Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Opgepast voor de politie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240342)

andev 9 september 2017 09:11

Opgepast voor de politie!
 
Citaat:

Na een massale vechtpartij woensdag tussen twee allochtone families op het Kiel (Antwerpen) zijn drie verdachten aangehouden. De drie mannen, allemaal leden van dezelfde familie B., worden onder meer beschuldigd van poging moord en slagen en verwondingen.* De familie B. is verontwaardigd want zij moest zich verdedigen tegen een massale aanval van de familie C.* Daarom heeft zij zelf een gsm-filmpje van de aanval vrijgegeven. Daarop zie je hoe de familie C., op het Kiel berucht voor haar betrokkenheid in drugshandel, naar de straat afzakt waar de familie B. woont.
Hicham B.: "De familie C. parkeerde haar auto's op de hoek van de straat en kwam dan met een twintigtal mannen naar ons huis gelopen. Mijn drie neven en hun moeder staan aan hun huis. Eerst wordt er geroepen, iemand probeert te bemiddelen. Op straat zie je al iemand die een mes omhoog steekt. Dan loopt het groepje even weg, maar keert terug en valt mijn neven aan. Er worden met staven geslagen. Je ziet hoe mijn neef verschillende klappen krijgt van een hamer.

Natuurlijk hebben zij zich verweerd. Zij hebben geslagen en geschopt uit wettige zelfverdediging. Zij ontkennen wel dat er met een mes is gestoken naar de aanvallers. Het is onbegrijpelijk dat mijn neven nu in de cel zitten en dat de andere familie ongemoeid wordt gelaten. Nochtans heeft die een verleden van geweld. Eén van mijn neven heeft een schedelbreuk. Ook hun vader, een man van 52, is opgepakt. Hij heeft net geprobeerd om de vechtenden te scheiden. Naderhand gaat hij zelfs bij de neergestoken man kijken of hij kan helpen." uit HLN online
Zomaar een fait divers zoals ze ze bijna dagelijks zullen kennen in het Antwerpse en niet alleen daar... Niet echt iets om de media op te jagen, om 36 keren ten berde te brengen op onze pro-multicul nieuwsuitzendingen.
Waar blijven onze multiculroepers telkens er zo iets aan het gebeuren is?
Neen, pakken verontwaardigde komedie over een uitspraak van BDW of via door het gespuis zelf genomen en gesorteerde filmpjes beweren dat de politie in de fout gaat en nog een beetje zeveren over de godsdienstvrijheid en de mensenrechten van die vreemde beestenboel die daar rondloopt met messen en staven enz
Daar krijgen onze media nooit genoeg van!

andev 9 september 2017 09:37

Citaat:

Brussel -
Een dronken man die een politieman een kopstoot gaf, is niet aangehouden. Nochtans zijn de feiten flagrant. De agent werd aangevallen in de garage van het hoofdcommissariaat in Brussel, vlak bij de Grote Markt. Zijn collega’s zijn razend. “Wat een laksheid. Wij zijn boksballen geworden en niemand vindt het erg.”
Het incident, dat gefilmd werd door een veiligheidscamera vanop het Brusselse stadhuis, dateert van maandag 28 augustus, 6.15 uur ’s ochtends. Drie dagen overigens voor dat andere ophefmakende incident in Antwerpen waarbij een agent in het kruis werd getrapt. Het is het zoveelste geval van geweld tegen de politie dat de jongste tijd het nieuws haalde. uit HLN online
Eigenlijk zouden we beter geen kranten, nieuwsberichten, fora enz lezen zodat we niet meer weten wat er rond ons zoal gebeurt!
Bovenstaande stukje sluit aan bij het dagelijkse leventje in onze maatschappij zoals onze verrijkende vreemde indringers ons cadeau doen...
We kunnen maar vaststellen en ondergaan, en zwijgen want anders gaan we door voor racisten. En we vallen een ganse bevolkingsgroep aan!

steventje 9 september 2017 10:04

Men oogst wat men zaait. Het ergste moet trouwens nog komen !

Xenophon 9 september 2017 11:41

Al een geluk dat de Vlaming zijn wapens heeft binnen gebracht.

Anders zouden ze zich nog kunnen verdedigen, dat is veel erger.

Eyjafjallajökull 9 september 2017 12:33

"Allochtone families", het staat er echt ?

De schoofzak 9 september 2017 13:39

En daar in Brussel: flikken een kopstoot verkopen, maar de daders niet aanhouden.
Nu blaast het Brussels gerecht warm en koud ...

bf62 9 september 2017 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8523801)
"Allochtone families", het staat er echt ?

Raar, je zou verwachten dat ze in analogie met jongeren, het woordje volwassenen zouden gebruiken. :-)

Universalia 9 september 2017 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steventje (Bericht 8523698)
Men oogst wat men zaait. Het ergste moet trouwens nog komen !

Laten we in stilte hopen van niet. 8O

Xenophon 9 september 2017 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8523845)
En daar in Brussel: flikken een kopstoot verkopen, maar de daders niet aanhouden.
Nu blaast het Brussels gerecht warm en koud ...

