Citaat:
Natuurlijk zou ik jouw ontkenninspatroon er wel onmiddellijk uithalen tussen duizenden moest jij ooit gereincarneerd worden. Maar dat zie ik nog niet zitten. |
Citaat:
Wat betreft de verzinsels van exodus: Iedereen heeft kennis van verhalen over UFO's, en er wordt al lang gesproken over Unidentified vliegende schotels. Maar er zijn vandaag de dag één miljard smartphones in gebruik door de wereldbevolking. Mochten de lulverhalen over aliens die hier rondwandelen ook maar een begin van waarheid vormen, dan had men dagelijks foto's via twitter en instagram, in plaats van die oude koek over twijfelachtige 'getuigen', onduidelijke filmkes van de jaren stillekes of zwart/witte negatieve foto's van grijze E.T.-koppen. Dat kan u toch ook snappen, of niet? Last but not least, een andere vraag waar ik uiteraard nog nooit een begin van een antwoord heb gehad : stel, en ik schrijf duidelijk 'stel', dat er aliens tussen ons rondwandelden, quod non : gezien niemand het merkt of ziet, wat maakt het dan uit? |
Citaat:
Wel, in dat jaar heeft de permanent gebannen trol Pindar hier minstens 200 nicknames aangemaakt, soms tot 4 per dag. Zijn signature stijl is gemakkelijk herkenbaar door de hersenloze nonsens die hij schrijft in een noord-nederlands geaffecteerd taaltje en met een defect toestenbord dat er voor zorgt dat zijn leestekens vaak maal 10 verschijnen. Als je dergelijke signature stijl niet kan herkennen, heb je een ernstig probleem. Het is trouwens geen goed teken dat men jou alles tot in den treure moet gaan uitleggen. Het hypothekeert enigzins je positie om anderen de les te lezen als het om complottheorien gaat. Wie een gevestigde theorie wil aanvallen en afbreken kan immers maar beter zorgen dat hij kan lezen en tellen. :) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde kan gezegd worden van heel het Alien probleem, ik wil op dat ogenblik niet in de schoenen staan van zeer hevige sceptici zoals jij en consoorten. Jij en parcifal en nog een aantal anderen zijn wel zo sceptisch dat ik vermoed dat ze er dan nog niets van zouden geloven. Ik zeg dan ook wel stel dat het ooit officieel bewezen zou worden uiteraard. |
Citaat:
I rest my case. |
Citaat:
Als Uw 'stel' werkelijkheid zou zijn en we bezocht werden door buitenaardsen die hoogstwaarschijnlijk het 'lichtsnelheids-probleem' hebben kunnen oplossen, dus wss ook de grenzen van het heelal kennen en dus daaruitvoortvloeiend 'the meaning of life'... En die zouden hier zijn, en bvb met de regeringen die bewèzen corrupt zijn, samenwerken... Then... Then we're all fucked. |
Inderdaad "stel" volgens Antoon. Zijn vraag die hij een aantal keren heeft gesteld impliceert dat hij toch niet goed snapt waar het over gaat en wat de gevolgen dan zouden zijn.
Gezien die gevolgen en juist daarom zal voorlopig nooit toegegeven worden door hemzelf in de eerste instantie en door de overheid ook, dat buitenaardse beschavingen bestaan. Het zou meteen en heel duidelijk een bewijs zijn dat we de laatste +50 jaar voor de gek zijn gehouden door de machthebbers en dat de meeste UFO sightings hoogstwaarschijnlijk echt gebeurd zijn. Niet voor dit onderwerp maar "stel" dat de US regering ooit toegeeft de hele 9/11 affaire geensceneerd te hebben ? Dat zal toch nooit gebeuren denk ik. In elk geval word de druk op de ketel van heel dat Alien gedoe na meer dan 50 jaar ondertussen zo groot dat hij op ontploffen staat. Ik neem hier voor de eenvoud en als referentiedatum de Roswell affaire. De gevolgen zijn niet te overzien voor de geloofwaardigheid van de officiele kanalen. Dat valt dus volledig weg. Ik verwacht dan gewoonweg chaos. Meer dan 50 jaar continue leugens en bedrog en ridiculisering. Ridiculisering waarin mensen zoals Dixie, parcifal, atmosphere, Antoon enz.. mee aan helpen om ze in stand te houden. Alleen die vraag van "wat als" zelf stellen houdt een ontoelaatbare ridiculisering in. Persoonlijk geloof ik ook niet dat ze tussen ons rondwnadelen. Maar dat belet niet dat er geheime basissen zijn waar officiele instanties met Aliens kunnen samenwerken. Seder Roswell is er een onlogische en quasi onmogelijke vooruitgang van de techniek. Reverse engineering dankzij of met behulp van Aliens lijkt mij niet onmogelijk. Het gebruik maken van gevonden technologie van buitenaardse oorsprong is een optie. |
''
|
Citaat:
Niemand ontkent de mogelijkheid van aliens, de inside job theorie of het bestaan van Nessie, denk ik, maar je kan dat niet als vaststaand feit concluderen op basis van wazige foto's, verfschilfers of een rare hoop uitwerpselen. Citaat:
Voor mensen die in de modder ploeteren lijken de prestaties van bergbeklimmers ook onmogelijk zeker? |
1 Bijlage(n)
Kijk dan maar eens hier naar!
|
Citaat:
|
Originele schedel, gevonden ergens in Z-Amerika.
WS van een uit de Inca-periode gevonden skelet. |
Citaat:
http://www.niburu.nl/ufo/4573-getuig...e-geschiedenis |
Citaat:
|
Citaat:
Was dit eigenlijk een grapje van jou D'artois, of dacht je op een of andere manier echt dat dit iets markant was??? http://www.dailymail.co.uk/sciencete...-cemetery.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschillende getuigen zeggen dat de technologie in de black projects al 10.000 jaar voorstaat op wat er in het publieke domein is. Dat ze zaken kunnen die voor leken pure magie lijken. Een van de getuigen sprak ook van toestellen die vanuit een geostationaire baan om de aarde, in 6 seconden boven boomtoppen hing. Hij zei dat dat niet met conventionele voorstuwing werkte maar met jumps in de ruimte/tijd. |
Citaat:
Dat ze er direct een paar miljoen jaar van maken, dat is even zinnig en klinkt nog beter. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be