Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 28 november 2013 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6905940)
Ja, het is jouw poppenverhaal :

Hey meneer, onze @ Simon zegt (alien ?) is van het topic verdwenen enkel het gequote blijft telkens over in betreffende reacties.

Kijk zelf maar eens enkele blz terug.

http://forum.politics.be/misc.php?do=whoposted&t=114968
geen @ Simon zegt meer , geen enkele post.

Zo had ik dat "poppen" ;-) nu ook niet bedoelt.

Dus @ Veritus = @ Simon zegt staart ingetrokken of gaan poppen. :-D

meneer 28 november 2013 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6905917)
Zonde van de copy/paste.
Ik lees het niet (nooit eigenlijk...).

Slaap wel, mannen!
Wie weet zien jullie morgen wel een alien...

Hier zie ventje, gij vraagt, wij draaien ::-)


http://www.bnr.nl/nieuws/2011/04/18/...den-in-rusland
Citaat:

Op internet is een geheime video van de Russische overheid opgedoken waarin het lijk van een buitenaards wezen te zien zou zijn.




Trefwoorden

alien, buitenaards wezen, rusland

"Het is verbazingwekkend dat ze er iedere keer hetzelfde uit zien", zegt Gerhard Schwehm van ESA


Volgens Russische media is de alien een maand geleden met een harde smak op de aarde geland. De plek is afgezet en uitgebreid onderzocht.

Maar Gerhard Schwehm van ESA, de European Space Association, neemt het filmpje niet bepaald serieus. "Je hoort een paar keer per jaar dat zoiets gebeurt. Maar het is lachwekkend. Als je het ding goed bekijk lijkt deze alien op het ding dat ze enkele jaren geleden in Amerika hebben gevonden. Je zou bijna denken dat het familie is. Het is verbazingwekkend dat ze er iedere keer hetzelfde uit zien", aldus Schwehm op BNR. "Ik denk dat dit een mooi filmpje is. Maar niemand moet zijn bang zijn dat de aliens nu naar aarde komen."

Bekijk hieronder het filmpje dat is uitgelekt.
Het is verbazingwekkend dat ze er iedere keer hetzelfde uit zien", zegt Gerhard Schwehm van ESA...

Maar...w�*t is er juist verbazingwekkend dat een Alien er als een andere Alien uitziet ?:lol:
Neem dat Aliens een mens zouden zien, en een jaar later nog een mens, en dan zouden ze zich verwonderen dat die mensen er ( ongeveer ) hetzelfde uitzien ? Dat zijn bijna* Jacques-redeneringen*, ZO dom !!!:lol:
Doe de link eens open , bangerik, en kijk naar de Alien !:-)
En binnenkort krijg je een mooie pop om mee te spelen tijdens de koude winternachten. Ze hebben er nu die zoete woordjes zeggen en die pipi doen !
Ben je gelukkig nu Jacques :-D
Hopelijk word je dan wat minder zuur.

* Een Jacques-redenering is een constructie van zever, gezaag , valse beweringen, leugens of belachelijke kwatsj dat tot geen enkele conclusie leidt.

Micele 28 november 2013 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6905917)
Zonde van de copy/paste.
Ik lees het niet (nooit eigenlijk...).

Tja daarvoor heeft men eerst werkende zintuigen nodig zonder dat zijn hersens nutteloos.

meneer 28 november 2013 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6905926)
Man wat een hoop gelul. Dit overstijgt de het niveau van de Power Rangers niet eens. Maar goed, het is dezelfde doelgroep dus dat treft.

Nagel op de kop man !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Pop-pen-verhaal!!!
Pop-pen-verhaal!!!
Pop-pen-verhaal!!!
Pop-pen-verhaal!!!
...

meneer 28 november 2013 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6905959)
Hey meneer, onze @ Simon zegt (alien ?) is van het topic verdwenen enkel het gequote blijft telkens over in betreffende reacties.

Kijk zelf maar eens enkele blz terug.

http://forum.politics.be/misc.php?do=whoposted&t=114968
geen @ Simon zegt meer , geen enkele post.

Zo had ik dat "poppen" ;-) nu ook niet bedoelt.

Dus @ Veritus = @ Simon zegt staart ingetrokken of gaan poppen. :-D

Simon zaagt is ontvoerd zeg ik u !!!!:lol:

meneer 28 november 2013 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6905976)
Tja daarvoor heeft men eerst werkende zintuigen nodig zonder dat zijn hersens nutteloos.

