Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 4 augustus 2009 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4261123)
Weeral de gemakzuchtige houding. Ik blijf het zeggen: de feiten tonen aan dat het hier om intelligent bestuurde toestellen gaat met een propulsiesysteem dat geluidloos is en enorme maneuvres aankan die niet binnen de mogelijkheden liggen van de gekende hedendaagse technologie.

Dat tonen de feiten helemaal niet aan.
Wat een domme houding toch.

straddle 4 augustus 2009 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4261139)
Het zal zoiets zijn als met de Maria-verschijningen; ook enorm veel "gedocumenteerde" getuigenissen, sommige zelfs compleet met UFO.

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/maria+verschijningen

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/maria+ufo


En kwam maria ook op de radar voor?


Ik heb eens hetzelfde gedaan als jij (ufo +debunkers):

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/ufo+debunkers

straddle 4 augustus 2009 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4261203)
Dat tonen de feiten helemaal niet aan.
Wat een domme houding toch.

Het kan niet, dus het bestaat niet e parcifal ;-)

Nochtans zegt De Brouwer dat de feiten het wel aantonen.

straddle 4 augustus 2009 17:28

Nu, wat specifiek de driehoekige UFO boven Belgie betreft, het zou mogelijks om de TR3B gaan, in dat geval aards dus. En in dat geval rijzen tal van vragen omtrent waar men de technologie van daan haalt, en hoe het menselijk lichaam tegen zulke versnellingen en G-krachten opgewassen is, wat dan weer opnieuw de vraag doet rijzen welke neutralisatie technologie men daar voor gebruikt en hoe die bekomen is, en waarom men die technologie niet voor tal van humanitaire doeleinden gebruikt... etc..

kiko 4 augustus 2009 17:49

Na 50 pagina's kunnen we eventjes hebronnen en bezinnen. Ik heb immers de indruk dat het begrip UFO's voor verschillende mensen een volldig verschillende betekenis kan hebben.

Dat UFO's en UFO-waarnemingen bestaan, lijkt mij de absolute logica zelve. Ik vermoed dat het niet zelden handelt om experimentele toestellen van om het even welk land, om het even simplistisch voor te stellen.

Dat UFO's echter verbonden zijn met geheime en/of buitenaardse beschavingen, weiger ik resoluut te geloven, omdat hiervoor geen enkel bewijsmateriaal voor is, geen rechtstreeks en geen onrechtstreeks.

straddle 4 augustus 2009 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4261283)
Na 50 pagina's kunnen we eventjes hebronnen en bezinnen. Ik heb immers de indruk dat het begrip UFO's voor verschillende mensen een volldig verschillende betekenis kan hebben.

Dat UFO's en UFO-waarnemingen bestaan, lijkt mij de absolute logica zelve. Ik vermoed dat het niet zelden handelt om experimentele toestellen van om het even welk land, om het even simplistisch voor te stellen.

Dat UFO's echter verbonden zijn met geheime en/of buitenaardse beschavingen, weiger ik resoluut te geloven, omdat hiervoor geen enkel bewijsmateriaal voor is, geen rechtstreeks en geen onrechtstreeks.

"geheim en/of buitenaards"...

Ik begrijp u, dat klinkt allemaal fantastisch, maar dat is het hem nu juist: sluit dat niet uit omdat het zo ongelooflijk klinkt.

Bestudeer eens project "paperclip", om maar een voorbeeld te geven. Nazi's , duitse wetenschappers die geselecteerd en gerepatrieerd werden naar de VS
om het wetenschappelijk space programma ginder verder te zetten. De grote voorsprong die de nazi's reeds hadden verworven op wetenschappelijk vlak, en zeker wat betreft space exploratie, raketaandrijving en experimenteren met zero graviteit. De rol van het occulte in de nazi cultuur en hun verbondenheid ermee. Het onstaan van de illuminati in Beieren (Weishaupt), etc. En waarom geheimhouding toch zo verdomd belangrijk is voor de illiminati.

Ik vermeld het allemaal maar, omdat je er niet omheen kan: die culuur van geheimhouding is nadien geimporteerd en gerecycleerd in het VS space programma, de Jet Propulsion Laboratory, de NSA. Er is zonder enige twijfel een secret space program, parallel langs het officiele space programma.

Of er al dan niet buitenaardse input (geweest) is in het geheime space programma is (nog ) niet te bewijzen. Maar het is zeker een mogelijkheid, als je alles eens grondig uitharkt wat er circuleert en beschikbaar is aan aanwijzingen, getuigenissen. Daarvoor moet je bv eens alles wat wijlen Kolonel Philip Corso heeft gezegd bestuderen, of wat exopolitics aangeeft, of vele vele andere bronnen.

