Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Esperanza 10 januari 2014 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6968165)
Mocht ik niet beter weten ik zou zweren dat deze topic over religie ging ...

Het is best vermakelijk.

Vooral die stukjes waar men de evolutieleer en zelfs de Protocollen er bijlsteurt zijn hilarisch.

The Bold Revenger 10 januari 2014 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6967824)
Ufo's zijn er uiteraard met hopen. Enig bewijs dat dit buitenaardse toestellen betreft echter niet. Ha, neen, want zouden IFO's zijn. Nogal wiedes.

Nochtans worden UFO's heel vaak IFO's achteraf. Maar nog nooit bleek dit een buitenaards tuig te zijn.

Er is niet het kleinste tikkeltje bewijs voor de bewering dat er aliens op aarde zijn. De zogenaamde keiharde "cases" stellen uiteindelijk niet zo heel veel voor. Niks eigenlijk.


Klopt. De "hardste cases" zijn allen weerlegd. En die believers spartelen dan nog wat tegen met wat onzin, leugens, en dergelijke, maar feit is dat er geen enkel serieus bewijs of zelfs maar aanwijzing is van ook maar één ufo die van buitenaardse oorsprong zou zijn.

Die ufologen geloven -want meer dan geloven is het niet- in aliens zoals godsdienstgekken in goden geloven. Jammer van al die nutteloze en verloren tijd.

praha 10 januari 2014 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6967513)
Je raaskalt, moest je de informatie tenminste wat bekeken hebben dan weet je dat de iran en bentwaters case alleen al bevestigd zijn in officiele publicaties. Die halve zolen zijn trouwens getrainde en psychologisch geteste miltairen en piloten, waarvan sommigen moesten waken over kernwapens...

Je ziet wat je wil en je doet de moeite niet de informatie te bekijken, dan is verder discussie ook onmogelijk.

allez nogmaals voor den 1001x ....
In het beste scenario ... wat maakt van 'getrainde en psychologisch geteste miltairen en piloten' autoriteiten die over iets wat totaal onverklaarbaar bleek met zekerheid kunnen gaan stellen dat het wel buitenaards moet zijn.

praha 10 januari 2014 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6967785)
Toch wel grappig eigenlijk hoe mensen alle logica laten varen om toch maar niet te moeten toegeven dat UFO's er zijn...

Uitgerekend jij spreekt over logica ?

In geval van een ufo ( best case scenario ) kan je logisch alleen maar besluiten dat het om een onverklaarbaar phenomeen ergo dat men het dus niet weet wat het was.
Hoe je van we weten het niet komt tot het zijn aliens
is derhalve al zeer onlogisch

meneer 11 januari 2014 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6968604)
Uitgerekend jij spreekt over logica ?

In geval van een ufo ( best case scenario ) kan je logisch alleen maar besluiten dat het om een onverklaarbaar phenomeen ergo dat men het dus niet weet wat het was.
Hoe je van we weten het niet komt tot het zijn aliens
is derhalve al zeer onlogisch

Wat ik mij altijd afvraag, sinds dat ik in deze draad kom posten, is waarom bepaalde mensen die blijkbaar niet geloven in Aliens & UFO's, zo hardnekkig blijven posten daarover ? Ze kunnen maar niet stoppen met hun ongeloof voor zulke zaken te etaleren...Waarom ?
Wat zou Freud daarover zeggen ? :-)
Jullie mogen uit de kast komen hoor jongens ...Vandaag de dag is het niet langer een schande om te geloven dat wij bezocht worden door buitenaardse wezens.:-)

The Bold Revenger 11 januari 2014 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6968699)
Wat ik mij altijd afvraag, sinds dat ik in deze draad kom posten, is waarom bepaalde mensen die blijkbaar niet geloven in Aliens & UFO's, zo hardnekkig blijven posten daarover ? Ze kunnen maar niet stoppen met hun ongeloof voor zulke zaken te etaleren...Waarom ?
Wat zou Freud daarover zeggen ? :-)
Jullie mogen uit de kast komen hoor jongens ...Vandaag de dag is het niet langer een schande om te geloven dat wij bezocht worden door buitenaardse wezens.:-)

Je zegt het zelf hierboven. Ufo's zijn een geloof. Net zoals een geloof in Allah, God, goden, het vliegend spaghettimonster, ... . Je kan er in geloven, maar het bestaat niet en er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het bestaat. En elk geloof is bedrog, ook al zal elke gelovige bij hoog en bij laag het tegendeel beweren.

