Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   “Is België nog in staat gevolgen van massamigratie te bestrijden?” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254663)

marie daenen 9 augustus 2020 12:55

“Is België nog in staat gevolgen van massamigratie te bestrijden?”
 
“Is België nog in staat gevolgen van massamigratie te bestrijden?”

https://sceptr.net/2020/08/is-belgie...te-bestrijden/

Ik denk dat la Belgique zich al lang veel en veel te veel heeft laten vangen...
Wat is uw mening?

marie daenen 9 augustus 2020 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412458)
“Is België nog in staat gevolgen van massamigratie te bestrijden?”

https://sceptr.net/2020/08/is-belgie...te-bestrijden/

Ik denk dat la Belgique zich al lang veel en veel te veel heeft laten vangen...
Wat is uw mening?

Geen mening???

Skobelev 9 augustus 2020 14:13

Neen, 't kalf is verdronken.

Tot vrij recent dacht ik dat het mijn tijd wel zou duren en gezien geen kinderen kon de toekomst van dit onland mij verdommen. Nu zie je het steil en exponentieel bergaf gaan. Binnen dit en 10 jaar moet ik hier weg zijn. Diegenen die dat gespuis hier hebben binnengehaald kunnen er dan van genieten.

DewareJakob 9 augustus 2020 14:16

België was/is zelfs niet in staat de gelijkwaardigheid van zijn autochtone bevolking te garanderen, maar probeert het nu wel met die van de allochtone...
Met als resultaat:

Universalia 9 augustus 2020 14:26

Ik was een post gestart op buitenland maar ik zag net op tijd dat die meer thuis hoorde bij migratie.

De bewuste post.

Is de tijd gekomen, of is het al te laat, dat de EU zijn grenzen beter hermetisch zou afsluiten voor al het geweld dat uit andere landen binnen komt gevaren of gelopen?

Is de tijd gekomen dat de EU diegenen die de regeltjes niet willen volgen er sito presto terug uitzet?

Een paar vragen maar want anders had ik beter een enquête opgestart.

Niet dat ik zo Christelijk ingesteld sta maar volgende site 'leerde' ...

Achter migranten zitten een plan: islamisering van Europa.

Of de opstellers van de site gelijk kunnen halen met hun teksten maar toch zijn er bepaalde dingen die wij mensen uit de EU niet mogen negeren want anders gaat het helemaal fout aflopen.

Rekenen op Politici om er iets- of wat aan te doen dat is een waanbeeld denk ik.

__________________

Universalia 9 augustus 2020 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9412562)
Neen, 't kalf is verdronken.

Tot vrij recent dacht ik dat het mijn tijd wel zou duren en gezien geen kinderen kon de toekomst van dit onland mij verdommen. Nu zie je het steil en exponentieel bergaf gaan. Binnen dit en 10 jaar moet ik hier weg zijn. Diegenen die dat gespuis hier hebben binnengehaald kunnen er dan van genieten.

Ik denk dat u op huidig ogenblik niet de enige bent die er zo over denkt.

marie daenen 9 augustus 2020 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9412567)
België was/is zelfs niet in staat de gelijkwaardigheid van zijn autochtone bevolking te garanderen, maar probeert het nu wel met die van de allochtone...
Met als resultaat:

Ik zou eerder zeggen dat la Belgique in eerste instantie die buitenlanders, liefst uit de franstalige mahgreb landen hebben binnengehaald juist om de gelijkwaardigheid van zijn autochtone bevolking gemakkelijker te kunnen afschaffen... Wat droomde la Belgique om de Vlaamse meerderheid effectief om te zetten in een franstalige meerderheid om dan zonder boe of ba dat beetje Vlaams dat nog over bleef totaal van het toneel te kunnen doen verdwijnen...

marie daenen 9 augustus 2020 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9412586)
Ik was een post gestart op buitenland maar ik zag net op tijd dat die meer thuis hoorde bij migratie.

De bewuste post.