Micele 4 augustus 2009 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4261237)
Nu, wat specifiek de driehoekige UFO boven Belgie betreft, het zou mogelijks om de TR3B gaan, in dat geval aards dus. En in dat geval rijzen tal van vragen omtrent waar men de technologie van daan haalt, en hoe het menselijk lichaam tegen zulke versnellingen en G-krachten opgewassen is, wat dan weer opnieuw de vraag doet rijzen welke neutralisatie technologie men daar voor gebruikt en hoe die bekomen is, en waarom men die technologie niet voor tal van humanitaire doeleinden gebruikt... etc..

Uw link schijnt niet te werken.

Dat zou moeilijk kunnen, die top secret TR3B´s zouden pas sinds 1994 echt buitenlands gevlogen hebben.
Eerste Opsvlucht begin 90´s...

Citaat:

Belgische ufogolf van oktober/november 1989 tot juni 1991
Citaat:

mysterious-tr-3b-program

... The TR-3B is Code named Astra. The tactical reconnaissance TR-3B first operational flight was in the early 90s. The triangular shaped nuclear powered aerospace platform was developed under the Top Secret, Aurora Program with SDI and black budget monies. At least 3 of the billion dollar plus TR-3Bs were flying by 1994. The Aurora is the most classified aerospace development program in existence. The TR-3B is the most exotic vehicle created by the Aurora Program. It is funded and operationally tasked by the National Reconnaissance Office, the NSA, and the CIA. The TR-3B flying triangle is not fiction and was built with technology available in the mid 80s. Not every UFO spotted is one of theirs.
.... ]
http://www.darkgovernment.com/tr3b.html
En die aandrijving op kernenergie is ergens logisch, in het verleden is er gewag gemaakt dat bepaalde ongelukkige getuigen een grote dosis radioactiviteit opgelopen hadden. Blijkbaar hebben "ze" dat nu onder controle. :?

Sodomis 4 augustus 2009 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4261009)
Reproduceerbaarheid en een rationeel fysische verklaring zeggen u blijkbaar niets?

Elfjes kan je idd observeren vanop zeer grote hoogte & eventueel reproduceren in een labo...
Maar schotels kan je ook geruisloos laten vliegen in een wetenschappelijke setting hoor. :lol:

Ik snap ook niet wat er irrationeel zou zijn aan een hypothese die stelt dat intelligent leven van een andere planeet de aarde aan het "proben" is met sondes. :-P
We zijn verdomme zelf andere planeten aan het verkennen met robotten. :roll:
Er is geen fysisch bezwaar tegen zo'n hypothese toch? Afstand is enkel een technisch probleem.

Bovendien, de wetenschap stelt dat de kans op buitenaards leven vrij groot is; volgens veel mensen zijn vliegende schotels een WAARNEEMBAAR fenomeen...

Wat houdt de wetenschap tegen?

straddle 4 augustus 2009 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4261419)
Uw link schijnt niet te werken.

Dat zou moeilijk kunnen, die top secret TR3B´s zouden pas sinds 1994 echt buitenlands gevlogen hebben. 1 Opsvlucht begin 90´s...





En die aandrijving op kernenergie is ergens logisch, in het verleden is er gewag gemaakt dat bepaalde ongelukkige getuigen een grote dosis radioactiviteit opgelopen hadden. Blijkbaar hebben "ze" dat nu onder controle.


Hier een andere link, met wat meer technische uitleg.

http://www.rense.com/general5/trb.htm

.

Sodomis 4 augustus 2009 20:36

Je moet het heus niet zover gaan zoeken straddle.
Boeing & BAE doen al jaren onderzoek naar "anti-gravity".
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/2157975.stm

straddle 4 augustus 2009 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 4261438)
Elfjes kan je idd observeren vanop zeer grote hoogte & eventueel reproduceren in een labo...
Maar schotels kan je ook geruisloos laten vliegen in een wetenschappelijke setting hoor. :lol:

Ik snap ook niet wat er irrationeel zou zijn aan een hypothese die stelt dat intelligent leven van een andere planeet de aarde aan het "proben" is met sondes. :-P
We zijn verdomme zelf andere planeten aan het verkennen met robotten. :roll:
Er is geen fysisch bezwaar tegen zo'n hypothese toch? Afstand is enkel een technisch probleem.

Bovendien, de wetenschap stelt dat de kans op buitenaards leven vrij groot is; volgens veel mensen zijn vliegende schotels een WAARNEEMBAAR fenomeen...