Wat in den alcool ligt bederft niet normaal gezien, maar met Jacques is dit dus niet waar. De uitzondering die de regel bevestigd.

Micele 28 november 2013 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6905972)
Hier zie ventje, gij vraagt, wij draaien ::-)


http://www.bnr.nl/nieuws/2011/04/18/...den-in-rusland


Het is verbazingwekkend dat ze er iedere keer hetzelfde uit zien", zegt Gerhard Schwehm van ESA...

Maar...w�*t is er juist verbazingwekkend dat een Alien er als een andere Alien uitziet ?:lol:
Neem dat Aliens een mens zouden zien, en een jaar later nog een mens, en dan zouden ze zich verwonderen dat die mensen er ( ongeveer ) hetzelfde uitzien ? Dat zijn bijna* Jacques-redeneringen*, ZO dom !!!:lol:
Doe de link eens open , bangerik, en kijk naar de Alien !:-)
En binnenkort krijg je een mooie pop om mee te spelen tijdens de koude winternachten. Ze hebben er nu die zoete woordjes zeggen en die pipi doen !
Ben je gelukkig nu Jacques :-D
Hopelijk word je dan wat minder zuur.

* Een Jacques-redenering is een constructie van zever, , beweringen, leugens of belachelijke kwatsj dat tot geen enkele conclusie leidt.

Hey, en nog ene voor op sterk water te zetten, de Russen zullen al zeker ne silo vol hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=4lxB_O21wb8

De doofstomme Jack heeft tesamen met @Veritus aka @ Simonzegt zijn schup afgekuist, de laatste 2 zijn "gaan poppen" of gebandwhatever.


Wedden dat ze morgen weer gaan zagen achter een wetenschappelljk dna bewijs of zo´n onzin, schijnt dat aliens het dna van "trolpoppen" hebben of wie weet van Jack zijne hondemat. Jack zal het wel weten als vloermat.

Micele 28 november 2013 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6905982)
Simon zaagt is ontvoerd zeg ik u !!!!:lol:

Ik heb toch nog rap ne foto gemaakt, met mijne Wifi-beamer, hij had dom genoeg zijn pc-camera aan staan:



Ne grijze denk ik, dacht het wel. Trekt goed op die dode van het filmpje.

ssstttt Majic Eyes only link: http://ufodigest.com/bestof.html

Micele 28 november 2013 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6905911)
Toch fijn hé p/c van zelfverklaarde esoth... dixit @ Simon zegt.
Tiens @ Simon heeft zijne staart ingetrokken, zijn post lijkt onvindbaar... hallo Moderator ?
deze post en mijn reactie:


http://www.sein.de/geist/weisheit/20...en-physik.html

Nassim Haramein: Durchbruch zu einer neuen Physik

Nassim Haramein

Dem unkonventionellen Forscher Nassim Haramein ist möglicherweise ein entscheidender Durchbruch geglückt. Seine Theorie eines einheitlichen, fraktalen und holografischen Universums, dem "Connected Universe" erhält mit # seinem neuen Paper "Quantum Gravity and the Holographic Mass" ein starkes theoretisches Fundament. Das Paper brachte nun nicht nur erfolgreich die Peer-Review hinter sich, sondern seine wesentliche Voraussage wurde zeitgleich zufällig vom Paul Scherrer Institut in der Schweiz auch noch experimentell bestätigt.

# http://hiup.org/wp-content/uploads/2...13PRRI3363.pdf

Das Einheitsfeld

Nassim Harameins Theorie steht in etlichen Punkten im Widerspruch zum aktuell akzeptierten Standardmodell, hat aber einige große Vorteile. Nicht nur lassen sich mit Hilfe von Harameins Ansatz alle Strukturen im Universum vom Proton bis zu ganzen Galaxien fast perfekt berechnen, er löst auch viele Rätsel der Physik, wie den Ursprung der Gravitation und vereinfacht das Wirrwarr an Teilchen und Dimensionen auf eine recht einfache und elegante Mathematik und Geometrie.

