Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 26 januari 2014 21:42

I was more awake and alive then ever.

Sonny Crockett 26 januari 2014 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6989879)
I was more awake and alive then ever.

Laat u behandelen.

Peche 26 januari 2014 23:26

Of kom eens dichtbij kijken en oordeel dan? Ik open de deur.

meneer 27 januari 2014 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6989747)
Sorry, het zal voor een andere keer zijn, ik moet nog in Davos zijn, er moeten nog enkele complotten gesmeden worden.

Als je nog eens in de tijd terugreist, doe Cleopatra de groeten, wil je ? Alvast bedankt.

Moest IK in de tijd kunnen reizen, het zou niet Cleopatra zijn die ik zou opzoeken, maar uw voorouders, om ze uit de weg te ruimen, en alzo gespaard te zijn van uw onzin vandaag !:lol:

Peche 27 januari 2014 00:16

Ik was over gegeven aan de ervaring. Ik kon niet kiezen he. Ik zag wat ik moest zien. Ik zou graag de achtergrond achter de SS zien, maar zag ze nooit.

meneer 27 januari 2014 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6990280)
Ik was over gegeven aan de ervaring. Ik kon niet kiezen he. Ik zag wat ik moest zien. Ik zou graag de achtergrond achter de SS zien, maar zag ze nooit.

Moest ik in de tijd kunnen reizen, ik zou een dossier maken van alle ongelukken in kerncentrales, en dat meenemen op mijn tijdreis, het laten zien aan ale mensen die kernkracht onderzoek deden vroeger. Mogelijk die mensen uitschakelen.

Peche 27 januari 2014 00:34

We kunnen het tijdperk niet kiezen. Toch niet vanuit mijn ervaring. Een ieser ziet wat gezien dient te worden.

exodus 27 januari 2014 10:03

Ik had de discussie over Nassim Haramein niet echt gevolgd, maar hier een bericht ivm zijn theorie:

Citaat:

'Melkweg vormde zich van binnenuit'
zondag, 26 januari 2014 13:15 geplaatst in:
Universum

Uit een nieuwe studie blijkt dat de Melkweg mogelijk van binnenuit is ontstaan, iets wat Nassim Haramein jaren geleden al voorspelde.

Hij concludeerde op basis van zijn onderzoek dat ieder sterrenstelsel ontstaat uit een supermassief zwart gat. Vanuit dit galactische centrum komen vervolgens de miljarden sterren voort.

Uit de eerste data van ruimtetelescoop Gaia blijkt dat de Melkweg is ontstaan als gevolg van expansie vanuit het centrum. Astronomen kunnen aan de hand van bepaalde elementen vaststellen hoe snel verschillende delen van de Melkweg zijn gevormd. Het onderzoek laat zien dat de binnenste delen van ons sterrenstelsel zich sneller hebben gevormd dan de buitenste delen.

De studie is verschenen in de astronomische database Astro-ph. Er werd gekeken naar verschillen in metaliciteit, het gehalte aan elementen zwaarder dan helium en waterstof. De meeste sterren bestaan uit deze twee elementen.
http://www.niburu.nl/universum/5706-...-van-binnenuit

Another Jack 27 januari 2014 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6990138)
Of kom eens dichtbij kijken en oordeel dan? Ik open de deur.

Moeten we eerst geen bezoekerskaart aanvragen?
Op welke afdeling juist zit je?

meneer 27 januari 2014 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6990495)
Ik had de discussie over Nassim Haramein niet echt gevolgd, maar hier een bericht ivm zijn theorie:



http://www.niburu.nl/universum/5706-...-van-binnenuit

" Ze " gaan weer zeggen dat het ni waar is...

meneer 27 januari 2014 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6990138)
Of kom eens dichtbij kijken en oordeel dan? Ik open de deur.

Ik voorspel dat een debiel je gaat vragen of je ergens opgesloten zit...;-)

exodus 28 januari 2014 11:09

Citaat:

Piloot moet uitwijken voor sigaarvormige UFO
maandag, 27 januari 2014 13:27 geplaatst in:
UFO

Een vliegtuig van Thomas Cook, dat op weg was van Ibiza naar Manchester, werd op enkele meters gepasseerd door een onbekend vliegend object.

De piloot maakte boven Reading melding van een object met de vorm van een rugbybal. De luchtvaartautoriteiten stelden een onderzoek in, maar konden de herkomst van het object niet achterhalen.

Na het analyseren van vluchtgegevens op internet werd duidelijk dat het om vluchtnummer TCX24HX ging. Een Airbus A320 vloog op 19 juli 2013 van Ibiza naar Manchester International Airport. Het toestel vloog met een snelheid van ruim 800 kilometer per uur op een hoogte van 10.000 meter toen het werd gepasseerd door een UFO.

Zilverkleurig

De waarneming werd overdag gedaan, zo rond 18.35 uur plaatselijke tijd. Vanuit het cockpitraam zag de piloot hoe het object op zijn vliegtuig afstevende. Hij zei dat er geen tijd meer was om uit te wijken. Hij was er zeker van dat hij op het object zou botsen en stuurde omlaag.

Uiteindelijk passeerde het onbekende object op enkele meters boven het vliegtuig. De piloot omschreef het object als sigaarvormig, zilverkleurig, ‘als een rugbybal’, met een glanzend metaalachtig oppervlak.