Is de tijd gekomen, of is het al te laat, dat de EU zijn grenzen beter hermetisch zou afsluiten voor al het geweld dat uit andere landen binnen komt gevaren of gelopen?

Is de tijd gekomen dat de EU diegenen die de regeltjes niet willen volgen er sito presto terug uitzet?

Een paar vragen maar want anders had ik beter een enquête opgestart.

Niet dat ik zo Christelijk ingesteld sta maar volgende site 'leerde' ...

Achter migranten zitten een plan: islamisering van Europa.

Of de opstellers van de site gelijk kunnen halen met hun teksten maar toch zijn er bepaalde dingen die wij mensen uit de EU niet mogen negeren want anders gaat het helemaal fout aflopen.

Rekenen op Politici om er iets- of wat aan te doen dat is een waanbeeld denk ik.

__________________

Het draait inderdaad op hetzelfde uit... Mogen wij nog onszelf beschermen of moeten wij ons gewoon laten onderlopen door dat bruin krapuul...

Universalia 9 augustus 2020 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412602)
Het draait inderdaad op hetzelfde uit... Mogen wij nog onszelf beschermen of moeten wij ons gewoon laten onderlopen door dat bruin krapuul...

Mochten wij in een situatie terechtkomen waar wij mensen onszelf (onze kroost) willen beschermen dan denk ik dat wij eerder zelf in de gevangenis zullen vliegen of toch minstens op onze punten zullen gewezen worden. :roll:

DewareJakob 9 augustus 2020 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412599)
Ik zou eerder zeggen dat la Belgique in eerste instantie die buitenlanders, liefst uit de franstalige mahgreb landen hebben binnengehaald juist om de gelijkwaardigheid van zijn autochtone bevolking gemakkelijker te kunnen afschaffen... Wat droomde la Belgique om de Vlaamse meerderheid effectief om te zetten in een franstalige meerderheid om dan zonder boe of ba dat beetje Vlaams dat nog over bleef totaal van het toneel te kunnen doen verdwijnen...

Zoals Van Aelst het ooit zei: Ze stoppen pas als de vissen in Oostende(of Blankenberge) ook Frans spreken. Hun stoottroepen zijn al opgestuurd

DewareJakob 9 augustus 2020 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9412616)
Mochten wij in een situatie terechtkomen waar wij mensen onszelf (onze kroost) willen beschermen dan denk ik dat wij eerder zelf in de gevangenis zullen vliegen of toch minstens op onze punten zullen gewezen worden. :roll:

Zoals in de berichtgeving, gretig opgepikt door de link(s)e forumers, ook elke beweging van rechts extra in de verf zet, en een hele pot zalf en een stapel pampers gebruikt om de linkie-winkies-groenen en hun crapuleus stemvee uit de wind te houden.

marie daenen 9 augustus 2020 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9412642)
Zoals in de berichtgeving, gretig opgepikt door de link(s)e forumers, ook elke beweging van rechts extra in de verf zet, en een hele pot zalf en een stapel pampers gebruikt om de linkie-winkies-groenen en hun crapuleus stemvee uit de wind te houden.

2

Universalia 9 augustus 2020 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9412633)
Zoals Van Aelst het ooit zei: Ze stoppen pas als de vissen in Oostende(of Blankenberge) ook Frans spreken. Hun stoottroepen zijn al opgestuurd

Ik opende een tijd geleden eens een draadje waar ik in aanhaalde:

"Is de verFransing van België een feit?"

Weinig reactie was daar op dus ga ik van het standpunt uit dat die verFransing er al is. :|

Universalia 9 augustus 2020 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412599)
Ik zou eerder zeggen dat la Belgique in eerste instantie die buitenlanders, liefst uit de franstalige mahgreb landen hebben binnengehaald juist om de gelijkwaardigheid van zijn autochtone bevolking gemakkelijker te kunnen afschaffen... Wat droomde la Belgique om de Vlaamse meerderheid effectief om te zetten in een franstalige meerderheid om dan zonder boe of ba dat beetje Vlaams dat nog over bleef totaal van het toneel te kunnen doen verdwijnen...

