Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke 5 kenmerken beschrijven "de Vlaamse vrouw" het best? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242875)

Eurosceptic 20 maart 2018 19:03

Welke 5 kenmerken beschrijven "de Vlaamse vrouw" het best?
 
Natuurlijk bestaat er niet zoiets als de gemiddelde Vlaamse vrouw, maar er zijn wel tendenzen. De laatste jaren stoor ik me er steeds meer aan. Dit wil niet zeggen dat ik nooit een relatie zou kunnen hebben met een Vlaamse vrouw. Er zijn er speciale, maar met 80% van onze vrouwen wil ik helemaal niks te maken hebben.

De eerste typerende kenmerken die in me opkomen zijn

- Jaloers (met een uitroepteken)
- Berekend (naar mijn mening zijn veel huwelijken eerder een berekend contract dan een uiting van liefde)
- Indirect/achterbaks --> aan de lopende band roddelen ipv zeggen waar het op staat. En er niet voor terug deinzen om een ander zwart te maken om er zelf beter van te worden
- Materialistisch
- Humeurig

Mee eens of oneens? De mannen uiteraard, want de vrouwen gaan het natuurlijk ontkennen.

Aan welke 5 kenmerken denken jullie?

Universalia 20 maart 2018 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8671305)
Natuurlijk bestaat er niet zoiets als de gemiddelde Vlaamse vrouw, maar er zijn wel tendenzen. De laatste jaren stoor ik me er steeds meer aan. Dit wil niet zeggen dat ik nooit een relatie zou kunnen hebben met een Vlaamse vrouw. Er zijn er speciale, maar met 80% van onze vrouwen wil ik helemaal niks te maken hebben.

De eerste typerende kenmerken die in me opkomen zijn

- Jaloers (met een uitroepteken)
- Berekend (naar mijn mening zijn veel huwelijken eerder een berekend contract dan een uiting van liefde)
- Indirect/achterbaks --> aan de lopende band roddelen ipv zeggen waar het op staat. En er niet voor terug deinzen om een ander zwart te maken om er zelf beter van te worden
- Materialistisch
- Humeurig

Mee eens of oneens? De mannen uiteraard, want de vrouwen gaan het natuurlijk ontkennen.

Aan welke 5 kenmerken denken jullie?

De stand van uw bankrekening/ de inhoud van uw portefeuille.

Horen die daar ook niet bij?

Diego Raga 20 maart 2018 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8671358)
De stand van uw bankrekening/ de inhoud van uw portefeuille.

Horen die daar ook niet bij?

Punt 2 & 4 hebben daar betrekking op.

bembem 20 maart 2018 20:30

Oulala Eurosceptic waarom deze thread? Personally denk ik dat er geen type vlaamse vrouw is. I mean, vrouwen zijn denk ik universally gelijkaardig, net als mannen overigens....

Tavek 20 maart 2018 20:47

lol

losers

kunnen niet aan de vrouw geraken

Eurosceptic 20 maart 2018 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8671373)
Oulala Eurosceptic waarom deze thread? Personally denk ik dat er geen type vlaamse vrouw is. I mean, vrouwen zijn denk ik universally gelijkaardig, net als mannen overigens....

Dingen die ik door de jaren heen geobserveerd heb.
Werkplekken waar 50% vrouwen en 50% mannen in dienst zijn --> De mannen maken vrienden, de vrouwen roddelen en maken kampen die elkaar het leven zuur maken. Heeft geleid tot 3 ontslagen en zelfs 1 zelfmoord

Relationeel.. Vrouwen die jarenlang een relatie hebben. Man maakt het onverwacht uit. Dan plots moeten ze onmiddellijk een nieuwe vriend hebben want anders valt hun uitgestippelde levensplan in duigen --> onmiddellijk lid worden op elitedating.be om een man met een hoog inkomen te vinden. Dat blijkt dan toevallig de man van hun dromen te zijn en in no time bouwen ze een huis. Was ik 2 keer getuige van

Werkervaringen.. Vrouwen die me persoonlijk proberen op te lichten met de huurvoorwaarden voor een pand waarin ik werkte.

Vrienden die 10 jaar lang de traditie hebben om samen Nieuwjaar te vieren. Dan komen de vrouwen in het spel. Ze bakenen hun territorium af en proberen de singles uit de groep buiten te sluiten.

Nu nieuwe werkplek waar een vrouw halftijds werkt, en mij als een bedreiging ziet voor haar uurrooster. Probeert mij in een slecht daglicht te stellen bij de baas.

Ik merk eigenlijk dat de rode draad voor de meeste onaangename ervaringen die ik de laatste tijd heb, vooral werkgerelateerd, meestal is dat het een vrouw betreft.

