Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 11 januari 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6969441)
Toon mij es een van uw filmpjes dat onbetwistbaar echt is (tijd&plaats&geconfirmeerd door wetenschappelijke instantie) én glashelder en duidelijk een buitenaardse intelligentie demonstreert.

Ik heb geen onbetwistbaar bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens die onze planeet bezoeken. Jij hebt geen bewijs voor het tegendeel.
Beiden zijn meningen, theoriën.
Ik zie niet in waarom de jouwe beter zou zijn als de mijne ?:-)
Kijk ondertussen eens naar deze serie documentaires. Misschien gaat er ergens een lichtje branden, diep in je vastgeroeste brein.;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Aliens

Johnny Blaze 11 januari 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969454)
Aliens zien die zaken misschien anders als wij, mensen ?
Waarom zouden die op een zelfde manier als wij redeneren ?
Ik kijk ondertussen nog steeds uit naar het eerste bewijs dat die wezens niet bestaan...

Bewijs dat ze bestaan, bewijs dat ze niet bestaan...


Scrödingers alien. ;)

GandalftheGrey 11 januari 2014 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969454)
Aliens zien die zaken misschien anders als wij, mensen ?
Waarom zouden die op een zelfde manier als wij redeneren ?
Ik kijk ondertussen nog steeds uit naar het eerste bewijs dat die wezens niet bestaan...

Zoals ik al zei, 't is net als discussiëren met een gelovige.
En net als die gelovige stel je nu de vraag om te bewijzen dat iets niet bestaat ...
Ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat. Het zal altijd een mate van waarschijnlijkheid of onwaarschijnlijkheid zijn. Zo kan ik niet bewijzen dat kabouters niet bestaan. Maar 't is heel onwaarschijnlijk.

De bewijslast ligt bij de gelovige, m'n beste.
Kom maar op met die filmpjes.

The Bold Revenger 11 januari 2014 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969417)
Ah OK...UFO's bestaan, maar er zitten geen Aliens in.:-)
Da's Lowieke van achter den hoek dat die UFO's inéénknutseld, de deugniet, en hij laat die dan rondvliegen met afstandsbediening, nietwaar ?:lol:
Ben jij nu écht dom , of doe je alsof man ?
En die duizenden en duizenden video-opname's, allemaal vals natuurlijk ...Amaai, er zijn nog al wat valserikken bezig met die zaak hé ?:lol:
De duizenden getuigenissen van de meest uitéénlopende mensen, allemaal zever, hallcinatie's, leugens ? Al die kinderen, militairen, wetenschappers die " iets " gezien hebben, allemaal psychoten, zotten, druggebruikers...:lol:


Dat Ufo's bestaan, als udentified flying objects, zal niemand betwisten: elk vliegend object dat niet herkend wordt is een UFO. Maar er zitten uiteraard geen aliens in. Het zijn allerlei fenomenen, van planeten en meteorieten over moerasgassen, practical jokes en allerlei door mensen gemaakte lichten tot Thaise wensballonnetjes, weerballonnen, testvliegtuigen, enz. Het zijn geen aliens.

Die duizenden en duizenden video-opnames zijn quasi allen weerlegd, vals of te verklaren. Zeker de zogenaamde "strong cases" zijn allen verklaard. Die duizenden en duizenden filmpjes die elke keer weer niets blijken te zijn, zouden een belletje moeten doen rinkelen, net als die duizenden hoaxes, maar de ufobelievers vluchten jammer genoeg weg in hun dogmatisch geloof.

En wat die getuigenissen betreft, zit je opnieuw exact in het vaarwater van godsdiensten en bijgeloof. Ook van godsdiensten zijn er miljoenen getuigenissen. Er zijn duizenden getuigenissen van geesten, maar toch bestaan er geen geesten. Er zijn zelfs getuigenissen van bigfoots, kabouters, godsdienstige mirakels, allerlei waarzeggerijen, en allerlei andere scams ... Ik ben zelfs zeker dat je getuigen kan vinden die verklaren dat Vandelanotte een eerlijk politicus is. Maar toch heb ik bij dat alles mijn twijfels.

parcifal 11 januari 2014 20:14

Hola Paola, geciteerd worden in een handtekeningsregel is de grootste eer die men op dit forum kan verwerven.
Thanx, Meneertje! Ik zie, retrospectief, wel nog een foutje : die 4000 dat moet toch wel 10 000 zijn denk.

