Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Model met hoofddoek maakt reclame voor schampoo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242096)

reservespeler 22 januari 2018 13:44

Model met hoofddoek maakt reclame voor schampoo
 
Kan het nog zotter?
Alles voor de moslims te knuffelen.


https://sceptr.net/2018/01/model-hoo...clame-shampoo/



Wat vinden jullie? Is dat er niet ver over?
We mogen haar haren niet zien, zij gaat ons wel vertellen met welke shampoo we ons haar moeten wassen.

Of zou het speciale kopvoddenschampoo zijn?

dpg 22 januari 2018 13:51

Sceptr ..... Nazi kletskoppen die muilen om haarschampoo , ja gekker mag het duidelijk niet worden.

Skobelev 22 januari 2018 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8629723)
Kan het nog zotter?
Alles voor de moslims te knuffelen.


https://sceptr.net/2018/01/model-hoo...clame-shampoo/



Wat vinden jullie? Is dat er niet ver over?
We mogen haar haren niet zien, zij gaat ons wel vertellen met welke shampoo we ons haar moeten wassen.

Of zou het speciale kopvoddenschampoo zijn?

Je denkt dat ze haar kopvod afneemt om haar haar te wassen? :-P Heb je die al eens van kortbij geroken die islamieten? :?

alberto 22 januari 2018 17:48

Ridicuul.

Jan van den Berghe 22 januari 2018 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8629723)
Kan het nog zotter?
Alles voor de moslims te knuffelen.

Waarom is dat zot? Als u zich eraan ergert, is de beste reactie toch die producten niet kopen of andere producten van die firma?

mvd 22 januari 2018 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8629723)
Kan het nog zotter?

shampoo schampoo noemen

Den Duisteren Duikboot 22 januari 2018 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8629723)
Wat vinden jullie? Is dat er niet ver over?
We mogen haar haren niet zien, zij gaat ons wel vertellen met welke shampoo we ons haar moeten wassen.

Moeten? Ze beveelt slechts aan.

En ja, iemand die een hoofddoek draagt, wast ook haar haren. Ik ben blij dat je iets hebt bijgeleerd.

Zucht 22 januari 2018 22:40

Een nieuwe wereld gaat open voor de reclamebedrijven.
Sinds wij clearasil tonic gebruiken is onze acne sterk afgenomen !


daiwa 23 januari 2018 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8629997)
Waarom is dat zot? Als u zich eraan ergert, is de beste reactie toch die producten niet kopen of andere producten van die firma?

Natuurlijk is dat te gek om los te lopen.
Ze bevelen hun schampoo aan en normaal laat je als fabrikant dan zien hoe gezond en mooi je haar er uit ziet als je hun schampoo gebruikt.

Een lingerie fabrikant gaat die lingerie toch ook niet aanprijzen met een foto van een vrouw in een burka?

daiwa 23 januari 2018 03:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8630053)
Een nieuwe wereld gaat open voor de reclamebedrijven.
Sinds wij clearasil tonic gebruiken is onze acne sterk afgenomen !


:lol:

SDX 23 januari 2018 03:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8630026)
Moeten? Ze beveelt slechts aan.

En ja, iemand die een hoofddoek draagt, wast ook haar haren. Ik ben blij dat je iets hebt bijgeleerd.

Hoe kan je iets aanbevelen waarvan de potentiële koper 't resultaat niet eens kan zien?

maddox 23 januari 2018 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8629736)
Je denkt dat ze haar kopvod afneemt om haar haar te wassen? :-P Heb je die al eens van kortbij geroken die islamieten? :?

Hadden die daar geen appartheidszwemuurtjes voor?
Zo lekker ploeteren in chloorwater zonder dat dhimmies of heidenen er in de buurt zijn.

dpg 23 januari 2018 07:02

Hoofddoekhaters geloven dus naast de rest van hun fantaziektes ook in reclame. :lol: :lol:

maddox 23 januari 2018 07:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8630183)
Hoofddoekhaters geloven dus naast de rest van hun fantaziektes ook in reclame. :lol: :lol:

Hoofddoeken moet je niet haten. Dat zijn gewoon stukken stof. Niet de moeite om er tijd aan te besteden an sich.

Maar het moment dat stuk stof een moderne variante van een gele davidsster wordt....

Skobelev 23 januari 2018 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8630183)
Hoofddoekhaters geloven dus naast de rest van hun fantaziektes ook in reclame. :lol: :lol:

Ik heb niets tegen een hoofd met hoofddoek, als het maar niet meer aan een lichaam vastzit.

reservespeler 23 januari 2018 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8629997)
Waarom is dat zot? Als u zich eraan ergert, is de beste reactie toch die producten niet kopen of andere producten van die firma?

Heb ik me dus al voorgenomen.

reservespeler 23 januari 2018 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8630158)
Natuurlijk is dat te gek om los te lopen.
Ze bevelen hun schampoo aan en normaal laat je als fabrikant dan zien hoe gezond en mooi je haar er uit ziet als je hun schampoo gebruikt.

Een lingerie fabrikant gaat die lingerie toch ook niet aanprijzen met een foto van een vrouw in een burka?

2

Den Duisteren Duikboot 23 januari 2018 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8630162)
Hoe kan je iets aanbevelen waarvan de potentiële koper 't resultaat niet eens kan zien?

Jij denkt dat de mooie haren die je doorgaans in shampooreclames te zien krijgt het resultaat zijn van het gebruik van de aangeprezen shampoo? Heus?

Ten andere, als ik een tandarts aanbeveel aan mijn buurvrouw, moet ik haar dan eerst inkijk verschaffen in mijn opengesperde mond? Ofwel vertrouwt ze op mijn oordeel, ofwel niet. Idem met die dame uit de shampooreclame.

Lukkas 23 januari 2018 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8629997)
Waarom is dat zot? Als u zich eraan ergert, is de beste reactie toch die producten niet kopen of andere producten van die firma?

Yep, kop in het zand steken.

Lukkas 23 januari 2018 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8630289)
Jij denkt dat de mooie haren die je doorgaans in shampooreclames te zien krijgt het resultaat zijn van het gebruik van de aangeprezen shampoo? Heus?

Ten andere, als ik een tandarts aanbeveel aan mijn buurvrouw, moet ik haar dan eerst inkijk verschaffen in mijn opengesperde mond? Ofwel vertrouwt ze op mijn oordeel, ofwel niet. Idem met die dame uit de shampooreclame.

Zo werkt reclame niet. Straks laat men nog een zwarte foto zien van een nieuw product. L'Oreal wil gewoon de politiek correcte toer op gaan. Dat is duidelijk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be