Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   De vurige stede!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177552)

BigF 8 oktober 2012 13:48

De vurige stede!!
 
Haha. Ze maken hun naam wel waar daar langs de Maas in Luik.

Wel zwakjes van Van Den Brom dat-ie het verlies wijt aan die paar vuurpijlen.

Het hoort niet nee, maar vergeet niet dat die vuurpijlen in eerste instantie tegen de eigen spelers/club/bestuur/trainer waren gericht.

Dus ze moeten bij Anderlecht niet te flauw doen. Zo geweldig goed was hun voetbal nu ook weer niet. Een hele helft niet scoren tegen tien man (en zonder vuurpijlen)... Bovendien weten ze best dat het op Standard ooit wel eens heel warm kan worden.

Standard maakt zonder meer een rotseizoen door maar een overwinning tegen Anderlecht verzacht de pijn toch wel wat.
;-)

:cheer: Standard :cheer:
:cheer: Hell Side :cheer:

SDG 8 oktober 2012 13:52

Je bent wel het belangrijkste nog vergeten, stel ik vast: de uitslag?

vlijmscherp 8 oktober 2012 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6358306)
Je bent wel het belangrijkste nog vergeten, stel ik vast: de uitslag?

Als BigF aan het juichen is, zal het zijn dat Standard gewonnen heeft hé ;-)

BigF 9 oktober 2012 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6358309)
Als BigF aan het juichen is, zal het zijn dat Standard gewonnen heeft hé ;-)

Hahja daszeker, 2-1 :cheer:

Heerlijk, gisterenmorgen een collega van me van de drukpers naar beneden geroepen om dan te vragen: "En, heeft Anderlecht moeten sjotten dees weekend?" Makes my week at work.

Al jaren standard-grapje en hij blijft erin trappen.
:cheer: Anderlecht-supporters :cheer:

HRobin 23 oktober 2012 13:45

Wordt er nog gevoetbald in Luik ? ;-)

Sjaax 23 oktober 2012 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 6381380)
Wordt er nog gevoetbald in Luik ? ;-)

Zonder sJans. ;-)

HRobin 22 april 2013 07:08

:cheer: Lokeren :cheer:

fox 30 april 2013 16:00

3 goals op 2 wedstrijden tegen Zulte Waregem vanuit buitenspel, dat is Standard in de PO's ten voeten uit.

HRobin 30 april 2013 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6620073)
3 goals op 2 wedstrijden tegen Zulte Waregem vanuit buitenspel, dat is Standard in de PO's ten voeten uit.

Het zijn niet de ploegen die de play offs spannend maken/houden, maar de scheidsrechters & lijnrechters ;-)

BigF 27 mei 2013 09:06

Op het randje het seizoen nog goedgemaakt.
Gent effe onder de zoden gestopt.

Komt de dag erop die onnozelaar van een Chatelet vertellen dat-ie efkens 20 miljoen uit Standard gaat halen... Beter voor de belastingen ofzo.
En beter voor zijne wijnkelder waarschijnlijk.

We zullen er volgend seizoen maar niet aan denken wat (of beter wie) daar allemaal van gekocht had kunnen worden.

BigF 27 mei 2013 15:40

Nu gooit die paljas Rednic nog buiten ook.
:evil:

De ploeg naar POI loodsen en Europees voetbal uit de brand slepen was blijkbaar niet genoeg voor Duchatelet.

Nu wordt het dus een zekere Luzon... Een Israelier die nooit eerder in het buitenland trainde en wiens voornaamste wapenfeit is dat hij de Israelische beloftenploeg trainde.

Waarschijnlijk is die goedkoper dan Rednic.
Zo kan Duchatelet volgend jaar misschien wel 25 miljoen uit Standard peuteren. Want daar draait het bij Duchatelet blijkbaar allemaal om. Geld, geld en nog eens geld.

Laat die gast nog een paar jaar bij Standard aan de touwtjes trekken en ze spelen in tweede. Of, compleet leeggeplunderd, nog lager.

Volgens mij kan Duchatelet de komende dagen maar beter uitkijken als-ie zich in Luik laat zien want volgens mij gaat de Hell Side niet met zijn fratsen kunnen lachen. En terecht.

fox 27 mei 2013 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6654402)
Nu gooit die paljas Rednic nog buiten ook.
:evil:

De ploeg naar POI loodsen en Europees voetbal uit de brand slepen was blijkbaar niet genoeg voor Duchatelet.

Nu wordt het dus een zekere Luzon... Een Israelier die nooit eerder in het buitenland trainde en wiens voornaamste wapenfeit is dat hij de Israelische beloftenploeg trainde.

Waarschijnlijk is die goedkoper dan Rednic.
Zo kan Duchatelet volgend jaar misschien wel 25 miljoen uit Standard peuteren. Want daar draait het bij Duchatelet blijkbaar allemaal om. Geld, geld en nog eens geld.