Im Wesentlichen beschreibt Harameins Theorie ein Einheitsfeld aus reiner Energie, das Vakuumfeld, durch welches alle Dinge im Universum verbunden sind, und aus dem alles entsteht. Der Raum, so glaubt Haramein, ist das eigentlich Entscheidende. Der Raum ist kein leeres Behältnis, sondern ein strukturiertes, hochenergetisches Feld, welches die Grundlage aller materiellen Strukturen darstellt.

"Wir beobachten nur Unterteilungen eines einheitlichen Feldes", beschreibt Haramein seine Theorie."Vergiss nicht, dass auch Materie zu 99.9999 Prozent leerer Raum ist."

Statt also die Materie in ihren einzelnen Ausformungen zu untersuchen, zielt Harameins Ansatz auf ein tieferes Verständnis des Einheitsfeldes ab, aus dem sich dann alle Strukturen des Universums perfekt erklären lassen sollten.


Das Schwarze-Loch-Prinzip

Vor wenigen Jahren konnte Haramein mit seinem Paper "Scale Unification - A universal Scaling Law for organized matter"
http://hiup.org/wp-content/uploads/2...glaw_paper.pdf
nachweisen, dass alle Strukturen im Universum von der Planck-Länge bis zum Universum selbst, eine perfekte fraktale Skalierung auf Grundlage der Schwarzschild-Gleichungen darstellen, die üblicherweise zur Beschreibung Schwarzer Löcher verwendet werden.

Diese Entdeckung lege nahe, dass das Einheitsfeld aus einer Struktur aus winzigen schwarzen Löchern in der Größenordnung der Planck-Länge bestehe und alle Strukturen in ihrem Zentrum ein schwarzes Loch aufweisen.

Tatsächlich geht man auf der Ebene von Galaxien mittlerweile weithin davon aus, dass diese in der Tat jeweils ein schwarzes Loch in ihrem Zentrum aufweisen. Die Sonne und ein Atom als schwarzes Loch zu bezeichnen, ist für Mainstream-Forscher jedoch meist zu viel des Guten.

"Mainstream-Forscher würden einwenden, ein Atom sei nicht massiv genug, um ein Schwarzes Loch zu sein. Aber wenn wir genauer hinsehen, hat das Standard-Modell überhaupt keine Erklärung dafür, was Masse überhaupt ist", erklärt Haramein. Tatsächlich postuliert das Standardmodell aus dieser Not heraus ein bisher nicht nachgewiesenes "Gottes-Teilchen", dass "Higgs-Boson", welches Atomen ihre Masse verleihen soll. "Selbst das Standard-Modell sagt aber, dass dieses Higgs-Boson eine Fluktuation des Vakuums ist."


Das Proton als Schwarzes Loch

Dieses Vakuum weist auch laut der Quantenfeldtheorie eine enorme theoretische Energiedichte auf. Harameins vorletztes Paper "The Schwarzschild Proton"
http://hiup.org/wp-content/uploads/2...n_Haramein.pdf
wies nach, dass die potenzielle Masse eines Protons aus solchen Quantenfluktuationen exakt der Masse des gesamten Universums entspricht - weit mehr als das Schwarzschild-Proton tatsächlich benötigt.

"Über das Vakuumfeld ist alles mit allem verbunden. Das bedeutet auch, dass jedes Proton - das Zentrum jedes Atoms - sämtliche Informationen des gesamten Kosmos in sich trägt", philosophiert Haramein begeistert. Im Paper selbst heißt es etwas milder: "Dies könnte ein Indiz sein, dass alle Protonen über das Vakuumfeld miteinander verschränkt sind."

Harameins neues Paper weist nun nicht nur nach, dass seine Theorie eines aus Schwarzen Löchern in Planck-Größe gebildeten Vakuumfeldes verwendet werden kann, um den exakten Ladungsradius des Protons zu berechnen, es zeigt auch, dass das Prinzip sich ebenso eignet, um in gleicher Weise die Masse von schwarzen Löchern, die Masse des Protons und die Kräfte im Nukleus des Atoms exakt zu bestimmen. Zudem lassen sich auch Gravitation und Rotation des Protons einwandfrei aus dem Prinzip errechnen.


Das Universum als holografisches Fraktal

Obwohl Haramein auf eine große kosmologische Theorie abzielt, widmete er die letzten Jahre seiner Arbeit der Erforschung des Protons, da sich aus seiner These eines holografischen und fraktalen Universums ableitet, dass die exakte Berechnung und das tiefe Verständnis von nur einer einzigen Struktur im Universum dazu führt, dass sich auch alle anderen Strukturen mit der gleichen Formel exakt berechnen lassen müssten. Harameins neues Paper bildet nun diese erste Berechnung und damit die Grundlage, das holografische Prinzip auf allen anderen Größenordnungen anzuwenden.

