Citaat:
Van de andere kant, moesten het aardse tuigen zijn , dan zou het (bijna) even schokkend zijn. Zoals ik reeds zei , zou het betekenen dat er ergens op deze aarde tuigen worden gefabriceerd die niet meer aangedreven worden door fossiele energie maar met een alternatieve energie (de atoomenergie buiten beschouwing gelaten) en die in staat zijn tot geweldige snelheden en vliegprestaties. Wie maakt deze tuigen dan en hoe komt het dat de overheden het niet weten met wie ze te doen hebben? En als ze het wel weten, waarom beliegen ze ons dan? Dat is het dilemma. De enigste reden die ik kan bedenken is: de staatsraison. Maar is de staatsraison een voldoende reden? Edoch, het kan ook zijn dat het ufo-fenomeen -zoals debunkers en overheden (vaak synoniemen) ooit eens gesteld hebben- te herleiden is tot ‘een vlucht wilde ganzen’ (sic). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed, maar de vliegtuigcamera's worden niet 'high'. |
Citaat:
Waar ik niet van overtuigd ben is of die bewijzen ook echt bestaan en dat de reden waarom aardse overheden die informatie niet vrijgeven angst voor paniek is. Zo'n grote coördinatie en motivatie bestaat er mijns inziens niet om de hele wereldbevolking generaties lang voor te liegen over zo'n belangrijk gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat we ook weten is dat ze niet onvriendelijk zijn. En dat ze de confrontatie vermijden. Wel spelen ze soms kat en muis met onze vliegtuigen. Maar wij zijn geen partij voor deze tuigen. Nog niet in de verste verte. |
Citaat:
Citaat:
En na deze shitload vol speculaties en fantasie moet dan nog de pointe van het verhaal volgen : Citaat:
bron : https://www.hln.be/wetenschap-planee...s-is~a78df952/ Nu, ik weet ook wel dat de krant hier goedkope sensatie zoekt door een artikeltje uit een populair computerboekje over dit thema over te nemen. Maar het blijf een prestatie inzake desinformatie : in zo een korte tekst zoveel wilde en totaal ongefundeerde speculaties te lanceren en dat dan een credibiliteit te willen geven door wat te goochelen met de naam Harvard. |
Citaat:
Het aantal lijnen dat ik hier ooit ge-copypast zou hebben valt in het niets met al de bullshit die gij hier al geplaceerd hebt. .... en het allerstrafste is dan nog dat ge me verwijt dat ik met een bron afkom terwijl ik dit hele lange tijd speciaal gelaten heb en ge me dat verweet. Compleet van de pot gerukt en een zoveelste poging om bewijslast om te keren ps. Hoe zit het in feite met die enkele simpele vragen die ik je gesteld had. Vragen waar je totaal geen bronnen nog extra links voor nodig hebt en ruim de tijd zat had |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef het je op een blaadje... Dat eerste wetenschappelijk bewijs ( -> in die context dus ) zal geleverd worden door zuivere observatie van een exo-planeet Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel me eens, Het Oosten in diezelfde logica _ en dus geen extrapolatie naar semi-goddelijke interventie _ waarom dat zo zou zijn ? Enig idee wat de kans daarop zou zijn dat die beschaving in die paar duizend jaar een onbeduidend brok in een verre uithoek zou vinden ? Of gok je meteen op een exo-planeetje ? De dicht bijzijnde staat op zo'n 5 pc |
Citaat:
Voor mij is bestaan als ge het kunt vaststellen of observeren Dus als er mogen er eentje in je tuin land of een buitenaardse 'microob' op meteoriet ontdekt wordt okay Maar wat doe je met een bv een signaal dat al enkele miljoenen jaren onderweg was of omgekeerd wanneer denk je er eentje te verwachten van dat buitenaards leven daarginds op het tijdstip 'nu' Begrijp je ? Het is nogal duaal om dan over een bestaan/ of een niet bestaan te spreken |
Citaat:
De presumptie dat het om vliegende tuigen zou gaan |
Amerikaanse astronauten die geconfronteerd werden met Ufo’s:
-Gordon Cooper -Donald Slighton -Robert White -Joseph A. Walker -Eugene Cernan -Ed White -James McDivitt -James Lovell -Frank Borman -Neil Armstrong -Edwin Aldrin -Scott Carpenter En dan spreek ik niet eens over Russische kosmonauten, die maar net als hun Amerikaanse collega’s. ufo’s waarnamen en hen beschreven als ruimtevaartuigen van vreemde origine. Moet er nog zand zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
U bent niet verplicht te reageren op deze post, noch wordt u gedwongen de post in deze geijkte draad te lezen. Pikt het misschien? Te zien naar het aantal hits van deze draad, zijn er anders genoeg mensen die hem wél willen lezen. Een van de meest succesvolle draden ooit op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.huffingtonpost.com/2014/...n_4880334.html (tweede filmpje rechts of onder) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be