Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Rubriek "Diversen" - versus K&K (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100006)

Rudy 26 december 2007 14:35

Rubriek "Diversen" - versus K&K

Ik stel vast dat diverse onderwerpen, eenmalige incidententen en accidenten, een aanzienlijke impact hebben op het maatschappelijk debat, maar niet steeds thuishoren binnen de door het forum voorziene rubriek "Koeien en kalveren".

Ik stel voor een onderscheid te maken tussen relevante bediscussieerbare diverse onderwerpen, waar bijvoorbeeld een tettendraad niet in thuishoort, en een rubriek als K&K waar naar hartelust kan worden gezeverd.

Pelgrim 27 december 2007 14:30

de tettendraad is wel een relevante bediscussieerbaar onderwerp :x

filosoof 27 december 2007 14:32

Citaat:

rubriek "Koeien en kalveren".
:lol: :lol:

Anna List 27 december 2007 14:37

ik vind dat Rudy, bij wijze van straf, moet uitmaken wat relevant is en wat niet in heel de k&k draad.

Ovidius 27 december 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3173333)
ik vind dat Rudy, bij wijze van straf, moet uitmaken wat relevant is en wat niet in heel de k&k draad.

Ik denk dat Rudy dat al lang gedaan heeft anders zie ik de motivatie niet van zijn vraag om eerlijk te zijn.

Vraag is of iedereen akkoord gaat met Rudy's definitie van relevante koeien en kalveren en zij die volgens hem geslacht moeten worden of in quarantaine moeten?

Pelgrim 27 december 2007 19:00

niet dus.

De eerste die aan de tettendraad raakt kom ik persoonlijk op zijn smoel kloppen.

Ovidius 27 december 2007 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3174046)
niet dus.

De eerste die aan de tettendraad raakt kom ik persoonlijk op zijn smoel kloppen.

Da's in elk geval duidelijk.

Derk de Tweede 27 december 2007 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3171717)
Ik stel vast dat diverse onderwerpen, eenmalige incidententen en accidenten, een aanzienlijke impact hebben op het maatschappelijk debat, maar niet steeds thuishoren binnen de door het forum voorziene rubriek "Koeien en kalveren".

Ik stel voor een onderscheid te maken tussen relevante bediscussieerbare diverse onderwerpen, waar bijvoorbeeld een tettendraad niet in thuishoort, en een rubriek als K&K waar naar hartelust kan worden gezeverd.

Je hebt in principe gelijk, maar is de - slecht bezochte - rubriek "Algemeen" daar niet voor?

Rudy 27 december 2007 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3174055)
Je hebt in principe gelijk, maar is de - slecht bezochte - rubriek "Algemeen" daar niet voor?

Da's ook een oplossing, hoewel ik toch een verschil zie tussen enerzijds algemene onderwerpen die nergens in een rubriek thuishoren, en diverse actualiteiten, zeg maar nieuwsberichten anderzijds.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be