Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Is het corona-vaccin het teken van het beest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256297)

Yog Sothoth 16 januari 2021 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9539028)
Wie te geloven? Een christelijke arts of mensen die eerder zeiden dat we met teveel mensen zijn en nu vaccins op de markt brengen?
Ik ga toch met de Kerk meelopen. En dat is helaas niet de Europese.

https://www.bitchute.com/video/KjFRsu61fdiX/

Dat heeft die persoon in kwestie nooit gezegd, gelieve niet te liegen. Je noemt jezelf Christen, is één van de tien geboden niet dat je geen leugens mag vertellen?

CUFI 16 januari 2021 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9578130)
Dat heeft die persoon in kwestie nooit gezegd, gelieve niet te liegen. Je noemt jezelf Christen, is één van de tien geboden niet dat je geen leugens mag vertellen?

Ze spreekt toch over luciferase?

Yog Sothoth 17 januari 2021 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578132)
Ze spreekt toch over luciferase?

Ik had het over "mensen die zeiden dat we met teveel zijn", die persoon die je waarschijnlijk bedoelt heeft nooit zoiets gezegd. In principe kan hij iedereen die dat beweert aanklagen voor laster en hij zou dat proces met zijn vingers in zijn neus winnen.

CUFI 17 januari 2021 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9578137)
Ik had het over "mensen die zeiden dat we met teveel zijn", die persoon die je waarschijnlijk bedoelt heeft nooit zoiets gezegd. In principe kan hij iedereen die dat beweert aanklagen voor laster en hij zou dat proces met zijn vingers in zijn neus winnen.

Neem die quote eens dat ik dat in context kan plaatsen?
Ik vroeg me af of er luciferase (of varianten van) in het vaccin zouden zitten.
Uw punt ontgaat me.

Aton 17 januari 2021 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578142)
Neem die quote eens dat ik dat in context kan plaatsen?
Ik vroeg me af of er luciferase (of varianten van) in het vaccin zouden zitten.
Uw punt ontgaat me.

Man man , laat je nakijken. ( en nu ga je Lucifer ook al vergelijken met Satan. :roll: Of de duivel met de slang :lol: )

CUFI 17 januari 2021 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9578156)
Man man , laat je nakijken. ( en nu ga je Lucifer ook al vergelijken met Satan. :roll: Of de duivel met de slang :lol: )

Stop toch eens met woorden in mijn mond te leggen beste man.

Aton 17 januari 2021 07:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578167)
Stop toch eens met woorden in mijn mond te leggen beste man.

Je toch maar eens laten nakijken hoor, als je niet meer weet wat voor onzin je hier al hebt gepost. :evil:

CUFI 17 januari 2021 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9578225)
Je toch maar eens laten nakijken hoor, als je niet meer weet wat voor onzin je hier al hebt gepost. :evil:

Ik zou als ik u was geen gelovige discussies aangaan, daar u pure dogma’s in het geloof ontkent. Wat jij onzin vindt is al verscheidene keren feit gebleken en als dat getoond wordt, verschijnt u even van het toneel om enige tijd later over wat anders te trollen. Vermoeiend hoor :)
Zelfs waar mensen een gewoon gesprek voeren kom jij er een debat van maken dat gefundeerd staat op theologische en historische onkunde.
Hoe zit dat met die expeditie van 2005? Meneer “er-is-nooit-iets-gevonden?

Aton 17 januari 2021 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578579)
Ik zou als ik u was geen gelovige discussies aangaan, daar u pure dogma’s in het geloof ontkent. Wat jij onzin vindt is al verscheidene keren feit gebleken en als dat getoond wordt, verschijnt u even van het toneel om enige tijd later over wat anders te trollen. Vermoeiend hoor :)
Zelfs waar mensen een gewoon gesprek voeren kom jij er een debat van maken dat gefundeerd staat op theologische en historische onkunde.
Hoe zit dat met die expeditie van 2005? Meneer “er-is-nooit-iets-gevonden?

