Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat gaat het oordeel zijn in de Floyd/Chauvin rechtszaak? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258650)

Dadeemelee 19 april 2021 18:35

Wat gaat het oordeel zijn in de Floyd/Chauvin rechtszaak?
 
De US houdt de adem in. Wat is uw voorspelling?

https://www.newsweek.com/derek-chauv...-floyd-1579771

patrickve 19 april 2021 18:38

Die gaat zwaar veroordeeld worden. Negers zijn de enige mensen van enige tel in de USA. Al de rest zijn nu Untermenschen. Het zelfs maar schenden van 1 haar van een neger, door een blanke, is direct de zwaarste straffen. De USA is een bijzonder racistische maatschappij geworden.

Dadeemelee 19 april 2021 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9659595)
Die gaat zwaar veroordeeld worden. Negers zijn de enige mensen van enige tel in de USA. Al de rest zijn nu Untermenschen. Het zelfs maar schenden van 1 haar van een neger, door een blanke, is direct de zwaarste straffen. De USA is een bijzonder racistische maatschappij geworden.

Ik weet het niet. Er zijn dacht ik meer ‘witten’ dan ‘zwarten’ in de jury en ik heb ook gelezen dat er unanimiteit moet zijn.

patrickve 19 april 2021 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9659599)
Ik weet het niet. Er zijn dacht ik meer ‘witten’ dan ‘zwarten’ in de jury en ik heb ook gelezen dat er unanimiteit moet zijn.

De witten die mogen spreken, zijn nog stukken racistischer anti blank dan de zwarten. Dit is bijzonder zwaar anti-blank racisme, grotendeels georganiseerd door blanken zelf. Een soort 'trans-gender' effect op raciaal vlak.

Zipper 19 april 2021 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9659595)
Die gaat zwaar veroordeeld worden. Negers zijn de enige mensen van enige tel in de USA. Al de rest zijn nu Untermenschen. Het zelfs maar schenden van 1 haar van een neger, door een blanke, is direct de zwaarste straffen. De USA is een bijzonder racistische maatschappij geworden.

2

Die agent zal geofferd worden om grote rellen te voorkomen.

denkimi 19 april 2021 19:13

Doodslag veronderstel ik.

N-VA 19 april 2021 20:57

Is een eerlijk proces nog mogelijk of is Chauvin zijn proces al gemaakt in de media na de heiligverklaring van Floyd? Chauvin zou wel eens als voorbeeld gebruikt kunnen worden om aan te tonen dat de rechter politiemensen die iets durven doen tegen zwarte criminelen zwaar durven veroordelen. De vraag is of de politie dan nog gaat durven optreden tegen afro's.

In Chauvin zijn plaats zou ik toch niet gerust zijn.

Vlad 20 april 2021 11:17

Vrijspraak. Kan niet anders gezien de feiten.

Libro 20 april 2021 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9659620)
2

Die agent zal geofferd worden om grote rellen te voorkomen.

Of om een statement te maken. Ik hoop eigenlijk op vrijspraak.

Libro 20 april 2021 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9659978)
Vrijspraak. Kan niet anders gezien de feiten.

Sinds wanneer zijn feiten van belang...


De schoofzak 20 april 2021 11:58

Die twaalf mensen in de jury hebben heel de zaak gevolgd, terwijl wij amper, en uit tweede hand weten wat de dames en heren journalisten is opgevallen.

Zipper 20 april 2021 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9659996)
Of om een statement te maken. Ik hoop eigenlijk op vrijspraak.

ik ook, maar ik vrees er voor.

N-VA 20 april 2021 15:06

De politieman zal geslachtofferd worden op het altaar van de politieke correctheid.

TheFourHorsemen 20 april 2021 15:15

2nd degree denk ik.

speurneus 20 april 2021 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9659595)
Die gaat zwaar veroordeeld worden. Negers zijn de enige mensen van enige tel in de USA. Al de rest zijn nu Untermenschen. Het zelfs maar schenden van 1 haar van een neger, door een blanke, is direct de zwaarste straffen. De USA is een bijzonder racistische maatschappij geworden.

Wat een racistische praat - shame on you

Vette Pois(s)on 20 april 2021 16:58

geef die man een medaille

Libro 20 april 2021 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9659599)
Ik weet het niet. Er zijn dacht ik meer ‘witten’ dan ‘zwarten’ in de jury en ik heb ook gelezen dat er unanimiteit moet zijn.

Het kan dus een hung jury worden.

Boduo 20 april 2021 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9659978)
Vrijspraak. Kan niet anders gezien de feiten.

Welke feiten bedoel je ?

Dadeemelee 20 april 2021 18:47

Ik zie dat ik de verkeerde gestemd heb. Ik had het even fout begrepen:

Second degree is erger dan Third degree.
Third degree is eigenlijk ‘dood door onvoorzichtigheid, onverschilligheid’.

Ik hou het op Third degree.

Edit: het is wel ingewikkeld. Je hebt Depraved Heart Murder, Negligent homocide, Manslaughter, Involuntary manslaughter,...

Libro 20 april 2021 19:05

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039...-overweldigend Pfffff, een flatus van de POTUS.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be