Citaat:
- US 5-sterren generaals zijn niet echt dik gezaaid, en die graad wordt alleen toegekend in uitzonderlijke oorlogsomstandigheden. Ene Harland Bently maakt daar 100% zeker geen deel van uit. - Lord Admiral is dan weer een Britse graad; in de VS is het admiral of the fleet dacht ik?? |
Citaat:
|
Citaat:
En nu komt u af met "generaal of niet", "het zal wel waar zijn." Ik zal u iets onthullen: die man bestaat niet, zijn identiteit is fake. Ik daag u uit om 1 (een) referentie te vinden naar Harland Huppelepup (US Army) die NIET gelinkt wordt naar dubieuze websites met de klassieke topics ufo's, aliens, government deception/cover up, zero energy secrets, enz... |
Citaat:
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Hill-Norton Maar hij heeft voor zijn dood er niet voor teruggedeinsd om te zeggen wat hem om zijn lever lag m.b.t. tot het genoemde incident. Een moedig man die met zijn staat van dienst ufo's ernstig nam. En hij kon het zeker weten, gezien zijn positie en connecties. Nu, ver van mij om te beweren dat alle ufo's buitenaardse tuigen zijn. Maar steeds meer verhalen komen nu naar buiten van mensen die enkele jaren voor hun dood of gepensioneerd zijnde (en niets of maar weinig te verliezen hebben) hun geweten willen luchten en een boekje opendoen in dit verband. De hun opgelegde zwijgplicht verbreken. En bijgevolg mogen we zeker niet uitsluiten dat sommige ufo's inderdaad van buiten deze aarde komen. Zoals wijlen Lord Admiral Peter Hill het onbevangen stelde. |
Citaat:
|
Neen, ik ben gewoon mad.
|
Citaat:
Vindt gij het dan geen ietsie pietsie vreemd dat die aliens duizenden jaren lang naar hier zouden reizen, de energie van een halve ster opstoken om hier te geraken en dan 's nachts in het geniep contact maken met joe mcPlop, de beroepsdronkaard van een gehucht in het hol van pluto? Die, afhankelijk van zijn consumptie van die dag, dan ontvoerd wordt en met een anale probe onderzocht. Klinkt dat niet een tikkeltje ongeloofwaardig, of komen die aliens misschien allemaal van de 'comedy planet'? :-D |
Citaat:
Mensen met zulke ervaringen zijn beetje buiten het gewone. Maar zou het daarom minder waar zijn? Masters in disguise he. Ik denk ook niet dat ze ontvoeren, maar dat het hedendaags vrijwillig gaat. |
Citaat:
En soms werd de freak dan meegenomen, tussen 2 engelen naar het paradijs alwaar hij mocht kijken naar de engelenkoren en rijstpap eten met gouden lepeltjes. Engelen zijn uit de mode, aliens zijn in, dat is alles. ;-) |
Allemaal één pot nat. Eerst wisten we niet beter, vandaag ietske meer.
Maar in het einde, weet niemand het. Alleen dat ze er zijn. Er zijn ervaringen, en meer dan een handje vol he. Jezus was ook "maar" een timmerman. |
Citaat:
'Ze' (buitenaards) bestaan hoogst waarschijnlijk, maar het is onmogelijk (zie formule van Drake)dat 'ze' hier ooit geweest zijn. Wat UFO's betreft schaar ik me inderdaad achter de mening van professor Cornelis. |
Citaat:
Het filmpje -bijvoorbeeld- van de Mexicaanse luchtmacht waarnaar ik verwees in #13829 kan vervalst zijn. Ook dat sluit ik niet uit. Maar de kans is zeer klein. En dat filmpje laat geen twijfel mogelijk. Hier hebben ufo's maar weinig te maken met een 'sociologisch fenomeen'. Wat dit laatste vaag begrip in deze context dan ook moge betekenen. Want dat blijft voor mij een raadsel. Cornelis maakt zich er wel erg gemakkelijk vanaf, niet? En u dus ook. |
Citaat:
Eerst: "kan het vervalst zijn" dan is: de "kans zeer klein" en dan is het van "dat filmpje laat geen twijfel mogelijk"? Met een sociologisch verschijnsel wordt bedoeld dat veel "believers" aan wishful thinking doen: ze willen perse dat die waarnemingen buitenaards zijn... Ook al zijn er tiental meer logische verklaringen, ... dat wordt systematisch genegeerd. Het is een vorm cognitieve auto-intoxicatie, dat steeds wordt levend gehouden met nieuwe getuigenissen en oude steeds opnieuw opgewarmde kost... |
Citaat:
Alles kan vervalst zijn. Daar moet men van uitgaan. Zeker bij dat soort filmpjes. Maar de kans dat de Mexicaanse luchtmacht zijn eigen filmpjes door haar eigen piloten gemaakt zou gaan vervalsen , is natuurlijk uiterst klein. En wat we dus op het filmpje zien, heeft maar weinig de maken met een 'sociologisch' fenomeen. '�* la Cornelis'. |
Citaat:
Er zijn vele mogelijkheden in het geval van die Mexicaanse filmpjes, in het beste geval hebben we een authentieke UFO-waarneming. Alleen behoort buitenaards bezoek niet tot de mogelijkheden. |
Citaat:
De enige inconsistentie hier bevindt zich in uw (niet) begrijpend lezen. |
Citaat:
Niet omgekeerd. U bent bovendien van slechte wil, ik heb duidelijk gesteld dat het in het beste geval om een authentiek UFO-melding gaat. Nergens stel ik dat het met zekerheid om vervalsing gaat. |
Citaat:
De stand totnutoe: Greer: afgevoerd wegens commercieel belang Harland Bentley: fake identiteit Peter Hill-Norton: eindelijk een gedokumenteerde persoonlijkheid die door de ufo believers gretig opgevoerd werd omdat hij het UFO-fenomeen wou onderzoeken, en daar is niks mis mee. Het feit dat hij in het Britse Hogerhuis kritische vragen gesteld heeft over de bewaringstermijn van UFO-meldingen van (vroeger) 5 jaar en later onbeperkt, zie: http://www.publications.parliament.u...t/10503w07.htm is dan weer koren op de molen van de "government cover-up" fantasten. Maar is dat een bewijs voor het bestaan van UFOs? Heeft Norton-Hill zelf waarnemingen gedaan? Ik heb ze niet gevonden hoor. |
Ufo-fenomeen: degelijke aanpak in Frankrijk.
https://m.youtube.com/watch?v=Dhq7HTgyh80 Ook het Franse COMETA-RAPPORT was treffelijk. Heel andere aanpak dan de Amerikaanse. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be