Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   De media en Bart De Wever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212888)

BWarrior 16 januari 2015 18:13

De media en Bart De Wever
 
De Morgen schrijft:

Citaat:

Bart De Wever zet morgen paracommando's in in Antwerpen

"We nemen alle voorzorgsmaatregelen om onze burgers te beschermen"
Op zich niets op tegen.

Maar ... sedert wanneer voert een burgemeester het bevel over het leger? Dit is gewoon een staaltje demagogische berichtgeving. Men had moeten schrijven dat het leger in Antwerpen ingezet wordt in het kader van de terreurdreiging of dat het stadsbestuur i.c. de burgemeester hierom vroeg. Het leger is geen privémilitie van een burgemeester.

Xenophon 16 januari 2015 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7503141)
De Morgen schrijft:



Op zich niets op tegen.

Maar ... sedert wanneer voert een burgemeester het bevel over het leger? Dit is gewoon een staaltje demagogische berichtgeving. Men had moeten schrijven dat het leger in Antwerpen ingezet wordt in het kader van de terreurdreiging of dat het stadsbestuur i.c. de burgemeester hierom vroeg. Het leger is geen privémilitie van een burgemeester.

De spoeling begint stilaan wat dun te worden.

BWarrior 16 januari 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7503144)
De spoeling begint stilaan wat dun te worden.

Hoezo ? :roll:

MORPHEUS 16 januari 2015 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7503141)
De Morgen schrijft:



Op zich niets op tegen.

Maar ... sedert wanneer voert een burgemeester het bevel over het leger? Dit is gewoon een staaltje demagogische berichtgeving. Men had moeten schrijven dat het leger in Antwerpen ingezet wordt in het kader van de terreurdreiging of dat het stadsbestuur i.c. de burgemeester hierom vroeg. Het leger is geen privémilitie van een burgemeester.

Één van mijn favoriete steden is Parijs.

Ik heb Parijs meegemaakt onder president Nicolas Sarkozy
Ik maak Parijs mee onder president François Hollande

Onder Nicolas Sarkozy zag ik meer militairen op straat.
Eigenlijk moet ik zeggen op belangrijke plaatsen.
Ik moet maar denken aan de streek rond het Louvre.

Ondanks de wapens had ik een veilig gevoel.
Met Hollande is dat weggevallen
Ik moet wel toegeven, als 50 plusser gaat u zich als het donker wordt minder en minder veilig voelen.

Maar ik loop in het donker in een groot stad liever tussen een rij militairen dan een rij allochtonen.
Ik zal wel racistisch aanleg hebben zeker ?

Eurosceptic 16 januari 2015 18:38

Als er deze dagen 1 Belg is die moet vrezen voor zijn leven, dan is het wel Bart De Wever.
Stel je voor dat ze hem ontvoeren en onthoofden om een statement te maken. Ik zou daar echt ziek van zijn.

Laat ons hopen dat hij zodanig beschermd wordt dat het niet kan. Geert Wilders in Nederland leeft al zijn hele leven lang in bunkers op geheime adressen om de dood te ontlopen. Je moet het er maar voor over hebben

Kristof Piessens 16 januari 2015 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7503165)
Als er deze dagen 1 Belg is die moet vrezen voor zijn leven, dan is het wel Bart De Wever.
Stel je voor dat ze hem ontvoeren en onthoofden om een statement te maken. Ik zou daar echt ziek van zijn.

Laat ons hopen dat hij zodanig beschermd wordt dat het niet kan. Geert Wilders in Nederland leeft al zijn hele leven lang in bunkers op geheime adressen om de dood te ontlopen. Je moet het er maar voor over hebben

Tjah, als je zo ver moet gaan om de "dood" te ontlopen...

In een openbare functie riskeer je ook de "dood" ! Accepteer dat dan, omarm het en je bent bevrijdt van alle ellende die je meegemaakt hebt, kernpunt is dat de meeste mensen hun gedrag laten werken ter compensatie van het gebrek aan iets !

Distel 16 januari 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7503141)
De Morgen schrijft:



Op zich niets op tegen.

Maar ... sedert wanneer voert een burgemeester het bevel over het leger? Dit is gewoon een staaltje demagogische berichtgeving. Men had moeten schrijven dat het leger in Antwerpen ingezet wordt in het kader van de terreurdreiging of dat het stadsbestuur i.c. de burgemeester hierom vroeg. Het leger is geen privémilitie van een burgemeester.

Het is maar hoe je het interpreteert natuurlijk. Ik zie in die titel eerder een poging om De Wever af te schilderen als iemand die de legioenen Rome heeft binnengeleid.

Pandareus 16 januari 2015 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7503141)
De Morgen schrijft:



Op zich niets op tegen.

Maar ... sedert wanneer voert een burgemeester het bevel over het leger? Dit is gewoon een staaltje demagogische berichtgeving. Men had moeten schrijven dat het leger in Antwerpen ingezet wordt in het kader van de terreurdreiging of dat het stadsbestuur i.c. de burgemeester hierom vroeg. Het leger is geen privémilitie van een burgemeester.


Het kan natuurlijk helpen als de minister van defensie en de minister van binnenlandse zaken benoemd op voordracht van diezelfde burgemeester.
Dat geeft je in de praktijk nét een streepje voor.

Pandareus 16 januari 2015 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7503165)
Als er deze dagen 1 Belg is die moet vrezen voor zijn leven, dan is het wel Bart De Wever.
Stel je voor dat ze hem ontvoeren en onthoofden om een statement te maken. Ik zou daar echt ziek van zijn.

Laat ons hopen dat hij zodanig beschermd wordt dat het niet kan. Geert Wilders in Nederland leeft al zijn hele leven lang in bunkers op geheime adressen om de dood te ontlopen. Je moet het er maar voor over hebben

:lol::lol::lol: stand-up comedy, i love it.

