Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Covid vaccinatie is genocide (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258064)

CUFI 10 maart 2021 17:15

Covid vaccinatie is genocide
 
Ik wou het delen via artsenvoorvrijheid, maar ze zijn offline gehaald, dus sorry als ik een andere dubieuze bron deel. ^^
Het censuur dwingt me deze bom te droppen, want ik ben overtuigd dat deze vaccins vergif zijn, verkocht door wolven in schaapsklederen.

Liberalen (anti semitische babymoordenaars) doen er alles aan zoveel mogelijk mensen te overtuigen tot vaccinatie. Need I say more? Als zij iets aanbevelen, weest dan maar op uw hoede.

Ik zoek maar waarheid, censuur draagt er niet aan bij. Ik vetrouw ze echt niet.

Het coronavaccin van Pfizer veroorzaakt honderden keer meer sterfgevallen onder jongeren en tientallen keer meer sterfgevallen onder ouderen dan het coronavirus, zeggen Hervé Seligmann en Haim Yativ van de Aix-Marseille Université in Frankrijk.
...
Nieuwe Holocaust

De auteurs concluderen dat het Pfizer-vaccin gedurende de vaccinatieperiode van vijf weken zo’n 40 keer meer ouderen en 260 keer meer jongeren doodde dan het virus.
Het tweetal zegt te hopen dat kinderen dit bloedbad bespaard blijft. Zij spreken van ‘een nieuwe Holocaust’.


https://www.ninefornews.nl/vaccinati...uwe-holocaust/

CUFI 10 maart 2021 18:00

Hier is nog het hele artikel -vaag- te lezen.
https://web.archive.org/web/20210308...uwe-holocaust/

Oma 10 maart 2021 18:10

Je moet het ze toch nageven: welk kwaadaardig en gestoord brein kan het nu verzinnen om mensen te overtuigen om vrijwillig zelfmoord te plegen als proefkonijn voor een medisch experiment om gezond te kunnen blijven?
Genialiteit grenst dus werkelijk aan krankzinnigheid.

Rudy 10 maart 2021 18:11

een onderwerp voor fact-checking

CUFI 10 maart 2021 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9624896)
een onderwerp voor fact-checking

Ik ga het niet berekenen, maar het is simpel.
Ge herleidt de covid doden en vaccinatie doden van 1 maand naar 1 en vergelijkt ze dan opnieuw in verhouding met elkaar.

Zegt factcheck: neen niet waar.
Dan denk ik nog steeds: Maar 1% wordt officieel gemeld bij VAERS. Dus bovenstaande optelsom betekent al niets in een wereld waar lobbyisten de cijfers manipuleren in koor.

En aan wie ligt het dat mensen deze overheid niet vertrouwen? Aan hun “wappiebronnen” of aan die pathologische leugenaars in de politiek die reeds de media als dictee kaapte?
Ze liegen keer op keer opnieuw en het zal nu niet anders zijn. Deze generatie politici staat ervoor gekend plakkerige handjes te hebben als er overheidsgeld begint te circuleren. Bij bv de aankoop van vaccins.

patrickve 10 maart 2021 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9624911)
Ik ga het niet berekenen, maar het is simpel.
Ge herleidt de covid doden en vaccinatie doden van 1 maand naar 1 en vergelijkt ze dan opnieuw in verhouding met elkaar.

De vraag is: hoeveel doden per 1000 gevaccineerden is aanvaardbaar ?

CUFI 10 maart 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9624921)
De vraag is: hoeveel doden per 1000 gevaccineerden is aanvaardbaar ?

De vraag is: zijn er meer vaccinatiedoden dan covid doden per maand?
Indien ja dan weegt vaccinatie niet meer op en plegen ze genocide om de kassa te doen rollen.

Jan Janssen 10 maart 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9624921)
De vraag is: hoeveel doden per 1000 gevaccineerden is aanvaardbaar ?

Bij de ouderen 10%, bij de jongeren O%

patrickve 10 maart 2021 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9624925)
De vraag is: zijn er meer vaccinatiedoden dan covid doden per maand?

Als er meer mensen gevaccineerd worden dan covid opdoen is dat een oneerlijke vergelijking he :-)

Je moet vergelijken: als er 1000 man covid opdoet, hoeveel doden, en als er 1000 man gevaccineerd wordt, hoeveel doden he.

Tegenwoordig vaccineert men meer dan dat er covid betrapt wordt, dus zou het niet eerlijk zijn om de twee aantallen doden te vergelijken. De kans bestaat nog altijd dat je minder vaak dood gaat van het vaccin dan van covid he.

CUFI 10 maart 2021 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9624895)
Je moet het ze toch nageven: welk kwaadaardig en gestoord brein kan het nu verzinnen om mensen te overtuigen om vrijwillig zelfmoord te plegen als proefkonijn voor een medisch experiment om gezond te kunnen blijven?
Genialiteit grenst dus werkelijk aan krankzinnigheid.

It is the narrative. Als de rattenvanger van Hamel volgen de ratten de gezette toon richting afgrond.

patrickve 10 maart 2021 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9624926)
Bij de ouderen 10%, bij de jongeren O%

Inderdaad: daarom: 60+: vaccineren, niet twijfelen, bij de jongeren 30-, niet vaccineren, niet twijfelen :lol:

CUFI 10 maart 2021 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9624929)
Als er meer mensen gevaccineerd worden dan covid opdoen is dat een oneerlijke vergelijking he :-)

Is het niet. Dus er sterven meer mensen aan het vaccin dan aan het virus?

patrickve 10 maart 2021 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9624934)
Is het niet. Dus er sterven meer mensen aan het vaccin dan aan het virus?

