Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 24 maart 2010 14:29

citaat van pagina 115
De teksten beschrijven ook het weghalen van de UL van de Ekur. UL betekent 'zo hoog als de hemel'. Je kunt dus makkelijk de associatie leggen dat de topsteen van de piramide eraf werd gehaald, oftewel de Benben-steen. De gevonden teksten worden afgedaan als mythes en religieuze sprookjes. Eigenlijk kun je ze niet eens mythes noemen, want het algemeen geloof erin is vergelijkbaar met dat van Roodkapje. Misschien komt het door de drukte van het dagelijkse leven dat weinigen zich nog de oude vragen stellen. Denken we echt dat alle oude culturen zich alleen maar bezig hielden met oorlog voeren en uit hun neus vreten? Waarom leeft een volk rond een sterrencultus en waarom spreken ze van buitenaardse goden die met ons DNA hebben geprutst?
bekijk voorbeeld : benben stone http://hans.wyrdweb.eu/about-benben-stone/

tatooke 24 maart 2010 14:48

Het is tijd de Eenheid van het Menselijk Ras te erkennen

Veel gebeurt er vandaag de dag in de wereld in de zin van confrontatie. Het brengt haat voort en het zoeken naar wraak in een nooit-eindigende cirkel, die jullie sinds onheuglijke tijd lijkt te vergezellen. De energieën blijven oorlog, uitputtingsslagen of terrorisme stimuleren, hoeveel tijd er ook verstrijkt. De negatieve energieën kunnen worden omgevormd maar worden vaak aangevuld door degenen die ze niet los willen laten. De Mens heeft veel te lang met geweld geleefd en door te proberen zijn “vijanden” te doden heeft hij juist de omstandigheden gecreëerd waardoor diepgewortelde haat, als brandstof voor oorlogen, onafgebroken kon aanhouden. Het is tijd de Eenheid van het Menselijk Ras te erkennen en te beseffen dat hun reizen naar hetzelfde doel leiden. Het is daarom veel beter als één groep vooruit te gaan die elkaar van dienst is, in plaats van de afscheiding te creëren die ontwikkeling naar een verenigde beschaving onderdrukt. lees verder :
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22929

Carnivore 24 maart 2010 14:58

dubbel

Carnivore 24 maart 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4656521)
46 meter op 2 minuten was het in realiteit met een 10-ton replica.

Dit is een mooi vb van een alternatieve uitleg :
http://video.google.com/videoplay?do...0948842020934#

Dit is een CGI filmpje, bewijst niks.

Ik heb enkele maanden geleden een docu gezien op discovery of zo, en die kwamen met moeite vooruit. Het ging zelfs zo goed, dat ze na een dagje er de brui al aan gaven.
De test waar ik het over had ging werd met een echt beeld gedaan en geen replica, ter plaatse op Paaseiland

Johnny Blaze 24 maart 2010 15:47

Plezant dat dit in hem opkwam toen hij de explosie voor het eerst zag:

"If the radiance of a thousand suns were to burst at once into the sky, that would be like the splendor of the mighty one." and "Now I am become Death, the destroyer of worlds."

-Robert Oppenheimer-

Zijn citaat komt uit de Bhagavad Gita, een deel van de Mahabharatnet, net zoals dit:

"An incandescent column of smoke and flame,
as bright as ten thousand suns,
rose with all its splendour.

It was an unknown weapon,
an iron thunderbolt,
a gigantic messenger of death,
which reduced to ashes
the entire race of the Vrishnis and the Andhakas.

The corpses were so burned
as to be unrecognizable.

Hair and nails fell out;
Pottery broke without apparent cause,
and the birds turned white.

...After a few hours
all foodstuffs were infected...
...to escape from this fire
the soldiers threw themselves in streams
to wash themselves and their equipment." -- The Mahabharata

Oppenheimer kon Sanskriet en had de boeken in de oorspronkelijke taal gelezen.

tatooke 24 maart 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4656999)
Dit is een CGI filmpje, bewijst niks.

Ik heb enkele maanden geleden een docu gezien op discovery of zo, en die kwamen met moeite vooruit. Het ging zelfs zo goed, dat ze na een dagje er de brui al aan gaven.
De test waar ik het over had ging werd met een echt beeld gedaan en geen replica, ter plaatse op Paaseiland

20 april weten we meer ivm .....Drunvalo Melchizedek en die nu de vraag stellen; wat dan ?hebben inderdaad enkel hun wapens klaar gehouden om te reageren en niets gelezen hier ;-)

Carnivore 24 maart 2010 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4657098)
20 april weten we meer ivm .....en die nu de vraag stellen; wat dan ?hebben inderdaad enkel hun wapens klaar gehouden om te reageren en niets gelezen hier ;-)

20april? Que pasa?
Verklaar u nader aub.

