Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 18 maart 2010 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4647071)
Dat is heel eenvoudig : toon ons een UFO zodat we het metaal kunnen testen, de besturing kunnen ontleden, met een gaschromatograaf de samenstelling van componenten kunnen ontleden etc.

UFO Fragment gevonden in Rusland.

Snelle Direct vertaling .. De UFO bestaat. Hoe dan ook, dus de Perm ufologen waarin de interessante artefact handen heeft gekregen goed te keuren. Waarschijnlijk, zelfs een stuk инопланетного het schip.

De analyse heeft aangetoond, het fragment bestaat bijna volledig uit zuiver wolfraam. Alleen de tiende procent lenen zeldzaam onzuiverheid. Een dergelijke structuur in de terrestrische natuur niet voldoet aan bijna.

"Tungsten bezit interessante eigenschappen, op het bepaalde temperaturen wordt het een supergeleider, - het hoofd Russische Уфологической verklaart Station (RUFORS) Nikolay Subbotin. - Dat is het is wel waarschijnlijk dat, als was er een неопознанный vliegende voorwerp zou kunnen worden een deel van verplaatsend installatie. Nou, deze veronderstelling zodanig ".

Wetenschappers, de waarheid, vol twijfels. Toen ze zei, van zuiver wolfraam doen сопла raketten. Maar toch is het niet mogelijk om een ding te verklaren. Kunstlicht in de lucht zeer snel wordt geoxideerd, roesten. En om dit fragment al is dat.

Het wrak van een zeldzaam metaal werd gevonden door ufologen. Eens in Rusland zijn fragmenten van een buitenaards ruimteschip. Nu in Perm, ufologen beweren dat ze een fragment van een buitenaards ruimteschip hebben ontdekt.
Te oordelen naar de materialen analyse, vindt het dat het metaal is een wolfraam met een klein deel van de onzuiverheden en verbindingen. Deze compositie is praktisch onmogelijk te vinden op deze planeet, dus de kans op een buitenaardse oorsprong van dit object zeer groot is.

De metalen fragment kan deel uitmaken van een motor, zegt de directeur van de Russische UFO Stations Nikolay Subbotin.

http://perm.rfn.ru/rnews.html?id=409977&cid=7

Khwajagan 18 maart 2010 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647085)
UFO Fragment gevonden in Rusland.

Snelle Direct vertaling .. De UFO bestaat. Hoe dan ook, dus de Perm ufologen waarin de interessante artefact handen heeft gekregen goed te keuren. Waarschijnlijk, zelfs een stuk инопланетного het schip.

De analyse heeft aangetoond, het fragment bestaat bijna volledig uit zuiver wolfraam. Alleen de tiende procent lenen zeldzaam onzuiverheid. Een dergelijke structuur in de terrestrische natuur niet voldoet aan bijna.

"Tungsten bezit interessante eigenschappen, op het bepaalde temperaturen wordt het een supergeleider, - het hoofd Russische Уфологической verklaart Station (RUFORS) Nikolay Subbotin. - Dat is het is wel waarschijnlijk dat, als was er een неопознанный vliegende voorwerp zou kunnen worden een deel van verplaatsend installatie. Nou, deze veronderstelling zodanig ".

Wetenschappers, de waarheid, vol twijfels. Toen ze zei, van zuiver wolfraam doen сопла raketten. Maar toch is het niet mogelijk om een ding te verklaren. Kunstlicht in de lucht zeer snel wordt geoxideerd, roesten. En om dit fragment al is dat.
[
Het wrak van een zeldzaam metaal werd gevonden door ufologen. Eens in Rusland zijn fragmenten van een buitenaards ruimteschip. Nu in Perm, ufologen beweren dat ze een fragment van een buitenaards ruimteschip hebben ontdekt.
Te oordelen naar de materialen analyse, vindt het dat het metaal is een wolfraam met een klein deel van de onzuiverheden en verbindingen. Deze compositie is praktisch onmogelijk te vinden op deze planeet, dus de kans op een buitenaardse oorsprong van dit object zeer groot is.

De metalen fragment kan deel uitmaken van een motor, zegt de directeur van de Russische UFO Stations Nikolay Subbotin.

http://perm.rfn.ru/rnews.html?id=409977&cid=7

let nu op reactie en zie of het overeenkomt met wat ik net gezegd heb

tatooke 18 maart 2010 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647085)
UFO Fragment gevonden in Rusland.