Een artikel waar men het allemaal nog dramatischer ziet of zou het ...

Het is Europa dat het islamitisch terrorisme financiert en zodoende in stand houdt!

marie daenen 9 augustus 2020 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9412647)
Een artikel waar men het allemaal nog dramatischer ziet of zou het ...

Het is Europa dat het islamitisch terrorisme financiert en zodoende in stand houdt!

https://sceptr.net/2020/08/de-fact-c...rd-door-soros/

De Fact-Checkers van Facebook: 18 van 20 leden gefinancierd door Soros

En dit bericht is niet rooskleuriger... Soros die de vrijheid van het woord sanctioneert...

Jantje 9 augustus 2020 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412458)
“Is België nog in staat gevolgen van massamigratie te bestrijden?”

https://sceptr.net/2020/08/is-belgie...te-bestrijden/

Ik denk dat la Belgique zich al lang veel en veel te veel heeft laten vangen...
Wat is uw mening?

Ja, in theorie is België en zelfs Europa in staat de gevolgen van de massamigratie te stoppen.
Maar dan moet men er de politieke moed voor hebben en om te beginnen stoppen met de onzin van politieke correctheid.

Er is aan heel die politiek immers niets correct.
De plaatselijke autochtone bevolking word er enkel monddood mee gemaakt.

marie daenen 9 augustus 2020 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9412654)
Ja, in theorie is België en zelfs Europa in staat de gevolgen van de massamigratie te stoppen.
Maar dan moet men er de politieke moed voor hebben en om te beginnen stoppen met de onzin van politieke correctheid.

Er is aan heel die politiek immers niets correct.
De plaatselijke autochtone bevolking word er enkel monddood mee gemaakt.

Honderd procent mee akkoord... maar de politieke moed schijnt niet te bestaan ; erger ; ik ben er meer en meer van overtuigd dat die politiek moed van hogerhand uit, zelfs niet mag bestaan, zelfs niet gedoogd wordt en waar het kan afgebroken wordt...

Universalia 9 augustus 2020 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9412665)
Honderd procent mee akkoord... maar de politieke moed schijnt niet te bestaan ; erger ; ik ben er meer en meer van overtuigd dat die politiek moed van hogerhand uit, zelfs niet mag bestaan, zelfs niet gedoogd wordt en waar het kan afgebroken wordt...

De politieke moed is ver te zoeken zolang het maar *kassa*kassa* blijft?

marie daenen 9 augustus 2020 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9412737)
De politieke moed is ver te zoeken zolang het maar *kassa*kassa* blijft?

Kassa kassa voor de allerrijkste waar de gewone politici maar de omgekochte vertegenwoordigers van zijn... En oh wee als ze buiten de lijntjes willen of durven kleuren, ze worden toch gewoon afgeschreven als het kan en anders de grond ingeboord als het moet...

denkimi 9 augustus 2020 22:51

belgie is niet meer te redden. het grootste deel van west en noord europa ook niet meer trouwens.
voor oost europa is er nog hoop, daar is de multicultuur nog niet door hun strot geramd.

maddox 9 augustus 2020 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9412562)
Neen, 't kalf is verdronken.

Tot vrij recent dacht ik dat het mijn tijd wel zou duren en gezien geen kinderen kon de toekomst van dit onland mij verdommen. Nu zie je het steil en exponentieel bergaf gaan. Binnen dit en 10 jaar moet ik hier weg zijn. Diegenen die dat gespuis hier hebben binnengehaald kunnen er dan van genieten.

Mijn keuzes momenteel. Oekraïne, Alaska of Zweden.

Universalia 10 augustus 2020 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9413224)
belgie is niet meer te redden. het grootste deel van west en noord europa ook niet meer trouwens.
voor oost europa is er nog hoop, daar is de multicultuur nog niet door hun strot geramd.

Misschien begint het toch door te dringen in bepaalde kringen dat het niet meer kan wat er op huidig ogenblik aan de gang is in 'ons' land de EU in het algemeen.