Wie er in gelooft, wordt bedrogen door oplichters die geld en macht verdienen op de rug van de goedgelovige. Het is de ethische plicht van elke mens om goedgelovigen die bedrogen worden -of dat nu slachtoffers van de islam, het christendom, van ufo-oplichters, van homeopathen- te helpen en om te voorkomen dat andere goedgelovigen in dezelfde val trappen.

En wat Freud zou zeggen? Freud zou zeggen dat het geloof in Ufo's een manier is om de werkelijkheid te beheersen door middel van het uitvinden van een andere wereld, net zoals dat met andere religies het geval is. Freud zou ook zeggen dat het geloof in Ufo's infantiel en neurotisch is.

Descartes Jr 11 januari 2014 13:31

Voer voor de UFO-fans
 
Abby Martin van Russia Today spreekt met ufoloog dr. Steven Greer over zijn werk bij het Disclosure Project, een organisatie die honderden getuigenissen van overheidsmedewerkers heeft verzameld over het bestaan van buitenaards leven.
Afgelopen jaar werkte Greer aan de realisatie van de film Sirius, waarin werd onthuld dat de aarde al meerdere malen is bezocht door buitenaardsen.
In de documentaire werden beelden getoond van een klein humanoïde wezen dat jaren geleden werd gevonden in de Chileense Atacamawoestijn. Volgens Greer, grondlegger van het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werd het buitenaardse bezoek steeds geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Eén en ander blijkt ook uit getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van buitenaardsen aantonen.
Onderzoekers hebben achterhaald welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om in korte tijd immense afstanden af te leggen. Greer stelt dat die technologie zelfs door de mensheid kan worden aangewend.
“Dankzij deze kennis over de werking van UFO’s, die door overheden systematisch verborgen is gehouden, zullen olie en kernenergie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maken,” aldus de wetenschapper.

Niburu 11/01/14

parcifal 11 januari 2014 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6968699)
Wat ik mij altijd afvraag, sinds dat ik in deze draad kom posten, is waarom bepaalde mensen die blijkbaar niet geloven in Aliens & UFO's, zo hardnekkig blijven posten daarover ? Ze kunnen maar niet stoppen met hun ongeloof voor zulke zaken te etaleren...Waarom ?
Wat zou Freud daarover zeggen ? :-)
Jullie mogen uit de kast komen hoor jongens ...Vandaag de dag is het niet langer een schande om te geloven dat wij bezocht worden door buitenaardse wezens.:-)

Heeft niets te maken met geloof, nog altijd mix je elementaire termen also je niet de capaciteit hebt om iets bij te leren. :roll:
Zoals al 4000 keer gezegd, bestaan aliens hoogstwaarschijnlijk en bestaan ufo's en zal quasi geen enkele scepticus dat tegenspreken.
Die aliens zijn dan wel over het algemeen microben op lichtjaren afstand en de ufo's verklaarbare fenomenen die echter cultureel geinterpreteerd worden.
( cfr. De psychosociale hypohese die ik al een aantal maal heb aangebracht)

Beide onderwerpen kunnen (en moeten mijns inziens) serieus bestudeerd worden, op basis van geverifieerd en gecontroleerd feitenmateriaal maar worden helaas in deze draad samengeklutst door hysterische believers die elke confrontatie met realiteit als een provocatie beschouwen en elke kritische stem als een persoonlijke aanval en die duidelijk geen enkele zin hebben in een ernstige benadering van beide onderwerpen maar die vertrekken vanuit hun dogmatische conclusies dat aliens hier rondsnorren in ufo's.