Na de passage nam de piloot contact op met de luchtverkeersleiding en controleerde hij alle instrumenten. Er was echter geen spoor te bekennen van het onbekende object.
http://www.niburu.nl/ufo/5708-piloot...aarvormige-ufo

julesverne 28 januari 2014 11:31

Er zijn de laatste tijd veel meer ufo waarnemingen geweest, ik denk niet dat alles wat wij niet kennen iets van de overheid is, of een natuurverschijnsel in zijn totaliteit.

Tegelijkertijd denk ik dat we ons niet zo moeten focussen op onze 'brother from outer space' die love light and happiness verkondigen. Kijk toch eens om ons heen, en zie waar de wereld heen aan het gaan is. zonder al te veel moeite kunnen ze onze diepste geheimen te weten komen...

in ieder geval denk ik wel dat aliens bestaan, maar ze zijn zeker niet benevolent. Als ze dat wel zouden zijn, dan zouden ze geen contact met ons maken, ontvoeringen tegen onze wil in, dit is namelijk tegen vrije wil!

Laten we eerst maar eens die sores hier doen verdwijnen.

Sonny Crockett 28 januari 2014 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julesverne (Bericht 6991905)
Er zijn de laatste tijd veel meer ufo waarnemingen geweest, ik denk niet dat alles wat wij niet kennen iets van de overheid is, of een natuurverschijnsel in zijn totaliteit.

Er zijn de laatste tijd veel meer waarnemingen geweest van objecten, die fantasten maar al te graag voor een ufo aanzien. ...

exodus 28 januari 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julesverne (Bericht 6991905)
Tegelijkertijd denk ik dat we ons niet zo moeten focussen op onze 'brother from outer space' die love light and happiness verkondigen.

Die zijn er ook, en die verspreiden die boodschap omdat we het kunnen gebruiken. De mensheid heeft grotendeels een geloof in afgescheidenheid van alle leven. Terwijl de realiteit is dat alle leven met elkaar verbonden is. De aliens uit hogere dimensies hebben een harmonieus bestaan. Dit is mogelijk. Zij weten dat alle leven verbonden is, en hebben een hoger bewustzijn waar alle conflict niet meer bestaat. Zij zijn volwassener of ons.


Citaat:

in ieder geval denk ik wel dat aliens bestaan, maar ze zijn zeker niet benevolent. Als ze dat wel zouden zijn, dan zouden ze geen contact met ons maken, ontvoeringen tegen onze wil in, dit is namelijk tegen vrije wil!
Er zijn verschillende groeperingen. Je hebt aliens die geen moer geven om de mensheid, aliens die samenwerken met de geheime regering en er deel van uitmaken, en je hebt aliens die de mensheid bijstaan. Je kan niet alle aliens over dezelfde kam scheren. Net zoals je niet alle mensen over dezelfde kam kan scheren.

doremi 28 januari 2014 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6988091)
Beste meneer. Ik kan getuigen van tijdreizen en entiteiten. Ik heb op 1 nacht een hele geschiedenis door gerezen. Ik wil eens zien hoe dat in een collectief zich uit. Ik en myn partner zyn sinds onze laatste encounter nu de angst voorbij en ik wil er wat mee doen.

Was dat met natte of droge gist?

Peche 28 januari 2014 16:56

I don't care.

meneer 29 januari 2014 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6991918)
Er zijn de laatste tijd veel meer waarnemingen geweest van objecten, die fantasten maar al te graag voor een ufo aanzien. ...

En wat zijn die " objecten " dan wél, volgens jou ? En ik vraag u dus bewezen feiten, niet iets dat uit UW fantsie voortkomt natuurlijk ?
Want gewoon wat aan de zijkant staan, en met alles lachen wat de mensen zeggen, dat is wel een beetje gemakkelijk, hé ...Je lijkt wel een poltieker die in de oppositie zit.

meneer 29 januari 2014 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julesverne (Bericht 6991905)
Er zijn de laatste tijd veel meer ufo waarnemingen geweest, ik denk niet dat alles wat wij niet kennen iets van de overheid is, of een natuurverschijnsel in zijn totaliteit.

Tegelijkertijd denk ik dat we ons niet zo moeten focussen op onze 'brother from outer space' die love light and happiness verkondigen. Kijk toch eens om ons heen, en zie waar de wereld heen aan het gaan is. zonder al te veel moeite kunnen ze onze diepste geheimen te weten komen...

in ieder geval denk ik wel dat aliens bestaan, maar ze zijn zeker niet benevolent. Als ze dat wel zouden zijn, dan zouden ze geen contact met ons maken, ontvoeringen tegen onze wil in, dit is namelijk tegen vrije wil!

Laten we eerst maar eens die sores hier doen verdwijnen.

Als aliens bestaan, is het er waarschijnlijk mee gesteld als met de mensen : er zitten er goede en slechte tussen.

praha 29 januari 2014 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6993794)
En wat zijn die " objecten " dan wél, volgens jou ? En ik vraag u dus bewezen feiten, niet iets dat uit UW fantsie voortkomt natuurlijk ?
Want gewoon wat aan de zijkant staan, en met alles lachen wat de mensen zeggen, dat is wel een beetje gemakkelijk, hé ...Je lijkt wel een poltieker die in de oppositie zit.

ah goeie vraag ... eindelijk !

Awel,... 't schijnt dat ze dat nu ufo's noemen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be