de lichtjes, rond van vorm, kortom echt een UFO volgens het boekje...

Ja, en dan ? Omdat deze éne géén UFO is, bestaan UFO's dus niet ? Is d�*t uw gevolgtrekking ?:lol:
Wat dom van jou !:lol:

meneer 11 september 2013 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD (Bericht 6798767)
Ik ben er een. En gezien niemand mij gelooft, perfect !

Jij bent w�*t ? Een Alien ? Of een zeveraar ?:-)

praha 11 september 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6799214)
Daar gaat het niet om praha.

...daar ging het daarnet nog wel over hoor
Jij bracht dat 'argument' in je post #8559 als opening

Citaat:

Het gaat erom dat alles door de Egyptenaren tot in het kleinste detail gearchiveerd is. Hoe komt dat daar niets van overschiet?
Dat is al niet waar wat je zegt
Ze hadden gelukkig het schrift wat maakt dat elk stukje dat we terugvinden ons wijzer kan maken maar lang niet alles werd genoteerd

Maar ja ik vermoed dat je eigenlijk wilt zeggen :
waarom is over de bouw van de andere piramiden zovéél bekend en van die van Cheops niet
Wel dat is ook niet waar...
Men heeft in de 4de dynastie nooit opgeschreven hoe ze de grote piramiden precies gebouwd hebben. Aanwijzingen kunnen worden gehaald uit sommige tekeningen, zoals die uit de twaalfde dynastie
Het is pas vanaf de 12de dynastie dat men uit aanwijzingen en tekeningen wat kon halen.

Citaat:

Omdat de Romeinen het nodig vonden al die wijsheid tot zich toe te eigenen en niets over te laten voor de rest.
Nogmaals ... uit wat moet dat dan precies blijken ?
Kom nu weer niet af met Paaseiland ed

Vertel liever eens waarom ge het een groot mysterie vindt blokken massieve steen over relatief kleinere afstanden te versleuren daar waar een blok dat 4x á 5x zoveel woog helemaal vanuit Egypte naar Italië te versleuren geen hulp van aliens of goden vroeg.

meneer 11 september 2013 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6799400)
...daar ging het daarnet nog wel over hoor
Jij bracht dat 'argument' in je post #8559 als opening


Dat is al niet waar wat je zegt
Ze hadden gelukkig het schrift wat maakt dat elk stukje dat we terugvinden ons wijzer kan maken maar lang niet alles werd genoteerd

Maar ja ik vermoed dat je eigenlijk wilt zeggen :
waarom is over de bouw van de andere piramiden zovéél bekend en van die van Cheops niet
Wel dat is ook niet waar...
Men heeft in de 4de dynastie nooit opgeschreven hoe ze de grote piramiden precies gebouwd hebben. Aanwijzingen kunnen worden gehaald uit sommige tekeningen, zoals die uit de twaalfde dynastie
Het is pas vanaf de 12de dynastie dat men uit aanwijzingen en tekeningen wat kon halen.


Nogmaals ... uit wat moet dat dan precies blijken ?
Kom nu weer niet af met Paaseiland ed

Vertel liever eens waarom ge het een groot mysterie vindt blokken massieve steen over relatief kleinere afstanden te versleuren daar waar een blok dat 4x á 5x zoveel woog helemaal vanuit Egypte naar Italië te versleuren geen hulp van aliens of goden vroeg.

jaja praha, alles is normaal, je moet je over niks verwonderen..:-) Cool man :-)
De hele wereld en heelder regimenten wetenschappers vragen zich vanalles af hieromtrent, maar praha niet hoor...Voor hem is alles zo klaar als een klontje.

praha 11 september 2013 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6799259)
Bibliotheken en dergelijke die een hele geschiedenis catalogeerde. Daar schiet nu echt niets meer van over he, tenzij in de kelders van het vaticaan misschien.

zéér onwaarschijnlijk...
Lees misschien eens wat over de beroemde bibliotheek van Alexandrië
De teloorgang ervan was te wijden aan tal van factoren en over een langere periode.
Eén specifieke genadeklap was waarschijnlijk ten tijde van het opkomende machtsimperium van het christendom onder invloed van Theophilus van Alexandrië ( Koptisch ) en diens opvolger maar dat was niet echt georganiseerd vanuit Rome ... de Romeinse bezetters hebben zelfs proberen te bemiddelen

Het kan zijn dat bepaalde zaken die men in verschillende perioden heeft proberen te redden door ze over te brengen of te kopiëren via via uiteindelijk in de handen van het Vaticaan terecht zijn gekomen en nu in die beruchte kelders liggen ... maar dat is puur koffiedik kijken

praha 12 september 2013 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6799424)
jaja praha, alles is normaal, je moet je over niks verwonderen..:-) Cool man :-)
De hele wereld en heelder regimenten wetenschappers vragen zich vanalles af hieromtrent, maar praha niet hoor...Voor hem is alles zo klaar als een klontje.

Nergens stel ik dat er geen open vragen zouden zijn.
Van vele zaken weten we niet het fijne precieze
De kwestie is gewoon dat er niks op te werpen valt van al die mysteries waar we aliens voor nodig hadden

meneer 12 september 2013 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6799428)
Nergens stel ik dat er geen open vragen zouden zijn.
Van vele zaken weten we niet het fijne precieze
De kwestie is gewoon dat er niks op te werpen valt van al die mysteries waar we aliens voor nodig hadden

Ik weet niet of wij Aliens nodig hadden. Wel dat wij van Aliens het fijne OOK niet weten. Niemand kan hier zeggen ( en bewijzen ) dat die ons nooit bezocht hebben, hier zelfs aanwezig zijn vandaag de dag, ons het één of ander getoond hebben, of zelfs een apensoort genetisch veranderd hebben in wat wij zijn.
Voor mij blijven al die vragen open.

praha 12 september 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6799436)
Ik weet niet of wij Aliens nodig hadden. Wel dat wij van Aliens het fijne OOK niet weten. Niemand kan hier zeggen ( en bewijzen ) dat die ons nooit bezocht hebben, hier zelfs aanwezig zijn vandaag de dag, ons het één of ander getoond hebben, of zelfs een apensoort genetisch veranderd hebben in wat wij zijn.
Voor mij blijven al die vragen open.

bah ja ... kan allemaal

Wat ook kan ...
Ze zagen die Rapu Nui zo hard zwoegen met die kolossale stenen dat ze voorgesteld hebben ze een handje te helpen.
Met hun hoogtechnologische kennis was de klus in een mum van tijd geklaard en nog nooit stonden op zo'n kort bestek zoveel voorouders vruchtbaarheid af te smeken... dit met veel nachtelijk jolijt tot gevolg.
Uit extreme dankbaarheid hebben de Rapu Nui een gedeelte van die moai met een rode pukao uitgerust... een beste benadering van toenmalige modegril van hun gulle bezoekers.

exodus 12 september 2013 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6799004)
't Is bij jou niks anders dan fotookes en filmpjes met bijpassende stemmingsmakerij en wat 'getuigen'

Ik post vrijwel nooit foto's van UFO. Wederom een leugen van je. Ik post vrijwel altijd cases.

UFO's en aliens bestaan. Alleen diegene die bevooroordeeld zijn of het bewijs niet bekeken hebben beweren dat het niet zo is.

JBM 12 september 2013 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6799658)
UFO's en aliens bestaan. Alleen diegene die bevooroordeeld zijn of het bewijs niet bekeken hebben beweren dat het niet zo is.

Ja dat is jouw stokpaardje, alleen is er geen bewijs om te bekijken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be