Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 31 juli 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6736852)
Jij bent echt erg. Kan jij eigenlijk lezen? Of doe je dat gewoon bewust, quote-minen?
Maar je maakt het wel makkelijk. Je wou bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen? Hier is het:

Meneer, de persoon die de Aliens aanwezigheid claimt: KAN NIET LEZEN.

Is DAT uw bewijs dat de Aliens niet bestaan ? Uw bewering dat ik niet kan lezen ?!:lol:
Jij bent écht erg, hé ?
Wat is dat nu weer voor zever, beweren dat ik analfabeet ben ?:lol:
Allee, om te lachen, hebt ge daar bewijs voor ?:lol:

meneer 31 juli 2013 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6737020)
Newsflash : niet alles wat je in boeken of op internet vindt is waar.
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals.

De mehtode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet.
Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen?

Beweert de man die dweept met geschiedenisvervalsers, druggebruikers en leugenaars.:lol:

meneer 31 juli 2013 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6737365)
Jullie spelen dat spelletje in een relatief grote groep. Ook met eigen publicaties:



Alhoewel die laatste niet meer actueel is uiteraard, deze is beter:


Tja, je moet Carl Sagan begrijpen, hé : de man had veel dollars nodig voor zijn dope te kopen, en dan praat je beter zoals de overheid dit wenst, anders broodroven ze je.
Wie heeft er nu vertrouwen in wat de eerste de beste dope-head u komt wijsmaken ?

kiko 31 juli 2013 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736717)
De tonnen informatie die daarover beschikbaar zijn, zowel in boeken als op internet, en die je nu lekker zelf mag opzoeken zo het onderwerp u interesseert. ( en als alle links die je kreeg in de voorafgaande duizenden postings van deze draad niet volstaan ).

Tonnen informatie...

...en desondanks nog steeds geen halve kruimel onweerlegbaar bewijs.

kiko 31 juli 2013 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6737532)
Is DAT uw bewijs dat de Aliens niet bestaan ? Uw bewering dat ik niet kan lezen ?

Wie beweert er dat aliens niet bestaan ? Graag de desbetreffende quote a.u.b.

Travis66 31 juli 2013 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6737532)
Is DAT uw bewijs dat de Aliens niet bestaan ? Uw bewering dat ik niet kan lezen ?!:lol:
Jij bent écht erg, hé ?
Wat is dat nu weer voor zever, beweren dat ik analfabeet ben ?:lol:
Allee, om te lachen, hebt ge daar bewijs voor ?:lol:

Lul al wat je wil. Je hebt je handtekening gewijzigd. (en zelfs nu nog steeds niet door wat er staat)

meneer 31 juli 2013 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6737617)
Wie beweert er dat aliens niet bestaan ? Graag de desbetreffende quote a.u.b.

Dus ze bestaan volgens u ? Waarvan akte.:-)
Want : of ze bestaan, of ze bestaan niet, nietwaar ?

meneer 31 juli 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6737620)
Lul al wat je wil. Je hebt je handtekening gewijzigd. (en zelfs nu nog steeds niet door wat er staat)

Wat is er met mijn handtekening ? Iets dat u stoort ?:-)
En wat wil dat juist zeggen :" en zelfs nu nog steeds niet door wat er staat " ?
Wat is me dat voor een vreemd gebroebbel ? Bent u buitenlander, of Waal, het Nederlands niet machtig ?:lol:
Of :drinking: ?

meneer 31 juli 2013 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6737616)
Tonnen informatie...

...en desondanks nog steeds geen halve kruimel onweerlegbaar bewijs.

Wat baten kaars en bril, als den kiko niet zienen wil.

kiko 1 augustus 2013 05:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738027)
Dus ze bestaan volgens u ?

Natuurlijk.

Je antwoordt trouwens niet op de vraag: graag de desbetreffende quote a.u.b.

kiko 1 augustus 2013 05:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738035)
Wat baten kaars en bril, als den kiko niet zienen wil.

Eens te meer ontwijk je de vraag: geef me eens een kruimeltje onweerlegbaar bewijs a.u.b. ?

Travis66 1 augustus 2013 06:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738028)
Wat is er met mijn handtekening ? Iets dat u stoort ?:-)
En wat wil dat juist zeggen :" en zelfs nu nog steeds niet door wat er staat " ?
Wat is me dat voor een vreemd gebroebbel ? Bent u buitenlander, of Waal, het Nederlands niet machtig ?:lol:
Of :drinking: ?

Voor sommigen is het toch extreem makkelijk om je van de domme te houden.

meneer 1 augustus 2013 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6738129)
Eens te meer ontwijk je de vraag: geef me eens een kruimeltje onweerlegbaar bewijs a.u.b. ?

Hierzie een heel brood . Smakelijk !:-)
http://www.google.fr/imgres?q=brood&...,s:0,i:91Pssst, dit brood is gebakken door Alien-gastarbeiders ! Niet voortvertellen hé !

meneer 1 augustus 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6738128)
Natuurlijk.