Eurosceptic 16 januari 2015 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7503205)
:lol::lol::lol: stand-up comedy, i love it.

Iedereen in Nederland weet dat, en Wilders zegt het zelf op camera.
Wees in de toekomst zeker van je zaak voor je iets in het belachelijke trekt

Pandareus 16 januari 2015 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7503172)
Tjah, als je zo ver moet gaan om de "dood" te ontlopen...

In een openbare functie riskeer je ook de "dood" ! Accepteer dat dan, omarm het en je bent bevrijdt van alle ellende die je meegemaakt hebt, kernpunt is dat de meeste mensen hun gedrag laten werken ter compensatie van het gebrek aan iets !

In Antwerpen als test, en wellicht in de rest van belgië op termijn is het gebruik van marihuana en andere drugs verboden op straffe van gas boete.
Je zou je dan ook beter onthouden van dergelijke psychedelische prietpraat als je voort wilt toeters roken. Tenminste, daar ga ik van uit als ik je nogal warrige posting lees.

Pandareus 16 januari 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7503214)
Iedereen in Nederland weet dat, en Wilders zegt het zelf op camera.
Wees in de toekomst zeker van je zaak voor je iets in het belachelijke trekt

:rofl::rofl::rofl: Wilders zegt het zelf... tja, dan zal het zeker waar zijn... :roll:

Xenophon 16 januari 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7503195)
Het is maar hoe je het interpreteert natuurlijk. Ik zie in die titel eerder een poging om De Wever af te schilderen als iemand die de legioenen Rome heeft binnengeleid.

Die vergelijking zal BDW veel plezier doen denk ik.

Xenophon 16 januari 2015 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7503217)
:rofl::rofl::rofl: Wilders zegt het zelf... tja, dan zal het zeker waar zijn... :roll:

Of zou het dan zeker niet waar zijn, dat is uw stelling zeker?

Het Oosten 16 januari 2015 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 7503178)
uw zure oprispingen smaken me steeds meer en meer.
hoe uw enige houvast hier op dit fora Bart DWV is


IK BEN TEGEN !!!!!!!! is uw visite kaartje

Helemaal niet. Ik heb die draad niet eens gestart.

dalibor 16 januari 2015 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7503214)
Iedereen in Nederland weet dat, en Wilders zegt het zelf op camera.
Wees in de toekomst zeker van je zaak voor je iets in het belachelijke trekt

Zoals Theo Maassen zei over Wilders: "Waar is Volkert van de G als je hem nodig hebt? In de sport heet zoiets te vroeg pieken."

vlijmscherp 16 januari 2015 19:24

Het leger komt onder het commando van de lokale politie te staan, maw onder de burgemeester.

Eurosceptic 16 januari 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7503217)
:rofl::rofl::rofl: Wilders zegt het zelf... tja, dan zal het zeker waar zijn... :roll:

Er bestaat documentatie die het bewijst en er zijn cijfers over de prijs van die beveiliging. Hou er eens mee op om je domheid te verschuilen achter een hoop smileys. Het lijkt de ultieme strategie om een discussie te winnen op dit forum.
In dat geval

:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Het Oosten 16 januari 2015 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 7503178)
uw zure oprispingen smaken me steeds meer en meer.
hoe uw enige houvast hier op dit fora Bart DWV is


IK BEN TEGEN !!!!!!!! is uw visite kaartje


U geeft uw naamkaartje nu wel weg. Want tijdens de regering di Rupo stond er vetgedrukt op uw naamkaartje:

"IK BEN TEGEN !!!!!!!!"

Kristof Piessens 16 januari 2015 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7503215)
In Antwerpen als test, en wellicht in de rest van belgië op termijn is het gebruik van marihuana en andere drugs verboden op straffe van gas boete.
Je zou je dan ook beter onthouden van dergelijke psychedelische prietpraat als je voort wilt toeters roken. Tenminste, daar ga ik van uit als ik je nogal warrige posting lees.

warrig...goed, weet je wat gedrag is en wat voorbeeldig gedrag is..ik onthou me van niets, de banken zijn het best beschermt, ze hebben geen geld en ze winnen toch geld door er geen risico's aan te koppelen...

Dus in een openbare functie, is het volstrekt normaal dat je je onthoudt van eerder welke prietpraat dat niet met enige logica en verstand is uitgesproken.

En theorie en praktijk zijn twee verschillende te onderscheiden vakken...iemand is theoretisch en die negeert als vanzelfsprekend de praktijk, iemand die de praktijk weet, zal de theorie als omzetting gebruiken voor diens praktijken...

Stel je hebt een idee, die ga je eerst theoretisch proberen uit te klaren en dan pas komt de praktijk/realisatie van dat idee...maar je negeert dan stelselmatig de resultaten verkregen uit de inspanningen die er toe hebben bijgedragen dat je winsten kon boeken die anders niet mogelijk zou zijn geweest zonder hulp van anderen.

Een openbare functie of een anonieme derderangsburger zijn is een groot verschil ! "dood" of niet "dood" houdt altijd een risico in...wil je dat of wil je dat niet ? Daarom hebben grotendeels openbare functies de zwijgplicht tegenover de burgerbevolking, wat dat die weten van praktijken die niet te bestrijden valt moet je wel terugvallen op het risico van oorzaken en gevolgen !

Ik zwijg er ook niet over, aanvaard dat gewoon en redeneer wat volwassener en menselijker..in plaats van jou egotje te gebruiken die in elke situatie zich gekrenkt, beledigd en aangevallen voelt ! Daar zit het halvegare zooitje met zijn gedrag pal in...welke eer hebben ze hoog te houden, moreel als ethisch ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be