Nationaliteit van nog elf jihadi’s afgenomen.

Wie zijn de relschoppers van Blankenberge? ‘Gekend voor waslijst aan strafbare feiten’

Parket over amokmakers Blankenberge: ‘Dergelijke handelingen onaanvaardbaar’

Universalia 10 augustus 2020 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9412654)
Ja, in theorie is België en zelfs Europa in staat de gevolgen van de massamigratie te stoppen.
Maar dan moet men er de politieke moed voor hebben en om te beginnen stoppen met de onzin van politieke correctheid.

Er is aan heel die politiek immers niets correct.
De plaatselijke autochtone bevolking word er enkel monddood mee gemaakt.

Volgens mijn bescheiden menig is is het nog steeds perfect mogelijk om de massamigratie en de problemen die daar met meekomen te stoppen maar daar is zoals u volledig terecht wist te schrijven politieke moed voor nodig.

Laat ik het houden op: Waar een wil is, is een weg? 8O

marie daenen 10 augustus 2020 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9413337)
Volgens mijn bescheiden menig is is het nog steeds perfect mogelijk om de massamigratie en de problemen die daar met meekomen te stoppen maar daar is zoals u volledig terecht wist te schrijven politieke moed voor nodig.

Laat ik het houden op: Waar een wil is, is een weg? 8O

De wil van de bevolking is duidelijk; maar de weg van de gezagdragers alles behalve...

Jantje 10 augustus 2020 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9413543)
De wil van de bevolking is duidelijk; maar de weg van de gezagdragers alles behalve...

Ach, gewoon nog wat geduld hebben.
Het gaat niet lang meer duren voor de straatbendes oorlogen gan uitvechten.

marie daenen 10 augustus 2020 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9413583)
Ach, gewoon nog wat geduld hebben.
Het gaat niet lang meer duren voor de straatbendes oorlogen gan uitvechten.

En jij denkt dat daarna alles braaf terug in de juiste banen gaat geleid worden??? Die oorlogen zullen de heersers achter de schermen dan aangrijpen om het economisch failliet van la Belgique aan toe te schrijven en de bevolking verder met de brokken te laten zitten, na de citroen eerst nog, voor een laatste keer, keihard en compleet leeggeperst te hebben...

Jantje 10 augustus 2020 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9413590)
En jij denkt dat daarna alles braaf terug in de juiste banen gaat geleid worden??? Die oorlogen zullen de heersers achter de schermen dan aangrijpen om het economisch failliet van la Belgique aan toe te schrijven en de bevolking verder met de brokken te laten zitten, na de citroen eerst nog, voor een laatste keer, keihard en compleet leeggeperst te hebben...

Daarna is het gedaan met de samenleving zoals wij die nu kennen.
Onze maatschappij was al enkele decenia in verval.
En dat verval is nu dankzij de corona-dwaasheid in een versneld tempo geraakt.
En de eerste tekenen dat er bende-oorlogen opkomst waren reeds eind vorige eeuw zichtbaar. Men zal dus niet verder moeten uitpersen, want er zal niets meer zijn om uit te persen.

marie daenen 10 augustus 2020 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9413612)
Daarna is het gedaan met de samenleving zoals wij die nu kennen.
Onze maatschappij was al enkele decenia in verval.
En dat verval is nu dankzij de corona-dwaasheid in een versneld tempo geraakt.
En de eerste tekenen dat er bende-oorlogen opkomst waren reeds eind vorige eeuw zichtbaar. Men zal dus niet verder moeten uitpersen, want er zal niets meer zijn om uit te persen.

Oh jawel, vooral de Vlamingen hebben nog veel geld op hun spaarboekjes staan... Het brengt wel niets op maar het blijkt, voor hen nog veiliger te zijn dan te investeren in zaken waar de mensen toch niet weten wat er met hun geld gebeurd... Je weet wel, geldwolven, tot onze officiële instanties toe...