Nogmaals, laat je nakijken. Er is nog geen verbetering te merken.

CUFI 17 januari 2021 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9578623)
Nogmaals, laat je nakijken. Er is nog geen verbetering te merken.

Al verwijst ge me door naar het zottenhuis, dat neemt niet weg dat u theologisch en historisch ongeletterd bent en uzelf beter een ander thema zoekt om de betweter in te spelen.
Koop eerst een boek “begrijpend lezen voor dummies” en zie hoe het daaruit ontwikkelt. Veel succes :)

Travis Bickle 17 januari 2021 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9578623)
Nogmaals, laat je nakijken. Er is nog geen verbetering te merken.

Je moet dit soort gesprekken als puur vermaak beschouwen. Niet uitgaan van de idee dat je een ernstig debat gaat hebben.

Aton 17 januari 2021 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9578633)
Je moet dit soort gesprekken als puur vermaak beschouwen. Niet uitgaan van de idee dat je een ernstig debat gaat hebben.

:lol: Dat is ook mijn bedoeling.

CUFI 17 januari 2021 16:07

Dan vlieg je meteen op negeer. Er komt niets zinnig uit, enkel trolreacties en theologische onkunde.

Elio di Supo 17 januari 2021 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578630)
Al verwijst ge me door naar het zottenhuis, dat neemt niet weg dat u theologisch en historisch ongeletterd bent en uzelf beter een ander thema zoekt om de betweter in te spelen.
Koop eerst een boek “begrijpend lezen voor dummies” en zie hoe het daaruit ontwikkelt. Veel succes :)

Begrijpend lezen ... u hanteert dat begrip zo vaak. Slechte ervaringen gehad?

CUFI 17 januari 2021 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9578778)
Begrijpend lezen ... u hanteert dat begrip zo vaak. Slechte ervaringen gehad?

Neen maar die ik nu negeer is hier niet om debat te voeren, enkel te trollen. Hij maakte claims die niet waar zijn en zelfs waar bronmateriaal gepresenteerd wordt, faalt hij samen te vatten wat er in staat.

Als je religieuze mensen idioten vindt, zie dan ook dat ge zelf iets concreet kunt maken zonder jezelf belachelijk te maken met theologische ongeletterdheid. (<- om eens een ander begrip te handteren).

Kijk deze eens als je tijd hebt, zo idioot is dat allemaal niet hoor. De Bijbel profetieën hebben een groot stuk van de koek, if not the most.
https://m.youtube.com/watch?v=oTVpKgtgLDM

harriechristus 18 januari 2021 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578784)
Neen maar die ik nu negeer is hier niet om debat te voeren, enkel te trollen. Hij maakte claims die niet waar zijn en zelfs waar bronmateriaal gepresenteerd wordt, faalt hij samen te vatten wat er in staat.

Als je religieuze mensen idioten vindt, zie dan ook dat ge zelf iets concreet kunt maken zonder jezelf belachelijk te maken met theologische ongeletterdheid. (<- om eens een ander begrip te handteren).

Kijk deze eens als je tijd hebt, zo idioot is dat allemaal niet hoor. De Bijbel profetieën hebben een groot stuk van de koek, if not the most.
https://m.youtube.com/watch?v=oTVpKgtgLDM

Maar God heeft de wereld niet in 6 dagen geschapen en het kruis van Jezus heeft de zonden der wereld niet weggenomen.
Noch hebben al die wonderen in de Bijbel ooit bestaan.
En dat lichaam van Jezus was echt heel slechte vieze koek, om van over je nek te gaan.
Zijn prediking was zo streng en irreëel dat niemand in de hemel komt en allen zullen branden in de hel.
Dank je wel lieve Heer, U heeft het allemaal zo goed gedaan....:lol:

Pandareus 18 januari 2021 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9578784)
Neen maar die ik nu negeer is hier niet om debat te voeren, enkel te trollen. Hij maakte claims die niet waar zijn en zelfs waar bronmateriaal gepresenteerd wordt, faalt hij samen te vatten wat er in staat.

