Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Wever: neem illegalen hun smartphone af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245218)

Hypochonder 21 september 2018 06:32

De Wever: neem illegalen hun smartphone af
 
Iedereen heeft het wel al gezien: zogenaamde sukkelaar die op de vlucht zijn en zogezegd niks meer hebben, die hebben allemaal een grote smartphone waar zij constant op tokkelen en waarmee ze selfies beginnen nemen eens ze in het beloofde land van melk en honing zijn.

De Wever stelt nu voor om die mensen keer op keer te veroordelen als zij opgepakt zijn en daarbij hun dierbaarste bezit in beslag te nemen: hun smartphone. Dit nieuws zou als een lopend vuurtje de ronde doen bij het geteisem in de Afrikaanse landen en hen op slag de goesting ontnemen om naar België te komen...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...emen~a91ef622/


Ik ben voor.

Het Verzet 21 september 2018 06:47

Ik betwijfel of dit resultaat gaat hebben.
Ik denk ze ginder goed genoeg weten hoe de situatie hier is.
Ze nemen het er gewoon bij, alles om toch maar tot in Engeland te geraken.

Anna List 21 september 2018 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8810412)
Ik betwijfel of dit resultaat gaat hebben.
Ik denk ze ginder goed genoeg weten hoe de situatie hier is.
Ze nemen het er gewoon bij, alles om toch maar tot in Engeland te geraken.

naar verluidt verblijven die in t Maximiliaanpark, waar ze van de Gutmenschen kost en vaak ook onderkomen aangeboden krijgen, en nemen ze van daaruit s morgends de trein naar plekken waar ze op vrachtwagens denken te kunnen.
als ze opgepakt worden, dan is dat voor een paar uur, en 's avonds trekken ze terug naar Maximiliaan en s ochtends terug naar de parkings. dezelfde mensen zijn vaak al ettelijke keren opgepakt ... BDW had het erover om elke keer bij oppakken die GSM in beslag te nemen, geen communicatie meer met de mensenhandelaars op de parkings etc ...

Universalia 21 september 2018 07:35

Niet alleen in ons land een hekelpunt blijkbaar.

POLICY UNDER FIRE: FREE SMARTPHONES FOR ILLEGALS

Ook stelde men zich daar de vraag ... Free government smart cell phones given to illegal immigrants. Why not American citizens?

Het is algemeen geweten dat die enorm 'mobiel' zijn de illegalen/immigranten/sans papiers andere en continue in verbinding staan met anderen die de reis willen wagen.

De mobiele telefoon is een basisbehoefte voor een vluchteling

Allemaal rijke mensen zeg ik want een Iphone/smartphone is niet echt iets goedkoop dacht ik? 8O

Anna List 21 september 2018 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8810442)
Niet alleen in ons land een hekelpunt blijkbaar.

POLICY UNDER FIRE: FREE SMARTPHONES FOR ILLEGALS

Ook stelde men zich daar de vraag ... Free government smart cell phones given to illegal immigrants. Why not American citizens?

Het is algemeen geweten dat die enorm 'mobiel' zijn de illegalen/immigranten/sans papiers andere en continue in verbinding staan met anderen die de reis willen wagen.

De mobiele telefoon is een basisbehoefte voor een vluchteling

Allemaal rijke mensen zeg ik want een Iphone/smartphone is niet echt iets goedkoop dacht ik? 8O

afpakken en de rechtmatige eigenaars opsporen is mss ook een optie. ;-)

Indomitable 21 september 2018 08:07

We kunnen misschien ook hun horloges afnemen, hun waardevolle bezittingen. En passant ook hun gouden tanden uittrekken, prothesen van ledematen en pacemakers in beslag nemen.....Zo krijgen we tenminste nog een almoes terug

Anna List 21 september 2018 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8810462)
We kunnen misschien ook hun horloges afnemen, hun waardevolle bezittingen. En passant ook hun gouden tanden uittrekken, prothesen van ledematen en pacemakers in beslag nemen.....Zo krijgen we tenminste nog een almoes terug

ach wat schattig nauw, een Godwinnetje. :hug:

Bobke 21 september 2018 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8810412)
Ik betwijfel of dit resultaat gaat hebben.
Ik denk ze ginder goed genoeg weten hoe de situatie hier is.
Ze nemen het er gewoon bij, alles om toch maar tot in Engeland te geraken.

Dat is net het doel.
Zodra ze ginder weten hoe de situatie hier is stopt het wellicht.

kwantum 21 september 2018 09:03

Ik heb vooral genoten hoe madammeke Cools pisnijdig werd door wat BDWever in TERZAKE allemaal vertelde. Cools zat met opengesperde ogen te koken van agressiviteit. Heerlijk om zo'n betwetertje even op haar plaats te zetten.

Hypochonder 21 september 2018 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 8810503)
Ik heb vooral genoten hoe madammeke Cools pisnijdig werd door wat BDWever in TERZAKE allemaal vertelde. Cools zat met opengesperde ogen te koken van agressiviteit. Heerlijk om zo'n betwetertje even op haar plaats te zetten.

