Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Albert tegen Delphine "Jij bent mijn dochter niet" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34261)

Wreker 16 mei 2005 20:47

Albert tegen Delphine "Jij bent mijn dochter niet"
 
Daarstraks op één een interview met Delphine Boël, die beweerde dat Albert toen zij hem opzocht tegen haar gezegd zou hebben "Jij bent mijn dochter niet" (maar dan in het Frans).

Berreke scoort keer op keer slecht tegenwoordig.

thePiano 16 mei 2005 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarstraks op één een interview met Delphine Boël, die beweerde dat Albert toen zij hem opzocht tegen haar gezegd zou hebben "Jij bent mijn dochter niet" (maar dan in het Frans).

Berreke scoort keer op keer slecht tegenwoordig.

Tjah, hij heeft Delphine nooit wettig erkend dus in feite heeft hij wel gelijk tot... het tegendeel bewezen is.

cortelinckx 16 mei 2005 20:54

Iets voor het TV STory-subforum?

Raf 16 mei 2005 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarstraks op één een interview met Delphine Boël, die beweerde dat Albert toen zij hem opzocht tegen haar gezegd zou hebben "Jij bent mijn dochter niet" (maar dan in het Frans).

Berreke scoort keer op keer slecht tegenwoordig.

Ik voorzie in jouw toekomst een schitterende "journalistieke" carrière voor een gerenommeerd tijdschrift �* la Flair, of Joepie of Story...

Wreker 16 mei 2005 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cortelinckx
Iets voor het TV STory-subforum?

Albert moet weer inboeten aan populariteit hierdoor, waardoor zijn aftreden dichterbij komt.

Raf 16 mei 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Albert moet weer inboeten aan populariteit hierdoor, waardoor zijn aftreden dichterbij komt.

Waarom? Heeft hij de grondwet aan zijn laars gelapt, zoals zijn voorganger ooit deed?

Boerke Naas 16 mei 2005 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik voorzie in jouw toekomst een schitterende "journalistieke" carrière voor een gerenommeerd tijdschrift �* la Flair, of Joepie of Story...

Je vergeet de homo bladen.

Andro 16 mei 2005 21:01

Oh quel horreur!!!!

Wreker 16 mei 2005 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Waarom? Heeft hij de grondwet aan zijn laars gelapt, zoals zijn voorganger ooit deed?

Jij zal je helaas steeds vruchteloos in een vadergevoel trachten in te leven.

Hans1 16 mei 2005 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Albert moet weer inboeten aan populariteit hierdoor, waardoor zijn aftreden dichterbij komt.

Waarom zou hij daarvoor moeten aftreden? U raaskalt. Dit is zijn privé-leven. Koning Albert is trouwens zeer populair.

Raf 16 mei 2005 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij zal je helaas steeds vruchteloos in een vadergevoel trachten in te leven.

Je zou je wel eens schromelijk kunnen vergissen...

Raf 16 mei 2005 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij zal je helaas steeds vruchteloos in een vadergevoel trachten in te leven.

En daarom moet de koning aftreden?? :? Vreemd soort logica houd jij er op na...

cortelinckx 16 mei 2005 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En daarom moet de koning aftreden?? :? Vreemd soort logica houd jij er op na...


:lol:

Raf 16 mei 2005 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cortelinckx
:lol:

Jij bent een echt lachebekje hé! ;-)

Andro 16 mei 2005 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Albert moet weer inboeten aan populariteit hierdoor, waardoor zijn aftreden dichterbij komt.

Ondertussen treden er jaarlijks +- 37.000 koppels af....

StevenNr1 16 mei 2005 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Waarom zou hij daarvoor moeten aftreden? U raaskalt. Dit is zijn privé-leven. Koning Albert is trouwens zeer populair.

Niet overdrijvne hé jongen. De monarchie is nog een overblijfsel van het absolutistische ancien regime en dus niet iets om fier op te zijn, dat terzijde, leuk topic :|

Vlaanderen Boven 16 mei 2005 21:34

Zeg, Andromeda, houdt die engel van je zijn lul vast op die avatar of zo? Nog niet eerder gemerkt.

Hans1 16 mei 2005 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Niet overdrijvne hé jongen. De monarchie is nog een overblijfsel van het absolutistische ancien regime en dus niet iets om fier op te zijn, dat terzijde, leuk topic :|

Zoals de Guldensporenslag en de Vlaamse vlag?

Andro 16 mei 2005 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Zeg, Andromeda, houdt die engel van je zijn lul vast op die avatar of zo? Nog niet eerder gemerkt.

Amai, als dat zijn lul was dan had ik deze niet als avatar gebruikt hoor, dat is trouwens zijn duim. Ik heb een foto waar deze persoon volledig naakt op staat en die zijn vleespaal is een flink stuk groter dan zijn duim hoor.

voicelesscharlie 16 mei 2005 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarstraks op één een interview met Delphine Boël, die beweerde dat Albert toen zij hem opzocht tegen haar gezegd zou hebben "Jij bent mijn dochter niet" (maar dan in het Frans).

Berreke scoort keer op keer slecht tegenwoordig.

Maar het is toch al lang duidelijk.
Naïma is zijn dochter .
Ze is verwekt op één van zijn Marokaanse foliekes.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be