Dat is om erger te voorkomen... :lol:

De politie wordt afgerammeld op straat, met honderd getuigen, en ze durven - buiten in hun broek, helemaal niets doen.

En dan verschieten dat het echt uit de hand gaat lopen.

Bhairav 10 september 2017 03:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8524060)
Dat is om erger te voorkomen... :lol:

De politie wordt afgerammeld op straat, met honderd getuigen, en ze durven - buiten in hun broek, helemaal niets doen.

En dan verschieten dat het echt uit de hand gaat lopen.

Die flikken kunnen niet vechten. Het is hun eigen schuld. Ze lopen met een wapen tegen hun kont en kunnen zich niet verdedigen in een vaker voorkomende vorm van geweld dan schietpartijen.

reservespeler 10 september 2017 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8523661)
Zomaar een fait divers zoals ze ze bijna dagelijks zullen kennen in het Antwerpse en niet alleen daar... Niet echt iets om de media op te jagen, om 36 keren ten berde te brengen op onze pro-multicul nieuwsuitzendingen.
Waar blijven onze multiculroepers telkens er zo iets aan het gebeuren is?
Neen, pakken verontwaardigde komedie over een uitspraak van BDW of via door het gespuis zelf genomen en gesorteerde filmpjes beweren dat de politie in de fout gaat en nog een beetje zeveren over de godsdienstvrijheid en de mensenrechten van die vreemde beestenboel die daar rondloopt met messen en staven enz
Daar krijgen onze media nooit genoeg van!

Waar is Mitta als je haar nodig hebt?
Waar is Wouter als je hem nodig hebt?
Waar is ... ?

reservespeler 10 september 2017 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8524113)
Die flikken kunnen niet vechten. Het is hun eigen schuld. Ze lopen met een wapen tegen hun kont en kunnen zich niet verdedigen in een vaker voorkomende vorm van geweld dan schietpartijen.

Laag, zeer laag.
Maar dat besef je blijkbaar zelf niet.
Drink nog ne Jupiler.

Bhairav 10 september 2017 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8524131)
Laag, zeer laag.
Maar dat besef je blijkbaar zelf niet.
Drink nog ne Jupiler.

Nee. Het is gewoon politiek incorrect. Of hebben zwartzakken daar een monopolie op?

daiwa 10 september 2017 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8524060)
Dat is om erger te voorkomen... :lol:

De politie wordt afgerammeld op straat, met honderd getuigen, en ze durven - buiten in hun broek, helemaal niets doen.

En dan verschieten dat het echt uit de hand gaat lopen.

In Borgorokko is het weeral prijs.

Citaat:

Jongeren en politie raken weer slaags in Borgerhout: twee agenten naar ziekenhuis.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ekenhuis.dhtml



bembem 10 september 2017 23:41

Wel dat ze er maar aan wennen, of wat gaan ze doen; ze op kamp sturen ofzo.... dat ze al beginnen met minder GAS-boetes uit te delen & een minder grote smoel opzetten tegen burgers waarvan ze denken niets te hoeven vrezen, mijn gedacht.

Tavek 10 september 2017 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8524493)
Wel dat ze er maar aan wennen, of wat gaan ze doen; ze op kamp sturen ofzo.... dat ze al beginnen met minder GAS-boetes uit te delen & een minder grote smoel opzetten tegen burgers waarvan ze denken niets te hoeven vrezen, mijn gedacht.

Kijk naar de VS. Dan weet je waar het naartoe gaat gaan.

Veel dode "jongeren" die afgeschoten worden voor een banale verkeersovertreding. Het gevolg is dus dat een flik zich totaal niet meer veilig voelt in de buurt van de moslimjeugd en sneller zal overgaan tot dodelijk geweld.

Ze zoeken het zelf.

bembem 10 september 2017 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8524506)
Kijk naar de VS. Dan weet je waar het naartoe gaat gaan.

Veel dode "jongeren" die afgeschoten worden voor een banale verkeersovertreding. Het gevolg is dus dat een flik zich totaal niet meer veilig voelt in de buurt van de moslimjeugd en sneller zal overgaan tot dodelijk geweld.

Ze zoeken het zelf.

Ja + dat er een hoop macho types tussenzitten (die vnl bij de polies gaan om te mogen schieten). Dan krijg je natuurlijk Far West toestanden.

Tavek 10 september 2017 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8524509)
Ja + dat er een hoop macho types tussenzitten (die vnl bij de polies gaan om te mogen schieten). Dan krijg je natuurlijk Far West toestanden.

Heb ik geen problemen mee.

Ik behoor namelijk niet tot de "jongeren" die antwerpen teisteren.

bembem 11 september 2017 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8524512)
Heb ik geen problemen mee.

Ik behoor namelijk niet tot de "jongeren" die antwerpen teisteren.

Dat weet ik wel, je zit veilig in Limbabwe...

bembem 11 september 2017 00:03

Maar heu "jongeren die A'pen teisteren" is er toch wel iets over, ik loop namelijk geregeld (nu ja, zo nu & dan) in Borgerhout - ja ook 's avonds laat & zelfs 's nachts - en heb er nooit problemen gehad.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be