:rofl: Inderdaad. Cools bleef maar proberen hem te onderbreken en hij bleef gewoon doodkalm doorpraten alsof zij er niet was. Schitterend.

Hypochonder 21 september 2018 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8810462)
We kunnen misschien ook hun horloges afnemen, hun waardevolle bezittingen. En passant ook hun gouden tanden uittrekken, prothesen van ledematen en pacemakers in beslag nemen.....Zo krijgen we tenminste nog een almoes terug

Ja jongen, over de fortuinen die gespendeerd worden aan het in toom houden van al dat ongeregistreerd crapuul hoor ik u niet klagen.

Dadeemelee 21 september 2018 09:10

Het wordt almaar beter: hun smartphone afnemen en ze op een woonboot zetten.

Ik voel de Kracht (van verandering ;) ).

kwantum 21 september 2018 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8810509)
:rofl: Inderdaad. Cools bleef maar proberen hem te onderbreken en hij bleef gewoon doodkalm doorpraten alsof zij er niet was. Schitterend.

De VRT gaat er prat op om alles wat naar een beetje rechts ruikt belachelijk te maken, terwijl Cools zich nu zelf grandioos belachelijk maakte. Ze kon zich gewoon niet beheersen. Een journalist/presentatrice onwaardig. Ze zou door de directie op de vingers moeten getikt worden, desnoods een andere job geven: wat van koffiezetster of zoiets :-P

Elio di Supo 21 september 2018 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8810516)
Het wordt almaar beter: hun smartphone afnemen en ze op een woonboot zetten.

Ik voel de Kracht (van verandering ;) ).

May the force be with you.

Anna List 21 september 2018 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8810516)
Het wordt almaar beter: hun smartphone afnemen en ze op een woonboot zetten.

Ik voel de Kracht (van verandering ;) ).

het is een eerste boot hé zo kan het idee rijpen.

later volgen ongetwijfeld containerschepen en bananenboten. :p


vele van die mannen komen aan in containers trouwens, het uiteindelijke doel moet zijn om die containders met één handling op het juiste vertrekkend schip te zetten. efficiëntie.

Skobelev 21 september 2018 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8810531)
het is een eerste boot hé zo kan het idee rijpen.

later volgen ongetwijfeld containerschepen en bananenboten. :p


vele van die mannen komen aan in containers trouwens, het uiteindelijke doel moet zijn om die containders met één handling op het juiste vertrekkend schip te zetten. efficiëntie.

Containers verbieden?

No Apologies 21 september 2018 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 8810503)
Ik heb vooral genoten hoe madammeke Cools pisnijdig werd door wat BDWever in TERZAKE allemaal vertelde. Cools zat met opengesperde ogen te koken van agressiviteit. Heerlijk om zo'n betwetertje even op haar plaats te zetten.

VRT-journalisten kunnen hun hekel aan rechtse politici gewoon niet wegsteken. En dan die reportage over die islamschool. Zodanig positief voorgesteld dat de argeloze kijker bijna moest besluiten het jammer te vinden dat niet alle scholen in België islamscholen zijn. Inch'Allah.

Universalia 21 september 2018 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8810451)
afpakken en de rechtmatige eigenaars opsporen is mss ook een optie. ;-)

Dat is inderdaad een goeie optie. :lol:

quercus 21 september 2018 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8810417)
naar verluidt verblijven die in t Maximiliaanpark, waar ze van de Gutmenschen kost en vaak ook onderkomen aangeboden krijgen, en nemen ze van daaruit s morgends de trein naar plekken waar ze op vrachtwagens denken te kunnen.
als ze opgepakt worden, dan is dat voor een paar uur, en 's avonds trekken ze terug naar Maximiliaan en s ochtends terug naar de parkings. dezelfde mensen zijn vaak al ettelijke keren opgepakt ... BDW had het erover om elke keer bij oppakken die GSM in beslag te nemen, geen communicatie meer met de mensenhandelaars op de parkings etc ...

Wie zijn die Brusselse Gutmenschen eigenlijk? Tot welk soort pipo's behoren die?

Garry 21 september 2018 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8810509)
:rofl: Inderdaad. Cools bleef maar proberen hem te onderbreken en hij bleef gewoon doodkalm doorpraten alsof zij er niet was. Schitterend.

Allee, dan heeft hij toch iets opgestoken van Filip Dewinter.

https://www.youtube.com/watch?v=vQQwVkvI19E

En nu goed luisteren naar wat BDW komt te zeggen over; " Als je tegengewerkt wordt waardoorge met de billen bloot terug moet naar de kiezer moet ge durven zeggen, hier stop het, onder die omstandigheden spelen we niet meer mee",

een duidelijk verschil dus met het beleid van de N-VA nu. Nul resultaat maar stoppen? oh nee!

https://www.youtube.com/watch?v=kAxi21RzkTI&gl=BE


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be