Citaat:
Nu gij weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kent ge wat Duits? Kzou dan naar de plaatsen met een swastika op gaan ;) |
Citaat:
een boom is in geen geval een natuurlijke gevolg van de mens..de mens is een natuurlijke gevolg van de natuur...dikke steek onder de kin ! Andersom is niet mogelijk ondanks de vergelijking van het dna patroon en toch zijn ze wezenlijk verschillend... Een boom is daarom geen mens ! |
Citaat:
Zijn er touroperators die naar ginder vliegen? Die eilandje rechtsonder lijken me wat... Ik dacht aan een All In, lekker ontspannend, geen gezeik met de kinderen... |
Citaat:
Tuurlijk is een boom geen mens. Maar dan is het atacama ook geen mens. |
Citaat:
Gij zijt aan het zeveren he, ik nu even niet. Debeule en Scheire zater er echt niet ver naast! : https://www.youtube.com/watch?v=fZDz...TXwZhhxYpHOWbk |
Citaat:
Ik ken anders geen zinnig mens die dat zou ontkennen, jij wel ? |
Citaat:
Oke, wat dat betreft ik heb niets gezegd he ? |
Citaat:
... en toch maar blijven leuteren over aliens die dat probleemloos aankunnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze dus morgen mijn grootmoeder opgraven dan gaat dat gegarandeerd moeten blijken dat ze een alien was .... of een kat " The preliminary genetic results do indicate the skeleton is definitely of human origin, but about 9% of the DNA tested did not match the human genome reference. While 9% sounds like a huge discrepancy, it just refers to the sequence portions used for reference, not the entire genome. These results are well within the expected parameters for contamination and degradation of the DNA after spending so long exposed to the elements. The preliminary results of the mitochondrial DNA were consistent with a haplotype found in Chile, meaning Ata’s mother was local to the area where the remains were found. " |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe lang duurt de tocht met zo'n duikboot? Is er catering aan boord? Kan ik een supplement betalen voor extra been ruimte? Is het de moeite om een plaatsje aan het raam te reserveren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be