Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 13 juni 2004 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=66)
-   -   Vlaanderen moet niks weten van linksen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16294)

Guderian 14 juni 2004 13:14

Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)

Wereldburger 14 juni 2004 13:18

wow, echt om trots op te zijn :roll:

Guderian 14 juni 2004 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wereldburger
wow, echt om trots op te zijn :roll:

Inderdaad! Een goede raad aan het links canaille: verhuis uit Vlaanderen. :mrgreen:

Stubaf. 14 juni 2004 13:24

Nee nee: laat die linksen blijven, ik zou hun verzuurde pruimensmoelen voor geld willen missen :mrgreen:

Wie zijn de personen in ja avatar, Heinz?

Guderian 14 juni 2004 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Nee nee: laat die linksen blijven, ik zou hun verzuurde pruimensmoelen voor geld willen missen :mrgreen:

Wie zijn de personen in ja avatar, Heinz?

Ernst Jünger, Carl Schmitt, Julius Evola

justme 14 juni 2004 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)


SP + Groen: 1/3
Vlaams Blok: 1/4

dan ligt de rest daar mooi in het midden. En bij bij CD&V en VLD zal een deel overhellen naar rechts, maar een ander delen even goed naar links



maw : vlaanderen is mooi symmetrisch verdeeld

lustige lezer 14 juni 2004 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)

De linksen zijn er ook op vooruitgegaan als ik me niet vergis, Spa kleine winst en agelev een grote vooruitgang. Ze hebben nog altijd een 30% van de stemmen!

Guderian 14 juni 2004 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)


SP + Groen: 1/3
Vlaams Blok: 1/4

dan ligt de rest daar mooi in het midden. En bij bij CD&V en VLD zal een deel overhellen naar rechts, maar een ander delen even goed naar links



maw : vlaanderen is mooi symmetrisch verdeeld

:lol:
HAHAHAhahaha... Er probeert hier een linkselaar al te ontkennen dat Vlaanderen rechts en conservatief is! Hihihi... :lol: Blijven trainen m'n beste!

thePiano 14 juni 2004 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)

Toch zijn de progressieven er weer in procenten op vooruit gegaan. Hoe verklaar je dat dan? :roll:

Guderian 14 juni 2004 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)

De linksen zijn er ook op vooruitgegaan als ik me niet vergis, Spa kleine winst en agelev een grote vooruitgang. Ze hebben nog altijd een 30% van de stemmen!

Agalev grote vooruitgang? 8O :lol: 8O :lol: 8O

Van 12 zetels naar 6 zetels noem jij een grote vooruitgang?!? Wel, ze mogen van mij nog zulke vooruitgang boeken! :wink: :mrgreen:

justme 14 juni 2004 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:lol:
HAHAHAhahaha... Er probeert hier een linkselaar al te ontkennen dat Vlaanderen rechts en conservatief is! Hihihi... :lol: Blijven trainen m'n beste!


Kunt u nog meer het beeld van de Vlaams Blokker op idiotere wijze als karikatuur schetsen met uw post...

ik ben NIET links


maar de cijfers zijn duidelijk

1/3 is links
1/4 extreem rechts

de rest ligt in het midden



LEER EENS CIJFER NEUTRAAL TE AANSCHOUWEN

Guderian 14 juni 2004 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Na de verkiezingen van 13 juni is het meer dan ooit duidelijk dat Vlaanderen rechts is, dat Vlaanderen conservatief is.
Links Vlaanderen heeft ondanks hun media-steun en hun grote bek, een zware nederlaag geleden.

De logepartijen zitten met een kater, de nationalisten en de conservatieven gaan er op vooruit! 8)

Toch zijn de progressieven er weer in procenten op vooruit gegaan. Hoe verklaar je dat dan? :roll:

8O

* Extreem-links is marginaler als ooit tevoren.
* De groene communisten zien hun zetels gehalveerd, ze juichen omdat ze de kiesdrempel gehaald hebben!!! 8O :lol: 8O :lol:
* De sossen zitten met een zware kater, ze kunnen hun score van 18 mei vorig jaar niet herhalen en verliezen vrij fors in vergelijking met toen. Ze hebben enkel hun historisch-zware nederlaag van de vorige keer weer goedgemaakt, hoofdzakelijk met Agalev-stemmen.

Conclusie: zonder de Walen zouden de linksen niet aan de bak komen in dit land.

alpina 14 juni 2004 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:lol:
HAHAHAhahaha... Er probeert hier een linkselaar al te ontkennen dat Vlaanderen rechts en conservatief is! Hihihi... :lol: Blijven trainen m'n beste!


