Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Khwajagan 16 maart 2010 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4643711)
Ik was zelfs lid van een bekende(re) ufo-club in de beginjaren 80...
Ondertussen zijn zowel de club als ik 'groot' geworden en houden we ons niet meer bezig met close encounters,ufo's en Rosswell..8-) (onlangs hield de stichter het voor bekeken omdat hij zijn 'geloof' verloren was)

Het zegt voldoende dat het aantal (gefilmde) buitenaardse activiteiten sindshet globaliseren van multimedia NIET spectaculair is toegenomen, integendeel zelfs..

Aliens bestaan ze ? ..waarschijnlijk maar op (recent) huisbezoek zijn ze nog niet geweest..

gaat weer toenemen let maar op! Dit ivm de voorbereiding van de
komende Staged Alien Invasion!

Er zit inderdaad heel veel disinfo tussen, maar je kan al heel ver komen door gewoon zelf goed en veel na te denken.

Eigenzinnig 16 maart 2010 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4643726)
gaat weer toenemen let maar op! Dit ivm de voorbereiding van de
komende Staged Alien Invasion!

Er zit inderdaad heel veel disinfo tussen, maar je kan al heel ver komen door gewoon zelf goed en veel na te denken.

Ik heb me vergist van draad geloof ik 8O dacht dat het een rationeel debat was..:roll::-P

Khwajagan 16 maart 2010 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4643729)
Ik heb me vergist van draad geloof ik 8O dacht dat het een rationeel debat was..:roll::-P

wel, wat is er niet rationeel aan? Dat het niet in Uw wereldbeeld past?
DAT is pas irrationeel.

parcifal 16 maart 2010 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4643731)
wel, wat is er niet rationeel aan? Dat het niet in Uw wereldbeeld past?
DAT is pas irrationeel.

Wel Pindar, zeg nu eens wat je deze keer wil bereiken met je hersenloze commentaren op dit forum?
Denk je dat nu plots je fabeltjes gaan geloofd worden of zo?

Straf dat je het al 80 posts uithoudt, feitelijk. Benieuwd hoelang het zal duren. 8-)

Khwajagan 16 maart 2010 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4643736)
Wel Pindar, zeg nu eens wat je deze keer wil bereiken met je hersenloze commentaren op dit forum?
Denk je dat nu plots je fabeltjes gaan geloofd worden of zo?

Straf dat je het al 80 posts uithoudt, feitelijk. Benieuwd hoelang het zal duren. 8-)

wat praat jij toch raar! en wat is pindor?

exodus 16 maart 2010 08:43

Citaat:


Lichtstraal uit Piramide gefotografeerd



lightbeam_pyramidDe foto die te zien is in het televisieprogramma van Jaime Maussan, werd op 24 juli 2009 door een toerist genomen in Chichen Itza op het schiereiland Yucatán in Mexico.

De man uit El Salvador, die de foto heeft gemaakt, wilde zijn dochters op camera vastleggen met 'El Castillo', de grote piramide van Kulkulcán, op de achtergrond. Omdat er een onweersbui op komst was, leek het de man wel aardig om een bliksemschicht mee te fotograferen voor een extra mooi plaatje.

Hij maakte 3 foto's met tussenpozen van ongeveer 15 seconden. Toen hij een licht zag, nam hij aan dat het om bliksem ging en drukte snel af. Toen hij op zijn toestel terugkeek om te zien of de foto gelukt was, zag hij tot zijn grote verbazing dat het licht niet afkomstig was van de onweersbui, maar dat het een lichtzuil was die uit de top van de piramide omhoog straalde.

Doordat de man uitermate enthousiast was over wat hij op zijn camera had vastgelegd, wilde hij de foto direct aan iedereen laten zien, waaronder een Maya priester. Deze leek het verstandiger om de foto niet openbaar te maken. Een andere aanwezige toerist, een bekende tv persoonlijkheid, overtuigde hen met de foto naar Jaime Maussan te stappen om de foto in zijn programma op televisie te laten zien aan het grote publiek.

Voordat Maussan de foto in zijn programma presenteerde, is deze eerst voor uitgebreid onderzoek naar een laboratorium in Italië gestuurd, waar de authenticiteit door deskundigen werd bevestigd.
lees verder + filmpje op:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22866

Eigenzinnig 16 maart 2010 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4643731)
wel, wat is er niet rationeel aan? Dat het niet in Uw wereldbeeld past?
DAT is pas irrationeel.

Mijn wereldbeeld ??? zou het eerder niet zijn dat de 'saaie' realiteit niet past in uw fantasiewereld ? :roll:

Eigenzinnig 16 maart 2010 08:57

Citaat:

Zoals inmiddels bij velen al bekend is, zouden de trappiramides worden geactiveerd zodra de Sterrenpoorten voldoende open staan, waarna een planetair 5D bewustzijnsgrid de Aarde zal overkoepelen. In het artikel 'Activiteiten in Jemen en de Sterrenpoort in de Golf van Aden' werd al aangegeven dat dit zou gaan gebeuren.
..een nuchtere en wetenschappelijke analyse van de 'lichtstralen'...:?

