Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Neergeschoten terrorist Londen was net vrijgelaten. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251907)

Universalia 3 februari 2020 08:45

Neergeschoten terrorist Londen was net vrijgelaten.
 
Neergeschoten terrorist Londen was net vrijgelaten.

Citaat:

Volgens de politie droeg de dader een soort van nepbommengordel. Het incident wordt door de politie beschouwd als een ‘islamistisch geïnspireerde’ daad ‘aan terreur gelinkt’.
Men zal toch wat nieuwe wetteksten moeten inbouwen (niet alleen in het UK) als het gaat om terroristen en hun vrijlating.

Ineens komaf met maken, zou dat een betere optie zijn?

Vette Pois(s)on 3 februari 2020 09:33

stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende

quercus 3 februari 2020 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9238707)
stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende

Vergeet de kaarsjes niet...
Kumbayaaa...

DewareJakob 3 februari 2020 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9238707)
stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende

De poco oplossing, in enkele woorden helemaal geschetst.

Skobelev 3 februari 2020 09:40

en hij had al een slechte jeugd gehad...:-(

Universalia 3 februari 2020 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9238710)
en hij had al een slechte jeugd gehad...:-(

Ik schreef het al eerder dat mocht ik rechter geweest zijn men daar bij mij echt niet moest met afkomen met die zever van 'ik heb een slechte jeugd gehad' want er zijn zoveel mensen die een niet al te beste jeugd genoten hebben maar die er toch in zijn/haar leven wel wat van gemaakt hebben en niet in de criminaliteit terecht gekomen zijn.

Diego Raga 4 februari 2020 00:57

Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.

reservespeler 4 februari 2020 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9239214)
Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

Toen pas?

Vlad 4 februari 2020 08:25

Bijna elke dag maken we dit soort koloniaal geweld mee maar vrees niet:



met dank aan onze elites

Binnen vijftig jaar zijn de Britten en Duitsers een minderheid in eigen land. In België zal het ook wel zoiets zijn. Aan onze universiteiten doceert men ondertussen dekolonisatie terwijl we zelf middenin een kolonisatie zitten.

quercus 4 februari 2020 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9239214)
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.

De foto van Amman vertoont ook tekenen van inteelt... 8-)

De schoofzak 4 februari 2020 10:34

Gezien op facebook: let op de woorden "bij ons" :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9239251)
Bijna elke dag maken we dit soort koloniaal geweld mee maar vrees niet:



met dank aan onze elites

Binnen vijftig jaar zijn de Britten en Duitsers een minderheid in eigen land. In België zal het ook wel zoiets zijn. Aan onze universiteiten doceert men ondertussen dekolonisatie terwijl we zelf middenin een kolonisatie zitten.


De schoofzak 4 februari 2020 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9239214)
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.

Ewel, ik wist echt niet dat er zo'n domme vrouwen bestaan.

No Apologies 4 februari 2020 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9239214)
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.

Ook in Engeland leren ze niet bij. Slechts 3 jaar cel voor terroristische activiteiten. En dan nog maar de helft laten uitzitten. 30 Jaar cel lijkt mij gepast.

Diego Raga 5 februari 2020 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9239230)
Toen pas?

Wel, toen ik dat las had ik ook zoiets van wtf…Viel de penny écht niet vroeger ?

Diego Raga 5 februari 2020 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9239280)
De foto van Amman vertoont ook tekenen van inteelt... 8-)

Daar verschieten we niet van, gezien de Arabische wereld de hoogste cijfers haalt betreffende familiale betrekkingen, om het beleefd uit te drukken.
De resultaten zijn er dan ook naar:

“However, data on genetic disorders in Arab populations as extracted from the Catalogue of Transmission Genetics in Arabs (CTGA) database indicate a relative abundance of recessive disorders in the region that is clearly associated with the practice of consanguinity.”

En verder:

“Consanguineous marriages have been practiced since the early existence of modern humans. At present, about 20% of world populations live in communities with a preference for consanguineous marriage [2]. Consanguinity rates vary from one population to another depending on religion, culture, and geography. Noticeably, many Arab countries display some of the highest rates of consanguineous marriages in the world ranging around 20-50% of all marriages, and specifically favoring first cousin marriages with average rates of about 20-30% (Table 1, Figure 1, Additional file 1).

https://reproductive-health-journal....1742-4755-6-17

In het westen is de buitenproportionele import van religie- en inteelt gestoorde bevolkingsgroepen blijkbaar de regel geworden, maar uiteraard wordt daar door politici in alle talen over gezwegen.
Politieke correctheid ==> Censuur

Diego Raga 5 februari 2020 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9239283)
Ewel, ik wist echt niet dat er zo'n domme vrouwen bestaan.

Vrouwen denken veeleer emotioneel/zorgzaam dan praktisch en zijn daartoe in staat om een verbazingwekkend gehalte begrip, geduld en vergiffenis op te brengen, vooral voor (hun) kinderen, maar ook voor de meeste klootzakken waar ze een kloteleven mee delen, in de hoop ‘dat het allemaal wel zal goedkomen’.
Angst voor mishandeling/wraak bij verbreking van de relatie is ook een mogelijke factor, dat vrouwen het soms lang uithouden bij een partner die psychotische trekken vertoont.

Diego Raga 5 februari 2020 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9239290)
Ook in Engeland leren ze niet bij. Slechts 3 jaar cel voor terroristische activiteiten. En dan nog maar de helft laten uitzitten. 30 Jaar cel lijkt mij gepast.

Ja, 30 jaar lijkt me wel wat.., to start with, maar het imo zou nóg gepaster zijn om the enemy within, mn de islam an sich, niet meer te erkennen en buiten de wet te stellen, net zoals dat met het fascisme/nazisme gedaan is.
Motieven zát:

Mohammed, een ware fascist.

http://westerse-beschaving.org/is-mohammed-een-fascist/

Welke niet-moslim durft met de hand op het hart en het hart op de tong én met onderbouwde argumenten beweren, dat de islam een 'verrijking' zou zijn voor het Westen ?
Weinig kandidaten, vermoed ik.
Kortom, de Europese bevolking én de moslims zouden beter af zijn in een islamvrij Europa.

Vlad 5 februari 2020 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9239282)
Gezien op facebook: let op de woorden "bij ons" :

Ge begrijpt er niets van. De witte mag het woord ons niet gebruiken omdat hij zich in een geprivilegieerde positie bevindt. De onderdrukten mogen het woord ons wel gebruiken.

reservespeler 5 februari 2020 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9239981)
Ja, 30 jaar lijkt me wel wat.., to start with, maar het imo zou nóg gepaster zijn om the enemy within, mn de islam an sich, niet meer te erkennen en buiten de wet te stellen, net zoals dat met het fascisme/nazisme gedaan is.
Motieven zát:

Mohammed, een ware fascist.

http://westerse-beschaving.org/is-mohammed-een-fascist/

Welke niet-moslim durft met de hand op het hart en het hart op de tong én met onderbouwde argumenten beweren, dat de islam een 'verrijking' zou zijn voor het Westen ?
Weinig kandidaten, vermoed ik.
Kortom, de Europese bevolking én de moslims zouden beter af zijn in een islamvrij Europa.

Dat laatste klopt.
Bij uitbreiding: "De wereld zou beter af zijn zonder Godsdienst."

No Apologies 5 februari 2020 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9240058)
Dat laatste klopt.
Bij uitbreiding: "De wereld zou beter af zijn zonder Godsdienst."

Hier sluit ik mij volmondig bij aan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be