Kunt u nog meer het beeld van de Vlaams Blokker op idiotere wijze als karikatuur schetsen met uw post...

ik ben NIET links


maar de cijfers zijn duidelijk

1/3 is links
1/4 extreem rechts

de rest ligt in het midden



LEER EENS CIJFER NEUTRAAL TE AANSCHOUWEN

U zegt het zelf: EXTREEM rechts, u vergeet blijkbaar nog een hele groep gematigd rechts.

De Zuiveraar 14 juni 2004 13:39

Agalev gaan in ze met de moslimveroveraars , steunen door het geld van het Vlaamse volk te stelen , de Jihad tegen eigen volk.
Weg met GROEN, hard werken en keiharde oppositie voeren moet het Vlaams BLOK, geef links uitschot geen kans, het zijn moordenaars.

Sufragette 14 juni 2004 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wereldburger
wow, echt om trots op te zijn :roll:

Inderdaad! Een goede raad aan het links canaille: verhuis uit Vlaanderen. :mrgreen:


Kan niet verhuizen; ik word vast en zeker teruggestuurd naar land van herkomst omdat ik een "linkse terrorist" ben..

Guderian 14 juni 2004 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:lol:
HAHAHAhahaha... Er probeert hier een linkselaar al te ontkennen dat Vlaanderen rechts en conservatief is! Hihihi... :lol: Blijven trainen m'n beste!


Kunt u nog meer het beeld van de Vlaams Blokker op idiotere wijze als karikatuur schetsen met uw post...

ik ben NIET links


maar de cijfers zijn duidelijk

1/3 is links
1/4 extreem rechts

de rest ligt in het midden



LEER EENS CIJFER NEUTRAAL TE AANSCHOUWEN

Zeveraar, de basis van de VLD is rechts, hun partijtop niet. De CD&V heeft een grote rechtse vleugel (middenstanders en boerenbond).
Nu, als u dit als het centrum wil aanzien, voor mij niet gelaten, dan betekent dit enkel dat het centrum naar rechts opschuift, wat nieuwe mogelijkheden opent op de rechts-radicale zijde. :mrgreen:

justme 14 juni 2004 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Zeveraar, de basis van de VLD is rechts, hun partijtop niet. De CD&V heeft een grote rechtse vleugel (middenstanders en boerenbond).
Nu, als u dit als het centrum wil aanzien, voor mij niet gelaten, dan betekent dit enkel dat het centrum naar rechts opschuift, wat nieuwe mogelijkheden opent op de rechts-radicale zijde. :mrgreen:

heb je al ooit eens bij Liberalen rondgevraagd... sommigen zijn heeeeel rechts, maar een groot deel is heel links qua mening (wat die termen ook waard zijn)...

En wat te denken van de ACW vleugel etc... bij CD&V :?


Trouwens, dit centrum is al serieus links..... vergelijk eens met Engeland. Wat hier centrum is, zou daar als links aanzien worden ...

thePiano 14 juni 2004 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Inderdaad! Een goede raad aan het links canaille: verhuis uit Vlaanderen. :mrgreen:


Kan niet verhuizen; ik word vast en zeker teruggestuurd naar land van herkomst omdat ik een "linkse terrorist" ben..

Toffe jongens die Blokkers. 8O Als je wat kritiek uit willen ze dat je onmiddellijk oprot. Ze vergeten daarbij graag dat voor de meeste van ons het land van herkomst in Vlaanderen ligt, en spreken hun eigen 70-puntenplan tegen. :roll:

Distel 14 juni 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette


Kan niet verhuizen; ik word vast en zeker teruggestuurd naar land van herkomst omdat ik een "linkse terrorist" ben..

Toffe jongens die Blokkers. 8O Als je wat kritiek uit willen ze dat je onmiddellijk oprot. Ze vergeten daarbij graag dat voor de meeste van ons het land van herkomst in Vlaanderen ligt, en spreken hun eigen 70-puntenplan tegen. :roll:

Laat het nu net de Blokkers zijn aan wie in dit land gevraagd wordt om op te rotten. Toffe jongens die "democraten"...

Knuppel 14 juni 2004 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Toffe jongens die Blokkers. 8O Als je wat kritiek uit willen ze dat je onmiddellijk oprot. Ze vergeten daarbij graag dat voor de meeste van ons het land van herkomst in Vlaanderen ligt, en spreken hun eigen 70-puntenplan tegen. :roll:

Laat het nu net de Blokkers zijn aan wie in dit land gevraagd wordt om op te rotten. Toffe jongens die "democraten"...


:!: :!: rofl :!: :!:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be