Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   wie had dàt ooit gedacht? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100038)

sn00py 27 december 2007 16:54

wie had dàt ooit gedacht?

Citaat:

De cijfers uit een studie, die werd uitgevoerd in opdracht van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken, spreken in ieder geval boekdelen. Zo blijkt dat zo’n 40% van de moslims er een (ultra-)orthodoxe interpretatie van de islam op nahoudt. Liefst 14% - waarvan ondertussen ongeveer de helft reeds een Duits paspoort op zak heeft – is duidelijk anti-Westers ingesteld en leeft ‘op voet van oorlog’ met verworvenheden als de democratie en de rechtsstaat. Niet minder dan 6% - zegge en schrijve zo’n 210.000 – verklaart zich bovendien voorstander van het gebruik van religieus gemotiveerd geweld. Onder de jonge moslims loopt dit laatste cijfer zelfs op tot… 25%!
Volledig artikel: http://www.vlaamsbelang.be/0/4062/

Maar verder is er niets aan de hand, hoor... we stonden erbij en we keken ernaar...

Lincoln 27 december 2007 19:10

Niets aan de hand, met de handjes natuurlijk erbij ! :-P

Winterhamer 27 december 2007 19:28

probleem is dat ze het hier doen als de imperialisten die het zijn

Heftruck 27 december 2007 19:41

Net zoals er velen hier geweld wel zien zitten als middel om groepen mensen te organiseren naar eigen ideaal.

Religieus of moralistisch, maakt niet uit, beide geweldadig.

Bhairav 27 december 2007 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3173735)
Volledig artikel: http://www.vlaamsbelang.be/0/4062/

Maar verder is er niets aan de hand, hoor... we stonden erbij en we keken ernaar...

WAT WILT ge dan da ze doen?
HOE?

Geert C 27 december 2007 20:03

Ik zou wel eens de primaire bron willen lezen in plaats van de draai die het VB eraan geeft. :?

the outlaw torn 27 december 2007 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3174184)
Ik zou wel eens de primaire bron willen lezen in plaats van de draai die het VB eraan geeft. :?

ik eerlijk gezegd ook wel. het zal ongetwijfeld wel juist zijn, mr tevens ook wat aangedikt, tenslotte is de VB-site een propagandamiddel. niettemin is er wel degelijk een probleem, en dat is net wat VB, als vanouds; wil aankaarten, en gelijk hebben ze.

sn00py 27 december 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3174184)

Jongen toch, als ik bij elk incident persoonlijk terplaatse moet gaan ipv den draai te geloven die de VRT eraan geeft...:roll:

the outlaw torn 27 december 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3174158)
WAT WILT ge dan da ze doen?
HOE?

zoals wilders zei, de criminele allochtonen buitensmijten, met gezin en al. ik zou het eerder uitbreiden nr buurt en imams die dichtst in de buurt van de crimineel vertoefden.
met andere woorden, de moslimgemeenschap met wortel en al buitensmijten. een massale, landelijke razzia.

ipv. 'schild en vriend' kunnen we er vr de gelegenheid 'allah en mohammed' van maken :-P

sn00py 27 december 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3174196)
ik eerlijk gezegd ook wel. het zal ongetwijfeld wel juist zijn, mr tevens ook wat aangedikt, tenslotte is de VB-site een propagandamiddel. niettemin is er wel degelijk een probleem, en dat is net wat VB, als vanouds; wil aankaarten, en gelijk hebben ze.

tenslotte is de VB-site een propagandamiddel: de VRT niet hoor!

sn00py 27 december 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3174211)
zoals wilders zei, de criminele allochtonen buitensmijten, met gezin en al. ik zou het eerder uitbreiden nr buurt en imams die dichtst in de buurt van de crimineel vertoefden.
met andere woorden, de moslimgemeenschap met wortel en al buitensmijten. een massale, landelijke razzia.

ipv. 'schild en vriend' kunnen we er vr de gelegenheid 'allah en mohammed' van maken :-P

De kwijl begint al uit mijn bek te lopen.... :twisted::twisted::twisted:

Pantoffeldiertje 3 januari 2008 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3174217)
De kwijl begint al uit mijn bek te lopen.... :twisted::twisted::twisted:

Eet je graag worteltjes?

sn00py 3 januari 2008 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3186087)
Eet je graag worteltjes?

sn00py is een hond en geen konijn!:evil:

koewachtenaar 4 januari 2008 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3174196)

De cijfers zijn nu eenmaal wat ze zijn he. Het enige wat aandikt zijn het aantal moslimfundies die er inderdaad met wortel en al moeten worden uitgetrokken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be