Ik weiger om deze draad te laten kapen door hysterische religioten die enkel uit zijn op het verkondigen van hun esoterische dure boodschap.

illwill 11 januari 2014 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6967749)
Jij vroeg om bewijzen dat Ufo's NIET bestaan.

Quote mij waar ik dat vroeg!
Wat kunnen mensen hier toch liegen op dit forum.

Another Jack 11 januari 2014 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6968131)
Eén die wij niet kennen. Dat is toch duidelijk ? Het staat er , voor uw neus, zwart op wit : ongekend.

Is het dan wel verstandig daar uitspraken over te doen?

meneer 11 januari 2014 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6968927)
Je zegt het zelf hierboven. Ufo's zijn een geloof. Net zoals een geloof in Allah, God, goden, het vliegend spaghettimonster, ... . Je kan er in geloven, maar het bestaat niet en er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het bestaat. En elk geloof is bedrog, ook al zal elke gelovige bij hoog en bij laag het tegendeel beweren.

Wie er in gelooft, wordt bedrogen door oplichters die geld en macht verdienen op de rug van de goedgelovige. Het is de ethische plicht van elke mens om goedgelovigen die bedrogen worden -of dat nu slachtoffers van de islam, het christendom, van ufo-oplichters, van homeopathen- te helpen en om te voorkomen dat andere goedgelovigen in dezelfde val trappen.

En wat Freud zou zeggen? Freud zou zeggen dat het geloof in Ufo's een manier is om de werkelijkheid te beheersen door middel van het uitvinden van een andere wereld, net zoals dat met andere religies het geval is. Freud zou ook zeggen dat het geloof in Ufo's infantiel en neurotisch is.

Zeg eens, hele slimme ( NOG een hele slimme, het forum zit er precies vol van :-) ), hebde gij al veel video's gezien van god, allah, spagettimonsters e.d. ? :-)
Want van UFO's zijn er filmkes te zien hoor...Duizenden filmkes...
Nu kan het wel zijn dat er een aantal valse tussen staan, maar allemaal ?!!
Erg onwaarschijnlijk hoor.

Another Jack 11 januari 2014 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969211)
Zeg eens, hele slimme ( NOG een hele slimme, het forum zit er precies vol van :-) ), hebde gij al veel video's gezien van god, allah, spagettimonsters e.d. ? :-)
Want van UFO's zijn er filmkes te zien hoor...Duizenden filmkes...
Nu kan het wel zijn dat er een aantal valse tussen staan, maar allemaal ?!!
Erg onwaarschijnlijk hoor.

UFO's zijn niet = Aliens.
Niemand hier die het bestaan van UFO's ontkent.

Ik herhaal: niemand.

meneer 11 januari 2014 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6969106)
Quote mij waar ik dat vroeg!
Wat kunnen mensen hier toch liegen op dit forum.

Die gasten doen niks anders. Ze liegen zoals ze ademen : automatisch. Dat stopt enkel als ze sterven.

praha 11 januari 2014 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6968982)
Abby Martin van Russia Today spreekt met ufoloog dr. Steven Greer over zijn werk bij het Disclosure Project, een organisatie die honderden getuigenissen van overheidsmedewerkers heeft verzameld over het bestaan van buitenaards leven.
Afgelopen jaar werkte Greer aan de realisatie van de film Sirius, waarin werd onthuld dat de aarde al meerdere malen is bezocht door buitenaardsen.
In de documentaire werden beelden getoond van een klein humanoïde wezen dat jaren geleden werd gevonden in de Chileense Atacamawoestijn. Volgens Greer, grondlegger van het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werd het buitenaardse bezoek steeds geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Eén en ander blijkt ook uit getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van buitenaardsen aantonen.
Onderzoekers hebben achterhaald welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om in korte tijd immense afstanden af te leggen. Greer stelt dat die technologie zelfs door de mensheid kan worden aangewend.
“Dankzij deze kennis over de werking van UFO’s, die door overheden systematisch verborgen is gehouden, zullen olie en kernenergie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maken,” aldus de wetenschapper.