Als je religieuze mensen idioten vindt, zie dan ook dat ge zelf iets concreet kunt maken zonder jezelf belachelijk te maken met theologische ongeletterdheid. (<- om eens een ander begrip te handteren).

Kijk deze eens als je tijd hebt, zo idioot is dat allemaal niet hoor. De Bijbel profetieën hebben een groot stuk van de koek, if not the most.
https://m.youtube.com/watch?v=oTVpKgtgLDM

Als je hier een paar jaar langer actief zult zijn, zul je weten dat je hier zit te kappen op één van onze leden die het meest belezen is in de ontstaansgeschiedenis van de verschillende religies.
En als hij iets poneert, geeft hij daar bronnen bij naar boeken die geschreven zijn door wetenschappers, historici, linguisten, archelogen. Niet naar theologisch geneuzel voor zweefkezen op youtube.

CUFI 18 januari 2021 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9579766)
Als je hier een paar jaar langer actief zult zijn, zul je weten dat je hier zit te kappen op één van onze leden die het meest belezen is in de ontstaansgeschiedenis van de verschillende religies.
En als hij iets poneert, geeft hij daar bronnen bij naar boeken die geschreven zijn door wetenschappers, historici, linguisten, archelogen. Niet naar theologisch geneuzel voor zweefkezen op youtube.

Die Aton die zelfs met google niet kon terugvinden wat ze in 2005 allemaal vonden op de tempelberg?
Ge zijt rap content :) Ik heb die vent genoeg kansen gegeven, komt niets zinnig uit. Valse claims ja. Als ge al niet weet dat de erfzonde door de zondeval dogma is in christendom, ben je theologisch ongeletterd. Punt amen en uit.

Mij stoort dat niet dat mensen een andere mening hebben, maar leest zelf zijn laatste reacties. Pure trollerij.

Aton 18 januari 2021 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9579772)
Die Aton die zelfs met google niet kon terugvinden wat ze in 2005 allemaal vonden op de tempelberg?
Ge zijt rap content :) Ik heb die vent genoeg kansen gegeven, komt niets zinnig uit. Valse claims ja. Als ge al niet weet dat de erfzonde door de zondeval dogma is in christendom, ben je theologisch ongeletterd. Punt amen en uit.

Mij stoort dat niet dat mensen een andere mening hebben, maar leest zelf zijn laatste reacties. Pure trollerij.

Theologie interesseert me bitter weinig. Ik hou me eerder bezig met godsdienstgeschiedenis. Ik ben bekend met de vondsten uit 2005, maar niks baanbrekend, zelfs geen enkel bewijs wat de tempel van Salomon zou staven.

CUFI 18 januari 2021 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 9579863)
Theologie interesseert me bitter weinig. Ik hou me eerder bezig met godsdienstgeschiedenis. Ik ben bekend met de vondsten uit 2005, maar niks baanbrekend, zelfs geen enkel bewijs wat de tempel van Salomon zou staven.

Ik was daar niet eens over bezig. Het ging over de munt waarmee je de tempelbelasting moest betalen. Waar Cyrus en Trump op afgebeeld stonden.
Dan betrok jij en Het Oosten er allerlei bij om een gewoon gesprek tot een heel debat te herleiden. Allemaal sprookjes en nonsens. Het ging over Nebuchadnezzar en niet over Salomon in die context. Daar is wél bewijs van gevonden.

Als ik ongelijk blijk te hebben over een peer ga ik niet snel appels in de mand gooien en dan doen alsof de appel de aanleiding van het debat was he? Je zei dat er nooit een expeditie was en toen je zocht via google vond je zelf niets terug, tot ik u de wikipedia gaf waar ge weigerde op terug te komen. Juist?
Er waren zelfs meerdere expedities daarvoor. Ik zou uw historische kennis daarover toch eens eerst wat bijschaven voor ge arrogant van uw toren gaat blazen. Je zei expliciet dat er nooit een archeologische expeditie was terwijl er meerdere waren.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be