Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   rapper Boef maakt vrouwen uit voor ‘hoeren’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241836)

Anna List 4 januari 2018 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8614153)
...Ik vind het nu niet bepaald vrouwelijk om een nacht uit te gaan en dan nog een wildvreemde man een lift aan te bieden.

...

maar met die dronken moslimman is niks mis hoor!

alice 4 januari 2018 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8615273)
maar met die dronken moslimman is niks mis hoor!

Tja..vrouwen horen na de laatste koffiebreak met Allah de afwas te doen, en braaf naar bed te gaan, waar met een beetje geluk geen man ligt want die mag alles wat zij niet mag en heeft het daar erg druk mee! ;-)
Je krijgt toch spontaan medelijden met die vrouwen..of nee, net niet...

Lukkas 4 januari 2018 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8615253)
Als die wildvreemde man op dat moment een moslim blijkt te zijn met een mentaliteit als die van Boef of die van jou, lijkt het me inderdaad aangewezen gewoon door te rijden en die persoon in de shit te laten zitten. Gelukkig ken ik ook nog andere moslims met een warm, vriendelijk en gezellig karakter.

Maar de bloeddorstige en barbaarse profeet, die oproept om iedere ongelovige te doden of tot slaaf te maken, is nog altijd hun grote voorbeeld. Lijkt me onverenigbaar. Of keuren zij bepaalde daden van hun profeet misschien toch af?

quercus 4 januari 2018 12:14

Onbegrijpelijk dat zoveel heisa wordt gemaakt rond het gewauwel van dat stuk onderwereld-verschijnsel.

"Rappen" is geen muziek maar een enerverend arrogant gedram. Wie dan nog zo dom is om het "boef"-geval te vereren met de term "artiest" moet dringend op consultatie bij een psychiater.

No Apologies 4 januari 2018 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8613622)
Stank voor dank noemen ze dat. :twisted:

https://www.hln.be/showbizz/ophef-in...oeren~a7a348fb

De burgemeester van Rotterdam heeft dus gelijk als hij zegt dat elke moslim een beetje salafist is.

Intussen heeft ook Dalilla Hermans zich in het debat gemoeid en de bal nog eens misgeslagen. In het Nieuwsblad pleit ze voor censuur:
Quote Er zijn zo veel hiphopartiesten met foute teksten. Veel beter zou zijn om hen allemaal te bannen en enkel nog ruimte te geven aan de hiphoppers met een intelligente boodschap Unquote.
Dalilla maakt dus de fout een vertelseltje/muziekstuk te vereenzelvigen met de realiteit. Als je haar zienswijze consequent volgt, dan moeten ook de boeken van Herman Brusselmans geband worden wegens niet altijd zo vrouwvriendelijk. Intussen heeft ze via haar Facebook al een rechtzetting geplaatst. Ze blijkt verkeerd geciteerd door de journalist. Iets wat we wel eens meer als (flauw) excuus horen wanneer gesproken woord eenmaal op papier is verschenen. Ik acht het waarschijnlijker dat ze zich achteraf heeft gerealiseerd dat haar ongetwijfeld politiek zeer correcte vriendenkring de roep om "kunst" te censureren niet zo genegen is.

No Apologies 4 januari 2018 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8615333)
Maar de bloeddorstige en barbaarse profeet, die oproept om iedere ongelovige te doden of tot slaaf te maken, is nog altijd hun grote voorbeeld. Lijkt me onverenigbaar. Of keuren zij bepaalde daden van hun profeet misschien toch af?

Ik kan je geruststellen. Mijn moslimkennissen zijn absoluut niet bloeddorstig :-)

maddox 4 januari 2018 14:25

cRappers verbieden gaat ze alleen maar aantrekkelijker maken voor pubers en andere mensen die denken dat verboden dingen altijd beter zijn.

Lukkas 4 januari 2018 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8615481)
Ik kan je geruststellen. Mijn moslimkennissen zijn absoluut niet bloeddorstig :-)

Dan zijn het geen echte moslims. :lol:

vlijmscherp 4 januari 2018 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8615493)
Dan zijn het geen echte moslims. :lol:

dan blijven er niet veel moslims over.