Hoe dom moet iemand zijn dat die na 10 000 keer gecorrigeerd te zijn, nog altijd dezelfde fout herhaalt? Een extreem geval, nietwaar?

Another Jack 11 januari 2014 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6969548)
Hola Paola, geciteerd worden in een handtekeningsregel is de grootste eer die men op dit forum kan verwerven.
Thanx, Meneertje! Ik zie, retrospectief, wel nog een foutje : die 4000 dat moet toch wel 10 000 zijn denk.

Hoe dom moet iemand zijn dat die na 10 000 keer gecorrigeerd te zijn, nog altijd dezelfde fout herhaalt? Een extreem geval, nietwaar?

Hoeveel keer ondertussen al?
En dan mag je niet eens lachen of twijfelen aan de intellectuele capaciteiten van die kwieten...

meneer 12 januari 2014 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6969465)
Zoals ik al zei, 't is net als discussiëren met een gelovige.
En net als die gelovige stel je nu de vraag om te bewijzen dat iets niet bestaat ...
Ik kan niet bewijzen dat iets niet bestaat. Het zal altijd een mate van waarschijnlijkheid of onwaarschijnlijkheid zijn. Zo kan ik niet bewijzen dat kabouters niet bestaan. Maar 't is heel onwaarschijnlijk.

De bewijslast ligt bij de gelovige, m'n beste.
Kom maar op met die filmpjes.

JIJ bent de gelovige. Jij gelooft dat Aliens onze aarde niet bezoeken. Kom maar op met je bewijzen ?

meneer 12 januari 2014 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6969548)
Hola Paola, geciteerd worden in een handtekeningsregel is de grootste eer die men op dit forum kan verwerven.
Thanx, Meneertje! Ik zie, retrospectief, wel nog een foutje : die 4000 dat moet toch wel 10 000 zijn denk.

Hoe dom moet iemand zijn dat die na 10 000 keer gecorrigeerd te zijn, nog altijd dezelfde fout herhaalt? Een extreem geval, nietwaar?

Jij maakt inderdaad altijd dezelfde fouten, en je kakelt als een kip zonder kop. Een keer zeg je dat Aliens bestaan, een keertje dat het niet waar is...:lol:
Dom zijn zou ik dat niet noemen, eerder ...licht gestoord...Of misschien ben je met meerdere personen in je hoofd ?

JBM 12 januari 2014 03:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969417)
Ah OK...UFO's bestaan, maar er zitten geen Aliens in.:-)

Hij heeft ook eens iets door zulle.

GandalftheGrey 12 januari 2014 04:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969926)
JIJ bent de gelovige. Jij gelooft dat Aliens onze aarde niet bezoeken. Kom maar op met je bewijzen ?

Je bent dus echt wel dom.
Jammer.

meneer 12 januari 2014 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6970028)
Hij heeft ook eens iets door zulle.

Ha, de JBM is er ook weer eens bij. Tof, want dat is een zeer intelligent persoon !:lol:
Jij gaat mij dus kunnen uitleggen w�*t UFO's juist zijn, en wie ze bestuurd ? Vermits ze volgens jullie bende ultrafanatieke sceptici niet buitenaards zijn, en niet bestuurd worden door Aliens.

meneer 12 januari 2014 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6970037)
Je bent dus echt wel dom.
Jammer.

zei Gandalf die morgen toen hij voor de spiegel stond.

Descartes Jr 12 januari 2014 12:00

Vroeger ging het steevast over vliegende "schotels". Tegenwoordig ziet men steeds meer beelden van orbs, vaak aaneengeschakeld tot rods die zich al vliegend samenstellen of ontbinden en vooral articulerend kunnen bewegen.

Geknoei met die beelden lijkt mij (ook al gezien de massale instroom) niet waarschijnlijk. Toch ben ik er niet van overtuigd dat het werkelijk materiële buitenaardse metalen objecten zijn.