Tick 24 maart 2010 16:19

Wat gebeurt er dan de 20ste?

tatooke 24 maart 2010 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4657113)
Wat gebeurt er dan de 20ste?

jullie zien echt niet wat er gepost word hier ,daarom dat ik het al zij men reageert er maar op los ,maar de twee vragen stellers zal ik even helpen,sorry 22 april ;-) ik kan me ook vergissen zoals je ziet .ik wil niet bot overkomen aan de mensen die wel interessen hebben ,dus ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=HaulX...layer_embedded

tatooke 24 maart 2010 16:35

dus we zullen zien wat deze inhoud ? ik ben alvast benieuwd jullie niet? tip: bekijk op zijn web de hele reeks,moest het u boeien ?

Carnivore 24 maart 2010 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4657144)
dus we zullen zien wat deze inhoud ? ik ben alvast benieuwd jullie niet? tip: bekijk op zijn web de hele reeks,moest het u boeien ?


Ik zie niet goed in waarom er net dan ineens iets spectaculairs zou gebeuren.
Maar we zien wel.

Ik sta voor alles open, maar 't is niet omdat iemand zegt op die dag gaat er iets gebeuren, dat ik me daarvoor ineens ga vasthouden...

Met de maya's is het iets anders, hun kalender eindigt op 2012. Zij wisten blijkbaar van een eens om de 26.000 jaar kosmische uitlijning... Hoe konden ze dat toen weten? Als ik me niet vergis, is dat in de moderne wetenschap nog maar net ontdekt.

tatooke 24 maart 2010 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4657172)
Ik zie niet goed in waarom er net dan ineens iets spectaculairs zou gebeuren.
Maar we zien wel.

Ik sta voor alles open, maar 't is niet omdat iemand zegt op die dag gaat er iets gebeuren, dat ik me daarvoor ineens ga vasthouden...

Met de maya's is het iets anders, hun kalender eindigt op 2012. Zij wisten blijkbaar van een eens om de 26.000 jaar kosmische uitlijning... Hoe konden ze dat toen weten? Als ik me niet vergis, is dat in de moderne wetenschap nog maar net ontdekt.

mij boeit zijn verhaal dat de piramides echt wel staan voor iets,en geen opslag plaats zijn voor graven,we zullen moeten wachten op uitleg 22 april. het zal info zijn dat word geopenbaard niet dat er al iets gaat veranderen op die dag ;-) en dan zal het aan de mens zijn of dit word weggelachen of serieus word genomen natuurlijk(bekijk de video's op zijn site over hoe en wat) - tip .

II Gandalf II 24 maart 2010 17:10

De kalender eindigt omdat ze al goed op schema zaten. Er was niet meteen nood om tot 10.000 NC te gaan. Dus ze konden even uitblazen.

Johnny Blaze 24 maart 2010 17:12

ook interessant:

Citaat:

The Dogon are famous for their astronomical knowledge taught through oral tradition, dating back thousands of years, referencing the star system, Sirius linked with the Egyptian goddess Isis. The astronomical information known by the Dogon was not discovered and verified until the 19th and 20th centuries, making one wonder how the Dogon came by this knowledge. Their oral traditions say it was given to them by the Nommo. The source of their information may date back to the time of the ancient Egyptian priests.

As the story goes ... in the late 1930s, four Dogon priests shared their most important secret tradition with two French anthropologists, Marcel Griaule and Germain Dieterlen after they had spent an apprenticeship of fifteen years living with the tribe. These were secret myths about the star Sirius, which is 8.6 light years from the Earth.

The Dogon priests said that Sirius had a companion star that was invisible to the human eye. They also stated that the star moved in a 50-year elliptical orbit around Sirius, that it was small and incredibly heavy, and that it rotated on its axis.

Initially the anthropologists wrote it off publishing the information in an obscure anthropological journal, because they didn't appreciate the astronomical importance of the information.

What they didn't know was that since 1844, astronomers had suspected that Sirius A had a companion star. This was in part determined when it was observed that the path of the star wobbled.

In 1862 Alvan Clark discovered the second star making Sirius a binary star system (two stars).

In the 1920's it was determined that Sirius B, the companion of Sirius, was a white dwarf star. White dwarfs are small, dense stars that burn dimly. The pull of its gravity causes Sirius' wavy movement. Sirius B is smaller than planet Earth.

The Dogon name for Sirius B is Po Tolo. It means star - tolo and smallest seed - po. Seed refers to creation. In this case, perhaps human creation. By this name they describe the star's smallness. It is, they say, the smallest thing there is. They also claim that it is 'the heaviest star' and is white in color. The Dogon thus attribute to Sirius B its three principal properties as a white dwarf: small, heavy, white.
http://www.crystalinks.com/dogon.html

kiko 24 maart 2010 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4656120)
Man o man, theorien worden helemaal niet bijgeschaafd! Ze worden VERDEDIGD! Deze theorien worden 'verkocht' als feiten! En tsja een 'feit' is een feit he? onveranderbaar.
Theorien worden bijgeschaafd! Laat me niet lachen.
Als dat waar was wat je zei zag de wereld er heel anders uit.
De wetenschap fungeert als een 'kerk'. Als een idee niet binnen de dogma's valt, hup, weg ermee! Maar ja dezelfe mensen die de religies opgezet hebben hebben ook de wetenschap opgezet, dus tsja de structuur is het zelfde.
Denk dat je nog veel mopet bijlezen mijn beste!

