Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
(Bericht 8400559)
Praha, ik ben getuige geweest van mensen die dingen deden die Plato's filosofie overstegen.
|
Dat is niet moeilijk hé
Wel ik ook en niet alleen als getuige... ik maak er zelf elke dag deel van uit.
Plato's filosofie 'overstijgen' :lol::lol:
Zelfs verschillende leerlingen van de naar hem genoemde academie 'overstegen' dat
Citaat:
Een simpele youtube film kijken van iemand die daar iets over te zeggen had is U al teveel. Als ik het hier dan samenvat en de essentie in bold zet is het mumbo jumbo.
|
ge moogt dat zelfs in bold, cursief en onderlijnd en in een rood kleurke zetten als ge wilt hoor... het blijft even zinloos.
Ik ga ook iets in bold en onderlijnd zetten..
Welke groepen, wie weet daar wat meer van en waarom ?
Citaat:
Je geeft zelf al toe dat er rare dingen zijn. En de getuigenissen spreken voor zichzelf, lees er zelf eens iets over? Op het internet staat veel bullshit, maar jij hebt zo'n goede bullshit detector die dat er wel uit filtert. Stel de geest eens open Praha.
|
Wanneer ga je nu eens passend reageren op de opmerking ?
Ik heb het over de belabberde manier hoe gij om gaat met de nodige data en ipv daarop in te gaan verwijs je me doodleuk naar méér bullshit ?
Citaat:
Maar de getuigenissen op de grond spreken allemaal van een tuig dat driehoekig gevormd was. Het vloog stil en geluidloos.
|
die doen er niet toe, Pech (opmerking nummer 2) daar het radarcontact en die driehoek los van elkaar dienen beschouwd te worden.
Bovendien was er met die driehoek-waarneming ook grondig wat mis hé
Lees jij er dan niks over ?
dus door x-aantal getuigenissen gecombineerd met diverse geverifieerde plaatjes, een hoop psych mumbo jumbo, etc concludeer je dat één op 100 wel om een tuig moet gaan ?
Citaat:
En er zijn er die evengoed nog niet verklaard zijn.
|
ja hallo !!!
Daar had ik het dan ook over hé
Bedek gewoon de meer plausibele uitleg dat het in een aantal gevallen waar het over een tuig zou kunnen gaan ( neem die 1 op 100 van jou dus ) het evengoed een doodnormaal ons bekend (vlieg)tuig kan zijn waarvan de waarneming die herkenning niet toeliet.
|