Niburu 11/01/14

:-) It's always time for a joke with Dr. Steven Greer

Die man belooft al 20 jaar de meest fantastische zaken te onthullen en nooit komt er iets van.

Nu ook weer was het prijs met dat miniscuul alientje van hem.
Wat zei ie er nu ook weer over ?
Dat het buitenaards zou zijn en zijn raport verwijst naar een Martiaanse link met DNA dat wel 10 miljoen jaar oud zou zijn.
Niks van aan dus ... tegengesproken door zijn eigen experts.

The Bold Revenger 11 januari 2014 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969211)
Zeg eens, hele slimme ( NOG een hele slimme, het forum zit er precies vol van :-) ), hebde gij al veel video's gezien van god, allah, spagettimonsters e.d. ? :-)
Want van UFO's zijn er filmkes te zien hoor...Duizenden filmkes...
Nu kan het wel zijn dat er een aantal valse tussen staan, maar allemaal ?!!
Erg onwaarschijnlijk hoor.

We hebben het niet over ufo's maar over aliens op aarde, voor alle duidelijkheid. Dat er ufo's zijn is wel duidelijk, vandaar de U.

Wat het geloof in aliens en goden betreft:
0 filmpjes of allemaal verklaarde, verklaarbare of valse filmpjes, zonder enige wetenschappelijke bewijswaarde, dat is hetzelfde. (Doet dat trouwens geen belletje rinkelen, al die hoaxen om de haverklap?)

Maar ja, er bestaan voldoende filmpjes van gebeurtenissen veroorzaakt door goddelijke ingevingen... al die mirakels bvb. Ze zijn even vals, verklaarbaar of verklaard als al die ufo-filmpjes, en net als die ufo-filmpjes zijn ze uit op het afhandig maken van geld van goedgelovigen.

Another Jack 11 januari 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6969370)
We hebben het niet over ufo's maar over aliens op aarde, voor alle duidelijkheid. Dat er ufo's zijn is wel duidelijk, vandaar de U.

Wat het geloof in aliens en goden betreft:
0 filmpjes of allemaal verklaarde, verklaarbare of valse filmpjes, zonder enige wetenschappelijke bewijswaarde, dat is hetzelfde. (Doet dat trouwens geen belletje rinkelen, al die hoaxen om de haverklap?)

Maar ja, er bestaan voldoende filmpjes van gebeurtenissen veroorzaakt door goddelijke ingevingen... al die mirakels bvb. Ze zijn even vals, verklaarbaar of verklaard als al die ufo-filmpjes, en net als die ufo-filmpjes zijn ze uit op het afhandig maken van geld van goedgelovigen.

Misschien moeten we het nog eens zo'n 20x herhalen...

meneer 11 januari 2014 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6969370)
We hebben het niet over ufo's maar over aliens op aarde, voor alle duidelijkheid. Dat er ufo's zijn is wel duidelijk, vandaar de U.

Wat het geloof in aliens en goden betreft:
0 filmpjes of allemaal verklaarde, verklaarbare of valse filmpjes, zonder enige wetenschappelijke bewijswaarde, dat is hetzelfde. (Doet dat trouwens geen belletje rinkelen, al die hoaxen om de haverklap?)

Maar ja, er bestaan voldoende filmpjes van gebeurtenissen veroorzaakt door goddelijke ingevingen... al die mirakels bvb. Ze zijn even vals, verklaarbaar of verklaard als al die ufo-filmpjes, en net als die ufo-filmpjes zijn ze uit op het afhandig maken van geld van goedgelovigen.

