Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Datingsites (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172480)

Восход-1 19 juni 2012 01:01

Datingsites
 
Beste forummer,

Heeft u ervaring met datingsites? Het kan hier gaan van netwerksites met een scherpe datinginslag zoals Netlog, over dingen als OkCupid tot betaalsites.
Indien ja, welke ervaringen heeft u ermee?
Indien nee, zou u overwegen om er gebruik van te maken? Wanneer wel of waarom niet?

Восход-1 19 juni 2012 01:02

De stemming is openbaar.

Восход-1 19 juni 2012 01:02

De stemming is openbaar.

Txiki 19 juni 2012 07:20

'k Heb geen ervaring met datingsites en ik ben ook niet van plan er enige ervaring over op te doen.

Nietzsche 19 juni 2012 09:15

Ik heb geen ervaring met datingsites, en ik vind dat je toch vrij wanhopig moet zijn om via een datingsite iemand te krijgen.

NieuwNoors 19 juni 2012 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6176665)
Ik heb geen ervaring met datingsites, en ik vind dat je toch vrij wanhopig moet zijn om via een datingsite iemand te krijgen.

Voila, dat denk ik er ook van. Ik vind dat allemaal zo geforçeerd en zo nep. Zelf zou ik daar nooit gebruik van maken.

fox 19 juni 2012 11:21

Is Netlog ook een datingsite of zo? Ik dacht dat eerder facebook voor 12 jarigen was? Soit, mij krijgen ze in ieder geval niet zo zot om dat ooit maar te overwegen. Ik ga wel op café als ik een grietje van doen zou hebben.

Восход-1 19 juni 2012 11:27

Ben benieuwd of het aantal ja-stemmers groter zou zijn mits een anonieme bevraging.

Nietzsche 19 juni 2012 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6176898)
Ben benieuwd of het aantal ja-stemmers groter zou zijn mits een anonieme bevraging.

Hoezo?

Ik denk niet dat er veel verschil zou zijn.

Восход-1 19 juni 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6176904)
Hoezo?

Ik denk niet dat er veel verschil zou zijn.

Jawel. Dat is zo met zulke stemmingen. De drempel ligt veel lager om te stemmen als het anoniem gebeurt. Want het is persoonlijke informatie.

Восход-1 19 juni 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6176904)
Hoezo?

Ik denk niet dat er veel verschil zou zijn.

Jawel. Dat is zo met zulke stemmingen. De drempel ligt veel lager om te stemmen als het anoniem gebeurt. Want het is persoonlijke informatie.

Nietzsche 19 juni 2012 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6176911)
Jawel. Dat is zo met zulke stemmingen. De drempel ligt veel lager om te stemmen als het anoniem gebeurt. Want het is persoonlijke informatie.

Tja.

Koenraad Noël 19 juni 2012 12:14

De reden dat ik ze niet gebruik is allereerst omdat ik visueel niets te bieden heb en ten tweede dat ik me toch afvraag wat voor een figuren toch achter die leuke smoeltjes zitten.

Nietzsche 19 juni 2012 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6177018)
De reden dat ik ze niet gebruik is allereerst omdat ik visueel niets te bieden heb en ten tweede dat ik me toch afvraag wat voor een figuren toch achter die leuke smoeltjes zitten.

Daar kom je snel genoeg achter, hé.

Восход-1 19 juni 2012 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6176886)
Is Netlog ook een datingsite of zo? Ik dacht dat eerder facebook voor 12 jarigen was? Soit, mij krijgen ze in ieder geval niet zo zot om dat ooit maar te overwegen. Ik ga wel op café als ik een grietje van doen zou hebben.

Ik vond Netlog vroeger aangenaam omdat (ondanks alle 12-jarigen en beschutten) het de kans bood om mensen te leren kennen.

Facebook is asociaal. Men beperkt zich tot zijn vriendjes. En verder is het not done om mensen aan te spreken.
Maar da's de manier om meer gebruikers te trekken dus dit won.

Koenraad Noël 19 juni 2012 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6177022)
Daar kom je snel genoeg achter, hé.

Ik heb visueel niets te bieden en zal niet veel interactie krijgen met mijn smoel.

Восход-1 19 juni 2012 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6177027)
Ik heb visueel niets te bieden en zal niet veel interactie krijgen met mijn smoel.

Jij moet niet met je smoel interageren, he, maar met andere mensen.

Nietzsche 19 juni 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6177027)
Ik heb visueel niets te bieden en zal niet veel interactie krijgen met mijn smoel.

Je bent lelijk?:?

Koenraad Noël 19 juni 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6177031)
Jij moet niet met je smoel interageren, he, maar met andere mensen.

En andere mensen moeten dan ook reageren, hé.

Als je plots een bericht krijgt van:

Die geen enkele gelijke interesse met je heeft, dan denk ik dat zowat niemand daar op in gaat gaan.

Восход-1 19 juni 2012 12:24

Los van het feit of jij nu lelijk bent of niet, voor mannen is dit een stuk minder van tel dan vrouwen.
Het verschil is: een vrouw moet mooi zijn, maar een man moet cool zijn.

Neem dit voorbeeld, Tom Waits:



Mooi is hij niet, eerder integendeel. Toch ken ik een aantal meisjes in mijn omgeving die hem erg sexy vinden. En zij geven toe dat hij lelijk is, he. Maar ze vinden hem sexy voor wat hij doet en hoe hij het brengt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be