Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   vlaamse beweging (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41100)

Piet Hein 26 september 2005 12:36

vlaamse beweging
 
f

Piet Hein 26 september 2005 14:05

Ik ben tevens ook nog lid van het vnz.

De Garde 26 september 2005 14:19

Wat is lidmaatschap eigenlijk? (cfr. Taal Aktie Komitee).

Maar 't is niet omdat ik ergens geen lid van ben dat ik het niet (probeer te volgen) volg.

En oh ja: NSV is hier OSB.

instromaniac 26 september 2005 18:16

De VOS niet vergeten hé ;)

Guderian 26 september 2005 18:25

Ik ben enkel nog lid van de Vlaamse Jongeren Westland, VJW en steunend lid van het Gentse KVHV.

Ben ooit lid geweest van het Vlaams Blok, als student lid van de Gentse NSV (maar nu niet van de OSB). Tot een aantal maanden geleden lid van de VJM. Ben ook ooit lid geweest van de VVB maar ben dat gestopt wegens een té liberale koers van de VVB die het nodig vond Bouckaert en Beliën aan boord te nemen.

kempenaar 26 september 2005 22:54

Ik ben lid van de VVB, en er in aktief op verschillende nivaeu's

ook lid van de IJzerwake, het Nationalistisch Verbond/Nederlandse Volksbeweging, en neem geregeld deel aan de akties van Vlaanderen Vlagt.

Tantist 27 september 2005 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik ben enkel nog lid van de Vlaamse Jongeren Westland, VJW en steunend lid van het Gentse KVHV.

Ik heb het al gezegd en ga het nog zeggen: het KVHV is een huis met vele kamers. Ik ben wel verschoten van dit, aangezien ik je vroeger meermaals neerbuigend hoorde over het KVHV.

Zelf ben ik ook steunend lid van KVHV, maar erger me aan de aanwezigheid van aangebrande figuren. Nu ja, we zullen er maar mee leren leven zeker?

Riksken 27 september 2005 12:24

Voorpost en IJzerwake.

Vlaams-nationalist 27 september 2005 15:40

NJSV, IJzerwake, VlaamsNeutraalZiekenfonds, Vrienden van het Bormshuis
Maar ik probeer er op zoveel mogelijk akties bij te zijn, van TAK over VVB naar Voorpost, strijdend voor die ene Vlaamse zaak.

van Maerlant 28 september 2005 16:52

Van niets tot nu toe :p
Binnenkort misschien Voorpost.

Ik ga wel in het bestuur van Jong NV-A Dilbeek.

Betweter 29 september 2005 15:08

Voorpost
IJzerwake
Vlaams Belang (Jongeren)
Steunend lid KVHV-Gent
VNZ

panzer 1 oktober 2005 01:19

Actief lid in KVHV-Leuven en Nationaal.

Ik volg de Tak zo kort mogelijk, en probeer al een tijdje mee te gaan op een interessante actie, wat er helaas nog niet van gekomen is.

Gewoon ingeschreven lid van IIzerwake.

ilfalco 1 oktober 2005 12:21

Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij).

Ik vind dat iedereen lid zou moeten zijn van VVB aangezien dat toch de overkoepelende beweging is. Alhoewel ze nu ook wel niet te liberaal mogen
worden. Al kan dat wel een goede manier zijn om de tegenstellingen in dit land in de verf te zetten.

Ijzerwake vind ik iets te outbollig en te dogmatisch. Ook de flater met declerq vorig jaar zint me niet. Er zijn waardevollere figuren om te herdenken.
Ik ben trouwens géén traditionele vlaam-nationalist die het met de paplepel heeft binnegekregen. De realiteit in de brusselse rand en ronse etc heeft mij op het juiste pad gebracht.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 01-10-2005 at 13:25
Reason:
--------------------------------

Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij).

Ik vind dat iedereen lid zou moeten zijn van VVB aangezien dat toch de overkoepelende beweging is. Alhoewel ze nu ook wel niet te liberaal mogen
worden. Al kan dat wel een goede manier zijn om de tegenstellingen in dit land in de verf te zetten.

Ijzerwake vind ik iets te outbollig en te dogmatisch. Ook de flater met declerq vorig jaar zint me niet. Er zijn waardevollere figuren om te herdenken.
Ik ben trouwens géén traditionele vlaam-nationalist die het met de paplepel heeft binnegekregen. De realiteit in de brusselse rand en ronse etc heeft mij op het juiste pad gebracht.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 01-10-2005 at 13:24
Reason:
--------------------------------

Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij).

