Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 18 december 2013 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6936697)
Het is "'s morgens" en "'s nachts".
Ik weet het, ook dat zijn woorden die enkel masters en doctors foutloos kunnen schrijven, maar toch..

Het is gedaan met schoolmeesterke spelen, heb je het nog niet door ? :lol:
Halloooo !!! Wakker worden ! :lol:

Another Jack 18 december 2013 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6936717)
Het is gedaan met schoolmeesterke spelen, heb je het nog niet door ? :lol:
Halloooo !!! Wakker worden ! :lol:

Straks zal het nog de fout zijn van de schoolmeesters dat je IQ dat van een zoetwatergarnaal evenaart.

parcifal 18 december 2013 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6936722)
Straks zal het nog de fout zijn van de schoolmeesters dat je IQ dat van een zoetwatergarnaal evenaart.

Het zal dan toch op een goede dag zijn dat hij dat haalt, meestal is het eerder het niveau van een emmer killerdril waarin een ezel zijn gevoeg heeft gedaan en dan blijf ik nog beleefd. ;-)

g_z 18 december 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6936722)
Straks zal het nog de fout zijn van de schoolmeesters dat je IQ dat van een zoetwatergarnaal evenaart.


Zijn zoetwatergarnaaltjes tam dan?

meneer 18 december 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6936739)
Het zal dan toch op een goede dag zijn dat hij dat haalt, meestal is het eerder het niveau van een emmer killerdril waarin een ezel zijn gevoeg heeft gedaan en dan blijf ik nog beleefd. ;-)

Beleefdheid is iets dat jij je zelfs niet kunt voorstellen volgens mij. Beter neem je dat woord dan ook niet in de mond. Is daar trouwens nog plaats , met al die vuiligheid die er reeds inzit ?
Blijkbaar heb je mijn order niet opgevolgd, om uw mond te gaan wassen met groen zeep en javel !

meneer 18 december 2013 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6936722)
Straks zal het nog de fout zijn van de schoolmeesters dat je IQ dat van een zoetwatergarnaal evenaart.

Je bént geen schoolmeester meer Jacques. Ze hebben je buitengezwierd. Weet je dat niet meer ?:-)

Dixie 18 december 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TroubleInParadise (Bericht 6936687)
jemig wat een zielig niveua man! kap er eens mee aub!

pindar steeds terugkomen is pas een zielig NIVEAU...

parcifal 18 december 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6936751)
Beleefdheid is iets dat jij je zelfs niet kunt voorstellen volgens mij.

Ik ben zeer beleefd, des te meer ik iemand respecteer des te meer ik hem of haar beleefd benader. U kan zich wellicht voorstellen waar u zit in mijn (en duidelijk niet enkel mijn) respect-schaal.
Ik heb potverdorie de vloer moeten uitbreken en een graafmachine huren om de schaal aan te passen nadat u hier begon te posten.

exodus 19 december 2013 09:41

Hier een voorbeeld van een UFO crash van langer geleden, van 1897, toen de mens zelfs nog geen vliegtuigen in de lucht had. In die tijd was er nog geen massamedia, enkel wat lokale kranten die naar waarheid berichtten wat er in de community gebeurde. De kranten uit die tijd berichten dat er een luchtschip was gechrashed en een persoon van niet menselijke afkomst is gevonden, en begraven op het lokale kerkhof. Getuigen zeggen dat ze in de jaren 1950 regeringsagenten iets hebben zien opgraven op de plaats waar de alien begraven was.

Deze case toont ook aan dat ook crashes voor de jaren 1940 en 50 gebeurden.

Clip van Jim Marrs over Aurora crash:

http://www.gaiamtv.com/video/secret-...ource=JimMarrs

Wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora,...,_UFO_incident

Havanna 19 december 2013 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6936766)
Ik ben zeer beleefd, des te meer ik iemand respecteer des te meer ik hem of haar beleefd benader. U kan zich wellicht voorstellen waar u zit in mijn (en duidelijk niet enkel mijn) respect-schaal.
Ik heb potverdorie de vloer moeten uitbreken en een graafmachine huren om de schaal aan te passen nadat u hier begon te posten.

South Park : Raising the bar.


meneer 19 december 2013 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6936766)
Ik ben zeer beleefd, des te meer ik iemand respecteer des te meer ik hem of haar beleefd benader. U kan zich wellicht voorstellen waar u zit in mijn (en duidelijk niet enkel mijn) respect-schaal.
Ik heb potverdorie de vloer moeten uitbreken en een graafmachine huren om de schaal aan te passen nadat u hier begon te posten.

Ook respect is jou onbekend. Zélfs zelfrespect heb je niet.

meneer 19 december 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6937121)
South Park : Raising the bar.


Jaja, animatie filmkes. Helemaal jouw niveau.:lol:
Bewijzen �* la Havanna : South Park !:lol:

Havanna 19 december 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6937408)
Jaja, animatie filmkes. Helemaal jouw niveau.:lol:
Bewijzen �* la Havanna : South Park !:lol:

Je snapt dus AB-SO-LUUT niet de referentie en daarmee zakt je intelligentie tot een ongekend dieptepunt.
Zo diep dat je waarschijnlijk onderweg de Orloks tegenkomt. Orloks zijn de bewoners van de holle aarde, de plaats waar Exodus zijn thuis noemt.

parcifal 19 december 2013 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6937408)
Jaja, animatie filmkes. Helemaal jouw niveau.:lol:

Dit komt daarentegen in de buurt van jouw niveau he? : 1 meneer, 1 glazen konfituurpot.

Havanna 19 december 2013 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6937450)
Dit komt daarentegen in de buurt van jouw niveau he? : 1 meneer, 1 glazen konfituurpot.

:eating: :rofl:

Another Jack 19 december 2013 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6936757)
Je bént geen schoolmeester meer Jacques. Ze hebben je buitengezwierd. Weet je dat niet meer ?:-)

Was dat voor of na de aliens mij hebben ontvoerd?

Another Jack 19 december 2013 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door g_z (Bericht 6936750)
Zijn zoetwatergarnaaltjes tam dan?

De meest begaafde kan je tam krijgen.

meneer 19 december 2013 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6937563)
Was dat voor of na de aliens mij hebben ontvoerd?

Speelt dat een rol ? Het was trouwens maar om te lachen hoor.;-)
Ik denk namelijk dat jij nooit schoolmeester geweest bent. Direct van het leger in de goot geloof ik eerder.
Maar als ik ongelijk heb kan jij dat ongetwijfeld bewijzen ? Jullie ( de fanatieke sceptici ) moeten toch voor alles keihard bewijs hebben ...Wel , ik in jouw geval ook. Want ik kan niet geloven dat het onderwijs zo bergaf gegaan is dat ze gasten als jij aanwerven als leraar !

meneer 19 december 2013 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6937450)
Dit komt daarentegen in de buurt van jouw niveau he? : 1 meneer, 1 glazen konfituurpot.

Nog iets interessant te vertellen over Aliens, filmster ?:lol:

Havanna 19 december 2013 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6937832)
Nog iets interessant te vertellen over Aliens, filmster ?:lol:

Parcifal zéér waarschijnlijk wel.
Wat jou betreft heb je bewezen dat het antwoord neen is en zal blijven tot het laatste proton vervalt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be