Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 4 april 2016 08:25

Dat hangt niet stil.

Another Jack 4 april 2016 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054316)
Dat hangt niet stil.

Inderdaad niet.
Je ziet dat rustig voorbij zweven....

Peche 4 april 2016 08:28

Ik heb het ISS al zien overvliegen, maar dat was het echt niet.
Je zag echt een hele constructie, en het leek in onze atmosfeer te zweven, stilstaand.
Met mijn buur en broers heb ik eens een vliegende schijf gezien dat zweefde, stil hing en terug zweefde van waar het kwam.
En mijn andere ervaringen zijn persoonlijk. Volgens mij is er dus echt veel meer tussen de hemel en aarde dan waar wij ons bewust van zijn. Maar misschien is ignorance inderdaad bliss. Do we want to know? :)

Another Jack 4 april 2016 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054319)
Ik heb het ISS al zien overvliegen, maar dat was het echt niet.
Je zag echt een hele constructie, en het leek in onze atmosfeer te zweven, stilstaand.
Met mijn buur en broers heb ik eens een vliegende schijf gezien dat zweefde, stil hing en terug zweefde van waar het kwam.
En mijn andere ervaringen zijn persoonlijk. Volgens mij is er dus echt veel meer tussen de hemel en aarde dan waar wij ons bewust van zijn. Maar misschien is ignorance inderdaad bliss. Do we want to know? :)

Ja , en ineens verandert het hele verhaal.
Heel geloofwaardig, zoals steeds.

Peche 4 april 2016 08:30

Neen dat zijn 2 verschillende encounters.
Die schijf vloog echt, hing stil en vloog weer naar waar het vandaan kwam tot uit het zicht.
Die constructie hing daar echt uren, maar ik kon ook maar paar uur kijken. Het hing daar nog steeds toen ik vertrok.

Another Jack 4 april 2016 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054324)
Neen dat zijn 2 verschillende encounters

Ja, en nu?

Peche 4 april 2016 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8054331)
Ja, en nu?

Het verhaal verandert er niet op. Het zijn 2 encounters die ik had, en mijn ogen bedrogen me niet. Maar of het daarom "alien" was weet ik niet.
Die schijf vloog echt heel traag en die constructie hing stil.

Another Jack 4 april 2016 08:42

Ik denk dat de UFO's bang zijn van mij, mijn vrouw, kinderen, familie, kennissen, geburen, collega's....

Peche 4 april 2016 08:46

Ik heb daar een betere verklaring voor. Jullie kijken wellicht nooit naar boven.
Ik kom uit een tijdperk zonder gsm, dan was het een baksteen en veel later kwam pas de smartphone.
Wij keken echt regelmatig naar boven.

parcifal 4 april 2016 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054353)
Ik heb daar een betere verklaring voor. Jullie kijken wellicht nooit naar boven.
Ik kom uit een tijdperk zonder gsm, dan was het een baksteen en veel later kwam pas de smartphone.
Wij keken echt regelmatig naar boven.

Om rooksignalen te spotten die aangaven waar de mammoeten zaten?

Peche 4 april 2016 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8054355)
Om rooksignalen te spotten die aangaven waar de mammoeten zaten?

You caught me, redhanded. }-)

parcifal 4 april 2016 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054359)
You caught me, redhanded. }-)

Ge hebt in ieder geval gevoel voor humor en shitloads of fantasy.
Helaas zweef je meestal een paar meter boven de grond. ;-)

Another Jack 4 april 2016 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054353)
Ik heb daar een betere verklaring voor. Jullie kijken wellicht nooit naar boven.
Ik kom uit een tijdperk zonder gsm, dan was het een baksteen en veel later kwam pas de smartphone.
Wij keken echt regelmatig naar boven.

Mijn broer is amateur-astronoom en actief lid van de VVS (Vereniging Voor Sterrenkunde).
Als er dan toch mensen zijn die meer dan gemiddeld naar boven kijken, dan zijn het die mannen toch, dacht ik...

Raad eens hoeveel UFO-waarnemingen die mensen al gemaakt hebben?

Peche 4 april 2016 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8054362)
Ge hebt in ieder geval gevoel voor humor en shitloads of fantasy.
Helaas zweef je meestal een paar meter boven de grond. ;-)

Neen, het is een neerwaartse spiraal die je telkens dieper onder de grond trekt. Dan is dat op de duur niet meer zweven maar gewoon op de gelijkvloers komen.
Maar er staat nog een heel gebouw met een paar liften en deuren ter mijne beschikking.
In de kelder liggen al mijn lijken. 't Is geen zicht, en de stank is niet te harden.

Ik zou het eens in een roman moeten drukken.

Peche 4 april 2016 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8054365)
Mijn broer is amateur-astronoom en actief lid van de VVS (Vereniging Voor Sterrenkunde).
Als er dan toch mensen zijn die meer dan gemiddeld naar boven kijken, dan zijn het die mannen toch, dacht ik...

Raad eens hoeveel UFO-waarnemingen die mensen al gemaakt hebben?

Aan u mij te geloven of niet. Ik lig er wakker van als ge het niet zou doen.

Another Jack 4 april 2016 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054380)
Aan u mij te geloven of niet. Ik lig er wakker van als ge het niet zou doen.

Ik heb nooit gezegd dat ik u niet geloofde wanneer je rare zaken waarneemt of voelt.
Ik suggereer gewoon dat er misschien een verklaring is die jij niet onder ogen wil zien.

Peche 4 april 2016 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8054384)
Ik heb nooit gezegd dat ik u niet geloofde wanneer je rare zaken waarneemt of voelt.
Ik suggereer gewoon dat er misschien een verklaring is die jij niet onder ogen wil zien.

Ik denk eerder dat het andersom is. Dat de waarheid ervan zo absurd zou zijn jij de verklaring niet voor ogen wil zien. Het zal "rationaliseren".

Another Jack 4 april 2016 09:17

Mijn broer en zijn vereniging 'zien' al jaren, dagelijks, met honderden tegelijk....

Peche 4 april 2016 09:23

Via machines, niet met hun eigen ogen. Je zou er verbaasd van zijn hoeveel mensen iets zagen.
Denk jij dat de alien niet zou doorhebben hoe onze machines werkten?
Indien zij ons ontworpen, weten ze alles van ons. Alles....

Another Jack 4 april 2016 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8054413)
Via machines, niet met hun eigen ogen. Je zou er verbaasd van zijn hoeveel mensen iets zagen.
Denk jij dat de alien niet zou doorhebben hoe onze machines werkten?
Indien zij ons ontworpen, weten ze alles van ons. Alles....

We zijn hem weer kwijt....
:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be