Ik vind dat iedereen lid zou moeten zijn van VVB aangezien dat toch de overkoepelende beweging is. Alhoewel ze nu ook wel niet te liberaal mogen
worden. Al kan dat wel een goede manier zijn om de tegenstellingen in dit land in de verf te zetten.

Ijzerwake vind ik iets te outbollig en te dogmatisch. Ook de flater met declerq vorig jaar zint me niet. Er zijn waardevollere figuren om te herdenken.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 01-10-2005 at 13:23
Reason:
--------------------------------

Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij).

Ik vind dat iedereen lid zou moeten zijn van VVB aangezien dat toch de overkoepelende beweging is. Alhoewel ze nu ook wel niet te liberaal mogen
worden. Al kan dat wel een goede manier zijn om de tegenstellingen in dit land in de verf te zetten.

Ijzerwake vind ik iets te outbollig en te dogmatisch. Ook de flater met declerq vorig jaar zint me niet. Er zijn waardevollere figuren om te herdenken.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij).

Ik vind dat iedereen lid zou moeten zijn van VVB aangezien dat toch de overkoepelende beweging is. Alhoewel ze nu ook wel niet te liberaal mogen
worden. Al kan dat wel een goede manier zijn om de tegenstellingen in dit land in de verf te zetten.[/size]
[/edit]

C uit W 2 oktober 2005 12:29

Niks

C uit W 2 oktober 2005 12:32

KVHV, is dat niet erg klein en marginaal (no offence)?

Volksstormer 2 oktober 2005 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Voorpost
IJzerwake
Vlaams Belang (Jongeren)
Steunend lid KVHV-Gent
VNZ

NSV! ontbreekt! ;-)

luc broes 2 oktober 2005 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik ben enkel nog lid van de Vlaamse Jongeren Westland, VJW en steunend lid van het Gentse KVHV.

Ben ooit lid geweest van het Vlaams Blok, als student lid van de Gentse NSV (maar nu niet van de OSB). Tot een aantal maanden geleden lid van de VJM. Ben ook ooit lid geweest van de VVB maar ben dat gestopt wegens een té liberale koers van de VVB die het nodig vond Bouckaert en Beliën aan boord te nemen.

Jij denkt blijkbaar dat enkel de uiterst-rechtse vleugel van Voorpost Vlaanderen zal redden.

luc broes 2 oktober 2005 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Lid van VB en VVB. Ook van vtb-vab. Ik ga ook naar activiteiten van het Davidsfonds(veel familieleden zijn daar bij)...
Ijzerwake vind ik iets te outbollig en te dogmatisch. Ook de flater met declerq vorig jaar zint me niet. Er zijn waardevollere figuren om te herdenken.
.

Zeer juist. Ik heb ook daartegen geprotesteerd!

Guderian 2 oktober 2005 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Jij denkt blijkbaar dat enkel de uiterst-rechtse vleugel van Voorpost Vlaanderen zal redden.

Met liberaal gespuis als Beliën en Bouckaert wens ik niks te maken te hebben. Het is crapuul dat als fatsoenlijke mensen worden beschouwd omdat ze in maatpak rondlopen. Hun standpunten zijn materialistisch, individualistisch, anti-Europees en dus slecht voor Vlaanderen en het Vlaamse volk. Ze gebruiken en misbruiken het Vlaams-nationale streven om hun rechts-liberale agenda te vervullen. Bah!

Uw opmerking over Voorpost doet niks terzake, ik heb enkel een abonnement op hun blad 'Revolte'. Voorpost is een interessante en nuttige vereniging maar niet noodzakelijk mijn ding om 2 redenen. Voorpost is in elk geval wel sociaal-rechts, wat van de twee eerder genoemde heerschappen niet kan gezegd worden.

Guderian 2 oktober 2005 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Zeer juist. Ik heb ook daartegen geprotesteerd!

U protesteert dus tegen het brengen van hulde aan voormalige leiders van ons volk! :roll:
Er is geen enkele reden om personen als Staf De Clercq niet te eren. Het feit dat u dit afkeurt wijst slecht op één ding: u bent onderhevig aan de invloeden en het commentaar van de belgicistische en linkse opiniemakers.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be