Und nebenbei führt Haramein auch eine Erklärung für die Gravitation ein, die der Physik bis heute ein völliges Rätsel ist. In der Theorie von Haramein werden gekrümmter Raum und ähnliche schwer vorstellbare Erklärungen überflüssig, Gravitation erklärt sich rein geometrisch anhand der Struktur und der Kräfte des Vakuumfeldes. Diese Entdeckung taufte Haramein "Quantum Gravity" - Quantengravitation. Als überraschender Nebeneffekt ergab sich aus den Berechnungen, dass die Ladungs-Sphären der Planck-Längen-Fluktuationen sich im Inneren des Protonen-Radius exakt in der Struktur der "Blume des Lebens" anordnen müssen - denn alle anderen Anordnungen führten zu falschen Ergebnissen.

Die Vorhersagen, die Haramein auf dieser Grundlage für das Proton traf, wurden durch Zufall nur wenige Wochen später vom Paul Scherrer Institut in der Schweiz experimentell bestätigt: http://www.unifr.ch/news/de/9588/

Damit werden seine Berechnungen wahrscheinlicher, als die des Standard-Modells - denn dessen Vorhersagen für die Größe des Protons liegen erheblich neben den experimentellen Messungen.

Das holografische Universum

Eine erstaunliche Entdeckung im Rahmen der Erforschung des Protons war auch die Erkenntnis, dass jedes Proton tatsächlich direkt mit allen anderen Protonen verbunden sein muss. Haramein errechnete den Einfluss der gesamten Protonen im Universum aufeinander und schloss dabei das letzte Rätsel seiner eigenen Theorie:

Die von Haramein berechnete Masse für das Proton wich von der experimentell festgestellten Masse des Protons um exakt jene Größenordnung ab, die sich aus dem errechneten Einfluss der anderen Protonen ergab - und zwar auf 0.019% genau.

Um seine Hypothese weiter zu überprüfen, errechnete Haramein dann mit Hilfe seiner Theorie diverse experimentelle Ergebnisse von verschiedenen Ebenen aus. So ließ sich die experimentelle Masse eines Protons beispielsweise auch auf 6 Kommastellen genau aus der vom Schwarzschild-Proton extrapolierten Größe des Universums berechnen - eine verblüffende mathematische Präzision, wenn man die Größenordnungen bedenkt. Dies stützt Harameins Theorie, dass sich das gesamte Universum aus dem Inneren eines Protons erklären lassen muss, weil das Universum ein holografisches Fraktal ist.

Die Ergebnisse für eine Größen-Ebene könnten nun einfach auf eine beliebige andere Ebene skaliert werden, vermutet Haramein, weil das Universum nach einem einzigen einfachen Prinzip arbeitet, das sich auf allen Größenordnungen gleichermaßen wiederfindet.

Mit seinem neuen Paper hat Haramein nun vielleicht die Grundlage geschaffen, dieses holografisch-fraktale Verständnis des Universums zur Grundlage eines neuen physikalischen und philosophischen Verständnisses des Universums zu machen. Die Einheit und Verbundenheit aller Dinge im Universum wäre damit nicht länger nur eine spirituelle Hypothese, sondern könnte auch zur Grundlage einer neuen Physik werden.

"Wir haben den fraktalen kosmologischen Zollstock gefunden. Wir sind nun in der Lage, durch das Studium des Protons exakt zu berechnen, wie groß das Universum ist, wie viele Teilchen es beherbergt, wie hoch seine Energie ist und wir können verschiedene physikalische Größen wie beispielsweise die kosmologische Konstante einwandfrei aus dem inneren des Protons heraus ableiten. Wir können auch bestimmen, wie viele solcher Universen es in einem größeren Multiversum geben könnte - und so weiter, bis in die Unendlichkeit."


Die kosmologische Brücke

Die Theorie des "Connected Universe" bietet außerdem vielleicht erstmals eine funktionelle Grundlage zu einer einheitlichen Weltformel oder "Theorie von Allem", die sowohl die kleinsten als auch die größten Strukturen im Universum erklären könnte. Bislang ist die Physik daran gescheitert, eine solche Theorie zu formulieren.