Snelle Direct vertaling .. De UFO bestaat. Hoe dan ook, dus de Perm ufologen waarin de interessante artefact handen heeft gekregen goed te keuren. Waarschijnlijk, zelfs een stuk инопланетного het schip.

De analyse heeft aangetoond, het fragment bestaat bijna volledig uit zuiver wolfraam. Alleen de tiende procent lenen zeldzaam onzuiverheid. Een dergelijke structuur in de terrestrische natuur niet voldoet aan bijna.

"Tungsten bezit interessante eigenschappen, op het bepaalde temperaturen wordt het een supergeleider, - het hoofd Russische Уфологической verklaart Station (RUFORS) Nikolay Subbotin. - Dat is het is wel waarschijnlijk dat, als was er een неопознанный vliegende voorwerp zou kunnen worden een deel van verplaatsend installatie. Nou, deze veronderstelling zodanig ".

Wetenschappers, de waarheid, vol twijfels. Toen ze zei, van zuiver wolfraam doen сопла raketten. Maar toch is het niet mogelijk om een ding te verklaren. Kunstlicht in de lucht zeer snel wordt geoxideerd, roesten. En om dit fragment al is dat.

Het wrak van een zeldzaam metaal werd gevonden door ufologen. Eens in Rusland zijn fragmenten van een buitenaards ruimteschip. Nu in Perm, ufologen beweren dat ze een fragment van een buitenaards ruimteschip hebben ontdekt.
Te oordelen naar de materialen analyse, vindt het dat het metaal is een wolfraam met een klein deel van de onzuiverheden en verbindingen. Deze compositie is praktisch onmogelijk te vinden op deze planeet, dus de kans op een buitenaardse oorsprong van dit object zeer groot is.

De metalen fragment kan deel uitmaken van een motor, zegt de directeur van de Russische UFO Stations Nikolay Subbotin.

http://perm.rfn.ru/rnews.html?id=409977&cid=7

als er ene land in mijnen hof zal ik u roepen ok ;-)

parcifal 18 maart 2010 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4647072)
en dan weet ik zeker dat je het nog niet kan geloven!

Daar ga je weer de mist in.

Dan gaat het net niet meer om geloven, maar om weten.

Eigenzinnig 18 maart 2010 11:40

Jullie zijn wel echt ver weg hé...

Citaat:

en dan weet ik zeker dat je het nog niet kan geloven!
Dat is nu juist het verschil tussen rationele mensen en de believers..ZIJ zijn wel ontvankelijk voor bewijzen en degelijke argumenten..

Khwajagan 18 maart 2010 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647094)
Jullie zijn wel echt ver weg hé...


Dat is nu juist het verschil tussen rationele mensen en de believers..ZIJ zijn wel ontvankelijk voor bewijzen en degelijke argumenten..

kijk hoe er gedraaid wordt en dan noemen ze het 'rationeel'!

LOL

Khwajagan 18 maart 2010 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647094)
Jullie zijn wel echt ver weg hé...


Dat is nu juist het verschil tussen rationele mensen en de believers..ZIJ zijn wel ontvankelijk voor bewijzen en degelijke argumenten..

ik ben per definitie geen 'believer'

over het algemeen zijn de mensen die in de mainstream rotzooi geloven 'believers'

De hele wereld staat op zijn kop!

Eigenzinnig 18 maart 2010 11:43

Citaat:

De metalen fragment kan deel uitmaken van een motor, zegt de directeur van de Russische UFO Stations Nikolay Subbotin.
:lol::lol::lol:

Zo een expert in alien ruimtevaart(uigen)..man man man wat een misééérieeee8-)

Eigenzinnig 18 maart 2010 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4647097)
ik ben per definitie geen 'believer'
!

Harriechristus is ,naar eigen zeggen, ook geen believer..het zijn die andere 7.800.000.000 mensen die verkeerd zitten..:-P

parcifal 18 maart 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647085)
"UFO Fragment" gevonden in Rusland.

Het verschil tussen een "ufo fragment" en een volledige ufo moet nochtans zelfs voor u duidelijk zijn, dacht ik....:|

Khwajagan 18 maart 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647104)
Harriechristus is ,naar eigen zeggen, ook geen believer..het zijn die andere 7.800.000.000 mensen die verkeerd zitten..:-P

wel Gandhi zei het al he?! ;)

exodus 18 maart 2010 11:48

Bij de Roswell crash, waar er overigens ook heel wat getuigen naar voor gekomen zijn, is er ook een zeer speciaal soort metaal gevonden.