Ah OK...UFO's bestaan, maar er zitten geen Aliens in.:-)
Da's Lowieke van achter den hoek dat die UFO's inéénknutseld, de deugniet, en hij laat die dan rondvliegen met afstandsbediening, nietwaar ?:lol:
Ben jij nu écht dom , of doe je alsof man ?
En die duizenden en duizenden video-opname's, allemaal vals natuurlijk ...Amaai, er zijn nog al wat valserikken bezig met die zaak hé ?:lol:
De duizenden getuigenissen van de meest uitéénlopende mensen, allemaal zever, hallcinatie's, leugens ? Al die kinderen, militairen, wetenschappers die " iets " gezien hebben, allemaal psychoten, zotten, druggebruikers...:lol:

GandalftheGrey 11 januari 2014 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6968982)
Abby Martin van Russia Today spreekt met ufoloog dr. Steven Greer over zijn werk bij het Disclosure Project, een organisatie die honderden getuigenissen van overheidsmedewerkers heeft verzameld over het bestaan van buitenaards leven.
Afgelopen jaar werkte Greer aan de realisatie van de film Sirius, waarin werd onthuld dat de aarde al meerdere malen is bezocht door buitenaardsen.
In de documentaire werden beelden getoond van een klein humanoïde wezen dat jaren geleden werd gevonden in de Chileense Atacamawoestijn. Volgens Greer, grondlegger van het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werd het buitenaardse bezoek steeds geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Eén en ander blijkt ook uit getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van buitenaardsen aantonen.
Onderzoekers hebben achterhaald welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om in korte tijd immense afstanden af te leggen. Greer stelt dat die technologie zelfs door de mensheid kan worden aangewend.
“Dankzij deze kennis over de werking van UFO’s, die door overheden systematisch verborgen is gehouden, zullen olie en kernenergie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maken,” aldus de wetenschapper.

Niburu 11/01/14

Greer loopt al 2 decennia vanalles te verkondigen. Ik heb nog niks concreet gezien. Jij wel ? Ik kijk anders wel uit naar het eerste wetenschappelijke bewijs voor het bestaan van intelligent buitenaards leven.

Waarom gaat men er altijd vanuit dat regeringen überhaupt in staat zouden zijn buitenaardse wetenschap te kunnen onderscheppen én geheim te houden voor het publiek? Zouden die buitenaardse intelligente wezen niet intelligent genoeg zijn om zelf te bepalen hoe ze zich introduceren in de mensenwereld? Zouden regeringen die buitenaardsen vergoeden om zich niet kenbaar te maken aan de wereld ?
Tell me , what's in it for the aliens ?

GandalftheGrey 11 januari 2014 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969417)
Ah OK...UFO's bestaan, maar er zitten geen Aliens in.:-)
Da's Lowieke van achter den hoek dat die UFO's inéénknutseld, de deugniet, en hij laat die dan rondvliegen met afstandsbediening, nietwaar ?:lol:
Ben jij nu écht dom , of doe je alsof man ?
En die duizenden en duizenden video-opname's, allemaal vals natuurlijk ...Amaai, er zijn nog al wat valserikken bezig met die zaak hé ?:lol:
De duizenden getuigenissen van de meest uitéénlopende mensen, allemaal zever, hallcinatie's, leugens ? Al die kinderen, militairen, wetenschappers die " iets " gezien hebben, allemaal psychoten, zotten, druggebruikers...:lol:

Toon mij es een van uw filmpjes dat onbetwistbaar echt is (tijd&plaats&geconfirmeerd door wetenschappelijke instantie) én glashelder en duidelijk een buitenaardse intelligentie demonstreert.

meneer 11 januari 2014 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6969428)
Greer loopt al 2 decennia vanalles te verkondigen. Ik heb nog niks concreet gezien. Jij wel ? Ik kijk anders wel uit naar het eerste wetenschappelijke bewijs voor het bestaan van intelligent buitenaards leven.

Waarom gaat men er altijd vanuit dat regeringen überhaupt in staat zouden zijn buitenaardse wetenschap te kunnen onderscheppen én geheim te houden voor het publiek? Zouden die buitenaardse intelligente wezen niet intelligent genoeg zijn om zelf te bepalen hoe ze zich introduceren in de mensenwereld? Zouden regeringen die buitenaardsen vergoeden om zich niet kenbaar te maken aan de wereld ?
Tell me , what's in it for the aliens ?

Aliens zien die zaken misschien anders als wij, mensen ?
Waarom zouden die op een zelfde manier als wij redeneren ?
Ik kijk ondertussen nog steeds uit naar het eerste bewijs dat die wezens niet bestaan...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be