Das Potenzial der neuen Erkenntnisse wir kürlich in einer Film-Dokumentation mit dem Titel "The Connected Universe" http://www.youtube.com/watch?v=bn35q...ature=youtu.be
der breiten Öffentlichkeit vorgestellt werden. Eine für Laien verständliche Version des Papers ist ebenfalls in Arbeit und soll in den nächsten Wochen auf der offiziellen Webseite www.resonance.is erscheinen.

Stukje - uit 2009- deze keer in het Nederlands, over die fysicus Nassim Haramein toen die lezingen gaf in Nederland en wslk België:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=3272

Zaterdag 22 augustus toog ik in mijn zondagse jurk naar Schipluiden voor de lezing van Nassim Haramein. Incognito voegde ik me onder het publiek. Zelfs de redactie had ik niet ingelicht over mijn avontuur. Het was meer een persoonlijke nieuwsgierigheid naar deze man en ik wist nog niet of ik in staat was om er wat over te schrijven op GW.


(© Nassim Haramein)
Wie is die man die kwantumfysica en spiritualiteit aan elkaar kan verbinden? Nassim Haramein heeft intussen de reguliere wetenschap warm kunnen laten lopen voor zijn theorieën. Aan het begin van de lezing werd Nassim Haramein gefeliciteerd. Nassim Haramein ontving een prijs van de universiteit van Luik, voor het # wetenschappelijk papier 'The Schwarzschild Proton'. Nassim Haramein had het beste papier op gebied van kwantumtheorie. Nassim Haramein beschrijft hierin o.a. dat de kern van iedere atoom een mini zwart gat bevat. Dat de kracht op een proton niet van buiten af komt, maar juist van binnenuit. Een kracht die oneindig groot is en oneindig klein. # http://hiup.org/wp-content/uploads/2...n_Haramein.pdf

De lezing was een lange zit, maar zeker waard. Helaas ben ik geen fysicus en ontbreekt mij het vermogen om alles netjes uit te leggen. Ik zal u dus alleen mijn ervaring kunnen vertellen.

De eerste helft van de lezing begint met een introductie zoals op de video, dan wijkt hij af naar het 'The Schwarzschild Proton'-project. Nassim Haramein probeert met humor en afbeeldingen deze theorie begrijpelijk en verteerbaar te maken voor het aanwezige publiek. Fysica gaat ver boven mijn vermogen, dus enige uitleg op lekenniveau was zeker gewenst. Als Nassim Haramein met ingewikkelde berekeningen uitgebreid ingaat op de invloed van kracht en rotatie op onze wereld en alles daarrond, komt de stoom inmiddels uit mijn oren en ben ik aardig verdwaald. Daarom besluit ik alleen de conclusie in mijn begrensde brein op te nemen. Tja, ik zei het al: ik ben nu eenmaal geen fysicus. Misschien dat er onder het aanwezige GW-publiek iemand zit die dit nog even haarfijn kan uitleggen? Hoe zat het nu met die uitlaatpijp van die brommer?

Het tweede gedeelte van de lezing kon ik me meer bij voorstellen en kan ik ook kort samenvatten. We zijn gewend om ons als mens gescheiden te zien van de rest van de objecten in de wereld om ons heen. Zo zien we de stoffelijke wereld en de spirituele wereld als twee compleet andere werelden. De zichtbare materie is slechts een klein gedeelte van wat wij kunnen zien en ervaren. Wat wij als stoffelijke materie kunnen zien is slechts een vortex die we kunnen waarnemen in de grote donkere massa (materie). In feite zijn we volgens Nassim met alles verbonden en geïntegreerd. Volgens de mooie maar ingewikkelde berekeningen zijn we universeel allemaal met elkaar verbonden, zowel op het oneindige kosmologische vlak als op microscopische vlak.