Je antwoordt trouwens niet op de vraag: graag de desbetreffende quote a.u.b.

Wat een misverstand tussen ons ! Je gelooft in Aliens, en ik had jou niet begrepen ! Hoezee Joepie !:-D
KIKO GELOOFT IN HET BESTAAN VAN ALIENS !:-D
Na Travis, ook kiko !!
jullie sceptische ex-vriend parcifal moet dol van razernij zijn , zoveel is zeker ! Hij is beslist zijn kas aan het opfretten van pure koleire !:-) De arme sukkelaar staat nu alleen zijn ongeloof uit te schreeuwen op dit forum, zijn aanhangers hebben hem laten vallen.:lol:

meneer 1 augustus 2013 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6738142)
Voor sommigen is het toch extreem makkelijk om je van de domme te houden.

Ja dat mag je wel zeggen ! Hoe jij al die tijd verstopt hebt dat je eigenlijk in het bestaan van Aliens geloofde kan ik je niet zomaar nadoen ! Chapeau Travis !:-)
Ik neem aan dat dit was om parcifal voor de zot te houden ?;-)

Travis66 1 augustus 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738599)
Ja dat mag je wel zeggen ! Hoe jij al die tijd verstopt hebt dat je eigenlijk in het bestaan van Aliens geloofde kan ik je niet zomaar nadoen ! Chapeau Travis !:-)
Ik neem aan dat dit was om parcifal voor de zot te houden ?;-)

Nee joh, Exodus en Meneer eerder. Maar bedankt voor het compliment. En je hoeft niet depressief te zijn omdat je dat niet kan nadoen hoor. Het is jouw schuld niet. Mijn doelpubliek is namelijk zo goedgelovig als de pest. Jouw doelpubliek is stukken verstandiger.

meneer 1 augustus 2013 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6738749)
Nee joh, Exodus en Meneer eerder. Maar bedankt voor het compliment. En je hoeft niet depressief te zijn omdat je dat niet kan nadoen hoor. Het is jouw schuld niet. Mijn doelpubliek is namelijk zo goedgelovig als de pest. Jouw doelpubliek is stukken verstandiger.

Ja, zo komedie spelen kan ik niet nadoen. Daar moet je bijna beroepsleugenaar voor zijn denk ik. Ben je misschien politieker ?

kiko 1 augustus 2013 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738595)
Wat een misverstand tussen ons ! Je gelooft in Aliens, en ik had jou niet begrepen ! Hoezee Joepie !:-D
KIKO GELOOFT IN HET BESTAAN VAN ALIENS !:-D
Na Travis, ook kiko !!
jullie sceptische ex-vriend parcifal moet dol van razernij zijn , zoveel is zeker ! Hij is beslist zijn kas aan het opfretten van pure koleire !:-) De arme sukkelaar staat nu alleen zijn ongeloof uit te schreeuwen op dit forum, zijn aanhangers hebben hem laten vallen.:lol:

geeuw...

Flauwe poging. Je weet heel goed dat ik, net als anderen, in leven op andere planeten geloof. Dat is al vele keren herhaald.

Er zijn dus twee mogelijkheden:

- je bent dom

- je bent een trol

Persoonlijk hou ik het op een domme trol, maar toegegeven, je kunt ook gewoon achterlijk zijn.

kiko 1 augustus 2013 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738589)
Hierzie een heel brood . Smakelijk !:-)
http://www.google.fr/imgres?q=brood&...,s:0,i:91Pssst, dit brood is gebakken door Alien-gastarbeiders ! Niet voortvertellen hé !

Ik noteer: geen enkel bewijs.

parcifal 1 augustus 2013 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6738595)
Wat een misverstand tussen ons ! Je gelooft in Aliens, en ik had jou niet begrepen ! Hoezee Joepie !:-D
KIKO GELOOFT IN HET BESTAAN VAN ALIENS !:-D
Na Travis, ook kiko !!
jullie sceptische ex-vriend parcifal moet dol van razernij zijn , zoveel is zeker ! Hij is beslist zijn kas aan het opfretten van pure koleire !:-) De arme sukkelaar staat nu alleen zijn ongeloof uit te schreeuwen op dit forum, zijn aanhangers hebben hem laten vallen.:lol:

Ik geloof niet, ook niet in aliens, maar we zeggen al jaren hier, ik denk een keer of honderd nu toch wel al, dat hun bestaan erg waarschijnlijk is, waarschijnlijk op een afstand groter dan 1 miljoen lichtjaar van aarde en waarschijnlijk als procarioot of iets gelijkaardig.

Dat zou je weten moest je geen shitsnuivende pseudo-trol zijn die niet kan lezen.

Misschien wordt het eens tijd na maanden gezever in deze draad door jou -pindar is quantite negligable, hij zal voor eeuwig genegeerd worden- om eens te beginnen kijken naar wat mensen nu eigenlijk zeggen.

Of interesseert dar je niet, wat doe je hier dan?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be