Wat houdt de wetenschap tegen?






Deze documentaire is enorm interessant, wel wat lang en zonder spectaculaire verhaaltjes.

Om maar aan te tonen dat buitenaardse intelligentie zich in een vorm kan manifesteren die we absoluut niet verwachten.


Secret Nasa Transmissions

De moeite vind ik.


.

Micele 4 augustus 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4261443)
Hier een andere link, met wat meer technische uitleg.
http://www.rense.com/general5/trb.htm

OK ;-)

doubled 4 augustus 2009 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4261170)
Wat bedoelt ge met "laat het zien"? :?
Hoe magerder en onzuiverder de "bewijzen" van degelijke UFO-waarnemingen, sluiten helemaal niet uit dat vele waarnemingen toch echte UFO´s zijn.

Elk land moet ondertussen wel zo´n UFO-dossier* hebben, af en toe lekt wel iets naar de pers: (meestal militair "geheim" => primary radars => registratieplicht)

Als de sceptische "luchtruimbewakingschef" een jaar later zelf een UFO ziet, herinnert hij zich dat (zijn) piloten een jaar eerder en vroeger uitgelachen werden als ze UFO´s zagen... Natuurlijk wil hij nu als chef niet hetzelfde ondergaan... maar toch verloochende hij zijn waarnemingen niet.... en kreeg dezelfde spot als zijn piloten... !!

Die docu laat zien dat het gewoon veel gepraat is maar daar blijft het ook bij.
en versterkt mijn stelling, dat het juist veel gepraat is en weining echte feiten.
Maar dat is al tot in het oneindige herhaald hier.

Akufen 4 augustus 2009 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4260579)
Er is geen effectief bewijsmateriaal voor UFO's, alleen interpretaties van waarnemingen. Visueel of op radar.
De enige gefundeerde mening die mogelijk is is bijgevolg : we weten (nog) niet genoeg om een conclusie te trekken.

Met dezelfde redenering zou je kunnen zeggen dat er geen bewijs is voor het bestaan van wolken.

Micele 4 augustus 2009 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 4261483)
Die docu laat zien dat het gewoon veel gepraat is maar daar blijft het ook bij.
en versterkt mijn stelling, dat het juist veel gepraat is en weining echte feiten.
Maar dat is al tot in het oneindige herhaald hier.

Toch wel het bewijst duidelijk (o.a de grafiek hieronder) dat bepaalde (kleine) landen (Be ?) helemaal niet op de hoogte zijn van geheime UFO´s die zomaar losgelaten worden...
Zeker in landen als niet-Nato-land Zwitserland, daarom mijn docu-link.

Citaat:

http://www.paradox.ch/ufo/hoehendia.gif
Militärische Dokumente und Radaraufzeichnungen beweisen: Im Schweizer Luftraum tummeln sich mysteriöse Eindringlinge.

Micele 4 augustus 2009 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4261460)
Deze documentaire is enorm interessant, wel wat lang en zonder spectaculaire verhaaltjes.
Om maar aan te tonen dat buitenaardse intelligentie zich in een vorm kan manifesteren die we absoluut niet verwachten.
Secret Nasa Transmissions
De moeite vind ik.

btw hebt ge hiervan nog iets gehoord of gelezen?

Link: http://www.freedomofinfo.org/campaign.html

Laatste release ?
Citaat:

http://www.freedomofinfo.org/news/NASA-release.pdf
October 26, 2007 [email protected]

LANDMARK COURT SETTLEMENT REQUIRES NASA TO RELEASE DOCUMENTS ON MYSTERIOUS UFO CASE

New York, N.Y. -- On the heels of the news of NASA’s attempt to withhold survey data on aviation safety problems, the Coalition for Freedom of Information (CFi) today announced the unprecedented settlement of a lawsuit against the space agency in U.S. District Court for the District of Columbia.

...
The US government has for years resisted releasing records on unidentified flying objects when requested under the FOIA. CFi does not make any assumptions about the origin of the Kecksburg object, but defines UFOs simply as airborne phenomena that have not been identified or explained.
...
Info: http://en.wikipedia.org/wiki/Kecksburg_UFO_incident

US Media:
http://www.cbsnews.com/stories/2007/...n3418899.shtml

straddle 4 augustus 2009 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4261520)

neen, niks meer van gehoord, maar dat verbaast mij niet. als nasa het niet wil bekendmaken, zelfs al worden ze gedwongen, dan nog zal het maar geleidelijk en/of heel gefragmenteerd gebeuren.