Nassim Haramein is de eerste wetenschapper die met de harde berekeningen van de regulerende wetenschap dit kan bewijzen. Terwijl de huidige wetenschap vast loopt, komt Nassim Haramein met zijn verbazingwekkende Verenigd-Veld/United field-theorie tot een eigenlijk simpele wetenschappelijke verklaring. Nassim Haramein heeft slecht aan twee krachten genoeg om te verklaren waarom elektronen ronddraaien om de kern van een atoom, tot het rondraaien van planeten en sterrenstelsel in de grote kosmos. Iedere kosmos, sterrenstelsel, planeet, mens, gras sprietje of atoom heeft zijn eigen zwarte gat, met oneindig informatieve energie, die grote potentiële oneindige mogelijkheden bevat, zoals bijv. oneindige vrije energie. Nassim Haramein heeft een machine in elkaar geknutseld die de situatie nabootste. Het draait al meer dan een jaar in zijn laboratorium.

Nassim Haramein deed hiermee verbazende ontdekkingen. Nassim had water naast de machine gezet, na een tijd bleek de structuur van het water te zijn veranderd. Nassim legde een bloem in dat water en na een maand zag de bloem er nog net zo vers uit als als een maand geleden. Het water was nog helemaal helder. Dit experiment heeft hij natuurlijk op de correcte wetenschappelijke manier uitgevoerd met controle schaaltjes met eenzelfde bloem en ander water. Die bloemen waren echter vergaan.

Nassim Haramein eindigt de lezing met passionele woorden, dat ieder die zichzelf en de ander zoekt, naar binnen moet reizen naar het zwarte stiltepunt. Want daar speelt het zich allemaal af. Als we dat met zijn allen doen, dan zouden we in staat zijn om de wereld ten goede te veranderen. Pas als we werkelijk weten en begrijpen hoe en wat het leven voortbeweegt, zullen we de aarde niet langer uithollen, maar zelfs ontstijgen in een hogere evolutie.

Zoals Nassim het mooi omdraait, daar in de donkere oneindige vacuum zit het bewuste die het onbewuste lichaam behoedt voor complete chaos. In die zwarte stilte zit alle informatie die we in onze eigen zwarte gat hebben verzameld door ervaring en feedback. Mijn gevoel zegt dat we nog veel van Nassim Haramein zullen horen. Oneindig klein, oneindig groot.

ook:
http://zaplog.nl/zaplog/article/nass..._of_dwaallicht

parcifal 28 november 2013 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6906349)
Stukje - uit 2009- deze keer in het Nederlands, over die fysicus Nassim Haramein toen die lezingen gaf in Nederland en wslk België:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=3272

Haramein is GEEN fysicus en daarmee is dan ook alles gezegd wat er redelijkerwijze over die grapjurk kan worden gezegd.

Aan de fantasieverhaaltjes van dergelijke nulliteit moeten totaal geen woorden worden vuilgemaakt.

Zo slecht is het, inderdaad.

Steek het maar weer op de grote samenzwering van iedereen die ooit fysica of wiskunde heeft gestudeerd en een beetje begrepen tegen het arme schaapje Haramein.
Boehoe.

JBM 28 november 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6906349)
Nassim Haramein ontving een prijs van de universiteit van Luik

Neen.

meneer 28 november 2013 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6906378)
Haramein is GEEN fysicus en daarmee is dan ook alles gezegd wat er redelijkerwijze over die grapjurk kan worden gezegd.

Aan de fantasieverhaaltjes van dergelijke nulliteit moeten totaal geen woorden worden vuilgemaakt.

Zo slecht is het, inderdaad.

Steek het maar weer op de grote samenzwering van iedereen die ooit fysica of wiskunde heeft gestudeerd en een beetje begrepen tegen het arme schaapje Haramein.
Boehoe.

Hier een korte samenvatting over wie en wat Haramein is, spijtig genoeg in het Frans. Wellicht gaat parcifal er de botten van begrijpen, maar eigenlijk is dat niet erg, want zijn opinie is toch reeds voor eeuwig en altijd in zijn brein gebeiteld .DA KAN NI is daar in die gefossiliseerde materie gebeiteld.

Citaat:

Nassim Haramein




Biographie de Nassim Haramein :

Nassim Haramein est né �* Genève, en Suisse en 1962.

Dès l’age de 9 ans, Nassim élaborait les bases pour l’unification de la matière et de l’énergie, qu’il a appelé "l’univers Holofractographique".

Nassim a passé la majeure partie de sa vie �* rechercher une géométrie fondamentale de l’hyperespace. Il a étudié une variété de domaines de la physique théorique, cosmologie, �* la mécanique quantique, de la biologie et la chimie �* l’anthropologie et les civilisations anciennes. En combinant ces connaissances avec une observation attentive du comportement de la nature, il a découvert une géométrie spécifique qui lui a semblé être indispensable �* la création. Et qui est le fondement de sa théorie des champs unifiés.

