Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   LA Tent City; een amerikaanse aberratie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243525)

bembem 10 mei 2018 18:48

LA Tent City; een amerikaanse aberratie!
 
LA Angel's Tent City: The New Face of Homelessness

https://www.youtube.com/watch?v=-uyYVlr84Mc

Hoe langer hoe meer Amerikanen vallen 'on hard times' en zien zich noodgedwongen in tentjes bivakeren. Hele kampen worden zo opgezet, meestal langs autowegen... Tent City in LA is er zo een, schrijnende toestanden daar, geen sanitaire voorzieningen, geen electriciteit.... Wel véél white trash in de pc zin van het woord. I mean, is dit het zogezegde superieure blanke ras? Zijn dit de zogezegde übermenschen die kleurtjes de les menen te mogen spellen?? Nee!! Think twice please, deze mensen hebben niet eens inteelt nodig om te degenereren, af te glijden naar absolute armoedige toestanden...

Just face it people, blanken zijn niet méér dan andere volkeren; gelet op dit soort van filmpjes (want tja, youtube staat er vol van I kid jullie not) kan men toch met enige zekerheid zeggen dat domheid de vaste parameter is van het MENSELIJKE ras. De intelligentere mens is imo een kneedbare, al dan niet potentieel bevattenden bio-massa die mits 'goede omstandigheden' tot resultaten kan leiden die men vooruitgang noemt. De dommere mens daarentegen is mi een vrijgeleide om in slechtere omstandigheden te vervallen tot toestanden zoals men in bovenstaand filmpje ziet. In relatief goede omstandigheden gedijdt deze mens echter in de status quo, meer niet; oftewel: 'wat er niet inzit, kan men er ook niet uithalen'.

Anyway, een ding is hiermee wel bewezen; blanken zijn geen superieure creaturen, en daarmee bedoel ik dat er geen inferieure mensenrassen bestaan. Dus; please stop the white supremacy! Whites are NOT superior!

Discuss please, thanks.

Tavek 10 mei 2018 19:29

Kijk bembem, je toekomst.

Best al eens in de decathlon een tent scoren en ergens verstoppen. Anders wordt het een doos.

Eduard Khil 10 mei 2018 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8712518)
Kijk bembem, je toekomst.

Best al eens in de decathlon een tent scoren en ergens verstoppen. Anders wordt het een doos.

:lol:

maddox 10 mei 2018 19:41

Ik denk dat de discussie al over is.

Mare, een Mexicaan in de VS, is dat dan een bruine? Of ne gele?

Pandareus 10 mei 2018 19:43

Even groot als haar kruipkot !


Eduard Khil 10 mei 2018 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8712530)
Even groot als haar kruipkot !


zou ze die gemakkelijk kunnen stelen?

Tavek 10 mei 2018 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8712528)
Ik denk dat de discussie al over is.

Mare, een Mexicaan in de VS, is dat dan een bruine? Of ne gele?

Een latino

oftewel een "bad hombre"


maddox 10 mei 2018 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8712533)
Een latino

oftewel een "bad hombre"

Maar is die dan ne bruine, gele, groen, purperen of rode?

Tavek 10 mei 2018 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8712537)
Maar is die dan ne bruine, gele, groen, purperen of rode?

een beige

maddox 10 mei 2018 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8712531)
zou ze die gemakkelijk kunnen stelen?

Als ik het verdwenen fotooke moet geloven, neen. Daar is ze niet groot of rond genoeg voor.

Trouwens, da's al zwaar hoor, da's hard werken, zoiets stelen.

Tavek 10 mei 2018 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8712540)
Als ik het verdwenen fotooke moet geloven, neen. Daar is ze niet groot of rond genoeg voor.

Trouwens, da's al zwaar hoor, da's hard werken, zoiets stelen.

Wel als ze dat als jurk draagt.

bembem 10 mei 2018 19:53

Och lachen jullie maar, men zou nog verschieten hoe het geelke zich zou weten te beredderen; by the way, het geelke heeft ervaring met hoe het is om in de brousse te leven, no way dat ik met tentjes enzo begin, ik zal me wel een hutje bouwen en vuurtje stoken heeft ook geen geheimen voor me, tja jarenlang in Afrika wonen heeft zo z'n voordelen, en nu back on topic please.

bembem 10 mei 2018 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8712537)
Maar is die dan ne bruine, gele, groen, purperen of rode?

Een rode vermits de Indianen roodhuiden werden genoemd en de mestizos er dicht aan verwand zijn. And ty bb ^^

Eduard Khil 10 mei 2018 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8712552)
Och lachen jullie maar, men zou nog verschieten hoe het geelke zich zou weten te beredderen; by the way, het geelke heeft ervaring met hoe het is om in de brousse te leven, no way dat ik met tentjes enzo begin, ik zal me wel een hutje bouwen en vuurtje stoken heeft ook geen geheimen voor me, tja jarenlang in Afrika wonen heeft zo z'n voordelen, en nu back on topic please.

'zich beredderen' :rofl:

de dag dat uw uitkering ingetrokken wordt, ligt ge onder een brug :rofl:

Eduard Khil 10 mei 2018 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8712551)
Wel als ze dat als jurk draagt.

:rofl:

Tavek 10 mei 2018 20:02

In Afrika heeft ze in beschutte compounds geleefd, in absolute luxe met huisnegers.

"Ze kent iets van leven in de brousse"

Eduard Khil 10 mei 2018 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8712569)
In Afrika heeft ze in beschutte compounds geleefd, in absolute luxe met huisnegers.

"Ze kent iets van leven in de brousse"

dat verklaart wel waarom ze zo lui is: altijd al bediend geweest :lol:

bembem 10 mei 2018 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8712563)
'zich beredderen' :rofl:

de dag dat uw uitkering ingetrokken wordt, ligt ge onder een brug :rofl:

Dat dacht je maar, mij moet men niets leren wat betreft survival hoor.
Besides ik trek dan wel met m'n spaarcenten naar Asia, liever daar overleven dan hier tussen de Aboriginals.

Eduard Khil 10 mei 2018 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8712574)
Dat dacht je maar, mij moet men niets leren wat betreft survival hoor.
Besides ik trek dan wel met m'n spaarcenten naar Asia, liever daar overleven dan hier tussen de Aboriginals.

face it. De enige reden dat je nog leeft is omdat je jezelf valselijk gehandicapt hebt laten verklaren en daardoor een uitkering krijgt. Anders lag je al lang onder de zoden :lol:


En ga maar naar Azië, zo snel mogelijk. Dan zijn we van u vanaf en moeten we ook geen uitkering meer betalen aan iemand die die niet verdient. :lol:

bembem 10 mei 2018 20:08

PS Tavek er bestaat zoiets als projecten overzien, op uitstap naar de brousse, en tja, ook je ogen openhouden voor wat er zich rondom afspeelt. Anyway ik heb meer feeling met hoe het er in de brousse omgaat dan eender wie hier op het forum. Op enkele uitzonderingen na dan......


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be