Objecten uit een 4°, 5° ... dimensie ?

illwill 12 januari 2014 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6969548)
Hola Paola, geciteerd worden in een handtekeningsregel is de grootste eer die men op dit forum kan verwerven.
Thanx, Meneertje! Ik zie, retrospectief, wel nog een foutje : die 4000 dat moet toch wel 10 000 zijn denk.

Hoe dom moet iemand zijn dat die na 10 000 keer gecorrigeerd te zijn, nog altijd dezelfde fout herhaalt? Een extreem geval, nietwaar?

Dat een grootste eer vinden zegt enkel iets over jou.
Ieder zijn ding zekers :-)
Its a sad sad planet...

Another Jack 12 januari 2014 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6970293)
Ha, de JBM is er ook weer eens bij. Tof, want dat is een zeer intelligent persoon !:lol:
Jij gaat mij dus kunnen uitleggen w�*t UFO's juist zijn, en wie ze bestuurd ? Vermits ze volgens jullie bende ultrafanatieke sceptici niet buitenaards zijn, en niet bestuurd worden door Aliens.

Dat is het probleem net:
Ze zijn "unidentified" we weten het dus niet.
Ook hier ondertussen al meer dan 200 keer uitgelegd.

Another Jack 12 januari 2014 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6970028)
Hij heeft ook eens iets door zulle.

We zien inderdaad een glimp...

Yog Sothoth 12 januari 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969462)
Ik heb geen onbetwistbaar bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens die onze planeet bezoeken. Jij hebt geen bewijs voor het tegendeel. Beiden zijn meningen, theoriën. Ik zie niet in waarom de jouwe beter zou zijn als de mijne ?

Omdat, volgens jouw redenering, dan alles bestaat waarvan je niet kan bewijzen dat het niet bestaat (kabouters, smurfen, elfjes, de grote blote bosmens, manbearpig, ...). Maar dat wil maar niet tot jouw doordringen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969462)
Kijk ondertussen eens naar deze serie documentaires. Misschien gaat er ergens een lichtje branden, diep in je vastgeroeste brein.;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Aliens

Hahaha, "documentaires"... Laat me niet lachen! Bullshit die al ettelijke keren door de gehaktmolen gehaald is:

http://ancientaliensdebunked.com/

meneer 12 januari 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6970431)
Dat een grootste eer vinden zegt enkel iets over jou.
Ieder zijn ding zekers :-)
Its a sad sad planet...

Die jongen is super-content als hij opgemerkt word, zelfs al was het voor in zijn gezicht te spuwen.
Hij heeft daar werkelijk �*lles voor over, en gaat zelfs tot in sex-filmkes spelen...Om toch maar bekeken te worden.
Waarschijnlijk kreeg hij niet genoeg aandacht van zijn mama, en daarom is hij nu exhibitionist ? Wie zal het zeggen ? Wie kan zijn gestoord brein doorgronden ?

Another Jack 12 januari 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6970888)
Omdat, volgens jouw redenering, dan alles bestaat waarvan je niet kan bewijzen dat het niet bestaat (kabouters, smurfen, elfjes, de grote blote bosmens, manbearpig, ...). Maar dat wil maar niet tot jouw doordringen.



Hahaha, "documentaires"... Laat me niet lachen! Bullshit die al ettelijke keren door de gehaktmolen gehaald is:

http://ancientaliensdebunked.com/

Herhaling nummer 201.
Benieuwd (hoewel ;-)) of deze poging de Firewall of Stupidity zal doorbreken...

meneer 12 januari 2014 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6970888)
Omdat, volgens jouw redenering, dan alles bestaat waarvan je niet kan bewijzen dat het niet bestaat (kabouters, smurfen, elfjes, de grote blote bosmens, manbearpig, ...). Maar dat wil maar niet tot jouw doordringen.



Hahaha, "documentaires"... Laat me niet lachen! Bullshit die al ettelijke keren door de gehaktmolen gehaald is:

http://ancientaliensdebunked.com/

Uw " bron " is niet objectief vind ik.:-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be