Als ik de 100 vrouwen die ik goed ken eens op een rijtje zet, kom ik tot de conclusie dat ik met minstens 80 ervan helemaal niks te maken wil hebben

Eurosceptic 20 maart 2018 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8671383)
lol

losers

kunnen niet aan de vrouw geraken

For the record. Ik ben gelukkig en verloofd, met een niet - Vlaamse vrouw weliswaar

Xenophon 20 maart 2018 21:11

  • Lief.
  • Zachtaardig.
  • Altijd maar geven, nooit een kwaad woord.
  • Doen werkelijk alles wat je wil.
  • Enorme borsten.

bembem 20 maart 2018 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8671397)
Dingen die ik door de jaren heen geobserveerd heb.
Werkplekken waar 50% vrouwen en 50% mannen in dienst zijn --> De mannen maken vrienden, de vrouwen roddelen en maken kampen die elkaar het leven zuur maken. Heeft geleid tot 3 ontslagen en zelfs 1 zelfmoord

Relationeel.. Vrouwen die jarenlang een relatie hebben. Man maakt het onverwacht uit. Dan plots moeten ze onmiddellijk een nieuwe vriend hebben want anders valt hun uitgestippelde levensplan in duigen --> onmiddellijk lid worden op elitedating.be om een man met een hoog inkomen te vinden. Dat blijkt dan toevallig de man van hun dromen te zijn en in no time bouwen ze een huis. Was ik 2 keer getuige van

Werkervaringen.. Vrouwen die me persoonlijk proberen op te lichten met de huurvoorwaarden voor een pand waarin ik werkte.

Vrienden die 10 jaar lang de traditie hebben om samen Nieuwjaar te vieren. Dan komen de vrouwen in het spel. Ze bakenen hun territorium af en proberen de singles uit de groep buiten te sluiten.

Nu nieuwe werkplek waar een vrouw halftijds werkt, en mij als een bedreiging ziet voor haar uurrooster. Probeert mij in een slecht daglicht te stellen bij de baas.

Ik merk eigenlijk dat de rode draad voor de meeste onaangename ervaringen die ik de laatste tijd heb, vooral werkgerelateerd, meestal is dat het een vrouw betreft.

Als ik de 100 vrouwen die ik goed ken eens op een rijtje zet, kom ik tot de conclusie dat ik met minstens 80 ervan helemaal niks te maken wil hebben

I see... en ja ik herken het wel (zelf heb ik ook het een & ander meegemaakt, gelukkig niet in de relationele sfeer thank god lol), maar om nu te zeggen dat er geen achterbakse, hebberige, geslepen mannen bestaan...

TV-verslaafde 20 maart 2018 21:21

-Efficiënt zoals een robot om mee te kunnen doen in de competitie tegen mannen.
-Tegen 40 wat zenuwinzinkingen, tegen 45 wat hartaderbreuken, tegen 50 halfdood. Het normale patroon eigenlijk voor een man...

Buiten de werkvloer zijn ze wel aardig, vriendelijk en dankbaar...

Eduard Khil 20 maart 2018 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8671404)
I see... en ja ik herken het wel (zelf heb ik ook het een & ander meegemaakt, gelukkig niet in de relationele sfeer thank god lol),

:lol:

Eduard Khil 20 maart 2018 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8671397)
Werkplekken waar 50% vrouwen en 50% mannen in dienst zijn --> De mannen maken vrienden, de vrouwen roddelen en maken kampen die elkaar het leven zuur maken.

het kan nog extremer :lol:
Ik zat in een afdeling van 40 mensen. 38 mannen en 2 vrouwen. Wie maakt er spel en ambras? Yep :lol:

The Paulus Experience 20 maart 2018 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8671463)
het kan nog extremer :lol:
Ik zat in een afdeling van 40 mensen. 38 mannen en 2 vrouwen. Wie maakt er spel en ambras? Yep :lol:

Gij! :lol:

The Paulus Experience 20 maart 2018 23:52

Geen klachten hier, mijn vrouw is een schat!
Bovendien is ze ook nog mijn type qua uiterlijk.

The Paulus Experience 20 maart 2018 23:53

De Teven op mijn werk aan de andere kant...

Demper 21 maart 2018 00:02

Hypocriet

Bazig

Nooit genoeg

Onvrouwelijk

kojak 21 maart 2018 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8671468)
Geen klachten hier, mijn vrouw is een schat!
Bovendien is ze ook nog mijn type qua uiterlijk.

Alé, ik hoor het al.
Ze mag niet klagen.
Ze wilt wel, maar ze mag niet. :lol:

Eberhard Leclerc 21 maart 2018 00:13

1) grote tieten
2) negergeil
3) mocrogeil
4) zaadgeil
5) hypocriet

Pandareus 21 maart 2018 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8671398)
For the record. Ik ben gelukkig en verloofd, met een niet - Vlaamse vrouw weliswaar

Hebben mulatten de kenmerken die jij opsomt dan niet ?

Vlad 21 maart 2018 07:49

soort zoekt soort


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be