Citaat:
Ook het ineenstorten van de godsdiensten zou ons voor een probleem stellen. Een grote emotionele schok voor vele gelovigen deze aanwezigheid van aliens onder ons. Het overgrote deel van de mensen is godsdienstig. Dit geloof zou op de helling worden gezet. Heel wat mensen zouden zich bedrogen voelen. Politiek en geloof zijn bovendien vaak verweven met mekaar. Wat komt er dan in de plaats? Er zou heel wat in zeer korte tijd gaan veranderen. Dat zijn maar enkele voorbeelden. |
Citaat:
De aliens willen blijkbaar met ons geen geheimen delen op het vlak van energie. Nochtans weten we waar ze zitten, ze zouden volgens getuigen zich schuilhouden in een berg ergens in Zimbabwe. Waarom organiseert er niemand een expeditie naar daar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liegt deze man? http://www.rense.com/general68/remm.htm Heb je het verhaal onderzocht? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom niet? Dat is mijn vraag. http://zimbabweufos.blogspot.be/2010...inyangani.html Ik ben trouwens ook militair. |
Citaat:
"Waarom organiseert er niemand een expeditie naar die berg in Zimbabwe?" Vergeet niet dat onze denkoefening ervan uit gaat dat 'ze' hier zijn. Waar blijven de "vrije onderzoekers"? |
Citaat:
Ik sluit niets uit. En als u dit wilt uitvissen, moet u misschien die expeditie maar eens zelf organiseren. De vraag was hier: kan het zijn dat aliens in geavanceerde tuigen onze aarde bezoeken? Er zijn nuchtere (zoals astronauten, enz)en ernstige mensen die dit beweren. Daarover gaat het. |
Ge moet niet naar de nuchtere mensen luisteren, maar naar de nutcrackers.
|
Citaat:
Ik kan me echter voorstellen dat er landen, energieconcerns zijn die daar toch in wel in geinteresseerd in moeten zijn, in die nieuwe technologie. Waarom gebeurt er geen onderzoek naar? (ik stel die vraag nu al 3x...) Schildert u trouwens die getuigenissen in Zimbabwe af als niet nuchter en ernstig? |
Stel er zou contact gemaakt worden, op welke manier zouden wij communiceren?
|
Citaat:
Zijn er verklaringen van onafhankelijke ooggetuigen, dan wordt het al interessanter. Kunnen er objectieve metingen, radarbeelden, ... op de hoop gegooid worden, dan is het de moeite waard het te onderzoeken. Ook dan moet het natuurlijk kritisch, doch met open geest onderzocht worden. Komt men er niet uit, dan past er maar één etiket en dat is 'onbekend'. Noch theorieën over aliens, noch één over mogelijk onbekend natuurlijk fenomeen zijn dan opportuun. |
The Bentwaters case...
The Lord Admiral vertelt...: https://m.youtube.com/watch?v=IB_itwvRo9k Maar deze lord zal wel weer wat fantaseren. |
HO, ze zijn er.
OK? Waarom blijf je in autistisch geneuzel steken? Zo geraken we geen stap verder natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand ontkent dat. Ben je bereid mee te gaan in de denkoefening "Ze zijn (af en toe) hier" mee te gaan? Ja of nee. |
Citaat:
De discussie gaat over de vraag of ze nu bestaan of niet en of ze ons bezoeken. Ik voer argumenten aan dat ze zeer zeker kunnen bestaan en ons wel degelijk kunnen bezoeken. Ik ben blijkbaar niet de enige die dit standpunt heeft. Meer nog, ik bevind me in zeer goed gezelschap zo te zien. U echter zegt koudweg: ze bestaan niet. Punt uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende vraag was : "Bezoeken ze ons met vliegende tuigen die af en toe gezien worden maar steeds contact vermijden". Zeer waarschijnlijk niet (Dit is de ETH-hypothese, waarvoor momenteel nog geen enkel controleerbaar bewijs bestaat. Maar de wedervraag is dan : Wat maakt het uit? Je kan dan dromen dat ze toch landen en ons eindeloze hoeveelheden schone energie zouden geven, maar je kan evengoed dromen dat ze ons water beginnen te stelen en ons behandelen als slaven of als 'vee' voor consumptie. De realiteit is : er is geen contact, dus wat maakt het uit? :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be