Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Schild en Vriend" vereniging zwaar onder vuur na Pano reportage (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244981)

Zeus 3 september 2018 07:19

"Schild en Vriend" vereniging zwaar onder vuur na Pano reportage
 
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fe82/#comments

En hij brengt nog een vertrouwelijk politierapport naar buiten ook!

Vlad 3 september 2018 07:24

Woot! Wie weet welke politici in de tentakels van de drugs-maffia verstrikt zijn ? De Wever heeft alvast een serieuze connectie via Van Der Paal. Die piste naar eigen zeggen in z'n eentje de Antwerpse riolen in het rood :rofl: praat hij zichzelf aan der Paal ?


Citaat:

“Coke is een game changer. De invloed van het geldvolume hou je niet meer tegen”, zo getuigt De Wever vandaag in een ophefmakend interview in ‘De Volkskrant’. “In Antwerpen staan we op het punt dat de drugsmaffia politieke invloed gaat kopen.” Dat wordt bevestigd in een vertrouwelijk politierapport. “Fundamenteel is niet uit te sluiten dat zich stilaan een infiltratie voordoet, vanuit de criminele netwerken in de legale bovenwereld, waarbij strategische posities in de verschillende sectoren (politie, douane, justitie, bedrijfswereld, bestuur) worden ingenomen.” De Wever voegt eraan toe dat hij gemeenteraadsleden kent voor wie hij zijn hand niet in het vuur kan steken. Bron.

Of is het toch eerder De Backer ... :rofl:

Universalia 3 september 2018 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8794041)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fe82/#comments

En hij brengt nog een vertrouwelijk politierapport naar buiten ook!

Dat is volgens mij niet echt nieuw dat die zich in de politiek aan het inkopen zijn.

Verschiet daar nog iemand van, ik alvast niet.

En dan heb je nog dit:

Citaat:

Geld is wat de cocaïnemaffia in Antwerpen drijft. 900.000 euro in 18 minuten: zoveel kan een havenarbeider verdienen als hij zich over een lading cocaïne ontfermt
Ik vraag mij nog altijd steeds af, wie zijn diegenen die dat allemaal slikken of spuiten want die doen eigenlijk mee aan de ondergang van een stad/land de samenleving/politiek. :roll:

Anna List 3 september 2018 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8794041)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fe82/#comments

En hij brengt nog een vertrouwelijk politierapport naar buiten ook!

ik stopte met lezen na "De Wever geeft toe" ... totaal ongeloofwaardig! :p

Anna List 3 september 2018 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8794047)
Dat is volgens mij niet echt nieuw dat die zich in de politiek aan het inkopen zijn.

Verschiet daar nog iemand van, ik alvast niet.

En dan heb je nog dit:



Ik vraag mij nog altijd steeds af, wie zijn diegenen die dat allemaal slikken of spuiten want die doen eigenlijk mee aan de ondergang van een stad/land/samenleving/politiek. :roll:

eindelijk verklaard waarom Kerbache naar Antwerpen kwam! :p :lol: :lol:

Universalia 3 september 2018 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8794048)
ik stopte met lezen na "De Wever geeft toe" ... totaal ongeloofwaardig! :p

Het zou best wel kunnen want het is er vrij stil rond, rond BDW.

Gaat hij de handdoek in de ring gooien, met de wijze woorden: 'Trek er uw plan mee met Antwerpen?' :|

TheFourHorsemen 3 september 2018 07:30

Wat een zielige openingspost. Een leugen dan ook nog eens gaan weergeven alsof het een quote is door het tussen aanhalingstekens te posten...

Belachelijk gewoon.

Vlad 3 september 2018 07:30

De campagne is op gang aan het komen ... :popcorn:

Vette Pois(s)on 3 september 2018 07:40

beter de verslaafden wat pamperen en eventueel wat gratis drugs uitdelen

Anna List 3 september 2018 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8794066)
beter de verslaafden wat pamperen en eventueel wat gratis drugs uitdelen

geef maar toe, jij staat ook op de coke-payroll hé! :-P

Skobelev 3 september 2018 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8794077)
geef maar toe, jij staat ook op de coke-payroll hé! :-P

Hij wentelt er zijn vet visje in voor het bakken, dat geeft een fijn gebakken korstje. ;-)

Anna List 3 september 2018 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8794080)
Hij wentelt er zijn vet visje in voor het bakken, dat geeft een fijn gebakken korstje. ;-)

als je daar je visje in gewenteld hebt, moet ge uitkijken waar ge het juist nog insteekt ze!!

Skobelev 3 september 2018 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8794083)
als je daar je visje in gewenteld hebt, moet ge uitkijken waar ge het juist nog insteekt ze!!

Via uw neus kan je ook eten toch? Mijn kat heeft zo eens een ganse week eten gekregen...:?

morte-vivante 3 september 2018 08:32

tijd om de war on drugs een versnelling of 3 hoger te zetten. Komaan zeg, een beleid dat wereldwijd gefaald heeft gaat in Antwerpen lukken! Gewoon nog repressiever worden! Pussies

Vlad 3 september 2018 08:35

Binnenkort een Antwerpse VRT versie van The Wire ...

Skobelev 3 september 2018 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8794121)
tijd om de war on drugs een versnelling of 3 hoger te zetten. Komaan zeg, een beleid dat wereldwijd gefaald heeft gaat in Antwerpen lukken! Gewoon nog repressiever worden! Pussies

Dealers en gebruikers tegen de muur, 't zal rap gedaan zijn. (en nog goed om de bevolkingsexplosie in te perken)

Vlad 3 september 2018 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8794135)
Dealers en gebruikers tegen de muur, 't zal rap gedaan zijn. (en nog goed om de bevolkingsexplosie in te perken)

Onze elites en de onderkant van de samenleving zullen flink uitgedund worden. Men kan misschien gewoon wat antrax aan de coke toevoegen.

Skobelev 3 september 2018 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8794141)
Onze elites en de onderkant van de samenleving zullen flink uitgedund worden. Men kan misschien gewoon wat antrax aan de coke toevoegen.

Dat is een stuk subtieler dan mijn voorstel, maar hoe krijg je die antrax er in?

fred vanhove 3 september 2018 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8794135)
Dealers en gebruikers tegen de muur, 't zal rap gedaan zijn. (en nog goed om de bevolkingsexplosie in te perken)

Ja maar de kans dat die dealers aan U eens tegen de muur zetten als je hun wat veel in de weg loopt of wat te veel roddelt is even groot.

Skobelev 3 september 2018 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8794146)
Ja maar de kans dat die dealers aan U eens tegen de muur zetten als je hun wat veel in de weg loopt of wat te veel roddelt is even groot.

Broekschijter.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be