Citaat:
Wil je dat ik het nog eens bevestig? |
Citaat:
Moest u nu zeggen: 'ik ga me eens verdiepen in deze materie en proberen uit te vissen of hetgeen Mitchell zegt waar zou kunnen zijn. En dit omdat iemand zoals Mitchell dat toch zo maar niet gratuit zegt', ja dan zou ik daar begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat doet u niet. U doet zich de moeite niet om u te informeren. Het past niet in uw denkkader. En bijgevolg, omdat het niet past in uw denkkader gaat u ervan uit dat astronaut Mitchell op zijn oude dag (hij was 82 jaar in 2013) volhardt in de leugen en alles wat hij beweert uit zijn duim zuigt. Vindt u dat zelf nu geen flutverhaal? Ik wel. Meer nog, dat is zo’n typisch flutverhaal en steriele redenering eigen aan debunkers. |
Wieroe heeft mij de waarheid gemiaauwt, hij is een alien in het lichaam van een hindoe nazi (homo) kat. zie onze site maar voor het bewijs.
|
Citaat:
|
Wist je dat een alien van een buitenaardse beschaving het lichaam van Adolf Hitler heeft overgenomen nadat hij zelfmoord had gepleegd in zijn cel in 1923??? De bewakers hadden deze zelfmoord gezien en waren verbaasd toen hitler de volgende dag wakker werd en begon te schrijven, om MEin Kampf deel 1 te schrijven. Hier zitten buitenaardse ideeen in en cryptische boodschappen van aliens.
|
Citaat:
|
Trouwens, die Mitchell is een leugenaar, die man is nog nooit op de maan geweest.
Meer zelfs, er is nog nooit iemand op de man geweest, HO. Dat is wat de NASA ons wil doen geloven... |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden ze mee in het complot zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het bovendien niet over lezen, ik heb het over bestuderen. Ben je daar wel intellectueel in staat toe, om aan ernstig bronnenonderzoek te doen? Heb je ooit al werk van academisch niveau geproduceerd ooit? |
Citaat:
U verwijt anderen altijd dat ze complottheorieën hanteren. U doet maar net hetzelfde. |
Citaat:
In ieder geval, u bent blijkbaar niet in staat om aan bronnenderzoek te doen. Dat zegt u zelf. Wellicht is dit voor u het gemakkelijkst. Maar daar koopt men niets voor. Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat u maar bitter weinig leest. Een paar internetsites en dan hebben we het gehad, vrees ik. |
Citaat:
Ze stinken van ver. |
Citaat:
Weerleggen of niet? |
Citaat:
Je bent weer totaaaaaal niet mee hé Uit die wikileaks is net gebleken dat er niks is buiten wat in de marge gewauwel die maar al te graag door nutcases uit de context getrokken wordt. ... maar kom ... ik ga uw geen omgekeerde-bewijslast munitie verschaffen hé Kom maar op met die stukken waaruit dat zou blijken en die we uiteraard OOK kunnen verifieren hé |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be