Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat dit bij deze duidelijk is en je ook geen tijd meer verspilt aan mij, want antwoorden doe ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De mensheid is er niet klaar voor.
Vroeger was het contact intensiever. De connectie wordt maar door een minderheid onderhouden vandaag. Contactees komen niet zomaar uit de kast wegens onze reacties. Wat zou de mensheid doen moest er plots aliens in zijn leefwereld komen ? Zolang de mens zichzelf niet vind zal hij de alien ook niet vinden. |
Citaat:
|
Jazeker. Hij weet de weg ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Yet blijft de grote massa compleet in het onwetende. Het is als een heilige graal. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=0_GSU5pj_Rc |
Citaat:
De man zaliger heb ik altijd een goed acteur gevonden. Hoewel ik weinig met hem kan lachen, zie ik hem wel graag acteren. |
Citaat:
Vooral omdat het altijd als topgeheim wordt afgeschilderd... |
Eerder omdat wij in een wereld van vervolging leven.
In zo'n wereld ga je niet in de belangstelling staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Laatst werd ik herinnerd aan onze geschiedenis door BemBem. Wij vervolgen al heel ons leven iets dat anders dan ons is. Iedereen he, dat is menselijk. Dat is een kwaal die wij moeten overkomen. Vrijheid AJ. Vrijheid. Maar alles is ingesteld op controle, repressie, war on this, war on that, ... Als ik op zo'n planeet zou komen ik zou me toch ook niet in de belangstelling zetten. Ocharme Jezus des tijds... ocharme die mens gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zegt dat ik niet surf vanop een andere planeet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be