Laat die gast nog een paar jaar bij Standard aan de touwtjes trekken en ze spelen in tweede. Of, compleet leeggeplunderd, nog lager.

Volgens mij kan Duchatelet de komende dagen maar beter uitkijken als-ie zich in Luik laat zien want volgens mij gaat de Hell Side niet met zijn fratsen kunnen lachen. En terecht.

Laat ons hopen. Maar ik zie het helaas nog niet zo rap gebeuren.

Johnny Blaze 28 mei 2013 00:21

Standard gaat Sint Truiden achterna

HRobin 28 mei 2013 06:53

De vurige stede wordt een waakvlammetje :-)

vlijmscherp 28 mei 2013 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6654402)
Nu gooit die paljas Rednic nog buiten ook.
:evil:

De ploeg naar POI loodsen en Europees voetbal uit de brand slepen was blijkbaar niet genoeg voor Duchatelet.

Nu wordt het dus een zekere Luzon... Een Israelier die nooit eerder in het buitenland trainde en wiens voornaamste wapenfeit is dat hij de Israelische beloftenploeg trainde.

Waarschijnlijk is die goedkoper dan Rednic.
Zo kan Duchatelet volgend jaar misschien wel 25 miljoen uit Standard peuteren. Want daar draait het bij Duchatelet blijkbaar allemaal om. Geld, geld en nog eens geld.

Laat die gast nog een paar jaar bij Standard aan de touwtjes trekken en ze spelen in tweede. Of, compleet leeggeplunderd, nog lager.

Volgens mij kan Duchatelet de komende dagen maar beter uitkijken als-ie zich in Luik laat zien want volgens mij gaat de Hell Side niet met zijn fratsen kunnen lachen. En terecht.

Blijkbaar heeft hij Rednic ontslagen omdat die niet wou spelen met de transfers van Duchatelet en Rednic durfde het aan om zelf spelers voor te stellen, de snoodaard.

Een voorzitter moet zich niet bezighouden met het sportief beleid, zeker als je er geen verstand van hebt. Daarvoor is er een sportieve cel en de hoofdcoach die er meer van weten dan een doorsnee voetbalsuporter/voorzitter.

Straks moet Bergen nog de Waalse eer hooghouden in eerste klasse.....

Bad Attila 29 mei 2013 17:45

Ik ben Anderlechtsupporter, maar heb dit keer echt compassie met de Standardsupporters...

Dat Duchâtelet Rednic buitensmijt, daar valt nog iets over te zeggen, maar dat hij dan een nobele onbekende gaat halen en hem voorstelt als misschien de beste trainer in België, gaat mijn verstand te boven... Meestal zeg je zoiets als de trainer al een mooi palmares heeft, en anders zwijg je, zeker met Ron Janssen in gedachte...

Bon, eens het kampioenschap begonnen is, zal ik uiteraard kapot van het lachen zijn als Standard inderdaad belachelijk is, maar dat is voor later.

BigF 2 juni 2013 13:57

Tsja, 't zal afwachten worden vrees ik.
Ik hoop dat het goed komt, ge weet nooit.

Het ziet er niet naar uit maar voor't zelfde geld is die trainer de revelatie van het jaar. Ofzo...

In ieder geval; mensen hun auto bekogelen hoeft voor mij nu ook weer niet maar Duchat had wel vooraf kunnen weten dat zijn verwezenlijkingen (al bij al succesvolle en populaire trainer buitenzetten, onbekende nietsnut als vervanger binnenhalen, 20 miljoen euro kapitaal uit Standard halen, abonnementen 10% duurder maken,...) bij een meer dan mondige aanhang als die van Standard niet in goeie aarde ging vallen.

Wist-ie dat niet dan is-ie niet waard de club te leiden.

BigF 1 juli 2013 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6662470)

Wist-ie dat niet dan is-ie niet waard de club te leiden.

Blij dat Chat mijn bijdrages hier leest en er lessen uit trekt.
Hij bolt het af.
En terecht.
Sjot onder zijn hol toe.

Nu hopen op beter...

Scheefpoeper 2 juli 2013 19:51

Dit komt niet goed
 
Kan me in feite ook niet schelen

Groot gelijk Roland dat je je uit die wetteloosheid terugtrekt
Laat ze in hun vet sudderen

BigF 3 juli 2013 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6702725)
Kan me in feite ook niet schelen

Groot gelijk Roland dat je je uit die wetteloosheid terugtrekt
Laat ze in hun vet sudderen

Die gast wist gewoon niet waar-ie aan begon.
Beetje met wat geld zwaaien en dan de zonnekoning uit gaan hangen pakt niet bij Standard.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be