Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   domme kassierster(s) bij de aldi (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242665)

bembem 3 maart 2018 21:02

domme kassierster(s) bij de aldi
 
lol, ze heeft m'n olijven niet meegeteld alsook zich misrekend in de melk (4ipv6 bricken), haha, niet dat het me verwondert, i mean de kans dat je er een genieke aantreft is toch zeer zeer klein, ihihihi :lol::-P:lol::-P

Eduard Khil 3 maart 2018 21:05

Maar ze werken wel voor hun geld. En betalen veel belastingen om lanterfanters zoals gij te onderhouden :lol:

kojak 3 maart 2018 21:07

Hoe kan die kassierster nu in Godsnaam uw o-lijf aanrekenen ? :lol:

bembem 3 maart 2018 21:13

haha

koe de poing 3 maart 2018 22:04

jij zou een betere kassierster zijn, niet ?
CV al verstuurd naar den Aldi ?

't is den moment om werk te zoeken hoor, de economie boomt. Ik krijg tegenwoordig twee telefoons per dag van recruiters en headhunters...

bembem 3 maart 2018 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8660281)
jij zou een betere kassierster zijn, niet ?
CV al verstuurd naar den Aldi ?

't is den moment om werk te zoeken hoor, de economie boomt. Ik krijg tegenwoordig twee telefoons per dag van recruiters en headhunters...

toevallig wel ja, maar ze wilden me niet :cry::cry:

Eduard Khil 3 maart 2018 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8660281)
jij zou een betere kassierster zijn, niet ?
CV al verstuurd naar den Aldi ?

't is den moment om werk te zoeken hoor, de economie boomt. Ik krijg tegenwoordig twee telefoons per dag van recruiters en headhunters...

zo lastig! Je moet daar moeite voor doen, en dat wil bembem niet. Liever lekker lui achterover in de hangmat

bembem 3 maart 2018 22:09

ja lach maar

DucDEnghien 3 maart 2018 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8660260)
Maar ze werken wel voor hun geld. En betalen veel belastingen om lanterfanters zoals gij te onderhouden :lol:

Kan zijn. Ondertussen zijn ze wel achterlijk en dom. Face the facts.

bembem 3 maart 2018 22:20

lol

Svennies 3 maart 2018 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8660288)
ja lach maar

In uw geval klinkt lachen echter gesmoord onder die berg dekens in uw onverwarmd kruipkot....

Xenophon 3 maart 2018 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8660260)
Maar ze werken wel voor hun geld. En betalen veel belastingen om lanterfanters zoals gij te onderhouden :lol:

Wie is er nu eigenlijk gek?

bembem 3 maart 2018 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8660334)
In uw geval klinkt lachen echter gesmoord onder die berg dekens in uw onverwarmd kruipkot....

ah bon, ik zit hier nochtans slechts met 1 fleece, en guess what: m'n venster staat zelfs open, want tja ik heb op zich niets tegen deze temperaturen, als het nu zeg maar -20° was dan ja zat ik te bibberen, maar nu... nope, ik heb het zelfs graag: vooral als het gesneeuwd heeft je kan je dat niet voorstellen hoe me dat opfleurt hehehe

bembem 3 maart 2018 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8660343)
Wie is er nu eigenlijk gek?

- lol -

koe de poing 3 maart 2018 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8660348)
ah bon, ik zit hier nochtans slechts met 1 fleece, en guess what: m'n venster staat zelfs open, want tja ik heb op zich niets tegen deze temperaturen, als het nu zeg maar -20° was dan ja zat ik te bibberen, maar nu... nope, ik heb het zelfs graag: vooral als het gesneeuwd heeft je kan je dat niet voorstellen hoe me dat opfleurt hehehe

De ratten houden je warm ?

hamac 4 maart 2018 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8660356)
De ratten houden je warm ?

Junglebook 3.0 (in the city).

reservespeler 4 maart 2018 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8660259)
lol, ze heeft m'n olijven niet meegeteld alsook zich misrekend in de melk (4ipv6 bricken), haha, niet dat het me verwondert, i mean de kans dat je er een genieke aantreft is toch zeer zeer klein, ihihihi :lol::-P:lol::-P

Schaam u om dat niet te melden.
Teren op de gemeenschap, ja zelfs de kassiersters uitlachen die werken voor uw geld.

Gewoon de schaamte voorbij.

Daar is maar één woord voor: "Uitschot".

reservespeler 4 maart 2018 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8660259)
lol, ze heeft m'n olijven niet meegeteld alsook zich misrekend in de melk (4ipv6 bricken), haha, niet dat het me verwondert, i mean de kans dat je er een genieke aantreft is toch zeer zeer klein, ihihihi :lol::-P:lol::-P

En als de kassierster zich niet mistelt dan moet je op het eind van de maand de melk en de olijven gaan stelen.

Anna List 4 maart 2018 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8660259)
lol, ze heeft m'n olijven niet meegeteld alsook zich misrekend in de melk (4ipv6 bricken), haha, niet dat het me verwondert, i mean de kans dat je er een genieke aantreft is toch zeer zeer klein, ihihihi :lol::-P:lol::-P

ook dit is winkeldiefstal, ik dacht dat je dat niet meer ging doen?

reservespeler 4 maart 2018 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8660648)
ook dit is winkeldiefstal, ik dacht dat je dat niet meer ging doen?

Waarschijnlijk beseft ze dat niet eens.
Totaal zonder waarden, zonder normen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be