Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 13 mei 2015 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7654190)
Ik ben gewoon bang van een onafhankelijk Pangea.

Ok, eerst wil ik eens vragen aan de vrijmetselaars hier (het zijn er wat) als er over dit onderwerp gesproken mag worden van jullie loge. Zoniet wil ik er gerust mee stoppen hoor, als je vindt dat dit een "bedreiging is voor de wereldorde". Maar ik moet het NU weten.

Wat is er niet bespreekbaar? Van welke onderwerpen schijten jullie in jullie broek? Aliens? Gaten in de polen? 9/11 conspiracy? Holle Aarde?

Johnny Blaze 13 mei 2015 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654229)
Ok, eerst wil ik eens vragen aan de vrijmetselaars hier (het zijn er wat) als er over dit onderwerp gesproken mag worden van jullie loge. Zoniet wil ik er gerust mee stoppen hoor, als je vindt dat dit een "bedreiging is voor de wereldorde". Maar ik moet het NU weten.

Wat is er niet bespreekbaar? Van welke onderwerpen schijten jullie in jullie broek? Aliens? Gaten in de polen? 9/11 conspiracy? Holle Aarde?

Alles mag besproken worden van ons. Geen probleem.

Another Jack 13 mei 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654229)
Ok, eerst wil ik eens vragen aan de vrijmetselaars hier (het zijn er wat) als er over dit onderwerp gesproken mag worden van jullie loge. Zoniet wil ik er gerust mee stoppen hoor, als je vindt dat dit een "bedreiging is voor de wereldorde". Maar ik moet het NU weten.

Wat is er niet bespreekbaar? Van welke onderwerpen schijten jullie in jullie broek? Aliens? Gaten in de polen? 9/11 conspiracy? Holle Aarde?

Jij moet inderdaad stoppen met jouw onderwerpen.
Welke onderwerpen?
Alle!
De wereldorde is danig verstoord dat wij massaal in onze broek schijten telkens jij hier iets post.

Jack, Grootmeester van de Orde van de Alwetenden van Pangea.

Frank51 13 mei 2015 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7654085)
Wat is de kans dat een alien lijk dat ergens in de wildernis gevonden wordt besmet raakt gedurende de weg naar de labtafel? Enorm. Praktisch 100%. Maar je kan de impact hiervan minimaliseren door monsters uit het inwendige van de alien te nemen. Als er iets een hele zinnige eigenschap voor levende wezens is is het een moeilijk doordringbare huid. Tenzij hun biologie echt ver van de onze staat (en in dat geval hebben ze waarschijnlijk ook geen DNA) is de binnenkant relatief onbesmet. En als het wel besmet is vind je er veel eerder bacteriën dan menselijk materiaal.

Wat is de kans dat er wezens ontstaan die gemengd DNA hebben, een mix van mens en alien? Gebaseerd op de menselijke biologie: nul. Wij nemen geen DNA op van andere individuen, en planten ons enkel voort binnen onze soort. Maar sommige bacteriën kunnen bijvoorbeeld wel DNA van andere soorten overnemen. Het is best mogelijk dat er aliens zijn die (een beetje ala alien of the thing) het DNA van andere soorten kunnen integreren.

Maar het kan, er is een mogelijkheid dat aliens een genetisch gemodificeerde menselijke foetus hebben gemaakt met een stuk van hun eigen DNA erin. Dat die zes jaar geleefd zou hebben, dat vind ik dan wel weer een hele boude claim.

Interessant stuk. Je laat mooi verschillende opties open.

Ook niet vergeten dat het Atacama wezen in een wit doek gewikkeld was. Misschien van een Chileense vrouw die het gevonden had? Maar zoals je zegt, als ze dieperliggend weefsel op dna getest hebben, kan dit in principe niet zo diep doordringen?
Als ze de huid testten en in contact kwam met huidcellen van die vrouw op het doek, kan dit toch tekenen in de DNA analyse?

Als wij al kunnen goochelen met IVF en klonen, dan moeten aliens die tot hier geraakt zijn dit zeker ook kunnen. Dat het Atacama wezen een hybride is, is dus inderdaad een mogelijkheid.

Frank51 13 mei 2015 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7654234)
Alles mag besproken worden van ons. Geen probleem.