Hier doet de zoon van een militair , en een militair die aanwezig waren op Rosswel verhaal in Larry King live.

http://www.youtube.com/watch?v=dixvfIbEuHo

tatooke 18 maart 2010 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647094)
Jullie zijn wel echt ver weg hé...


Dat is nu juist het verschil tussen rationele mensen en de believers..ZIJ zijn wel ontvankelijk voor bewijzen en degelijke argumenten..

rationeel -believers? luister enkel op u mening verder drammen dat noem ik niet rationeel dat noem ik dom zijn mvg

Khwajagan 18 maart 2010 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647113)
rationeel -believers? luister enkel op u mening verder drammen dat noem ik niet rationeel dat noem ik dom zijn mvg

en daar sluit ik me dan 100% bij aan!

tatooke 18 maart 2010 11:56

als er al eentje neergaat dan vallen ze in handen van militairen en die gaan u niet uitnodigen om een aan de stuurknuppel te laten prutsen en dergelijke , ik was vroeger ook zo (je krijgt 5 fr als je naar de winkel gaat ,eerst zien zij ik ;anders ga ik niet)

Khwajagan 18 maart 2010 12:01

echt alles staat op zijn kop!

Citaat:

Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroys spirituality."---Michael Ellner

en mensen die zeggen 'rationeel'te zijn zijn eigenlijk 'believers'

believers in de mainstream sprookjes

tatooke 18 maart 2010 12:02


"I am a freight pilot and fly back and forth between San Luis Obispo, CA to Ontario, CA weekly. On this day however while taking pictures of the sunset I saw these odd glowing lights I thought were reflections from the instrument panel to the window, but I tested it by waving my hands over the windscreen, and the objects were still outside. I was flying at 11,000 msl, the object(s) looked to be 5 miles away and a few thousand feet above my altitude. They were stationary for about 10 minutes and then started an ascent which lasted about 5 minutes until they disappeared. In their ascent they appeared to stretch. I'm still not sure what I saw, and haven't seen them since." - Sal
Source: http://www.coasttocoastam.com/photo/photo-of-the-day

Micele 18 maart 2010 12:05

Albert Einstein had gelijk met zijn citaten:
http://www.oliver-faulhaber.de/einstein/zitate.htm

"Ich denke, wir sollten den Kosmos nicht mit den Augen des Rationalisierungsfachmanns betrachten. Verschwenderische Fülle gehört seit jeher zum Wesen der Natur."

"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Beim Universum bin ich mir aber noch nicht ganz sicher."

"Die Majorität der Dummen ist unüberwindbar und für alle Zeiten gesichert. Der Schrecken ihrer Tyrannei ist indessen gemildert durch Mangel an Konsequenz."

"Welch triste Epoche, in der es leichter ist, ein Atom zu zertruemmern, als ein Vorurteil."

"Wenige sind imstande, von den Vorurteilen der Umgebung abweichende Meinungen gelassen auszusprechen; die meisten sind sogar unfähig, überhaupt zu solchen Meinungen zu gelangen."

"Der Horizont vieler Menschen ist wie ein Kreis mit Radius Null. Und das nennen sie dann ihren Standpunkt."

tatooke 18 maart 2010 12:08

Het Roswell Rock

Een vreemde rots met ongewone magnetische eigenschappen - diep gescoord, met wat lijkt te zijn maan fasen, een zonsverduistering en de afbeelding van een supernova - is opgegraven aan de rand van Roswell. De ontdekking heeft geschrokken onderzoekers, wetenschappers en iedereen die hebben onderzocht het.

Als bewezen van buitenaardse oorsprong, zal het merk de tweede keer in minder dan een eeuw dat de Roswell gebied heeft ontvangen van mededelingen van de ruimte.

Roswell burgemeester Sam D. LaGrone, die eigenlijk zag en raakte de rots in het weekend, zei: 'Het is een zeer vreemd uitziende steen .... ik aangeraakt, voelde ik het, en ik zie niet in hoe het zou kunnen zijn geproduceerd. "

De rots, zei hij, voegt een ander element van "de vreemdheid van Roswell," 61 jaar na de vermeende UFO crash 1947 en vermeende cover-up door de militaire autoriteiten.

