Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Datingsites (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172480)

Восход-1 19 juni 2012 01:01

Datingsites
 
Beste forummer,

Heeft u ervaring met datingsites? Het kan hier gaan van netwerksites met een scherpe datinginslag zoals Netlog, over dingen als OkCupid tot betaalsites.
Indien ja, welke ervaringen heeft u ermee?
Indien nee, zou u overwegen om er gebruik van te maken? Wanneer wel of waarom niet?

Восход-1 19 juni 2012 01:02

De stemming is openbaar.

Восход-1 19 juni 2012 01:02

De stemming is openbaar.

Txiki 19 juni 2012 07:20

'k Heb geen ervaring met datingsites en ik ben ook niet van plan er enige ervaring over op te doen.

Nietzsche 19 juni 2012 09:15

Ik heb geen ervaring met datingsites, en ik vind dat je toch vrij wanhopig moet zijn om via een datingsite iemand te krijgen.

NieuwNoors 19 juni 2012 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6176665)
Ik heb geen ervaring met datingsites, en ik vind dat je toch vrij wanhopig moet zijn om via een datingsite iemand te krijgen.

Voila, dat denk ik er ook van. Ik vind dat allemaal zo geforçeerd en zo nep. Zelf zou ik daar nooit gebruik van maken.

fox 19 juni 2012 11:21

Is Netlog ook een datingsite of zo? Ik dacht dat eerder facebook voor 12 jarigen was? Soit, mij krijgen ze in ieder geval niet zo zot om dat ooit maar te overwegen. Ik ga wel op café als ik een grietje van doen zou hebben.

Восход-1 19 juni 2012 11:27

Ben benieuwd of het aantal ja-stemmers groter zou zijn mits een anonieme bevraging.

Nietzsche 19 juni 2012 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6176898)
Ben benieuwd of het aantal ja-stemmers groter zou zijn mits een anonieme bevraging.

Hoezo?

Ik denk niet dat er veel verschil zou zijn.

Восход-1 19 juni 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6176904)
Hoezo?