Ik ken de cijfers niet. Ik had het gewoon over uw voorgestelde methode.

Mambo 10 maart 2021 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9624896)
een onderwerp voor fact-checking

Daar zijn de Israeli al zelf mee bezig.
Ze zijn daar verdeeld in 3 leefgroepen, orthodox en zo.
2 groepen willen de vaccins niet. Geen doden in die groep en ook geen covid.
1 groep laat zich gewillig vaccineren. In die groep is van alles gaande blijkbaar.

edwinp 10 maart 2021 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9624934)
Is het niet. Dus er sterven meer mensen aan het vaccin dan aan het virus?

mocht dit zo zijn dan was dit reeds wereldnieuws geweest, tenzij de main stream media in het 'complot' zitten natuurlijk, en het ziekenhuispersoneel en de begrafenisondernemers en uiteraard de famillieleden van de overleden gevaccineerden

CUFI 10 maart 2021 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9624936)
Ik ken de cijfers niet. Ik had het gewoon over uw voorgestelde methode.

Dood is dood he. Als er nu meer mensen door vaccinatie dan door covid sterven, wegen de voordelen toch niet meer op tegen de nadelen?

Dat ze met zulk dubieus vaccin blijft vaccineren, bewijst mij eens te meer dat ze genocidaal ingesteld zijn. “Wat wegen vaccinatiedoden nu op tegen het groter goed.”

Die liberalen zijn echt psychopaten van de eerste orde.

CUFI 10 maart 2021 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9624942)
mocht dit zo zijn dan was dit reeds wereldnieuws geweest, tenzij de main stream media in het 'complot' zitten natuurlijk, en het ziekenhuispersoneel en de begrafenisondernemers en uiteraard de famillieleden van de overleden gevaccineerden

Neen als het zo is halen ze die bronnen offline die dat melden.
Niet voor wat ze melden maar blazen een hele andere reden op om de echte reden te verdoezelen.
Zo kennen we ze wel.

Rudy 10 maart 2021 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9624941)
Daar zijn de Israeli al zelf mee bezig.
Ze zijn daar verdeeld in 3 leefgroepen, orthodox en zo.
2 groepen willen de vaccins niet. Geen doden in die groep en ook geen covid.
1 groep laat zich gewillig vaccineren. In die groep is van alles gaande blijkbaar.

Wat je zegt klinkt plausibel. Geen probleem.
Ik lees de titel: "vaccinatie is genocide". Dat extreem overtuigden dit willen geloven belet niet dat dit een onderwerp is voor fact-checking.

kojak 10 maart 2021 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9624833)
Ik wou het delen via artsenvoorvrijheid, maar ze zijn offline gehaald, dus sorry als ik een andere dubieuze bron deel. ^^
Het censuur dwingt me deze bom te droppen, want ik ben overtuigd dat deze vaccins vergif zijn, verkocht door wolven in schaapsklederen.

Liberalen (anti semitische babymoordenaars) doen er alles aan zoveel mogelijk mensen te overtuigen tot vaccinatie. Need I say more? Als zij iets aanbevelen, weest dan maar op uw hoede.

Ik zoek maar waarheid, censuur draagt er niet aan bij. Ik vetrouw ze echt niet.

Het coronavaccin van Pfizer veroorzaakt honderden keer meer sterfgevallen onder jongeren en tientallen keer meer sterfgevallen onder ouderen dan het coronavirus, zeggen Hervé Seligmann en Haim Yativ van de Aix-Marseille Université in Frankrijk.
...
Nieuwe Holocaust

De auteurs concluderen dat het Pfizer-vaccin gedurende de vaccinatieperiode van vijf weken zo’n 40 keer meer ouderen en 260 keer meer jongeren doodde dan het virus.
Het tweetal zegt te hopen dat kinderen dit bloedbad bespaard blijft. Zij spreken van ‘een nieuwe Holocaust’.


https://www.ninefornews.nl/vaccinati...uwe-holocaust/

ninefornews.nl .... 8O

'...Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland?...'

https://revu.nl/artikel/2933/wie-zij...l-in-nederland

'... Of 9 For News (of Nine For News) is een complottheorieënwebsite die allerhande pseudowetenschap, kwakzalverij en andere complottheorieën publiceert en aanprijst. Je mag er de typische onzin over chemtrails, de Illuminati en de Reptilian aliens verwachten, en helaas ook een heleboel levensgevaarlijke kwakzalverij, maar nieuws gebaseerd op realiteit is er niet bij....'

https://hoax.fandom.com/nl/wiki/9_For_News

Mss toch eerst ff de bron checken. ;)


Of eerder een draadje voor: Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?

CUFI 10 maart 2021 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9624956)
ninefornews.nl .... 8O

'...Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland?...'

https://revu.nl/artikel/2933/wie-zij...l-in-nederland

'... Of 9 For News (of Nine For News) is een complottheorieënwebsite die allerhande pseudowetenschap, kwakzalverij en andere complottheorieën publiceert en aanprijst. Je mag er de typische onzin over chemtrails, de Illuminati en de Reptilian aliens verwachten, en helaas ook een heleboel levensgevaarlijke kwakzalverij, maar nieuws gebaseerd op realiteit is er niet bij....'

https://hoax.fandom.com/nl/wiki/9_For_News

Mss toch eerst ff de bron checken. ;)

Ja en die factcheckers weten natuurlijk alles beter.
Beter is de inhoud te fact checken en niet de bron. Dan komen we ergens.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be