Lukkas 4 januari 2018 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8615496)
dan blijven er niet veel moslims over.

Van welke planeet komt u?

DewareJakob 4 januari 2018 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8615365)
Onbegrijpelijk dat zoveel heisa wordt gemaakt rond het gewauwel van dat stuk onderwereld-verschijnsel.

"Rappen" is geen muziek maar een enerverend arrogant gedram. Wie dan nog zo dom is om het "boef"-geval te vereren met de term "artiest" moet dringend op consultatie bij een psychiater.

Zo denk ik er ook over. Nagenoeg zonder uitzondering: marginaal gedoe: voortgebracht door... en beluisterd en geliefd door...

Dadeemelee 4 januari 2018 14:53

Boef valt onder de categorie 'onnozel ventje'.

Lukkas 4 januari 2018 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8615516)
Boef valt onder de categorie 'onnozel ventje'.

Boef is een moslim, dat verklaart zijn gedrag tegenover vrouwen en de rest.

No Apologies 4 januari 2018 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8615493)
Dan zijn het geen echte moslims. :lol:

Moslims light wellicht :-)

daiwa 4 januari 2018 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8615523)
Boef is een moslim, dat verklaart zijn gedrag tegenover vrouwen en de rest.

Hij volgt gewoon de koran waar volgens sommigen niets mis mee is.

daiwa 4 januari 2018 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8614270)
laffe hond is het, wel instappen en achteraf pas schelden en zagen ...

en dan eerst niet excuseren en zeggen dat hij gelijk heeft, pas als hij 200.000 volgelingen verliest een korte nietszeggende 'sorry'... :roll: heel geloofwaardig.

maar zullen zijn schare volgelingen, al die meisjes van 13-16 jaar slim genoeg zijn om vanaf nu bij zijn optredens weg te blijven?

Hij zal het nu wel voelen in zijn geldbeugel. :lol:

Citaat:

Alweer een Nederlands festival dat Boef schrapt van zijn affiche.
https://www.hln.be/showbizz/muziek/a...iche~afab7dc7/

ViveLaBelgique 4 januari 2018 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8615574)
Hij zal het nu wel voelen in zijn geldbeugel. :lol:

Op korte termijn kan hij misschien iets voelen in zijn geldbeugel. Op langere termijn is hij een ervaring rijker. Velen die nog nooit van Boef hebben gehoord hebben nu zijn naam horen vallen.

Het is te vergelijken met de stunt die Pewdiepie deed met zijn "death to all jews" video. Het heeft hem zijn contract met Disney gekost. Hij heeft dankzij deze stunt nieuw publiek aangeboord en extra ervaring bij gewonnen.

Ik blijf er bij dat het allemaal opgezet spel is, met weliswaar wat improvisatie en zonder echt een specifiek doel in zicht te houden.

Vergeet niet dat de meisjes die hij voor "kech" uitmaakte vriendinnen zijn van een mede-rapper.

Elio di Supo 4 januari 2018 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8615074)
Ja, binnen de krijtlijnen van de sharia... en de (culturele) 'gevoeligheden' van haar naasten. Net zoals mannen eigenlijk.

Dit gezegd zijnde is 'rapper boef' nu niet bepaald het voorbeeld van de doorsnee moslimman.

Een vrije wil binnen de krijtlijnen van de sharia. Dat is net als zeggen dat je in vrijheid leeft binnen de afgrenzing van je gevangeniscel.

Hypochonder 4 januari 2018 18:05

Ik heb een voorstel tot naamsverandering voor rapper boef waarmee hij het misschien weer kan goedmaken: rapper Foef :lol:

Lukkas 4 januari 2018 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8615539)
Moslims light wellicht :-)

Ik begrijp niet waarom mensen zich volgelingen willen noemen van zo'n verschrikkelijk monster als mohammed, die zeker niet moest onderdoen voor Hitler. Hun 'god' is even erg, die heeft het in de oren van mohammed 'gefluisterd'. Discussieer daar maar eens over met uw islamitische kennissen. Ben benieuwd of zij wel zo light zijn zoals zij laten uitschijnen. :lol: :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be