Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Breaking: 10 doden bij aanslag op satirisch blad Charlie Hebdo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212289)

Zeus 7 januari 2015 12:27

Breaking: 10 doden bij aanslag op satirisch blad Charlie Hebdo
 
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150107_01461446

Snerror 7 januari 2015 12:31

Byebye vrij meningsuiting. Nu is het voorgoed gedaan.

Pericles 7 januari 2015 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7487059)

Nu is het hek van de dam.
Als de verschillende regeringen nu de islam niet verbieden zullen er volgens mij voldoende burgers gevonden worden die het recht iin eigen handen zullen nemen en ze systematisch zullen beginnen afschieten.

Snerror 7 januari 2015 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7487099)
Nu is het hek van de dam.
Als de verschillende regeringen nu de islam niet verbieden zullen er volgens mij voldoende burgers gevonden worden die het recht iin eigen handen zullen nemen en ze systematisch zullen beginnen afschieten.

Ik denk het niet. Islam gaat niet verboden worden en de niet-moslims gaan gewoon angstig geen kritiek meer uiten.

Pericles 7 januari 2015 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7487102)
Ik denk het niet. Islam gaat niet verboden worden en de niet-moslims gaan gewoon angstig geen kritiek meer uiten.

Dat denk ik niet.
Marinne Le Pen gaat de verkiezingen winnen. ;-)

Thomas- 7 januari 2015 12:44

Zoveelste feit op een rij...

Gaat er iets veranderen? Ik denk het niet, morgen steken alle politiekers terug hun kop in het zand en als er eens ergens protest ontstaat dan is men er erg snel bij om de demonstranten als nazi's en extreem-rechts tuig af te schilderen.

babel 7 januari 2015 12:45

De islam verbieden? Ik weet niet hoe je een geloof kunt verbieden?

Ik verwacht een korte opflakkering van verontwaardiging, gevolgd door een typische apathie.

Snerror 7 januari 2015 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babel (Bericht 7487116)
De islam verbieden? Ik weet niet hoe je een geloof kunt verbieden?

Ik verwacht een korte opflakkering van verontwaardiging, gevolgd door een typische apathie.

²

Snerror 7 januari 2015 12:52

Benieuwd hoeveel van de miljoenen moslims in Frankrijk hun steun gaan betuigen. Het zal zeker geen optocht van 7000 man zijn zoals in Keulen tegen Pediga.

Pericles 7 januari 2015 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7487117)
²

Ik verwacht een politieke aardverschuiving in Frankrijk. ;-)

F.B. 7 januari 2015 12:53

Vanmorgen toevallig nog op radio 1.

De onderwerping van Frankrijk aan de Islam.

http://www.radio1.be/programmas/de-o...et-onbesproken

DewareJakob 7 januari 2015 12:54

De religie van de v(w)rede.

Skobelev 7 januari 2015 12:55

Goed zo!

:cheer: polarisatie :cheer:

mettewie 7 januari 2015 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7487108)
Dat denk ik niet.
Marinne Le Pen gaat de verkiezingen winnen. ;-)

Voorlopig wordt er nog niet gewezen op daders die de ideologie van de vrede aanhangen.
Een stille hoop van links Frankrijk om een linkje te leggen naar het FN sluit ik niet uit. Per slot van rekening is het FN de as van het kwaad en niet de ideologie van de vrede.;-)

F.B. 7 januari 2015 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babel (Bericht 7487116)

Ik verwacht een korte opflakkering van verontwaardiging, gevolgd door een typische apathie.

Ik verwacht een gewelddadige confrontatie.

Het is wachten op de eerste zot die moslims gaat beginnen neerleggen, daarop gaat er op grote schaal wraak genomen worden.

babel 7 januari 2015 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7487145)
De religie van de v(w)rede.

The religion of pieces.

Zipper 7 januari 2015 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7487108)
Dat denk ik niet.
Marinne Le Pen gaat de verkiezingen winnen. ;-)

wanneer zijn die verkiezingen ??

Pericles 7 januari 2015 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 7487155)
Ik verwacht een gewelddadige confrontatie.

Het is wachten op de eerste zot die moslims gaat beginnen neerleggen, daarop gaat er op grote schaal wraak genomen worden.

Als de politiek niet onmiddellijk iets drastisch doet, gaan er moskee's in brand gestoken worden , terwijl ze nog vol volk zitten.

Tomas 7 januari 2015 12:59

Eerst het onderzoek afwachten.

Skobelev 7 januari 2015 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 7487152)
Voorlopig wordt er nog niet gewezen op daders die de ideologie van de vrede aanhangen.
Een stille hoop van links Frankrijk om een linkje te leggen naar het FN sluit ik niet uit. Per slot van rekening is het FN de as van het kwaad en niet de ideologie van de vrede.;-)

Toch wel.... "we komen de profeet wreken" ;-)


uit hln :
12u30 In de gebouwen in hartje Parijs zouden twee in het zwart geklede schutters kort voor 12.00 uur met een machinegeweer zijn binnengedrongen, aldus 20Minutes. Er zou "een dertigtal" keer zijn geschoten, volgens mensen ter plaatse. Dat duurde enkele minuten, daarna zijn de mannen gevlucht. De aanvallers zouden hebben geroepen: "We komen de profeet wreken".


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be