Khwajagan 16 maart 2010 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4643784)
Mijn wereldbeeld ??? zou het eerder niet zijn dat de 'saaie' realiteit niet past in uw fantasiewereld ? :roll:

wat een voor-onder-stellingen.


U weet niet eens over wie U het heeft en durft vergaande uitspraken te doen?

tatooke 16 maart 2010 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4643711)
Ik was zelfs lid van een bekende(re) ufo-club in de beginjaren 80...
Ondertussen zijn zowel de club als ik 'groot' geworden en houden we ons niet meer bezig met close encounters,ufo's en Rosswell..8-) (onlangs hield de stichter het voor bekeken omdat hij zijn 'geloof' verloren was)

Het zegt voldoende dat het aantal (gefilmde) buitenaardse activiteiten sindshet globaliseren van multimedia NIET spectaculair is toegenomen, integendeel zelfs..

Aliens bestaan ze ? ..waarschijnlijk maar op (recent) huisbezoek zijn ze nog niet geweest..

bij mij thuis zijn ze ook nog niet geweest ,maar heb mijn ervaring wel doorgestuurd naar bekende ufo sites ,en daar heb ik dan ook vastgesteld dat ze enkel dingen plaatsen die voor hen geloofwaardig overkomen ,onlangs heb ik naar Anton teuben mail (verstuurt en hij vond het verhaal prachtig,hij vroeg ook de toestemming aan mij om het als lezersbrief te plaatsen ,is er nooit van gekomen ?dus hoe zou het komen dat bepaalde ufo sites naar de knoppen gaan als ze de helft eruit filteren?of gewoon niet plaatsen- ufo.be moest filmbewijs hebben ? ik loop niet met de camera in men zak rond spijtig.ik zou het eigenlijk eens moeten doen :-)

exodus 16 maart 2010 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4643798)
bij mij thuis zijn ze ook nog niet geweest ,maar heb mijn ervaring wel doorgestuurd naar bekende ufo sites ,en daar heb ik dan ook vastgesteld dat ze enkel dingen plaatsen die voor hen geloofwaardig overkomen ,onlangs heb ik naar Anton teuben mail (verstuurt en hij vond het verhaal prachtig,hij vroeg ook de toestemming aan mij om het als lezersbrief te plaatsen ,is er nooit van gekomen ?dus hoe zou het komen dat bepaalde ufo sites naar de knoppen gaan als ze de helft eruit filteren?of gewoon niet plaatsen- ufo.be moest filmbewijs hebben ? ik loop niet met de camera in men zak rond spijtig.ik zou het eigenlijk eens moeten doen :-)

Wat heb je dan meegemaakt?

tatooke 16 maart 2010 09:09

heb achteraf wel een soortgelijk filmpje verzonden dat overeenkwam van wat ik heb gezien .

tatooke 16 maart 2010 09:10

zal het even plaatsen even halen :-)

tatooke 16 maart 2010 09:11

mijn verhaal met de lazer !! wel hier heb je juist hetzelfde echt dit is mij ook overkomen bekijk het laatste filmpje man met lazer !! Dus niet de boot!(fake) en niet de bliksem ! maar de lazer straal en het licht dat even aan en uit gaat BINGO begint op 2:25 min en 2:40 min zie je het sein !!!!! het is alsof ik de jackpot heb gewonnen mijn verhaal op film http://www.youtube.com/watch?v=E1p4I...layer_embedded

voor de mensen die niet weten over wat het hier gaat plaats ik terug mijn artikel : te vinden op pagina 22 gepost 13-Okt-2009, :31:23

een waar verhaal :