Jantje 10 augustus 2020 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9413616)
Oh jawel, vooral de Vlamingen hebben nog veel geld op hun spaarboekjes staan... Het brengt wel niets op maar het blijkt, voor hen nog veiliger te zijn dan te investeren in zaken waar de mensen toch niet weten wat er met hun geld gebeurd... Je weet wel, geldwolven, tot onze officiële instanties toe...

De waarde van dat geld gaat smelten als sneeuw voor de zon.
En daar waar het kan, zal het aangeslagen worden voor de bestrijding van de bende-oorlogen.

marie daenen 10 augustus 2020 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9413650)
De waarde van dat geld gaat smelten als sneeuw voor de zon.
En daar waar het kan, zal het aangeslagen worden voor de bestrijding van de bende-oorlogen.

Gebeurt nu al als je ziet hoe weinig intresten er nog uitbetaald worden...
Op ongeveer 6000 euro op het spaarboekje kreeg ik zelfs geen 16 euro intresten op een jaar...

Universalia 10 augustus 2020 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9413543)
De wil van de bevolking is duidelijk; maar de weg van de gezagdragers alles behalve...

Die is inderdaad alles behalve de weg van de gezagdragers klopt wat u schreef. :thumbsup:

Universalia 10 augustus 2020 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9413583)
Ach, gewoon nog wat geduld hebben.
Het gaat niet lang meer duren voor de straatbendes oorlogen gan uitvechten.

Is dat al niet aan de gang? :|

Jantje 11 augustus 2020 05:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9414194)
Is dat al niet aan de gang? :|

Ja, maar nog niet grootschalig en in open slagorde.

Skobelev 11 augustus 2020 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9413240)
Mijn keuzes momenteel. Oekraïne, Alaska of Zweden.

Zweden? Ik ken Zweden die daar gaan lopen omdat het niet meer te doen is van vreemd gespuis. :?

Jantje 11 augustus 2020 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9414301)
Zweden? Ik ken Zweden die daar gaan lopen omdat het niet meer te doen is van vreemd gespuis. :?

Klopt.
Een verstandig mens gaat naar Afrika, daar heb je minder kans om vreemdelingen tegen te komen.




De meeste zitten in Europa.

Karel Martel B 11 augustus 2020 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9413337)
Volgens mijn bescheiden menig is is het nog steeds perfect mogelijk om de massamigratie en de problemen die daar met meekomen te stoppen maar daar is zoals u volledig terecht wist te schrijven politieke moed voor nodig.

Neen.

Het allerbelangrijkste is *de beslissing te nemen*.

Gewoon zeggen: we gaan dit stoppen en terugdraaien.

Hoe het te doen zijn details. Luister niet naar kwibussen die met problemen afkomen. Maak de beslissing, voer ze dan uit, ontsla iedereen die tegenwerkt.

Zo werkt het ook in de privé.

Jantje 11 augustus 2020 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9414305)
Neen.

Het allerbelangrijkste is *de beslissing te nemen*.

Gewoon zeggen: we gaan dit stoppen en terugdraaien.

En daar is politieke moed voor nodig.
Die kan je niet vinden bij onze politici.

Zipper 11 augustus 2020 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9414306)
En daar is politieke moed voor nodig.
Die kan je niet vinden bij onze politici.

het zijn "onze politici" die zich laten verlammen door de "EU-wetgeving" die de deur naar Europa openzet. Hongarije en Oostenrijk zijn de enige landen die zich iet of wat daartegen verzetten.

Jantje 11 augustus 2020 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9414369)
het zijn "onze politici" die zich laten verlammen door de "EU-wetgeving" die de deur naar Europa openzet. Hongarije en Oostenrijk zijn de enige landen die zich iet of wat daartegen verzetten.

De problemen zijn al ouder dan de EU.
Maar zijn veel groter en zichbaarder geworden na de oprichting van de EU.

Zipper 11 augustus 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9414397)
De problemen zijn al ouder dan de EU.
Maar zijn veel groter en zichbaarder geworden na de oprichting van de EU.

maar het is wel de EU-wetgeving die de lidstaten dwingt om migranten op te nemen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be