Geef zo eens enkele concrete voorbeelden waarbij theorieën, die volgens jou fout zijn, toch hardnekkig verdedigd worden door de wetenschappers...

tatooke 24 maart 2010 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4657208)

ik zie dat je ook het(een) spoor hebt gevonden, het gaat om bewust worden van..... ascentie zeer interessant ;-) wel op home klikken ,en van daaruit beginnen

Johnny Blaze 24 maart 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4657234)
Geef zo eens enkele concrete voorbeelden waarbij theorieën, die volgens jou fout zijn, toch hardnekkig verdedigd worden door de wetenschappers...

Het puur zwaartekracht gedreven model van ons universum, dat voor 90% bestaat uit sprookjes (donkere materie/energie, zwarte gaten...) om het te laten kloppen.

tatooke 24 maart 2010 17:42

citaat pagina 115 : "Deze waardevolle sleutel tot de geschiedenis van de mensheid wordt genegeerd, gewoon omdat de vermelding van goden de deskundigen niet in hun historische kraam te pas komt."

kiko 24 maart 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 4656491)
Neen Kiko, de raag was hoe. Er is een team Japanse wetenschappers geweest die een aan tal theorieën in de praktijk getest hebben, ttz de zgn helling, met een klein blokje en ze faalden faliekant.

Er zijn meerdere theorieën over de bouw van de piramides.

Eén ervan is dat men van te voren uitgehakte rotsblokken liet aanbrengen vanuit naburige steengroeves, eventueel gedeeltelijk via de Nijl. De stenen werden hoogstwaarschijnlijk gesleept door zowel werkers (slaven ?) als door lastdieren.

Er zijn zelfs aanwijzingen gevonden dat het pad waar de rotsblokken passeerden van tevoren bewerkt werd met olie om het glijden te vergemakkelijken.

Op de site zelf bouwde men gewoon de eerste laag stenen, waartegen men later een lang aflopende helling bouwde (hellingen van aangestampte aarde, steengruis, om het even), zodat men die helling slechts moest bewandelen om op de eerste laag te staan.

Via deze kunstmatige helling werden de rotsblokken voor de volgende laag naar boven gesleept. Als deze tweede laag stenen klaar was, verhoogde en verlengde men de helling, om zo het proces te herhalen.

Citaat:

Op het paaseiland hebben ze enkele jaren geleden eens geprobeerd om zo'n beeld te verplaatsen met, zoals ze denken dat het vroeger ging, rollende boomstammen, schuivend grind e.d. ... En ze hebben het kleinste beschikbare beeld genomen, ik geloof dat ze met moeite 5 meter ver zijn geraakt.
Dat bewijst toch helemaal niets ? Misschien dat ze er eeuwen geleden een half jaar over deden om een bepaald beeld 500 meter te verplaatsen, en dan ?

Citaat:

Bij de piramides praten we over 2milj stenen van tussen de 2 en 5 ton dacht ik...
Dus ?

kiko 24 maart 2010 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4657263)
Het puur zwaartekracht gedreven model van ons universum, dat voor 90% bestaat uit sprookjes (donkere materie/energie, zwarte gaten...) om het te laten kloppen.

Zucht...

Primo, zwaartekracht, universum, donkere materie enz. zijn zaken waarvan ik probleemloos kan toegeven dat ze mijn kennis overstijgen en dat ik geen kenner ben. Jij trouwens ook niet, tenzij je een astrofysicus bent, hetgeen ik betwijfel, dus eventuele kritiek op dit model van jouwentwege is ook maar van ergens horen zeggen.

Secundo, wat ik er wel van weet, is dat kritische opmerkingen inzake zwarte gaten en donkere materie wel uit de wetenschappelijke hoek komen, en niet geformuleerd werden door enkele anoniemen op het internet. "De wetenschap", tot zover dat al bestaat, bekijkt haar eigen theorieën dus kritisch en het laatste woord is er nog niet over gezegd.

Astrofysica en kosmologie zijn heel jonge wetenschapstakken en dienen bijgevolg uiteraard constant aangepast te worden. Maar de funderingen staan er al.

Tertio, als je een beter model hebt - en dit en passant ook nog kunt bewijzen - wat houdt je tegen om zelf je geünificeerde theorie online te gooien ? Einstein was daar lang op zoek naar, dus wie weet lukt het jou wel ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be