De diepe wijnrood gekleurde rock, van minder dan twee centimeter breed, en weegt ongeveer 40 gram, werd opgegraven in september 2004 door Roswell zakenman Robert Ridge, 50 jaar, die zei dat hij vond het maar herten jagen in Cedar Hill, 17 mijl ", zoals vogelvlucht "van de 1947 vermeende UFO crash site.

"Ik zag wat verse sporen en volgde hen," zei hij. "Dat is toen ik merkte de gedeeltelijk blootgesteld rots aan de kant van een zandbak. Maar ik heb niet ophalen op het eerste, omdat ik dacht dat er herten op vooruit, en wilde niet afbreken de achtervolging."

Toen hij besefte de tracks waren net geit tracks, getiteld hij terug de manier waarop hij kwam, pakte de rots, en stak het in zijn zak, zei hij.

Na het tonen van de rots naar familie en vrienden, besloot hij te houden in een kluisje tot vorig jaar, toen de nieuwsgierigheid van de waarheid te ontdekken over het de betere van hem kreeg.

"In juli 2007 werd ik voorgesteld aan UFO-onderzoekers Chuck Zukowski en Debbie Ziegelmeyer, en ze waren verbaasd over wat ze zagen, 'zei hij.

Zulkowski zei dat de onderzoekers waar zo onder de indruk, presenteerde ze de rots aan een aantal deskundigen, waaronder prominente New Mexico antropologen, "die allen beweerden dat ze nog nooit zoiets gezien."

"Ze zei dat er geen manier is deze rots had kunnen scoren of geboord in de manier waarop het was, zonder een gesofisticeerde moderne apparatuur, zoals lasers en met hoge snelheid water gevoed slijpmachines en oefeningen," Zukowski gezegd.

Het beeld van het artefact letterlijk lijkt te worden "getrokken" van het oppervlak van de rode ijzererts rock.

Afgezien van zijn vreemde verschijning, Zukowski gezegd, de rots is "eigenaardig" magnetische eigenschappen.

"Het behoudt zijn magnetische polariteit waardoor het zal draaien een kompasnaald en registreer het magnetisch veld op de meter," zei hij. De ovale rots zal ook, spin afhankelijk van de positie van een magneet op de afbeelding oppervlak, voegde hij toe.

Zukowski en Ziegelmeyer zei dat archeologen verzocht om de rots worden voorgelegd voor verdere laboratoriumanalyse, in wat zij omschrijven als fase twee van hun onderzoek.

Een antropoloog verluidt beschreef de rots als vergelijkbaar met een "magneet.

Lodestones zijn genoemd in de literatuur al eeuwen als hebbende magische en mystieke eigenschappen. Er zijn oude rekeningen van mensen melden dat bij het bedrijf lodestones, hun handen en lichaam schudde, en dat de stenen genas een breed scala van ziekten, met inbegrip van slangenbeten en hoofdpijn.

Indianen lodestones verluidt gebruikt als bescherming tegen slangen.

Ondertussen onderzoekers beweren het artefact spiegels graancirkels die verscheen in Liddleton, Engeland, in 1996, wat wijst op een mogelijkheid de steen draagt een boodschap uit de ruimte.

Priscilla Wolf, van Tijeras, een inheemse Amerikaanse vrouw die bekend staan "bevoegdheden" van de site hebben bezocht waren de rots werd gevonden afgelopen weekend, en zei dat ze voelde een trilling in haar handen toen hield ze de rots, en dat "het licht naar beneden kwam uit de hemel "als de rots werd gestort op de site.

Hoewel de rots werd gevonden gedeeltelijk bloot aan de oppervlakte, Zukowski zei, de zanderige gebied waarin het werd gevonden is bekend dat het uithollen en verschuiven, eventueel licht brengen van de rots.

"Het bleek te zijn begraven in een keer," zei Ridge, die gelooft dat de rots vertegenwoordigt meer dan alleen maar een interessant object.

"Nadat ik had het een paar maanden, begon ik te denken over het en begon te denken dat het misschien een baken van een soort, of een boodschap zijn," zei hij.

"En ik geloof dat de boodschap is dat als we niet leren opschieten met elkaar, zullen we vernietigd worden," zei hij.


Frank Levine
Record Staff Writer

http://www.roswell-record.com

Eigenzinnig 18 maart 2010 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647128)

Een weerspiegeling van een luster in vensterglas..
Ik zal er straks ook eentje posten..:-P
Sterk staaltje van rationeel denken..:|


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be