Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Grote peiling Groen-ecolo grootste partij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247252)

fred vanhove 16 februari 2019 08:02

Grote peiling Groen-ecolo grootste partij
 
De grote peiling.
Groen ecolo grootste partij:roll:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...itie~a164a1a7/

Hypochonder 16 februari 2019 08:06

Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.

patrickve 16 februari 2019 08:17

Het werd tijd dat Groen kon incasseren van haar blunder in 2003. Eindelijk komt de "boete doen" en "anders-gaan-leven" strategie tot uitwerking.
Hadden we voldoende propere kernenergie gehad was er geen probleem, en dus ook geen macht te bekomen.

fred vanhove 16 februari 2019 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8939706)
Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.

Waar leest U dat ?:roll:

Hypochonder 16 februari 2019 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8939711)
Waar leest U dat ?:roll:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/

Kan uw wel lezen of wil u dit gewoonweg niet geweten hebben omdat u meegaat in de hysterie van de linkse sukkeltrutjes?

Of had u dit gewoonweg nog niet door :rofl:

DucDEnghien 16 februari 2019 08:37

N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.

fred vanhove 16 februari 2019 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8939714)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/

Kan uw wel lezen of wil u dit gewoonweg niet geweten hebben omdat u meegaat in de hysterie van de linkse sukkeltrutjes?

Of had u dit gewoonweg nog niet door :rofl:

Wat me vooral opvalt is uw agressieve reactie.U bent zo kwaad dat U zich nu al afreageert op neutraal Forumlid Fred die een draad wil opstarten aangaande de laatste peiling. Dus kalmeer een beetje.

En of U of ik het nu leuk vinden doet er niet toe.

Ik lees dat Groen zijn aantal zetels zou verdubbelen en dat is toch niet niks.

Ecolo verdubbeld haar score in Wallonië en ze worden zelfs de grootste partij in Brussel.

Of de media dan overdrijven laat ik in het midden:roll:

Het Oosten 16 februari 2019 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8939706)
Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.

Groen doet het goed, maar het zou eigenlijk iets beter kunnen vermits 'klimaat' nu een hype is. We zullen zien of ze het nog zo goed doen binnen drie maanden.

De NVA krijgt een patat: -5%! De neergaande trend van de NVA is al een tijdje een trend.
NVA beweegt zich manifest in de richting van ...holderdebolder.

Maar goed, het is maar een peiling en het duurt nog een tijdje eer dat het verkiezingen zijn.

patrickve 16 februari 2019 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8939716)
N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.

Dat is dan ook precies de reden waarom er die "spontane" klimaatsbetogingen zijn he ! Opdat ze daar niet zouden kunnen van profiteren. Het is hun core business die anders aangetast werd !

Elio di Supo 16 februari 2019 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8939724)
Maar goed, het is maar een peiling.

Het meest zinnige wat tot nu in deze draad gepost werd.

Het Oosten 16 februari 2019 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8939728)
Het meest zinnige wat tot nu in deze draad gepost werd.



De partij van coiffeurke Van Grieken doet het ook goed. Maar het blijft een klein partijtje van om en bij de 10-11%. Zoals vele partijen bij ons: versnippering alom. Maar coiffeurke kan zich troosten: de SA in Hitlerduitsland was niet veel groter. Die was procentueel zelfs kleiner.

Elio di Supo 16 februari 2019 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8939729)
De partij van coiffeurke Van Grieken doet het ook goed. Maar het blijft een klein partijtje van om en bij de 10-11%. Zoals vele partijen bij ons: versnippering alom. Maar coiffeurke kan zich troosten: de SA in Hitlerduitsland was niet veel groter. Die was procentueel zelfs kleiner.

Als men na meer dan 80 jaar nog steeds over de Sturmabteilung spreekt dan mag coiffeurke Van Grieken zich al gaan opmaken voor een faam die nog decennia lang zal nazinderen.

Het Oosten 16 februari 2019 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo;8939737[COLOR="Blue"
]Als men na meer dan 80 jaar nog steeds over de Sturmabteilung spreekt [/color]dan mag coiffeurke Van Grieken zich al gaan opmaken voor een faam die nog decennia lang zal nazinderen.

Bij Dries van Langenhove, lijsttrekker van het VB in Vlaams-Brabant , ligt die tijd anders nog vers in zijn geheugen zo blijkt uit zijn memes, dacht ik zo.

