Citaat:
De mensheid is opgegroeid, by design, met een ongelooflijke verdunde versie van de realiteit. Een totale leugen. Gene Rodenberry was een visionair. Sommigen claimen zelfs dat hij rechtreeks zijn inspiratie kreeg van alien rassen die door hem heen channelden. Er zijn namelijk talloze rassen in het universum, die net zoals in Star Trek, allianties hebben met elkaar. |
Citaat:
Neeneenee, mijn fantasie is vele vele malen fantastischer dan gelijk welke realiteit zou kunnen zijn. Mensen met weinig fantasie hebben geen idee. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Op een dag zal hij zeggen: "Komaan mensen, hadden jullie echt niet door dat ik ermee aan het rammelen was?" |
http://www.enigme-facile.fr/enigme-allumettes-139-1454
Citaat:
Citaat:
Ziezo. Het oordeel van Wetenschap in Beeld : Vergezocht. Maar ze schrijven niet dat het onmogelijk is, vermits ze een vorm van teleportatie wisten tot stand te brengen. Maar wie weet wat ze binnen pakweg 100 jaar zullen kunnen doen ? Ik verdedig dan ook nergens theoriën waarover algemene consensus bestaat. Wel heb ik het over zaken die zouden KUNNEN. Omdat er reeds aanwijzingen voor zijn, of omdat er reeds een begin aan gemaakt is. Wie had er ten tijde der eerste computers zich kunnen inbeelden dat we er vandaag allemaal ééntje zouden hebben thuisstaan ?https://www.google.fr/search?q=eerst...w=1152&bih=667 Zaken evolueren echter.:-) Zo ook teleportatie. En in het geval van onze vrienden de Aliens : voor de 1000 ste keer, als die werkelijk bestaan, en ons bezocht hebben, dan is dat enkel mogelijk indien ze technologisch veel verder staan dan wij. Dat is even zeker als dat 1 + 1 = 2. Zélfs als er hier wel tegendraadse slimmerikskes zullen zitten die gaan bewijzen dat 1+1 niet 2 is, maar 139.:-) |
139
Citaat:
Citaat:
Ziezo. Het oordeel van Wetenschap in Beeld : Vergezocht. Maar ze schrijven niet dat het onmogelijk is, vermits ze een vorm van teleportatie wisten tot stand te brengen. Maar wie weet wat ze binnen pakweg 100 jaar zullen kunnen doen ? Ik verdedig dan ook nergens theoriën waarover algemene consensus bestaat. Wel heb ik het over zaken die zouden KUNNEN. Omdat er reeds aanwijzingen voor zijn, of omdat er reeds een begin aan gemaakt is. Wie had er ten tijde der eerste computers zich kunnen inbeelden dat we er vandaag allemaal ééntje zouden hebben thuisstaan ?https://www.google.fr/search?q=eerst...w=1152&bih=667 Zaken evolueren echter.:-) Zo ook teleportatie. En in het geval van onze vrienden de Aliens : voor de 1000 ste keer, als die werkelijk bestaan, en ons bezocht hebben, dan is dat enkel mogelijk indien ze technologisch veel verder staan dan wij. Dat is even zeker als dat 1 + 1 = 2. Zélfs als er hier wel tegendraadse slimmerikskes zullen zitten die gaan bewijzen dat 1+1 niet 2 is, maar 139.:-) |
Meneer, serieus nu...
Hoe oud was je toen je de school verliet? |
Citaat:
Dat is dus jouw soort logica. Over je bronnen zullen we het maar helemaal niet hebben. Ik vraag me af of je werkelijk verwacht dat je serieus genomen kan worden op die manier? Citaat:
Dus de logische conclusie is : Ze hebben ons niet bezocht. Zo simpel is het. Niet omdat het onmogelijk is, maar omdat het zo moeilijk is en onwaarschijnlijk, meer dan je je kan voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het zo erg? |
Citaat:
Ik denk niet dat je dit kan ontkennen. En ik neem dus mijn logica even serieus als de jouwe. Meer nog, met een logica en een mentaliteit als de jouwe zaten we heden ten dage nog te lullen over de vraag of de aarde nu in feite plat is , of rond, of whatever ...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Technische uitwerking van alles wat binnen een bepaald paradigma valt is gewoon simpele lineaire vooruitgang. Van de simpelste computer in 1965 tot de meest geavanceerde nu, dat is lineaire vooruitgang binnen hetzelfde model : wet van Moore, miniaturising en hogere efficientie. Maar dat is peanuts naast wat jij voorstelt. De stap tussen het huidige paradigma en intergalactisch reizen (buiten de bepering van de lichtsnelheid) is zo gigantisch dat de vergelijking (Springen naar de maan) nog oneindig tekort schiet. Jij denkt in simplistische lineaire termen, terwijl zelfs de grootste exponentiele ontwikkeling nog vele vele malen tekortschiet voor wat nodig is. Zoals ik al zei : eerst zouden we eenvoudige probleempjes moeten oplossen zoals onsterfelijkheid (ook peanuts) en het kweken en oogsten van (de energie van) sterren en misschien zelfs zwarte gaten. Dat zou een begin zijn om de techniek mogelijk te maken die jij voorstelt. Simpel toch? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een probleem dat ook in het onderwijs bleek terug te komen, om dit te verhelpen heeft men vakoverschrijdende onderzoekscompetenties ingevoerd in de derde graad. Het is spijtig dat weinig leraars daar aandacht aan schenken, het zou ons een aantal meneerkes schelen. Eigenlijk kan je het hen niet eens kwalijk nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
meneerke: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack |
Citaat:
De resultaten zijn duidelijk te zien in de slaagcijfers van de generatiestudenten dezer dagen : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.871917 Minder dan 25% geslaagd in eerste zit. :oops: Blijkbaar zitten er veel meneerkens in het eerste jaar die denken dat ze met veel verhaaltjes er zich door kunnen lullen. ik kan je verzekeren dat als je niet verder komt dan kreten als 'dakanni' en 'dakanwel want het staat op google' de evaluatie hard en kort zal zijn. Contact met de realiteit is soms pijnlijk. 8-) |
Citaat:
Mijn excuses, Micele. Maar goed, laten we eens bekijken wat deze psychiater bestudeerd heeft: vertaal je de eerste zin eens even voor ons, Micele? |
Citaat:
Zo kan iemand zeggen dat hij leraar fysica was, en nu een hoge post bekleed, ik heb daarvan niet meer bewijs als van het bestaan van Aliens, begrijp je wat ik bedoel ?:-) Evengoed kan ik zeggen dat ik allerlei diploma's bezit, of geen enkel, dat heeft niet de minste waarde hier. Want er is geen bewijs van. Jullie willen toch steeds bewijzen voor van alles en nog wat ?:-) Als ik u zeg dat ik op mijn 14 de de school verliet, om in de leer te gaan bij een beenhouwer, een schoenmaker of een loodgieter, zul jij tevreden zijn, en zeggen van " ziedet sé ! ". Als ik u vertel dat ik een universitair diploma bezit, zul je zeggen dat je het niet gelooft. Uw (voor)oordeel is reeds lang gemaakt. Welk nut dan u te vertellen voor wat ik gestudeerd heb ? Eén ding kan ik je wel zeggen : niet voor beroepsmilitair.:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be