Ah das prima. Toch iemand die eerlijk is.

Another Jack 13 mei 2015 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654251)
Interessant stuk. Je laat mooi verschillende opties open.

Ook niet vergeten dat het Atacama wezen in een wit doek gewikkeld was. Misschien van een Chileense vrouw die het gevonden had? Maar zoals je zegt, als ze dieperliggend weefsel op dna getest hebben, kan dit in principe niet zo diep doordringen?
Als ze de huid testten en in contact kwam met huidcellen van die vrouw op het doek, kan dit toch tekenen in de DNA analyse?

Als wij al kunnen goochelen met IVF en klonen, dan moeten aliens die tot hier geraakt zijn dit zeker ook kunnen. Dat het Atacama wezen een hybride is, is dus inderdaad een mogelijkheid.

De Loge zal die opties wel onderzoeken.

Jack, Grootmeester van de Orde van de Alwetenden van Pangea.

Frank51 13 mei 2015 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7654242)
Jij moet inderdaad stoppen met jouw onderwerpen.
Welke onderwerpen?
Alle!
De wereldorde is danig verstoord dat wij massaal in onze broek schijten telkens jij hier iets post.

Jack, Grootmeester van de Orde van de Alwetenden van Pangea.

Proficiat met uw 43.000ste post. Twas een schoontje

Another Jack 13 mei 2015 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654258)
Proficiat met uw 43.000ste post. Twas een schoontje

Dank u, dank u...

Bovenbuur 13 mei 2015 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7654234)
Alles mag besproken worden van ons. Geen probleem.

Maar namens de Kelly–Hopkinsville's die het IMF runnen wil ik jullie wel graag vragen om weg te blijven van ontvoeringen en probes, die liggen toch wat gevoelig op het moment.

Johnny Blaze 13 mei 2015 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654255)
Ah das prima. Toch iemand die eerlijk is.

Valse lippen zijn den HEERE een gruwel; maar die trouwelijk handelen, zijn Zijn welgevallen.

Bovenbuur 13 mei 2015 23:18

O, bij de weg, ik kom het kaboutertje net tegen in een recent Cracked artikel. Tijd voor een... invasie van de comment section?

Frank51 14 mei 2015 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7654342)
O, bij de weg, ik kom het kaboutertje net tegen in een recent Cracked artikel. Tijd voor een... invasie van de comment section?

Sja, we gaan het nooit exact weten zeker...
Je weet dat er gelijkaardige wezens gevonden zijn?
- Aleshenka wezen in Kyshtym, Rusland



waarschijnlijk iets anders toch dit:
- Octava wezen - Chili


Peche 14 mei 2015 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653607)
Ik neem graag een afslag hoor. Desnoods een u-turn.
Zit ik niet mee in. Heb geen reputatie nog eer te verdedigen.
Die andere hier daarentegen.. ik heb er compassie mee
Ze kennen alles al!

Er zijn hier geen metselaars zichtbaar actief. Enkele labrats hopen op een stoeltje maar behouden een eeuwige meeloopstatus en houden dat lidkaartje fanatiek vast alsof hun leven er vanaf hangt .
Van 1 iemand ben ik zeker dat het een rechtstreekse inseminatie van Lucifer is. En hij is zoooo vain dat hij zich meteen aangesproken voelt zonder zijn naam te vernoemen.

doremi 14 mei 2015 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7654183)
Ja man. Wat weet jij van wat ik niet begrijp?
Antwoord gewoon op mijn vraag.

India is volgens u op een ondergronds stroompje lava met Azië gebotst?
Moet nogal een krachtig stroompje zijn he. Aangezien je niets zinnigs zegt moet ik mij inbeelden wat uw antwoord zal zijn. Is al ver gekomen.
India heeft zich niet over een breuklijn verplaatst, maar de plaat is gegroeid?
Antarctica is omgeven door breuklijnen. Die breuklijnen hebben zich 'afgeduwd' van de kusten zeker? Besef je hoe belachelijk dat klinkt?

