Citaat:
|
Citaat:
En die stenigingen in Iran: dat is met moussen ballen, de veroordeelden zijn actrices. |
Citaat:
Bottom line is dat het verhaal te zwak is om overtuigend te zijn voor een kritisch persoon. |
Je argumenten zijn bijzonder zwak, ze kloppen niet eens zoals hierboven blijkt, en je ontwijkt de feiten. Voor mij is de discussie dan ook gedaan.
|
Citaat:
Remember het "cometa rapport", iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
Gans deze mikmak heeft als enige bedoeling een 'persoonlijke aanval' uit te lokken omdat je op je kromme tenen getrapt bent omdat jij al 15 keer geband bent als trol nu alweer een paar strafpunten hebt, nietwaar? Iemand die als trol geband werd in het verleden 'trollemans' noemen is overigens geen belediging of persoonlijke aanval, maar een simpele constatering van een feit. Maar zelfs dat had je dus niet door. :-D |
Citaat:
Hier, één link die heel je zever ontkracht. Het cometa report is wel degelijk echt. http://www.youtube.com/watch?v=EoNbfy8HDYY |
Citaat:
|
Citaat:
wel je kent de zaken ivm Global Warming, de e-mails etc. Dan kunnen we nu vaststellen dat het hele wetenschappelijke bolwerk corrupt is , op dezelfde manier waarop jij het nu doet! (wel de wetenschap IS door en door corrupt, maar om andere reden en is verder een andere discussie.) |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, aangezien jij blijkbaar geen alternatief kan voorstellen voor de huidige wetenschappelijke methode zal ik deze nog maar eventjes trouw blijven. Hiermee kunnen we dus niet anders dan concluderen dat je bijdrages alweer op niks slaan. |
Citaat:
Anders hadden jullie het allang gedaan. |
Citaat:
Dat nog eens illustreren was ook het doel van mijn tegenvraag waar hij zo allergisch op reageerde. :-D Het is werkelijk van niet kunnen lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou voor de CNRS gewerkt hebben als "Directeur de recherches"... Op de site van de CNRS: geen spoor van monsieur le directeur te vinden, niets, geen speech, geen publicatie, niets... De man heeft een doctoraat; en heeft nooit in academische middens gepubliceerd, vreemd... Wat we WEL vinden, of beter al wat we vinden, heeft rechtstreeks of onrechtstreeks met ufologie te maken ... Toegegeven: het is geloofwaardiger dan de fictieve generaal. |
Citaat:
Want dan stel je meteen ook dat: 1) Er technologie wordt achtergehouden voor het publiek. 2) Er een samenzwering bestaat op politiek-, militair- & wetenschappelijk niveau. 3) Dat die samenzwering al 60 jaar bezig is & er nog niet van is uitgelekt. |
Ik heb nooit betwist dat er een Cometa-rapport bestaat.
Alleen is het waardeloos al is er tevergeefs een enorm rookgordijn opgetrokken rond de auteurs. Doe me een lol, en bekijk het origineel op PDF. Is dat volgens u een wetenschappelijke publicatie? De "opstellers" waren blijkbaar te lui om zelfs qua vorm geloofwaardig te maken. |
Citaat:
Op hun sites worden militaire bronnen geciteerd alsof het niets is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be