Omar Torrijos 4 augustus 2009 22:22

Ik heb al massa's goeie, entertainende docu's gezien hierover.. Veel geloofwaardige getuigenissen, verhalen, re-enactments, simulaties, onderzoeken, enz enz...

Maar 1 duidelijke UFO foto of filmpje die je niet met google kan debunken? Nope..

En dat spijt me allemaal wel.. Het blijft hypotheses opstellen en scheten laten in een fles..

Ik sta altijd vol hoop te turen naar de lucht bij m'n laatste sigaretje :-) Soms sta ik domweg luidop te neurieën "kom me maar hale! hoehoehoe" echt grappig :-) maar nog geen visiteurs gehad! 'k Had nochtans graag ne keer zo'n lange blonde van de pleiaden op bezoek gehad voor mijn "anal probe"

slegie 4 augustus 2009 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos (Bericht 4261598)
Ik heb al massa's goeie, entertainende docu's gezien hierover.. Veel geloofwaardige getuigenissen, verhalen, re-enactments, simulaties, onderzoeken, enz enz...

Maar 1 duidelijke UFO foto of filmpje die je niet met google kan debunken? Nope..

En dat spijt me allemaal wel.. Het blijft hypotheses opstellen en scheten laten in een fles..

Ik sta altijd vol hoop te turen naar de lucht bij m'n laatste sigaretje :-) Soms sta ik domweg luidop te neurieën "kom me maar hale! hoehoehoe" echt grappig :-) maar nog geen visiteurs gehad! 'k Had nochtans graag ne keer zo'n lange blonde van de pleiaden op bezoek gehad voor mijn "anal probe"


aliens ze bestaan, daar mag je zeker van zijn maar of je ze hier zult zien overvliegen is onwaarschijnlijk.

Zelfs al heb je intelligente vorm van buitenaardsleven en hebben zij de mogelijkheid om ruimtereizen te kunnen doen dan zijn ze wss zo technologisch geavanceerd dat ze met gemak onzichtbaar kunnen blijven voor onze technologie

Of zij mensen willen ontvoeren is afhankelijk van hoever hun technologie is geavanceerd en wat de reden van hun ontvoering is.

Maar persoonlijk denk ik dat aliens die kunnen door de ruimte te reizen niet zichzelf jaren op de achtergrond zouden houden.

straddle 4 augustus 2009 22:42

Aliens, ze bestaan, was de titel van de draad. Op aangeven van Kiko, kunnen we nu een stapke verder gaan ;-)

En nu wordt het wel echt controversieel... In de veronderstelling dat UFO's van aardse oorsprong zijn (bv. geheime militaire experimentele toestellen), waar komt de technologie vandaan? Technologie die, naar conventionele normen, nog niet beschikbaar kan zijn binnen de eerste 20-30 jaar. En toch blijkt het in praktijk te bestaan, afgaande op het gedrag van bepaalde van die "aardse" UFO's.

1 theorie is, dat er een paar buitenaardse toestellen onderschept en neergehaald werden door de VS (bv Rosswell). De plotse en veelvuldige manifestatie van buitenaardse toestellen zou vooral rond de jaren 40-45 begonnen zijn, rond militaire installaties, zowel in de VS als in de voormalige Sovjet Unie. Dit zou te maken hebben met de aanvang van de nucleaire wapenwedloop, welke verstrekkende gevolgen heeft, ook buiten de aarde, en dus ook voor mogelijke buitenaardse levensvormen. De gestaafde, en goed gedocumenteerde rapporten over het uitschakelen/lamleggen van nucleaire installaties bij het waarnemen van UFO's, zijn gekend.

Anyway, tal van uitvindigen en technology (dixit wijlen Kolonel Corso die het departement "alien technology" leidde binnen het VS leger), zoals nightvision, de stealth enz zou via reverse engineering bekomen zijn, en hetzelfde zou gelden voor de mogelijke aardse UFO's zoals bv de TR3B.

Maar het gaat allemaal nog veel verder. Er zouden wel degelijk Aliens gerecupereerd zijn, daar bestaan tal van verhalen en getuigenissenen over. En niet enkel afkomstig van een paar dromers... Er is zelfs sprake dat zowel de Nazi's als Eisenhower een afvaardiging van de Greys ontvangen hebben.

Bron: Er zijn tal van bronnen, maar deze is vrij gedetailleerd, met aangave van tal van ondersteunende bronnen in de voetnoten:

http://exopolitics.org/Study-Paper-8.htm


Mijn punt... zoals altijd: niet onmogelijk...8-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be