Doe eens de ocean age scan open met Google Earth en doe je ogen eens open!!! www.svt.ac-versailles.fr/IMG/kmz/AgeOfOceanFloor.kmz

BREUKLIJNEN VERPLAATSEN ZICH NAUWELIJKS! ZE ZIJN ALLEEN MEEGEGROEID MET DE AARDE! HET ZIJN DE PRIMITIEVE BREUKEN IN HET TOTAALBEDEKKEND CONTINENT PANGEA!



Als ik dat nu roep of niet, dat gaat er toch nooit ingaan...

Ge beseft toch dat, als er ooit een supercontinent pangea was en daarrond een oceaan (op zelfde grootte bol) dat alle breuklijnen zich op dat continent moeten bevinden om het continent uiteen te trekken? Dus moesten ze geconcentreerd zitten op 30% van de totale oppervlakte. Is toch ridicuul?
En de rest van de oceaan dan? 1 grote plaat? :):)
Wie bestuurt de knopjes? Wie heeft de joystick vast die die continenten bedient?

Als je dan toch in de kracht van lavastroompjes gelooft, smijt dan eens een betonplaat van 50km dik op een gigantische lavastroom van een vulkaan. Eens zien of ze zal bewegen..

Als ik al iets besef uit uw uitleg is dat u er niet zo veel van kent. Bijna elke premisse die u hier stelt is fout. Hetzij in terminologie, hetzij inhoudelijk/wetenschappelijk. Het heeft geen enkel nu om over een foute premisse te discussiëren. Ik discussieer ook niet met mensen waarom auto's op water rijden of waarom appelsienen meestal paars zijn. Leuke plaatjes of filmpjes veranderen daar spijtig genoeg niets aan.

Frank51 14 mei 2015 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7654796)
Als ik al iets besef uit uw uitleg is dat u er niet zo veel van kent. Bijna elke premisse die u hier stelt is fout. Hetzij in terminologie, hetzij inhoudelijk/wetenschappelijk. Het heeft geen enkel nu om over een foute premisse te discussiëren. Ik discussieer ook niet met mensen waarom auto's op water rijden of waarom appelsienen meestal paars zijn. Leuke plaatjes of filmpjes veranderen daar spijtig genoeg niets aan.

Auto's rijden wél op water hoor :)
Welkom in de 21ste eeuw.
Elektrolyse van water naar waterstof en zuurstof, al van gehoord?

Dan ga je mij niet vertellen dat jij iets kent van geologie..
foute premisse? Zeg ne keer.. wat is er fout en heb je daar bewijs voor??

Yog Sothoth 14 mei 2015 22:13

Weer een die denkt dat waterstof maken uit water hetzelfde is rijden op water...

Frank51 14 mei 2015 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7655685)
Weer een die denkt dat waterstof maken uit water hetzelfde is rijden op water...

Als je het waterreservoir IN de auto plaatst, rij je op WATER!!

Ik kan niet bevestigen dat dit geen hoax is, maar theoretisch is het zeker mogelijk: https://www.youtube.com/watch?v=yjqkHhWUKOU

Yog Sothoth 15 mei 2015 05:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7655725)
Als je het waterreservoir IN de auto plaatst, rij je op WATER!!

Ik kan niet bevestigen dat dit geen hoax is, maar theoretisch is het zeker mogelijk: https://www.youtube.com/watch?v=yjqkHhWUKOU

Nee, domoor, dan rij je niet op water, dan rij je op de energiebron die je gebruikt voor de elektrolyse.

hogesaII 15 mei 2015 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7655827)
Nee, domoor, dan rij je niet op water, dan rij je op de energiebron die je gebruikt voor de elektrolyse.

:lol: om te domst die gaga's

Frank51 15 mei 2015 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7655827)
Nee, domoor, dan rij je niet op water, dan rij je op de energiebron die je gebruikt voor de elektrolyse.

Dat weet ik ook wel, je hebt een batterij nodig daarvoor. Maar ook om jouw wagen te starten he..
Dus iemand die op waterstof rijdt, rijdt dus ook op elektriciteit (want nodig om te produceren)? Beetje kort door de bocht he.
Je kan zo zeggen dat je op elektriciteit rijdt als je op diesel rijdt.
Want de pompen die de olie uit de grond halen werken op elektriciteit..
Moeten jullie eigenlijk altijd tegendraads doen, f*rs?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be