Wanneer coiffeurke Van Grieken zo'n iemand laat opdraven als lijsttrekker van zijn partij, dan is het plaatje duidelijk. Niet dat het mij nu echt verwondert.

subocaj 16 februari 2019 09:32

Weer een peiling, wat zijn we blij.
We kunnen weer zeveren tot we omkiepen.

Pandareus 16 februari 2019 09:38

Groen + ecolo doet het idd zeer goed. Logisch trouwens, zij kapitaliseren nu op het ontslag van Schauvliegge en op de enorme belangstelling die er voor milieu is door de brossersbetogingen. De hype rond Marrakech is volledig over, nu kijken of dit topic veel langer de belangstelling van het publiek kan capteren.
De 2 partijen die het grootste probleem hebben zijn o-vld die een scherpe duik maakt en spa die blijft bodemen.
N-VA doet het eigenlijk zeer goed : 27% is en blijft een gigantisch hoge score en deze peiling toont dus aan dat de kiezer hun vlucht voorwaarts uit de regering hen electoraal niet kwetst.
Dat de Stalinisten in de peiling bijna op de kiesdrempel van 5 geraakten, is dan weer zorgelijk.

Skobelev 16 februari 2019 09:41

Lap, laat die aan de macht en ze verbieden de plastic autootjes van de kinderen om mee te spelen. De choco-sigaretten moesten er ook aan geloven toen ze de vorige keer aan de macht kwamen.

en bovendien...
:cheer: haal de geldbeugel maar boven, de taxen komen er aan :cheer:

werkman 16 februari 2019 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8939716)
N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.


Over wat gaan we het hebben? Sorry; over wat ga jij het hebben want ik doe niet mee. Dat de NVA achteruit gaat is logisch. Als ik in mijn kluis ga kijken blijken daar alleen notenschelpen nog in te zitten na jarenlang bezoek van ratten.
Eergisteren viel ik bijna achterover bij het winkelen. Voor de eerste keer had ik de kaap van tweehonderd euro overschreden. Die honderd euro in meer die ons beloofd is haalt weeral niks uit. Afwachten maar wat ik zal moeten bijbetalen aan vadertje staat als de eindafrekening komt.
Ik vermoed dat er van die beloofde Euro's in meer dan al niet veel meer zal overblijven. Alles kaat koet! Maar ik vind van niet! Erg he?
Maar ik kan rekenen. De beste voorwaarde om niet alles te geloven dus.
Tot daar toe. Maar als men in niks meer gelooft is er niks plezant meer aan om te luisteren en lezen wat de politiek ons wijsmaakt.
Het wordt hier meer en meer op uw kin kloppen voor velen.
Dat noemen ze hier vooruitgang of verandering. Als het kind maar een naam krijgt! Maar...…. ik vond het voorheen toch beter.
En...…..ik win mijn groenten toch zelf. Hoe dezen die ook daar te lui voor zijn rondkomen vraag ik mij serieus af. Ik ga dagelijks mijn vuilbak controleren want ik vermoed dat sommigen hem komen plunderen en mijn patattenschillen ontvreemden.
Holderdebolder de berg af. Dat is de waarheid. En van mooie woorden kun je niet vreten. :evil:

Universalia 16 februari 2019 09:57

Niet echt een goed plan denk ik mochten die Groenen wat kiesvee weten te winnen want dat staat voor nog meer "wir schaffen das" en andere onzin.

Maar Madame dubbele nationaliteit (Almaci) is al gelukkig zo te zien in bepaalde nieuwsuitzendingen. :roll:

Het Oosten 16 februari 2019 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8939744)
Groen + ecolo doet het idd zeer goed. Logisch trouwens, zij kapitaliseren nu op het ontslag van Schauvliegge en op de enorme belangstelling die er voor milieu is door de brossersbetogingen. De hype rond Marrakech is volledig over, nu kijken of dit topic veel langer de belangstelling van het publiek kan capteren.
De 2 partijen die het grootste probleem hebben zijn o-vld die een scherpe duik maakt en spa die blijft bodemen.
N-VA doet het eigenlijk zeer goed : 27% is en blijft een gigantisch hoge score en deze peiling toont dus aan dat de kiezer hun vlucht voorwaarts uit de regering hen electoraal niet kwetst.
Dat de Stalinisten in de peiling bijna op de kiesdrempel van 5 geraakten, is dan weer zorgelijk.


Indien u -5% zeer goed vindt...

En wat die 'stalinisten' betreft: liefst wat meer (maar niet te veel) uiterst links en wat minder uiterst rechts.

Steben 16 februari 2019 10:00

Verderzetting okt 2018


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be