Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Groen is meer dan groen, nieuw logo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266152)

reservespeler 27 augustus 2022 07:40

Groen is meer dan groen, nieuw logo
 
Groen komt met meerkleurig logo dat vernieuwing in de verf moet zetten: "Groen is meer dan groen"

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...9011fe05c89b16




Ik kan daar maar één ding op zeggen:

"Al draagt een aap een gouden ring,
het is en blijft een lelijk ding!"



Zoals wel vaker het geval is, willen nieuwe leiders van organisatie hun komst in de verf zetten met een nieuw logo. Bij Groen is dat niet anders: nadat Meyrem Almaci was gestopt als partijvoorzitter, werden Jeremie Vaneeckhout en Nadia Naji in juni op het schild gehesen.

"Dit is de start van een nieuw tijdperk voor onze partij”, kondigden ze aan bij hun verkiezing. Ze beloofden trouw te blijven aan de idealen van de partij, maar kondigden toen ook al een koerswijziging aan. Vaneeckhout lichtte al een tip van de sluier door te zeggen dat welzijn en gezondheid” belangrijke thema’s voor hem zijn. Naji legde dan weer de nadruk op het thema ongelijk.

reservespeler 27 augustus 2022 07:40

Doet me denke, aan de kleuren van vivaldi.

Onzijdig 27 augustus 2022 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10022692)
Doet me denke, aan de kleuren van vivaldi.

Doet me denken aan de regenboogvlag van een bepaalde groep mensen.

kelt 27 augustus 2022 08:28

Dat herinnert er aan dat groen zelfs geen ecologische partij is...Gelijk wat er op de website nog geteut wordt.
Zoals ooit de VU "doorzichtig" werd,De PVV,via de VLD en dan de O-VLD haar rechts-liberale inslag kwijtspeelde ergens onderweg,zo zien we daar de vervaging tot een beetje van alles...

Ach,wie wat ouder wordt weet het,alles komt terug.....

Misschien zelfs ergens een groene partij.

Zipper 27 augustus 2022 08:57

Groen is meer dan groen ??? Vooral meer "bruin", ja.

CUFI 27 augustus 2022 09:18

Groen was al even niet meer groen he?
De slogan moet zijn: Anders gaan leven.
En dan niet door onze jeugd in genderdysforie te begeleiden, maar door anders te consumeren en verbruiken.
Eigen economie eerst “Made in Belgium” met oog op de groene revolutie. Go Green.

reservespeler 27 augustus 2022 09:30

Als het de Groenen echt te doen was om het klimaat, het milieu en betaalbare energie, dan hadden ze Tine al lang op een raket naar de maan gezet.

jad°relen°ir 28 augustus 2022 13:23

Citaat:

Groen is meer dan groen
Die onnozelaars hebben zodanig weinig groen in zich dat ze andere kleuren nodig hebben om hun leegte op te vullen.

jad°relen°ir 28 augustus 2022 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10022788)
Als het de Groenen echt te doen was om het klimaat, het milieu en betaalbare energie, dan (...)

..dan kregen ze mijn stem.. maar zo een partij heb ik tijdens alle verkiezingsjaren waaraan ik mocht deelnemen nog niet gekend. Teleurstellend zijn ze.

De schoofzak 28 augustus 2022 16:44

Mochten ze een klein beetje realiteitszin hebben ...
en ook wat durf. De belangrijkste knoop in de ecologie is de overbevolking van de wereld ...

Vette Pois(s)on 28 augustus 2022 17:45

alle kleuren van de beerput

De Rode Willem 29 augustus 2022 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10023657)
alle kleuren van de beerput

Dan moet u vreselijke dingen gegeten hebben...
Bij mij heeft die de geur en de kleur van een iets andere politieke partij

reservespeler 29 augustus 2022 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10024255)
Dan moet u vreselijke dingen gegeten hebben...
Bij mij heeft die de geur en de kleur van een iets andere politieke partij

Dat verwondert mij niet.

Blue Sky 29 augustus 2022 21:37

Jammer, de focus ligt in feite al veel te lang op andere facetten dan groen, namelijk vooral rode accenten; migratie en uitkeringen terwijl het groen gedachtegoed eerder op de achterrond verzeild was geraakt.

StV 29 augustus 2022 22:55

Ik zou eens graag hun holebi gemeenschap samen willen zien zitten met hun moslim gemeenschap ...


ik zal dan ondertussen Kumbaya my Lord, kumbaya zingen

Lof der Zotheid 30 augustus 2022 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StV (Bericht 10024468)
Ik zou eens graag hun holebi gemeenschap samen willen zien zitten met hun moslim gemeenschap ...


ik zal dan ondertussen Kumbaya my Lord, kumbaya zingen

Dan moeten ze hun kleur in rood veranderen, vanwege het risico van bepaalde vormen van interactie van de zijde der multiculturele verrijkers die voor onze pensioenen zorgen. Zo, was dat woke genoeg?

Pandareus 30 augustus 2022 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10023647)
Mochten ze een klein beetje realiteitszin hebben ...
en ook wat durf. De belangrijkste knoop in de ecologie is de overbevolking van de wereld ...

Dan moeten ze patrickve als nieuwe voorzitter verkiezen hee schoof, die heeft daar zeer treffende oplossingen voor. 8-)

Pandareus 30 augustus 2022 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10024255)
Dan moet u vreselijke dingen gegeten hebben...
Bij mij heeft die de geur en de kleur van een iets andere politieke partij

:lol::lol::lol:

maddox 30 augustus 2022 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10024561)
Dan moeten ze patrickve als nieuwe voorzitter verkiezen hee schoof, die heeft daar zeer treffende oplossingen voor. 8-)

Eigenlijk niet. Hij propagandeerd een reductie van de mensheid, net zoals ik, maar ik heb uitgezonderd Gods Flitslamp, nog niet veel "opties" door Partickve aangereikt gezien.

Kodo Kodo 30 augustus 2022 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10022689)
Groen komt met meerkleurig logo dat vernieuwing in de verf moet zetten: "Groen is meer dan groen"

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...9011fe05c89b16




Ik kan daar maar één ding op zeggen:

"Al draagt een aap een gouden ring,
het is en blijft een lelijk ding!"



Zoals wel vaker het geval is, willen nieuwe leiders van organisatie hun komst in de verf zetten met een nieuw logo. Bij Groen is dat niet anders: nadat Meyrem Almaci was gestopt als partijvoorzitter, werden Jeremie Vaneeckhout en Nadia Naji in juni op het schild gehesen.

"Dit is de start van een nieuw tijdperk voor onze partij”, kondigden ze aan bij hun verkiezing. Ze beloofden trouw te blijven aan de idealen van de partij, maar kondigden toen ook al een koerswijziging aan. Vaneeckhout lichtte al een tip van de sluier door te zeggen dat welzijn en gezondheid” belangrijke thema’s voor hem zijn. Naji legde dan weer de nadruk op het thema ongelijk.

Wees blij! dat het uitroepteken! weg is!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be