Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   'Prins Laurent vraagt zelfs korting bij de bakker' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185681)

De schoofzak 24 april 2013 20:36

'Prins Laurent vraagt zelfs korting bij de bakker'
 
26.000 euro netto per maand van onze belastingscenten.

Rode diesel tanken op het paleis.

Prins ocmw ??

titel: 'Prins Laurent vraagt zelfs korting bij de bakker'

link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm

Citaat:

Dat wie bekend is in Vlaanderen al eens wat korting krijgt, bevestigde 'Rijker dan je denkt'-presentator Jan Van Looveren al in onze krant. Dus ging TV Familie polsen bij andere BV's wie al eens een korting krijgt aangeboden.

'Ik zou het gênant vinden om korting te vragen omdat ik bekend ben', vertelt Hans Otten. 'Dat doe ik dus nooit. Maar ik krijg ook zelden een 'BV-korting' aangeboden. Ik krijg wel aanbiedingen om reclame te maken. Dan vind ik het normaal dat daar iets tegenover staat. Voor mijn auto, die ondertussen tien jaar oud is, heb ik destijds wel de zogeheten 'vipkorting' gekregen'.

Ook Lesley-Ann Poppe krijgt regelmatig een korting aangeboden. 'Maar ik neem die enkel aan als ik iets kan terugdoen voor degene die ze aanbiedt. Reclame maken voor een kapsalon, bijvoorbeeld. Maar ik profiteer er niet elke keer van, dan zou ik me cheap voelen. Ik wil geen misbruik maken van mijn bekende gezicht'.

Volgens 'Royalty'-presentatrice Kathy Pauwels is prins Laurent er dan weer niet vies van om korting te vragen: 'Prins Laurent vraagt in elke winkel een royalty-korting. Zelfs bij de bakker dingt hij af op een taart', citeert TV Familie. 'Onze royals hebben nooit de waarde van geld geleerd'. Zelf zou de presentatrice niet zover durven gaan: 'Korting vragen omdat je bekend bent is slecht voor je imago. Persoonlijk ben ik ertegen! Het is al gebeurd dat ik ergens een koffie van het huis krijg. Zoiets afslaan zou onbeleefd zijn. Maar bij grote aankopen zou ik me er ambetant bij voelen'.

Koenraad Noël 24 april 2013 20:55

Laurent is zeker geen groot licht, maar het zou niet wijs zijn dit zomaar aan te nemen van iemand die iets presenteert dat uiteindelijk slechts een veredeld roddelprogramma is.

Mambo 24 april 2013 21:49

't is misschien een groot afnemer?
Handelaarskorting?.

Snerror 24 april 2013 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6613000)
Laurent is zeker geen groot licht, maar het zou niet wijs zijn dit zomaar aan te nemen van iemand die iets presenteert dat uiteindelijk slechts een veredeld roddelprogramma is.

De Standaard is wel betrouwbaar of wat. :lol:

Boduo 24 april 2013 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6613000)
Laurent is zeker geen groot licht, maar het zou niet wijs zijn dit zomaar aan te nemen van iemand die iets presenteert dat uiteindelijk slechts een veredeld roddelprogramma is.

2

Snerror 24 april 2013 22:16

Het nieuwsblad is even betrouwbaar als onze andere rommelkranten.

meneer 24 april 2013 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6613124)
Het nieuwsblad is even betrouwbaar als onze andere rommelkranten.

Onbetrouwbaar dus ? Dit gezegd zijnde, prins Laurent betrouw ik evenmin.

Snerror 24 april 2013 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6613132)
Onbetrouwbaar dus ? Dit gezegd zijnde, prins Laurent betrouw ik evenmin.

Inderdaad, onbetrouwbaar. Maar het is naïef om te denken dat onze 'kwaliteitskranten' betrouwbaarder zijn.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100608_125

stevensterk 24 april 2013 22:32

Ik lees regelmatig het 't Pallieterke en De Morgen en eigenlijk verschillen die 2 kwalitatief niet zo veel.

peter1962 24 april 2013 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6613166)
Ik lees regelmatig het 't Pallieterke en De Morgen en eigenlijk verschillen die 2 kwalitatief niet zo veel.

Ze zijn inderdaad alle twee kwalitatief even goed om de open haard mee aan te steken. Het verschil zit hem erin dat je De Morgen ook nog kunt lezen.

Snerror 24 april 2013 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6613175)
Ze zijn inderdaad alle twee kwalitatief even goed om de open haard mee aan te steken. Het verschil zit hem erin dat je De Morgen ook nog kunt lezen.

Vaag.

Demper 24 april 2013 22:45

Het is een wereldvreemde graaier.

Tony M. 24 april 2013 22:47

pfff....

Wa moete daar nu op zeggen?!?!?!?!?!?....

Snerror 24 april 2013 22:48

Dit is feite alleen goed nieuws, het rijpt de geesten van de Vlamingen.

Koenraad Noël 24 april 2013 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6613080)
De Standaard is wel betrouwbaar of wat. :lol:

Beweer ik dat dan? Ik neem alles wel met een korrel zout, en zeker politiek getinte nieuwsberichten.

Snerror 24 april 2013 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6613198)
Beweer ik dat dan? Ik neem alles wel met een korrel zout, en zeker politiek getinte nieuwsberichten.

Stomme opmerking dan, aangezien je dat van alles kunt zeggen.

Koenraad Noël 24 april 2013 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6613212)
Stomme opmerking dan, aangezien je dat van alles kunt zeggen.

Neen. Over het koningshuis zijn duizend-en-één contradictorische zaken geschreven in boeken zonder deugdelijke argumentatie en correcte bronvermelding, en op zo'n boeken steunen die roddelprogramma's. Hiermee wil ik niet zeggen dat het koningshuis uit heilige boontjes bestaat, maar wel dat we eigenlijk weinig van hen weten.

Xenophon 24 april 2013 23:20

Arme Laurent.

Kameraad Mauser 24 april 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6613240)
Neen. Over het koningshuis zijn duizend-en-één contradictorische zaken geschreven in boeken zonder deugdelijke argumentatie en correcte bronvermelding, en op zo'n boeken steunen die roddelprogramma's. Hiermee wil ik niet zeggen dat het koningshuis uit heilige boontjes bestaat, maar wel dat we eigenlijk weinig van hen weten.

Wat we wel weten is: dat het Duitsers zijn die reeds 183 jaar op onze kap leven.

Koenraad Noël 24 april 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6613253)
Arme Laurent.

Dat is ook zo'n beeld dat de boekjes construeren. Het genre dat medelijden wilt opwekken. :-P


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be