Cette théorie d’unification, connue sous le nom -Rauscher métriques Haramein (une nouvelle solution des équations d’Einstein qui intègre le couple et les effets de Coriolis) et sa récente publication "Le Proton Schwarzschild", posent les bases de ce qui pourrait être un changement fondamental dans notre compréhension actuelle de la physique et de la conscience. Cette théorie révolutionnaire a été livrée �* la communauté scientifique par le biais de revues et de présentations lors de conférences internationales de physique. En outre, le "Proton Schwarzschild" a récemment reçu le prestigieux prix "Best Paper Award" dans le domaine de la physique, la mécanique quantique, la relativité, la théorie des champs, et la gravitation �* l’Université de Liège, en Belgique au cours de la 9e Conférence internationale CASYS’09.

Parlant couramment français et anglais, M. Haramein donne des conférences et des séminaires sur sa théorie d’unification depuis plus de 10 ans. Ses conférences multimédias qui permettent �* son public de comprendre grâce �* la validité de ses observations et ses données théories.

En plus de ses articles scientifiques, M. Haramein présente cette théorie dans une version pour profane, dans 4 DVD intitulé "Crossing the Event Horizon : Rise to the equation", et dans ses tournées de conférences internationales .

Au cours des 20 dernières années, M. Haramein a dirigé des équipes de recherche composée de physiciens, d’ ingénieurs, de mathématiciens et autres scientifiques. Il a fondé une organisation �* but non lucratif, "theresonanceproject", où, en tant que directeur de la recherche, il continue d’étudier les principes d’unification et leurs implications dans notre monde d’aujourd’hui. La Fondation s’emploie activement �* développer un centre de recherche sur l’île de Hawaii, où la science, la durabilité et les technologies vertes se rencontrent.

01.11.2011

Qui est Nassim Haramein et qu’a-t-il �* nous apprendre ?

Dodécadron Nassim Haramein.jpeg

Il y a quelques jours je suis tombée sur ses vidéos que je ne connaissais pas mais que j’ai envie de vous faire partager et pourrait nous donner une autre vision de qui nous sommes, de quoi est fait notre monde et l’univers dont nous faisons partie.

Etincelle
Qui est Nassim Haramein ?


Nassim Haramein 2.jpegD'après le wikipedia espagnol:

"Nassim Haramein (né 1962 dans Genève, Suisse) Est-ce qu'un scientifique multidisciplinaire ainsi que l'historien, philosophe et chef de Resonance Project. Il est connu pour la recherche et la construction d'une théorie unifiée de la structure de l'univers (grande théorie du champ unifié, Grand Unified Field Theory), Et de proposer une nouvelle perspective Histoire des religions sur la base des hypothèse l'existence de Tetragrammaton: Un objet ultrapuissant électromagnétiques résidant dans un formateur ou boîtier en or connu sous le nom Arche de l'Alliance. Ses recherches «Le Proton Schwarzschild" a été déposé auprès de la Université de Liège [1] et a attribué le prestigieux prix «Best Paper Award dans le domaine de physiqueLe Mécanique quantiqueLe relativitéLe théorie des champsEt gravité.[2] Ce travail établit un nouveau paradigme dans le monde de la théorie quantique comme le décrit le noyau d'un atome comme un mini trou noir (où le protons et neutrons s'attirent les uns les autres par gravité au lieu d'utiliser la forte interaction. Cette nouvelle approche radicale du quantum produit une unification des forces et des valeurs prédit correctement mesurée pour le nucléon d'atomes.

Qui est Nassim Haramein, le successeur d'Einstein, un fou ou un physicien de génie?

Peut-être tout ça en même temps.

Les théories d'Haramein sont osées mais �* la fois pleines de bon sens et de logique.

Il redéfinit ou complète les bases de la physique, de l'astrophysique, de la biologie etc..

Ses théories dérangent et bouleversent la vision que nous avons de l'univers, du macrocosme et du microcosme.
En terme de révélations, il y a beaucoup de corrélations logiques entre la physique et l'ésotérisme.

En fait �* nous de voir si ce qu'il dit nous parle ou pas, nous ne sommes pas obligés de le croire, seulement écoutons ce qu'il a �* dire, on peut se demander pour quelle raison il mentirait.