het is zo! je moet leren kijken naar de hemel ! veel mensen denken; sterren, de zon, wolken pfffff we hebben het allang gezien...... "FOUT" er is wel degelijk meer te zien dan dit ! er gebeurd meer boven onze hoofden dan dat we denken . daarom even dit verhaal . PUNTO en andere lezers hier : jullie kennen ufo Hunters ? op een gegeven moment hadden zij een opname met NIGHT VISION en LAZER zij seinde met deze lazer op het moment dat ze aan de horizon een licht bal zagen. nu deze lichtbal reageerde op de flikkering van de lazerstraal, je kon horen hoe enthousiast de hunters en het personeel waren . als ik het filmpje terug vind zet ik het hier (of je moet zelf zoeken bij ufo hunters) maar het zijn gewoonlijk lange filmpjes, dus je zou veel tijd moeten vrij maken om dit fragment te zoeken, ik wil het voor jullie op een avond wel eens doen
maar nu kwam ik direct op het idee na het zien van dit verschijnsel ! dat ik namelijk ook een lazer licht hier in huis heb ,je weet wel zo'n ding dat verboden is maar je toch kan krijgen dus ik dacht ! ik zoek dat lazer lampje en ik flikker de lucht in
resultaat ? niets natuurlijk maar ik geef niet zo snel op elke dag of avond als er weinig of geen wolken waren ging ik het het balkon op, ik rook toch ! dus ideaal om de rook uit de living te houden,dus ik gebruik dat ding,nu inmiddels al 3 maand met als resultaat een hele hoop lege batterijen maaaaar !! in die drie maand is er wel iets gebeurd ! ik had op allerlei sites gezeten channeling - lichtwezens-lightworkers enz enz en met de brede zin van informatie ben ik begonnen ,met simpelweg innerlijk de vraag te stellen :als je uit licht bestaat en je bent gezonden door het licht laat je dan zien ,meestal doe ik dat in het engels raar maar het is zo . terwijl ik deze vraag stelde gebruikte ik deze lazer lamp. dus: aan, uit, aan, uit .
nu geloof het of niet !! na een dikke twintig min van focussen op de hemel en kijkend zag ik een licht stipje en ster kon niet want ik had de sterren al bijna twintig min in het vizier dus deze stip was nieuw en bewoog, ik dacht "toch niet waar zeker"? en inderdaad ! deze stip ging van met een licht sterkte van een ster ,langzaam tot een felle lichtbal aan en even langzaam weer uit? dus geen flash ! nee ; zoiets van een kampinglampje op gas dat je pas aansteekt en dan van volume zachtjes hoger zet tot op zijn max ! en dan even langzaan terug weer uit ... mensen ik had een smile tot achter men oren echt onbeschrijfelijk dagen erna meer vragen gesteld innerlijk dan wel,want mensen ga nu niet staan roepen of babbelen op uw balkon ze zouden u voor gek verklaren . misschien na het lezen van dit bericht nu ook ? maar dat maakt me niet uit
wat ik in deze korte tijd heb geleerd is : dat je geduld moet hebben, u kunnen focussen op de hemel ,en liefde volle boodschappen sturen,(je hart laten spreken) ik ben er zeker van als mensen dit proberen, met volle overtuiging en liefde voor zijn mede mens ,dat zij het licht vragen het ook zullen zien. ik heb dit fenomeen (licht) nu al verschillende keren gezien, waarom nu dit verhaal pas ?. omdat ik vind, dat het inderdaad tijd word dat er info naar buiten moet komen, en al wie u uitmaakt voor gek ,je ook moet negeren of denken; spijtig dat jullie nog niet wakker zijn daarom dat ik na het lezen op wantstoknowe dacht ; fuck waarom ook niet !!!! ongelovigen zullen er altijd zijn dus ........ dat is mijn waarheid en ik geloof ............de rest moet u zelf maar invullen 11:11

ps; dit verhaal heb ik toen naar Anton Teuben gestuurd [email protected] maar nooit een reactie op gekregen ? je moet weten dat ik naar zulke mensen geen duim verhaal zou durven sturen . dus oordeel zelf of veroordeel ? aan u om iets te doen met deze info men verhaal staat er eindelijk (en ja er zullen weer mensen denken vallende sterren en dit en dat maar ik weet in men binnenste dat ik ze heb gezien 11:11

achteraf bericht gekregen van anton dat dit een fantastische verhaal was, en ze vroegen of ze dit eventueel als lezerbrief mochten plaatsen, heb mijn goedkeuring ervoor gegeven, maar is nooit geplaatst vandaar dat ik het hier zet ,ik vind dat het wel degelijk aandacht verdient (voor mij althans 11:11

Eigenzinnig 16 maart 2010 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4643797)
wat een voor-onder-stellingen.


U weet niet eens over wie U het heeft en durft vergaande uitspraken te doen?

Ik heb hier al genoeg diverse personaliteiten zien passeren..:lol:

tatooke 16 maart 2010 09:33

dus voor mij staat het al een tijdje vast dat er meer is dan alleen geruchten ;-)

tatooke 16 maart 2010 09:42

weet je wat ik geleerd heb ? dat de waarheid enkel voor jezelf is ,soms heel soms kom je iemand tegen die ook zulke ervaringen heeft gehad en dan pas heb je echt een gesprek,mensen overtuigen die zoal iets hebben van eerst zien en dan geloven is heel moeilijk ,je moet eerst leren zien en dan zul je geloven ;-)

Eigenzinnig 16 maart 2010 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4643851)
dus voor mij staat het al een tijdje vast dat er meer is dan alleen geruchten ;-)

Voor mij staat vast dat mijn vroegere aliengeloof een gevolg was van het hebben van een jonge naieve geest met zin voor avontuur en mysteries..8-)

tatooke 16 maart 2010 09:49

dan heb je volgens mij te vroeg losgelaten jammer

tatooke 16 maart 2010 09:51

ik vind het toch steeds raar dat mensen die niet in deze dingen geloven steeds op zulke sites te vinden zijn :-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be