D'ailleurs, Einstein connaissait un peu aussi le monde ésotérique si on regarde ses citations !
Me dunkt, parcifallekke, dat gij nog niet aan de enkels van deze wetenschapper komt, ondanks uw grote mond.:-)
Schoenmaker blijf bij uw leest : ga jij je kennis van " natuurkunde " maar voor de camera's tonen, in groezelige studio's, en laat de mensen van het kaliber als Haramein rustig verder werken, zonder hen met uw op niets gebaseerde roddels te storen.

JBM 28 november 2013 15:50

Meneerke, iedereen kan een A4 blad volpennen. Dat betekent niets.

En laat het duidelijk zijn, die pippo heeft geen prijs van de Universiteit van Luik mogen ontvangen.

meneer 28 november 2013 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6906462)
Neen.

Ja.
=
Citaat:

En outre, le "Proton Schwarzschild" a récemment reçu le prestigieux prix "Best Paper Award" dans le domaine de la physique, la mécanique quantique, la relativité, la théorie des champs, et la gravitation �* l’Université de Liège, en Belgique au cours de la 9e Conférence internationale CASYS’09.
http://partageyiking-jean-loup.blogs...-haramein.html

meneer 28 november 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6906474)
Meneerke, iedereen kan een A4 blad volpennen. Dat betekent niets.

En laat het duidelijk zijn, die pippo heeft geen prijs van de Universiteit van Luik mogen ontvangen.

Ik gaf bewijs van " wél ". Ik wacht op uw bewijs van " niet "...JBM-ekke:-)

JBM 28 november 2013 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6906478)
Ik gaf bewijs van " wél ". Ik wacht op uw bewijs van " niet "...JBM-ekke:-)

Welk bewijs gaf je dan? Een bericht van de universiteit van Luik? Of simpelweg een bericht in de reguliere Belgische media? Neen, iets van één of andere niets zeggende flutblog.

Dat is het hem nu net: dergelijke charlatans verspreiden valse informatie over henzelf in een poging om aan hun naam wat credibiliteit te koppelen. Kalveren zoals uzelf lopen daar uiteraard met beide kalverogen in.

JBM 28 november 2013 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6906476)
Ja.

Neen dus.

Another Jack 28 november 2013 16:16

Een louche ASBL met een amateuristische site die sinds 2010 niet meer actief is.
De heer Haramein (Hawaï, USA!), niks titel, staat er in vermeld, daar moeten we het mee doen...

Another Jack 28 november 2013 16:16

2x

parcifal 28 november 2013 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6906472)
Hier een korte samenvatting over wie en wat Haramein is,

We weten wie hij is, een charlatan en een oplichter en een vent met een grote mond maar geen enkele inhoud, een beetje als jij maar natuurlijk wel stukken knapper.

Geen enkele wetenschapper neemt Haramein serieus. Net zoals geen enkele mens die bij zijn volle verstand is jou serieus neemt uiteraard.

Een beoordeling door een echte fysicus, dr. Jan Zaanen :

Citaat:

Beste

Als je het niet erg wil ik jou persoon en mezelf deze moeite besparen: de professionals nemen dit niet serieus.

Helaas is mr. Haramein een pure amateur die niet eens op de hoogte is van de stand van de fysica van veertig jaar geleden. Het motief dat elementaire deeltjes zijn als micro black holes is niets nieuws. Onze landgenoot en Nobelprijswinnaar ‘t Hooft is bijvoorbeeld jarenlang met dit motief bezig geweest, en de snaartheorie hangt er van aan elkaar.

Haramein heeft niet eens door waar de echte problemen zitten. Het echt pijnlijke aan het verhaal is dat hij het over proton heeft. Elke vierdejaars natuurkunde student weet dat quantum chromo dynamics (het quantumvelden spul wat het proton maakt, uit ten treure experimenteel opgemeten te CERN en Fermi lab ) heel anders in elkaar zit dan zwaartekracht—ze sluiten elkaar in zekere zin uit. Dat zwaartekracht weer terugkomt is iets wat op veel kleinere lengte en tijd schalen plaatsvindt: volgens ons huidige begrip is het niet uit te sluiten dat quarks en electrons van doen hebben met micro zwarte gaten

met vriendelijke groet

Jan Zaanen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be